Minun pitäisi lähettää erääseen toimistoon, jonka sähköpostiosoitteen tiedän, sähköpostina nordean verkkopankin maksukuitti. Minulla siis näkyy nordean verkkopankissani tilitapahtumissa tuo virtuaalinen kuitti, ja minun pitäisi lähettää se tuonne toimistoon sähköpostitse. Ymmärtääkseni tätä suoritusta kutsutaan liitetiedostona lähettämiseksi. Miten teen sen? Aloitanko suorituksen verkkopankin sivulta vai sähköpostistani? Olen yleisellä koneella enkä valitettavasti osaa antaa mitään tietoa tietokoneen merkistä enkä siinä olevasta ohjelmistosta tms, joten toivottavasti ohjeet ovat yleispätevät. Kiitos :)
Liitetiedoston lähettäminen?
2
740
Vastaukset
- Esim. näin:
Tallenna se sivu ensi vaikka työpöydälle tai ota kuvakaappaus.
Sitten vaan omalla sähköpostilla liität sen liitetiedostoon.
Muista poistaa se sitten työpöydältä, ettei jää muiden luettavaksi... - Dopdf
Itse olen tulostanut pankin kuitit tällä ilmaisella ohjelmalla. Mulla toi Dopdf-ohjelma on oletustulostimiena, koska mulla ei ole tulostinta.
Luo pdf-asiakirjoja millä tahansa ohjelmalla
http://www.tietokone.fi/softa/windows/dopdf_7_1
Asiakirjat kannattaa useimmiten lähettää pdf-muodossa, jotta vastaanottaja saa ne auki mahdollisimman oikean näköisenä. Pdf:n luominen onnistuu helposti ilmaisella Dopdf-ohjelmalla melkein mistä tahansa ohjelmasta.
Uudempi versio :
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/dopdf.cfm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504