KELA HYLKÄSI SAIRAUSPÄIVÄRAHAN KUN EN SYÖ JATKUVASTI BURANAA. .. ULKOLAINEN LÄÄKÄRI MÄÄRÄSI TILAPÄISEEN KIPUUN BURANAA. MUTTA SE EI AUTA SIIHEN ETTÄ MUN JALKA IRTOAA , KUMARTUMISESSA ,ISTUESSA IHAN MILLON VAAN. EN VOI KÄVELLÄ ENNEN KUIN LAITAN LATTIALLE VATSALLEEN JA NAPSAUTAN JALAN PAIKALLE. ELI EN SIISVOUSTYÖKYKYINEN. MANGEETTI KUVAUKSEEN OLEN ODOTELLUT JO 5KK. SIKSI SAIRASLOMALLA. NYT VIIME PÄÄTÖKSEN NE HYLKÄS. TÄHÄN ASTI OLEN SAANUT SAIRAUS PÄIVÄ RAHAN.
VAROKAA KELA .....
5
180
Vastaukset
- 1+1
No ei sitä minkään Buranan syömättömyyden takia ole hylätty!! Ei todellakaan. Oletko käynyt kenties vain ja ainoastaan yleislääkärin vastaanotolla? (tai yleislääkäreiden) Vai erikoisläkärikö sinulle on sairauslomaa kirjoittanut? Ja jos on, niin A-todistuksillako vai B-lausunnolla??
Itse menisin yksityiselle magneettikuvaan, ei tarvitse odotella, tässä vähän hintavertailua. Kävin juuri viime viikolla pään magneettikuvassa, jouduin odottamaan aikaa tasan kaksi vuorokautta.
http://www.oikohaku.fi/Vertaa/magneettitutkimus.xhtml - LIIMAATARVII
KYLLÄ SE BURANANTAKIA HYLÄTTIIN KOSKA MUITA LÄÄKKEITÄ EI OLE MÄÄRÄTTY. JA SILLÄ TAVALLA LUKEE HYLKÄYS PÄÄTÖKSESSÄ. HEI OSAAN LUKEA. B LAUSUNTO JA OLEN OLLUT JO 3KK SAIRASLOMALLA SAMASTA ASIASTA . NYT TAMMIKUUN PÄÄTÖS HYLÄTTIIN.
- LIIMAATARVII
SIIS 5KK. SAIKULLA JA NYT HYLÄTTIIN. MANGEETTI KUVAUS ON HUOMENNA.
- noup33
Siis siinä päätöksessä lukee, että "hakemuksenne on hylätty kun ette ole syönyt Buranaa"??? En usko.
- hallooo
kun noin hyvin tiedät niin sanoppa mitä siinä lukee. ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701