Mikä ottaa päähän salilla???body

body

Olen huomannut, ettei salailla näytä olevan enää mitään käytös etikettejä???!!!
Jengi säveltää ihan omiaan ja treenaajia ei kunnioiteta pätkääkään! Eli jos joku,kuten minä teen toistoja,niin joku rähmäkäpälä tyyliin kävelee yli hakemaan jotain vipua tai painoa! Ja Jos käyt kysymässä onko sulla kesken sarjat niin sanotaan joo ja sekunnin päästä sarjat on ohi eikä tule mieleenkään sanoa, että olepa hyvä, vaan mennään suut mutrussa ohi ja siinä sitten arvaillaan, että missähän mennään! Painot jätetään pitkin poikin vaikka joka puolella on kyltit, että painot paikoilleen! Ja painot jätetään laitteisiin vaikka siitäkin on kyltti, että painot pois! Mitä säveltämistä tämä on? Tunnetaanko kovat jätkät näistä säädöistä vai onko muuten vaan mennyt herat aivoihin!

27

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhtdckjdfithkl

      Vähän samoja merkkejä olen huomannut.. Toivon että kyse on satunnaisista tapauksista.

      • Hapannaamat!!

        --------

        Kaikilla on joskus huono päivä, mutta ihmetyttää nämä (nuoret naiset) jotka on niin olevinaan, ja aina tatti ottassa.

        JOS jumpassa ja salilla on kiva käydä (eli onko??)
        miksei se koskaan näy naamasta?????

        Pieni kohtelias hymy tai myös vaikkapa laitteita vaihdettaessa ei kai ole keneltäkään pois?? Enkä puhu nyt mistään flirtistä tms, vaan ihan ihmisen huomioimisesta tyyliin oven auki itäminen mummolle.
        Aika kova maailma ja kovanoloista porukkaa.

        ----


      • jjuuuj
        Hapannaamat!! kirjoitti:

        --------

        Kaikilla on joskus huono päivä, mutta ihmetyttää nämä (nuoret naiset) jotka on niin olevinaan, ja aina tatti ottassa.

        JOS jumpassa ja salilla on kiva käydä (eli onko??)
        miksei se koskaan näy naamasta?????

        Pieni kohtelias hymy tai myös vaikkapa laitteita vaihdettaessa ei kai ole keneltäkään pois?? Enkä puhu nyt mistään flirtistä tms, vaan ihan ihmisen huomioimisesta tyyliin oven auki itäminen mummolle.
        Aika kova maailma ja kovanoloista porukkaa.

        ----

        No ei sinne salille tulla lätisemään paskaa, ku reenamaan. PRKL!


    • Pikku-A

      Ilmeisesti ei...jos painoja ei jätetä tankoihin, niin sitten löytyy joku valopää(yleensä n.50-vuotias wannabe-bodari ruiskurusketuksella), joka ottaa "huomaamatta" painolevyjä pois tangosta, kun huilaat sarjojen välillä...

    • Toi painojen jättäminen laitteisiin on universaali-ilmiö saleilla. X(
      Harvasen kerran joutuu korottamaan ääntään ja "lukemaan lakia" kyseisestä aiheesta kanssatreenaajille.
      Itse välillä leikittelen idealla, että mitä jos itsekkin alkaisi joka liikkeen jälkeen jättämään kiekot koneisiin/laitteisiin?! Ei ehkä hirveän moni suhtautuisi huumorilla jos jättäisin esim jalkapäivänä jalkaprässiin sen 600kg:n edestä 50kg:n kiekkoja. ;)

    • Body

      Luen minäkin lakia välillä kovaankin ääneen, kun oikein ketuttaa :) Lähinnä jengi kai luulee, että multa on jäännyt aamulääkkeet ottamatta :) Ihmetyttää vaan tuo touhu siksi, kun kaikkihan siellä käy peuhaamassa samasta syystä ja silti millään ei tunnu olevan mitään väliä! Painojen jättäminen laitteisiinkin vielä menee, mutta se ottaa megana päähän, kun häiritään toisten treeniä säntäilemällä yli ja päälle!Johtuisikohan se siitä, että olen nainen?!? Jospa taustalla onkin sovinisteja ;) Jonain kauniina päivänä väännän sen painon jonkun suuhun vielä :)

    • Body

      Luen minäkin lakia välillä kovaankin ääneen, kun oikein ketuttaa :) Lähinnä jengi kai luulee, että multa on jäännyt aamulääkkeet ottamatta :) Ihmetyttää vaan tuo touhu siksi, kun kaikkihan siellä käy peuhaamassa samasta syystä ja silti millään ei tunnu olevan mitään väliä! Painojen jättäminen laitteisiinkin vielä menee, mutta se ottaa megana päähän, kun häiritään toisten treeniä säntäilemällä yli ja päälle!Johtuisikohan se siitä, että olen nainen?!? Jospa taustalla onkin sovinisteja ;) Jonain kauniina päivänä väännän sen painon jonkun suuhun vielä :)

    • Standard

      Salilla ärsyttää vaikka mikä!
      Eniten varmaan tavaroiden levälleen jättö. Omalla salilla on erikseen tila, jossa on kahvakuulia, mattoja, jumppa- ja bosupalloja ja venyttelytavaraa. En tiedä miten vaikeaa on laittaa jumppapallot ja kahvakuulat takaisin omille paikoilleen kun on niitä käyttänyt? Matot voi myös ripustaa takaisin seinälle ja stepperit eivät ole siellä penkkeinä jotta pikkutytöillä olisi paikka jossa istuskella ja juoruilla.

      Myös laittenden turha "varaus" käy hermoille. Jos pidät sarjojen välissä 5 minuutin tauon ei sitä tarvitse pitää siinä laitteella istuskellen niin, että muut eivät sitä voi käyttää. Tämä ärsyttää varsinkin ruuhka-aikoina kun porukkaa muutenkin paljon ja harva laite vapaana.
      On tämä kuntosaliharrastus mukavaa ja hermot lepää :)

      • PuuhaPiku

        Kuntoklubilla jossa kävin pari kertaa ärsytti tosi paljon "ohjaajan" (lue= klubivastaavan) jutustelu puhelimeen ja kikattelu,menin ko.paikkaan ikäjutun takia,heillä kun on ikäraja etttei tarvii katsoa kauniita nuoria ja vetreitä,itse kun oon lihava pullero satoine ryppyineni,mutta vaihdoinpa paikkaa ja nyt ei ärsytä mikään ja kilojakin on pudonnut muutamia pois,ohjaajat ovat ystävällisiä ja työhönsä paneutuneita ja laittavat tämänkin lyllerön kolistelemaan puntteja yms...olen nyt Happy :D


      • Body

        Menee vähän ohi,mutta myös tuo syy miksi naisilla on tietty "huono maine" saleilla, pistää ketuttamaan! Se, että tullaan Hei jumppailee ja juoruu-lähentäjä-laitteeseen pakkelit päässä ja tukka lämpörullilla :) Eikä niitä maskeja voisi jättää sinne teatteri lavalle ja hankkia vertaisryhmän salin ulkopuolelta! Salille tullaan tekemään töitä eikä kujertelemaan! Haloo, kunnon naisten maine menee!!!!!
        Joskus on katottu pahasti sitäkin kun hikoilee,kun joki, koska tänä päivänä myös ilmeisesti salit toimii isku paikkoina!?Tiedän, että kaikki tyylillään, mutt silti pistää sapettamaan. Tuntuu joskus, että vaikka itse treenaa kovaa niin salilla pitäis jotenkin ansaita se oma maineensa jätkien keskuudessa! On niitä jotka tulee treenaamaan ja niitä jotka tulee "treenaamaan". Ja Tuosta laitteiden varauksesta menee hermot! Siinä kun odottelet joka sarjan välissä sen 5 minuuttia ja toistot päälle niin saat tasan olla salilla ruuhka aikaan 2 tuntia ennen kuin omat hommat on tehty! Joinain päivinä otsassa on sellainen patukka treenin ja sali sävellysten jälkeen, että vois siirtää vuoria :)


      • LInDA ;)
        PuuhaPiku kirjoitti:

        Kuntoklubilla jossa kävin pari kertaa ärsytti tosi paljon "ohjaajan" (lue= klubivastaavan) jutustelu puhelimeen ja kikattelu,menin ko.paikkaan ikäjutun takia,heillä kun on ikäraja etttei tarvii katsoa kauniita nuoria ja vetreitä,itse kun oon lihava pullero satoine ryppyineni,mutta vaihdoinpa paikkaa ja nyt ei ärsytä mikään ja kilojakin on pudonnut muutamia pois,ohjaajat ovat ystävällisiä ja työhönsä paneutuneita ja laittavat tämänkin lyllerön kolistelemaan puntteja yms...olen nyt Happy :D

        PuuhaPiku kirjoitti just'mitä aattelin itse.Outoa mutta niin totta,että eräissä paikoissa on salivastaavien päällimmäinen tarkoitus plääpättää kännykässä viikon parhaat "juorut"....kuka mitä ja missä ;( samoin ottaa otsaan nks. Personal trainerit,jotka luulevat olevansa maailman napoja,vuoden pikakoulutus ja siinä....ei ne sentään mitään tohtorin väitöskirjan tehneitä tosi älykkäitä ole,mutta aina vieressä sössöttämässä milloin mistäkin jalkojen ojennuksesta.....

        Miehet ovat salilla paljon asiallisempia,kiitos heille:))


      • tyuolpökhjngfvdghj
        Body kirjoitti:

        Menee vähän ohi,mutta myös tuo syy miksi naisilla on tietty "huono maine" saleilla, pistää ketuttamaan! Se, että tullaan Hei jumppailee ja juoruu-lähentäjä-laitteeseen pakkelit päässä ja tukka lämpörullilla :) Eikä niitä maskeja voisi jättää sinne teatteri lavalle ja hankkia vertaisryhmän salin ulkopuolelta! Salille tullaan tekemään töitä eikä kujertelemaan! Haloo, kunnon naisten maine menee!!!!!
        Joskus on katottu pahasti sitäkin kun hikoilee,kun joki, koska tänä päivänä myös ilmeisesti salit toimii isku paikkoina!?Tiedän, että kaikki tyylillään, mutt silti pistää sapettamaan. Tuntuu joskus, että vaikka itse treenaa kovaa niin salilla pitäis jotenkin ansaita se oma maineensa jätkien keskuudessa! On niitä jotka tulee treenaamaan ja niitä jotka tulee "treenaamaan". Ja Tuosta laitteiden varauksesta menee hermot! Siinä kun odottelet joka sarjan välissä sen 5 minuuttia ja toistot päälle niin saat tasan olla salilla ruuhka aikaan 2 tuntia ennen kuin omat hommat on tehty! Joinain päivinä otsassa on sellainen patukka treenin ja sali sävellysten jälkeen, että vois siirtää vuoria :)

        en ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota asennetta, että ihmisiä ärsyttää kun joku tulee salille meikit naamassa ja hiukset laitettuina. itse ainakin lähes poikkeuksetta menen salille suoraan duunista, enkä ole katsonut tarpeelliseksi siinä vaiheessa ruveta poistamaan meikkejä ja laittamaan hiuksia sen näköiseksi ettei niitä ole laitettu:D


      • öh tota...
        tyuolpökhjngfvdghj kirjoitti:

        en ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota asennetta, että ihmisiä ärsyttää kun joku tulee salille meikit naamassa ja hiukset laitettuina. itse ainakin lähes poikkeuksetta menen salille suoraan duunista, enkä ole katsonut tarpeelliseksi siinä vaiheessa ruveta poistamaan meikkejä ja laittamaan hiuksia sen näköiseksi ettei niitä ole laitettu:D

        Tossa puhuttiinkin kai kunnon pakkelista. Ja tietysti ainakin yhdessä työssä on naisilla melkosen vahva ehostus naamassa...

        Yökerhoihin maalataan naamaa ja ruiskitaan hiukset tahmaseksi. Ei arkena, eikä todellakaan salilla.


      • tjn

        Voi ihan rohkeasti mennä kysymään että voiko tehä välissä.


    • :)

      Onneks täällä meillä salilla on hyvä yhteis henki..tullaan kysymään ystävällisesti onko laite vapaana ja painoja ei oteta pois niistä jos niitä laitteessa on..kukaan ei oo tullu kesken sarjojen työntään ihteensä laitteeseen tms..
      Ja mitä noihin meikki pissis juttuihin niin ite meen kanssa töistä salille ja en tod. pese ripsariani pois ihanvaan sen takia että se nyt saattas jotakuta ärsyttää..siinäpähän sit meikit leviää hikoillessa ei sen luulis ketään haittaavan kun ei paljon haittaa itteenikään... :D

    • PaleGal

      Eniten ottaa päähän pissikset jotka tulee kaverinsa kanssa salille kikattelemaan ja mulkoilemaan toisia naisia nenä pystyssä.
      Ja jos radio on päällä niin eikö se aina ole joko PissFM tai NRJ josta tulee koko ajan paskaa musaa. Eikö vois vaan olla ihan hiljaista niin et jokainen vois kuunnella omaa musiikkia kuulokkeilla?

      • vcxvcxvcxvcx

        Itselläni ei ainakaan ole soitinta ja mieluusti sitä jotain kuuntelee treenatessaan. Aika hiljaisella musiikki yleensä on, joten tuskin merkittävästi haittaa omaa kuuntelua jos on kunnon kuulokkeet.

        Itseäni ärsyttää myös nuoret työt, jotka näyttävät olevan miehiä katselemassa salilla. Ei ole kovin mukava treenata jos joku kyttäilee vieressä. Onneksi en ole vielä niin lihaksikkaassa kunnossa, että miehetkin kyttäisivät treeniäni.


    • Vaan entäpä

      Kun salilla ei ole päivystystä, vaan sisälle on tultu ovikortilla ja tällöin puuttuu ns valvova silmä, on laitteiden ja kuntopyörien sekä steppereiden käsittely älytöntä retuuttamista, jota ei parhaimmatkaan ja kalliimmatkaan laitteet pitemmän päälle kestä, kuinkahan nuorison suu loksahtaisi jos joutuisivat maksamaan tahallaan väärällä kätöllä rikkomansa laitteen, yleensä kun laite kuin laite niin numeroita on ihan riittävästi hintalapussa

    • 50 ja risat

      Nyt täytyy vastata,että mua ei harmita mikään,käyn ehkä Turun kauneimmassa Kuntoklubissa (Silver Plus) ja heillä saa vanhempi immeinen treenata tai jumpata ammattitaitoisten ja mukavien ohjaajien parissa,plussana mainitakseni siellä on uusi herrasmies myös ohjaamassa ja neuvomassa ;)) kyllä kelpaa.

      • 75 äijjjä

        puaaahhh........ilmainen mainos.


      • hm........
        75 äijjjä kirjoitti:

        puaaahhh........ilmainen mainos.

        olen itse kerran eksynyt silveriin ja toista kertaa ei tule,elikkä turha sit on tääll mainosta.


    • riivinrauta

      Tuo on vittumaista ettei niitä painoja saada takaisin niihin kuuluviin telineisiin. Itse aina laitan ne ihan samoihin paikkoihin eikä siinä ole mitään isoa eikä ihmeellistä. Ihmettelen suuresti miten se voi olla joillekin niin pirun ylivoimaista. Nostellaan jotain 200 kiloa ja sitten ei saada niitä pikku levyjä takaisin telineisiin.

    • hgffhhfhfhfhfhfhfhf

      Eniten vituttaa penajonnet.

      • KoukkuVIrkku

        Eniten Musiikin kova pauhaaminen,joku älytön Suomi poppi tai Iskelmätoosa,tulee humppasali mieleen,samaten villatollukoiden ja muitten käsitöitten myynti kuntsikalla!! >:


      • T.LL
        KoukkuVIrkku kirjoitti:

        Eniten Musiikin kova pauhaaminen,joku älytön Suomi poppi tai Iskelmätoosa,tulee humppasali mieleen,samaten villatollukoiden ja muitten käsitöitten myynti kuntsikalla!! >:

        Jep,toi on muuten niin totta ;) ei kuntosali ole mikään "tollukkamyymälä",tooosi tyhmää pikku askartelupuuhaa!!!!!


    • Yhteistyössä on...

      voimaa! Meidän salilla siis ainakin mukava treenata. Uudet "aloittelijat" oppii äkkiä tavoille, kun ollaan positiivisia ja tervehditään heti salille tullessa. Nuorille pojillekin kun sanoo painojen palauttamisesta asiallisesti tai ohjeistaa treenin kanssa niin usein ovat mielissään vaikka aluksi säikkyyvätkin. Ehkä hyötynä omalla salilla on se ettei se ole kaupallinen ja on riittävän pieni niin että yhteisöllisyys säilyy! Ei tarvitse pelätä että salilta mitään häviäis, sen verran hyvä on kunnioitus salin konkareita kohtaan. Luulen että suurin syy, miksi kaikkea muuta tapahtuu on salin koko, jolloin asioista ei tule keskusteltua. Tai tietämättömyys lajista/ salin "tavoista". Opetetaan siis nuorille ja aloittaville ilman ärjymistä miten hyvä harrastus tää on!

    • -Body-

      Luulen, että satunnaiset liikujat ja tosi treenajaat erottaa kyllä todella käytöstavoistaan...turha pillastua,mutta ne jotka elävät ja hengittävät sitä elämää,osaavat myös arvostaa toisiaan ja niitä asioita joista se maailma rakentuu. EIVÄT Kaikki satunnaiset liikkujat niin tee,mutta suuri prosentti...

      Ja meikit Tai pikemminkin maskit naamassa tai ei, en itse kehtaisi tulla/mennä puntille lavaste-naamari päällä..anteeksi nyt siitä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe