Mutta haluaa kuitenkin tapailla pari kertaa viikossa? Viihtyy seurassani? Voisi peräti olla pidempään kanssani? Miettii koko ajan omaan elämäänsä ja voisiko minut sisällyttää siihen? Epävarmuus on kauheaa... ollaan tapailtu pari kuukautta. Ex-vaimo pitää otteessaan.
Mitä pitäisi ajatella kun toinen sanoo ettei rakasta ...
15
656
Vastaukset
- Nnainen
No ei kyllä parin kuukauden tapailun jälkeen kukaan voi sano rakastavansa.
Suhteita ei kannata kiireellä pilata! Kuulostelkaa ja katselkaa vielä ainakin muutama kuukausi, se on pieni aika teidän molempien elämässä ja rauhallisella etenemisellä luodaan parempi perusta parisuhteelle. Teidän suhteenne ei ole vielä edes parisuhde mutta saattaa kehittyä sellaiseksi, tai sitten ei."No ei kyllä parin kuukauden tapailun jälkeen kukaan voi sano rakastavansa."
Katin viikset. Itse olen kypsään ikään ehtineenä kokenut seurusteluja, lyhyempiä ja pidempiä ja pitkän avioliiton. Kyllä sen hyvin alussa tiesi, oliko parisuhteessa tunnetta vai ei...ei sitä kuukausissa tai vuosissa lasketa.
- rakkautta ei piiloon
Toinen yrittää kertoa sinulle, ettei ole vielä valmis vakavampaan seurusteluun ja suhteeseen. Onko erosta minkä verran aikaa? Vaikuttaa nimittäin siltä, ettei hän ole vielä päässyt yli erosta. Ei siitä päivässä selviä, vaikka miten ystävyydessä on erottu. En usko, että ex-vaimo mitenkään pitää otteessaan. Heillä on vaan asioiden käsittely kesken puolin ja toisin.
Ketään ei voi pakottaa rakastamaan. - Marine
Kiitos, näin minäkin sen ajattelen että rauhallisesti vaan mutta välillä sitten kun olen kärsimätön luonne niin tulee sellainen olo ettei tästä tule mitään ettei tämä mies varmasti koskaan pysty minuun sitoutumaan :-D .. mutta niinkuin sanottu ketään ei voi pakottaa rakastamaan ja se ei ole minulle edes itsetarkoitus vaan se että saan hänet pitää elämässäni edes tämän verran. Kiitos kannustavista kommenteista :-). Totta, emme ole parisuhteessa mutta en tiennyt mille muulle palstalle tästä olisin kirjoittanut kun halusin ns. viisaampien mielipiteen asiasta :-).
- ret23rdsf
No kyllä säännöllinen tapailu jonkinlainen parisuhde on - vai oletteko sopineet, että muillekin on tilaa..?
Mutta tosiaankin, äläs hosu..! Pari kuukautta on lyhyt aika etenkin kun ihmisillä on jo elettyä elämää takana. Jokainen ihmissuhde ja etenkin ero muokkaavat meitä, tahdommepa tai emme - ja mies tekee fiksusti, kun sanoo, miltä OIKEASTI tuntuu eikä ala suoltaa mitään tarkoittamattomia lemmenlurituksia. Homma etenee oikeaan suuntaan, mies MIETTII ja etenee varovasti. Hiljaa hyvä tulee :-)
- Jätä se
Et vaan kiinnosta miestä tarpeeksi. Kun kuvioihin tulee tarpeeksi kiinnostava nainen niin kyllä mieheltä unohtuu exät ja nyksät.
Kannattaa vaan totuttautua ajatukseen, että tosta ei tule mitään ton vakavampaa. Oot vaan laastari tai mukava ajankulu, jonka ihastunut katse hivelee miehen itsetuntoa
Todennäköisesti mies heivaa sut heti kun joku parempi mimmi tulee kuvioihin. Näin se vaan menee. - 20+15
Ap:lle
Hyvä toi "ex-vaimo pitää otteessaan". Onkohan mies antanut jotakin aihetta moiseen, mieti sitä. - Saman kokenut
Miehen viesti "En rakasta sua".
Lue: Hän ei tunne sua kohtaan syvempää, mutta nauttii kyllä vällyjen välissä olosta ja muusta hengailusta. Kun löytää toisen ja rakastuu, jättää sut kun nallin kalliolle.
Naiset on sitten ihmeellisiä otuksia. Vaikka mies sanoo suoraan päin naamaa ettei kiinnosta niin silti nainen kääntää asiat niin että jotain saumaa vakavaan suhteeseen olisi... :D
Äläkä sitten sano ettet tiennyt mitä odottaa kun sydän verellä itket miehen perään.- Itsearvostus
Oikeassa olet. Jos toinen sanoo, ettei rakasta ei häntä tule tulemaan loppuelämän kumppania. Vaikka hän alkaisi suhteeseen, ja voisi pysyä siinä vuosiakin jossain vaiheessa hän kohtaa ihmisen johon rakastuu. Silloin suhde loppuu. Mies varmaan tarvitsee seksiä, kuuntelijaa, läheisyyttä, ystävyyttä ja niitä sinulta vaikkei rakastakaan. Miehiä ei kannata "lukea", vaan ottaa sanat niin kuin hän ne sanoo. Hän siis ei vaan rakasta, tunteilleen tai niiden puuttumiselle ei voi mitään.
Jos lyhyt suhde riittää, senkus ap jatkat. Muuten käyttäisin itse aikani johonkin, josta jossa on edellytykset myös tulevaisuudelle. Päätös lähteä on myös päätös arvostaa itseään. - ap
Itsearvostus kirjoitti:
Oikeassa olet. Jos toinen sanoo, ettei rakasta ei häntä tule tulemaan loppuelämän kumppania. Vaikka hän alkaisi suhteeseen, ja voisi pysyä siinä vuosiakin jossain vaiheessa hän kohtaa ihmisen johon rakastuu. Silloin suhde loppuu. Mies varmaan tarvitsee seksiä, kuuntelijaa, läheisyyttä, ystävyyttä ja niitä sinulta vaikkei rakastakaan. Miehiä ei kannata "lukea", vaan ottaa sanat niin kuin hän ne sanoo. Hän siis ei vaan rakasta, tunteilleen tai niiden puuttumiselle ei voi mitään.
Jos lyhyt suhde riittää, senkus ap jatkat. Muuten käyttäisin itse aikani johonkin, josta jossa on edellytykset myös tulevaisuudelle. Päätös lähteä on myös päätös arvostaa itseään.Joo, näin olen asiaa myös ajatellut, mutta en mäkään häntä rakasta vielä.... ajattelen näin että ehkä ne tunteet siitä vahvistuvat kun aikaa kuluu ja hän pääsee siitä ex:stään yli. Tosiaan, katon toukokuuhun ja jos ei mitään muutosta tapahdu niin antaa olla. Kyllä hän on minut esitellyt lapsilleen mikä on mielestäni positiivinen asia? Hän ei välttämättä pysty rakastamaan ketään tällä hetkellä sillä laillla aikuisten oikeesti kun on pinteessä vielä, no mutta kiitos kuitenkin kaikille vastauksista, tästä on hyvä jatkaa.
- turhaa tuskaa
ap kirjoitti:
Joo, näin olen asiaa myös ajatellut, mutta en mäkään häntä rakasta vielä.... ajattelen näin että ehkä ne tunteet siitä vahvistuvat kun aikaa kuluu ja hän pääsee siitä ex:stään yli. Tosiaan, katon toukokuuhun ja jos ei mitään muutosta tapahdu niin antaa olla. Kyllä hän on minut esitellyt lapsilleen mikä on mielestäni positiivinen asia? Hän ei välttämättä pysty rakastamaan ketään tällä hetkellä sillä laillla aikuisten oikeesti kun on pinteessä vielä, no mutta kiitos kuitenkin kaikille vastauksista, tästä on hyvä jatkaa.
Ei tuu mitään, vaikka olisitkin lapsen tavannut , ei todista vielä mitään.
Turhaa toiveajattelua, sen minkä sanoo, pätee.
Eikä muuksi muutu.
Kokeilin ja hukkasin 14v sellaisen kanssa.
Ole rehellinen itsellesi, ainoa jota voit pettää olet Sinä jos jäät odottamaan toukokuuhun, silloin olet jo narsistin koukussa ja HÄN on se joka ei päästä irti vaikkei rakasta...MIETI mitä Sinä haluat loppuelämältäsi.
- Kohtalotoveri!
Olipa tuttua tekstiä.
Eli täällä ihan sama juttu, paitsi että meidän "suhde" kesti hieman yli 6kk.
Niin kuin joku jo mainitsi; "Mies varmaan tarvitsee seksiä, kuuntelijaa, läheisyyttä, ystävyyttä ja niitä sinulta vaikkei rakastakaan."
Valitettavasti noin kävi.
Parisen viikkoa sitten hän vahingossa kai möläytti ettei hän voisi ajatellakkaan meitä yhdessä, vaikka muuta puhui aiemmin.
Ei se mitään, jutella voin mutten anna seksiä. ;-)
Emme ole tavanneet kahteen viikkoon. - Marine
Hei
Suhde päättyi aloitteestani, sen verran on oman arvon tuntua etten aio olla kellekkään laastari vaikka ihanasti minua huomiokin :/. - oppeliini
Jos kukaan kertoo rakastavansa sinua parin kuukauden tuttavuuden jälkeen, voit huoletta unohtaa sen ihmisen.
Pari kuukautta on aika jolloin vasta tutustutaan toiseen! Ts ollaan vain hiukan enemmän kuin hyvän päivn tuttuja.
Rakastamaan oppii vasta kunnon tutustumisen jälkeen joka kestää useita kuukausia. Jopa vuosia.
Opettelehan tajuamaan asia "minä näen, minä haluan, minä omistan" ei parin kuukauden tuntemisen jälkeen pidä paikkaansa. - rakas rakkaampi
HÖPÖN LÄÄ kyllä sitä tietää haluuaako kiinnittyä toiseen jo parin viikonkin kuluttua tämä totuus on se fakta käytetään sitten sanoja tai ei oppeliini marine teit oikein mielestäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701