Onko minulla ihan mahdottomat vaatimukset? Miehen pitäisi olla iältään 30-40, ei ongelmia alkoholin/mielen kanssa ja osaa pitää huolta hygieniastaan ja pukeutuu siististi ja asuu samassa maakunnassa.
Olen lopettanut tapailemisen seuraavista syistä: välimatka oli liikaa ja useista tapaamisista huolimatta asiat eivät edistyneet, mies haisi hielle (mm. hänen autonsa löykäsi pinttyneeltä hieltä) ja viimeisin tapaus, mies oli tapaamisissa todella jännitynyt vaikka joka kerta sanoi että oli rentona (mielenterveysongelmia taustalla). En usko rakkauteen ensisilmäyksellä ja aina tapaan miehen useampaan kertaan. Olenko liian nirso?
Nirso?
5
125
Vastaukset
- hohhoijaa
Et ole liian nirso. Minusta sinulla on kohtuulliset vaatimukset miehen suhteen. Näyttää vaan siltä että tuollaista miestä on vaikea löytää. Olen itse tavannut kymmenkunta miestä tätä kautta ja jokaisella heistä on ollut jokin edellä mainitsemasi ongelma. Ilmeisesti normaaleja, ei alkoholiongelmaisia miehiä ei enää ole vapaana vaan jäljelle ovat jääneet kaikki vähemmän miellyttävät tapaukset.
- .
Voi olla, että olet liian nirso, kaikki riippuu omasta tasostasi, esim läski ei voi paljon parempaa saada, mitä kerroit. Usein naiset kurkottelee kuuta taivaalta.
- missämissänormimies
Mun läskistä se ei ainakaan ole kiinni, ihan olen normi painoinen. Toisin kuin sinä . minä tiedän että läskin voi aina laihduttaa pois mutta idiootti on aina idiootti.
- mies
Jos ei naamassa ole vikaa niin tuskin on vaikeuksia löytää kriteereihin sopivaa miestä.
- mies ilman naista
Mä olen 36 v, en ole hullu tai mielenvikainen, käyn suihkussa parikin kertaa päivässä, urheilen aika paljon, en juo alkoholia kun kerran kuuss. Baareissa en käy lainkaan. Pukeutumisesta en tiiä. pukeudun aina farkkuihin tai verkkareihin jos meen kuntoilee. En kyl tiedä mis asut mut mä asun satakunnassa. Joten onhan ainakin tällänen mies täällä. En oo mikään täydellinen, enkä haluakkaan olla. olen vain minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472