Miksi miehet elättävät toiveita turhaan?

taaskerranpettynyt

Miksi kaikki aina vain epäonnistuu?
Olen 25-vuotias nainen, sinkku, opiskelen, olen ainakin mielestäni ihan ok näkinen ja miehiltä tulee pitkiä katseita, joten luulen, ettei vika ole ainakaan ulkonäössäni. Kaverini sanovat, että olen hauska, minua on helppo lähestyä ja olen luotettava.
Takana on tasan yksi suhde, joka alkoi lukiossa, mutta päättyi vuosi sitten. Nyt olen päässyt siitä "kuiville" ja yritän tutustua uusiin ihmisiin ynnä muuta, mutta aina kaikki vain epäonnistuu. Olen pitkään elänyt periaatteen kanssa, että mies tekee aloitteen, mutta kun mitään ei tapahtunut, päätin alkaa itse toimia. Minulla oli silmäpeliä erään miehen kanssa monta kuukautta ja sitten kun lopulta uskaltaudun ottamaan yhteyttä häneen Facebookissa (laitoin kamupyynnön) niin hän ei hyväksy minua. Tiedän, että kuulostaa melkoiselta teinin tilitykseltä, mutta silti.
Toisen kiinnostavan miehen tapasin kaverin häissä ja kun lähestyin häntä, niin pakithan siinä tuli jälleen. Sanoi vain suoraan, ettei ole kiinnostunut.
Kavereita minulla on jonkin verran, mutta lähinnä olen vain yksin. Mielestäni olen niin normaali kuin voi vain olla, niin en ymmärrä miksi kaikki menee aina vain pieleen?!
Tekstini kuulostaa tässä nyt melkoisen ylimieliseltä, jota en todellakaan yleensä ole. Olen itsevarma sopivasti, mutta en todellakaan kehu itseäni edes sitä vähää kuin tässä.
Mikä teitä miehiäkin vaivaa siinä, että annatte vihreää valoa ja sitten kuin tällainen arka ja epävarma ihminen tekee aloitteen niin sitten melkeinpä päin naamaa nauretaan, kun edes kuvitteli, että minulla olisi jotain mahdollisuuksia? Esimerkiksi tuo, että laittaa kamupyynnön Fb:ssä miehelle, jolla on satoja kavereita, eikä kaikki todellakaan läheisiä tuttuja, niin sitten pitää minun kaveripyyntö ohittaa!?!
Anteeksi tästä epäselvästä viestistä, mutta tuli vain taas niin masentunut olo.

25

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sä kiinnostut sellaisista miehistä joita sä et oikiasti halua?

• 13 tusinassa

Miksi ihmeessä miehet kiinnostuisivat sinusta?! Annas kun arvaan. Miehet eivät kiinnostu sinusta, koska olet oikeasti tylsä tyyppi.

• ?

"... miksi kaikki menee aina vain pieleen?!"

Siis _kaikki_, jos olet saanut kahdet kohteliaat pakit?

• taaskerranpettynyt

No jotain pientä sutinaa on ollut muidenkin miesten kanssa toisinaan, mutta sekin sitten aina vain jotenkin jää.
        Eikä tässä ole niinkään ne pakit ongelmana vaan se, että miksi ihmeessä miehet elättelevät turhia toiveita, jos sitten lopputulos on kuitenkin se, ettei kiinnostusta ole!?

• taaskerranpettynyt kirjoitti:

No jotain pientä sutinaa on ollut muidenkin miesten kanssa toisinaan, mutta sekin sitten aina vain jotenkin jää.
        Eikä tässä ole niinkään ne pakit ongelmana vaan se, että miksi ihmeessä miehet elättelevät turhia toiveita, jos sitten lopputulos on kuitenkin se, ettei kiinnostusta ole!?

En nyt ihan tajua, miten ne niitä turhia toiveita elättelevät, mutta sama se.

• höh,
        taaskerranpettynyt kirjoitti:

siis sinähän se elättelet turhia toiveita!

• Turhautunut22

Saman olen huomannut, että miehet herättelevät turhia toiveita ja siitä tulee vain ja ainoastaan pettymään. Olen myös tajunnut sen, että jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin hän tekee aloitteen, vaikka olisi miten ujo. Itsekin olen tehnyt useita aloitteita ja pakithan sieltä on aina tullut, vaikka olen mielestäni ollut miten varma tahansa vastapuolen kiinnotuksesta. Nyt olen päättänyt, että itse en tee aloitetta.
      Miehet tuntuvat ottavan tuon silmäpelin ja muunkin flirttailun niin eri tasolla kuin naiset. Naiset yleensä (ainakin minä) otan pitkään tuijottelun yms. kiinnostuksen merkkinä, mutta miehille se tuntuu olevan vain tapa tappaa aikaa. Niin valitettavaa kuin se onkin.
      Henkisesti tässä on tullut otettua turpiin jo niin monta kertaa, että väkisinkin miettii, onko yläkerran ukolla tarkoitus pitää minut sinkkuna koko elämän.

• miestehköönaloitteen

Joo ne on näitä miehiä, kiinnostusta olisi, mutta kiva tossuttaa "ylimielistä", kivaa naista. Ja kun antavat pakit, eivät suinkaan osoita millään tavalla, että ovat tosiasiassa varattuja miehiä tai ainakin osittain...

• miehetonidiootteja

Et tosiaan ole yksin näitten rukkasten kanssa!
      "Tapailin" erästä miestä kuukauden, kävimme yhdessä kahvilla, syömässä ja olimme jopa sängyssä. Kerkesin jo melkein rakastua häneen ja sitten kun aloin ehdotella, että alkaisimme ihan virallisesti seurustelemaan, mies nauraa räkäistä naurua ja sanoo, että olin ymmärtänyt tilanteen aivan väärin, eikä hänellä ollut minau kohtaan mitään romanttisia tunteita. Oli vain halunnut kuulema hengata minun kanssani.
      Siinä vaiheessa, ja no oikeastaan nytkin, olin ja olen niin raivona, että tekisin mieli oikeasti käydä ravistelemassa miestä ja sitoa hänet palleista auton peräkoukkuun!
      Raivostuttaa tuollainen käytös, että annetaan olettaa jotain muuta ja sitten todellisuus onkin aivan toinen. VITTU! Miettikää miehet ihan oikeasti tuota käytöstänne!

• kaikkimahdmielessä

Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä, kun oletetaan jotain, toisaalta vaikeeta sitä on mennä heti kyseleen, että mitä tää on? Ehkei pitäis olettaa mitään muutamiin viikoihin.

• ~cissi~

Mihin sääkään nuori opiskelijanainen miestä tarviit. Oikeasti

• tirppaterppa

Itsekö olet joku 50 rouva, ja olet elänyt koko elämäsi sinkkuna ja sinulla on nyt mielestäsi oikeus saada mies enemmän kuin jollain opiskelijaneidolla?
        Jos ei ole edes ystäviä kummemin, mihin miestä ei tarvitsisi? En usko, että kukaan haluaa olla yksinäinen.

• ~cissi~
        tirppaterppa kirjoitti:

Itsekö olet joku 50 rouva, ja olet elänyt koko elämäsi sinkkuna ja sinulla on nyt mielestäsi oikeus saada mies enemmän kuin jollain opiskelijaneidolla?
        Jos ei ole edes ystäviä kummemin, mihin miestä ei tarvitsisi? En usko, että kukaan haluaa olla yksinäinen.

En ole 50 enkä rouva. Ihmettelen mikä ihmeen kiire nuorilla naisilla aina on parisuhteen tappavaan tylsyyteen. Yksinäisyyteen ei mies ole ratkaisu. Ja seksiähän saa kuka tahansa hautaamaton nainen niin paljon kun haluaa.

• yksinäinen mies 36

Vit..tu mä menen vaikka naimisiin sun kanssa heti, niin et joudu olemaan yksin enään. Kuten en minäkään. Heitäs osoite...

• iuyuv

taaskerranpettynyt
      Mistäspäin oot??kiinnostaisko sua tutustua minuun??
      olen 28 vuotias mies..

• kelpaako

no onko sulla minkälaisii kriteerejä miehelle. Kelpaako rumahko mies vai tarviiko olla komea 183 cm bodari. Vai onko tällänen 166cm pikkumies sopiva.?

• ~cissi~

Mitä minä sanoin...

• rosanen

Pakko se on sullakin vielä onnistaa. Muista, että se mikä ei tapa niin se vahvistaa, vaikkei siltä tällä hetkellä tuntuisikaan. Itse olen sen niin monesti kokenut ja voin sanoa, että se on totta.

• topivain

Itse miehenä voin sanoa, että naistenkin pakit satuttavat yhtälailla. En nyt yleistä, mutta naiset, joilta olen pakit saanut ovat nauraneet suoraan päin naamaa ja ihmetelleet, että miksi edes kuvittelin, että minulla olisi mahdollisuuksia. Yhdestäkin naisesta kuulin jälkeen päin, että hän olisi ollut kiinnostunut, mutta ei kehdannut myöntää sitä, kun en ollut yliopiston suosituimpia. Itselläni on tuo sama katkera olo naisia kohtaan, että en halua edes yrittää kun pakit sieltä tulee kuitenkin.

• Tarkoitat "herättelevät" eikä elättelevät?

Tuli vaan mieleen tosta kamupyynnöstä, että jos se on kuten minä, joka on viimeksi kurkistanut fb:hen viime vuoden puolella. kamupyynnön hyväksyttömyys ei vielä mitään dramaattista minusta merkitse. Mutta toki _voi_ merkitä jos hänelle facebook on tärkeä kommunikointiväline. Jospa hänellä on sivullaan vaikka jotain salattavaa, varattu kenties, tai jotain, mitä ei halua sinun tietävän.

Muuten pakeista niin kannata hernettä nekkuun ottaa, ihmisillä on eri elämäntilanteita.Kaikki ei ole aina parisuhdetta etsimässä, vaikka sinkkuja oliskin.

• Sunder

Tervetuloa aloitteiden teon maailmaan, ajoittain kutsutaan myös miesten maailmaksi. Kahdet pakit on määrä jota seuraa etsivä mies saa puolikkaan baari-illan aikana, yhtä myöntävää vastausta varten siihen pitää vielä lisätä kahdeksan aloitetta.

Aloitteiden tekeminen on työlästä puuhaa ja siinä saa totutella 90%:sti siihen "Ei" vastaukseen ja pettymykseen. Tämän takia ei kannata aloitteen teon kanssa odotella liian pitkään, eikä herätellä mitään ylimääräisiä toiveita tai tunteita kohdetta kohtaan ennen aloitteen tekemistä, psykologinen vaurio kieltävän vastauksen jälkeen ei ole yhtä suuri.
      Ja ei, miehet eivät ilmaise välttämättä kiinnostustaan ulkoisesti mitenkään, ainakaan itse en näin tee, jos olen riittävästi kiinnostunut menen juttelemaan. Esimerkiksi katsekontakti on täysin merkityksetön. Minäkin haen katsekontaktia käytännössä jokaisen vastaantulijan kanssa, miehen tai naisen, kiinnostavan tai ei.

• 4D tähti

"Miksi kaikki aina vain epäonnistuu? "

Siksi että et vaan osaa. Opi, kasva ja kehity.

• annatyttö

miksi sinunkaan pitää toista tarkoituksella ärsyttää ja mollata? tekstistä näkyy läpi, että toisella on mieli maassa jo ennen näitä sinun kommenttejasi. toivottavasti otat itsekin opiksesi vielä joskus kantapään kautta.

• 4D tähti
        annatyttö kirjoitti:

miksi sinunkaan pitää toista tarkoituksella ärsyttää ja mollata? tekstistä näkyy läpi, että toisella on mieli maassa jo ennen näitä sinun kommenttejasi. toivottavasti otat itsekin opiksesi vielä joskus kantapään kautta.

"tekstistä näkyy läpi, että toisella on mieli maassa jo ennen näitä sinun kommenttejasi. "

Ja ratkaisu tuohon ongelmaan on mielestäsi joku muu kuin oppiminen, kasvaminen ja kehittyminen?

• x***-**3

Millaista mielestäsi on se, että miehet "näyttävät vihreää valoa" sinulle tai ylläpitävät sinun toiveitasi parisuhteen mahdollisuudesta, turhaan ? Oletko varma, että ymmärrät miesten signaalit oikein ? Minä en ymmärrä... En koskaan :)

Eräältä parisuhdesivulta kopsattuna: "Mies on ihastuneena hermostunut, eikä osaa oikein rentoutua. Hän yrittää kaikkensa tehdäkseen sinuun hyvän vaikutuksen. - Tosissaan kiinnostunut mies kiinnittää kaiken huomionsa sinuun. Pelkkää satunnaisseuraa etsivä mies pitää muut vaihtoehdot avoimina. Kannattaa siis pitää silmällä hänen katsettaan. Jos se harhailee ympäri baaria, et ehkä ole ainakaan vielä kovin tärkeä hänelle. Tosissaan kiinnostunut mies ei anna kavereidensakaan viedä huomiotaan pitkäksi aikaa pois sinusta. Jos hän eristäytyy heistä kanssasi yhteisen baari-illan aikana, hän haluaa pitää sinut itsellään.

Mies kokeilee, miltä tuntuu puhua teistä parina. Hän ehdottaa, että olisi mukavaa jos ”me menisimme pelaamaan sulkapalloa”. Tämä on tärkeä merkillepantava asia. Hän kokeilee kepillä jäätä. Mies heittää muutenkin mielellään syöttejä ja houkuttelee sinua ansaan, hyvällä tavalla. Hän kertoo, että jokin tietty elokuva on ”pakko nähdä” voidakseen pyytää sinut mukaansa, jos olet samaa mieltä. Tämä on myös keino välttää torjutuksi tulemista.
      Kiinnostunut mies viihtyy hankalissakin tilanteissa, kunhan saa olla seurassasi. Mies haluaa osaksi päivittäistä elämääsi. Hän yrittää tulla toimeen ystäviesi ja perheesi kanssa. Hän myös tutustuttaa sinut elämänsä tärkeille ihmisille ja vie sinut lempipaikkoihinsa."

Oletko siis saanut mieheltä tällaisia signaaleja, jonka jälkeen mies kuitenkin vetäytyy ? Osaatko itse viestittää miehelle omasta kiinnostuneisuudestasi siten, ettei hän luule sinun olevan kylmä hänen suhteensa ? Tai, mikä on myös hyvin mahdollista, kenties suhtaudut miehen sinulle osoittamaan kevyeen ja hyväntahtoiseen, mutta sinänsä tarkoituksettomaan flirttiin liian vakavasti ja kuvittelet sen osoittavan syvää kiinnostusta miehen taholta tai olevan ainakin vakavampaa kuin miksi se on tarkoitettu ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe