Olen viisikymppinen suomalainen mies ja etsin pysyvää asuinkumppania, mieluummin suomalaisista naisista, nyt vain tyylikkäät ja koulutetut naiset, nimenomaan, vapaat naiset ovat todella vähissä!
Nyt olen kuullut työtoveriltani että ukrainalaiset naiset, joita mahdollisesti
pääsee tapaamaan esim. Dating Ukrainian Girls-sivuston välityksellä, ovat
myös hyvin käyttäytyviä ja lisäksi kauniita!
Onko totta?..vai piileekö sivuston takana venäläinen kolmen pojanklopin ryhmä,
joka rahastaa olemattomilla lupauksilla tapaamisista..deiteistä yms..onko
kenelläkään kokemusta ukrainalaisista tai muista entisen itäblokin maiden
käytännöistä?
nimimerkille "hyvä vaimo etsinnässä"
Deittailu ja mahdollinen tapaaminen ukrainalaisten naisten kera?
5
246
Vastaukset
- Mies4242
Hyvä ajatus, itse tein samoin!
Mutta muista, että mallitoimistot on erikseen ja vaimon haku oma juttu. Jos pysyvää asuinkumppania etsit EU-alueen ulkopuolelta niin naimisiin pitää mennä. Tuskin saavat Suomeen oleskelulupaa ilman avioliittoa?
Kokeile www.rbrides.com ja www.weblovefinder.com sivustoja joista minä tapasin naisia. Huijauksen tunteita tuli www.single-baltic-lady.com sivustosta ja muista ettet koskaan lähetä rahaa ja kk-maksu korkeintaan 30 €. Kaikki muu on huijausta.
Onnea etsintään! - mies458092
kKannattaa muistaa vaan se hyvä muistisääntö:
"Mikä on liian hyvää ollakseen totta ei myöskään ole totta."
Hyvännäköisen nuoren naisen ei tarvitse epätoivoisesti etsiä suomalaista viiskymppistä miestä puolisokseen Ukrainassakaan. - eivätopiei
Antaapa äijien taas sahata oksat altaan, joilla istuvat. Toivoa vaan sopii,
etteivät putoa ihan latvasta asti. Näin naisena olen sen verran yksinkertainen, että ajattelen että jos haluaisin tutustua nimenomaan tietyn maalaisiin miehiin niin aloittaisin varmaan matkustamalla sinne ja yrittämällä tutustua ihmisiin paikan päällä.
- N53, seinäjoki
Senkun kokeilet, sinuna kuitenkin katsoisin ensin peiliin. Ja tarkistaisin hiukan tuota profiiliasi, teksti vaikealukuista ilman jaotusta, ei kukaan tuota 'pötköä' jaksa lukea. Ja ihannenaisesi 'anorektikko', sen takia moni hyppää seuraavaan=)
Voi teitä miehiä, koska te opitte ja tajuatte mitä nuo 'itänaiset' teistä haluaa=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462