Olisin kiinnostunut tutustumaan ja kenties seurustelemaan hieman vanhemman naisen kanssa. En vain tiedä miten luoda kontakteja näihin naisiin. He tuntuvat pitävän minua lähinnä söpönä pojankloppina ja yhteydenottojani ihmetellään. Minua ei oteta tosissaan tai ajatellaan, että olen pelkän seksin perässä.
Minulla on ollut vain huonoja kokemuksia treffailusta ja seurustelusta nuorten naisten kanssa. Heidän persoonallisuudet ovat usein olleet sellaisia, että heillä ei ole ollut mitään syvällisempää jaettavaa. Itse en tällöin löydä minkäänlaista henkistä yhteyttä ja kemiat eivät kohtaa. Tapaamiani naisia voisi myös luonnehtia kylmiksi ja huonolla tavalla pinnallisiksi.
Kävin vähän aikaa sitten yhden vanhemman naisen kanssa kahvilla ja totesin, että ne olivat tähän mennessä parhaat treffini. Elämänkokemus tekee ihmisestä kiinnostavan.
Toisaalta hieman mietityttää, että minkälainen tulevaisuus tämmöisellä suhteella voisi olla. Kestääkö se pidemmän päälle.
Naiselta toivon jokseenkin samansuuntaista ajatusmaailmaa kuin itselläni on. Ehkä tärkeimpänä pidän terveitä elämäntapoja. En rajaa tarkemmin ikää, mutta se voi olla 40-45
Miten kontaktia vanhempiin naisiin?
7
280
Vastaukset
- ryppysuttura
Anteeksi nyt, mutta tämä aloitus herättää pikkupirun mielessäni. Ota siis suolan kanssa seuraava.
Mietipä:
Minkä ikäisenä kylmä, pinnallinen, persoonaton nainen muuttuu kiinnostavaksi ihmiseksi?
Oliko tapaamasi kiinnostava nainen nuorempana kylmä, pinnallinen ja persoonaton?
Tuleeko kiinnostavuus todella iän myötä?
Miksi kiinnostava aikuinen nainen tyytyisi kylmään, persoonattomaan ja pinnalliseen nuorukaiseen?
Mitä sinulla on tarjottavaa, paitis ikäsi?
Arvostavatko aikuiset, kiinnostavat naiset, kumppanin nuoruutta?
Millaisia naisia ovat ne, jotka keski-ikäisenä jahtaavat nuorukaisia? Pinnallisia tyhjäpäitä? Epätoivoisia? Pelkän seksin perässä?
Itse olen pian viisikymppinen. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, kaiken edelläsanotun jälkeenkin, että elämänkokemus voi tuoda kiinnostavuutta, ainakin minun silmissäni. Siksi olen aina valinnut itseäni vanhempia miehiä. Tämä taitaa olla hankala tilanne, myöntänet? Sopisikohan kompromissiksi oman ikäisesi etsiminen, paikoista, joissa on sinun tavallasi ajattelevia naisia? Mitä harrastat? Jos olet älykkö, älä etsi jotain somaa tyhjäpäätä. Veikkaisin, ettet sinä niin nero ja kiinnostava ole, ettei sinulle vertaistasi löytyisi kuin meidän konkareiden joukosta, ja me nyt sitten havittelemme niitä itseämme vanhempia. Tai siis minä ainakin. Puumanaiset on sitten erikseen. Ehkä voisit saada meidät 'pois systeemistäsi' naiskentelemalla muutamia sellaisia? Siitä saisit 'elämänkokemusta' ja nuoremmat kiinnostavat naiset alkaisivat kiinnostua sinusta. - 41v_nainen
Ilmeisesti etsit netistä. Joudut olemaan kyllä itse aktiivinen, koska harvempi nainen etsii (ainakaan avoimesti) yli 10v itseään nuorempaa miestä seurusteluun. Paras kai ottaa yhteyttä kiinnostaviin naisiin, joille kelpaa itseään nuorempi, vaikka ihannekumppanin alaikäraja olisi omaa ikääsi korkeampi.
Toisin kuin piikittelevä ryppysuttura alla, en näe mitään gloriaa ikäerossa suuntaan tai toiseen. Olen törmännyt kakaramaisuudellaan ylpeileviin ikämiehiin ja kypsiin nuoriin miehiin. Pidän ikävän seksistisenä sitä, että jos naisella on selvästi nuorempi kumppani, niin nimitellään kiimaiseksi puumaksi, mutta samanlainen mies käydään äänestämässä presidentiksi.
Voihan tuollaisella suhteella olla tulevaisuus, jos et halua perhettä. Niin kuin sanoit, jos ajatusmaailma ja elämän tavat kohtaavat, niin miksei voisi toimia.- D69
Samaa mieltä.
Suhteeseen varmaan aika moni haluaisi itseään nuoremman osapuolen, että on mitä ihastella. Mutta naisena sitä väistämättä ajattelee että a) mies saattaa haluta lapsia joita itse ei enää halua tai kohta kykene tekemään ja b) mies saattaa jossain vaiheessa murtua ympäristön paineen alla ja kokea että selvästi vanhempi nainen on epäsuotava kumppani.
Ei pelkän fanittamisen vuoksi kannata kumppania valita ikäryhmästä johon on selkeä ero. Jos tykkää vanhemmista naisista, niin sen kuin tykkää, mutta yksikään nainen tuskin haluaa olla nuoremman miehen rakastettu juuri sen takia että on VANHEMPI NAINEN. Vaan sen takia että on itsensä ja että se toinen ihminen pitää juuri tästä henkilöstä joka on. Oli iäkäs tai nuori. - ryppysuttura
Vai piikittelevä? Et kai ymmärtänyt pointtiani, joka oli, että ikä ei tee ihmisestä kiinnostavaa, eikä tylsä nuori nainen muutu kiinnostavaksi aikuisemmaksi naiseksi, jos siihen ei ole eväitä. Niin, pidän vanhemmista miehistä, totta, mutta heistäkin vain harva on todella kiinnostava minulle.
- qwerty
Me "vanhemmat naiset" olemme kiinnostuneita nuorista miehiestä pääsääntöisesti vain seksin vuoksi.
Etsi siis vanhemmasta naisesta seksiseuraa, ehkä se muuttuu seurusteluksi.
Tai sitten ei. - miamiah
Olen 49v nainen ja seksiseurana 32v mies...meillä synkkaa hyvin, käydään kuppilassa, kahvilla, leffassa ja kokkaillaan...seksiseurasta se alkoi...itse menin juttelemaan ko. kaverille ihan muuta asiaa kesällä ja se oli ihan onnessaan...sanoi että olen just sellanen nainen josta aina on haaveillu...
- ongelma40+30
Mullakin on nelikymppisenä naisena kokemusta nuoremmista miehistä ja kyllähän se lähinnä seksiä on ollut...
Ongelmia voi tulla siinä vaiheessa, kun mies haluaa lapsia ja naisen kohdalla se on jo myöhäistä. Siis jos suhde kehittyy vakavaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462