Saulin voitto onnenpotku sinkkumiehille!

Voiton päivä!

Tätä maata on hallittu feministisillä arvoilla kaksitoista vuotta. Vihdoin Suomi sai esikuvaksi asiallisen kunnon miehen jolla on nuori ja kaunis nainen. Sauli ja Jenni ovat aikamme onnen ja oikeiden arvojen lähettiläitä. He näyttävät nuorille naisille mallia siitä, miten tänä päivänä on modernia seurustella koulutetun ja fiksun miehen kanssa. Sekä kunnollisille sinkkumiehille esimerkkiä siitä, että jokaisella miehellä on oikeus helppoon ja mukavaan tyttöystävään. Palasin äsken vaalivalvojaisista jossa asennemuutos oli käsinkosketeltava. Valikoivan ja itseriittoisen käyttäytymisen aika on ohi. Kiinnostus renttuihin mennyttä päivää. Nyt jokainen sinkkumies tahtoo oman älykkään Saulin. Tai Matin tai Mikon tai Juhanin, hyvät miehet on kovaa valuuttaa. Tämä on voitonriemua, sinkkumiesten voitonriemua, mahdollisuuksien voitonriemua, loistavaa tulevaisuutta kaikille naisia hyvin kohteleville miehille jotka totisesti ovat mahdollisuutensa ansainneet!

32

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies

      kyllä . tännekkin sitä teinipillua ja heti.

    • niinkö

      "Nyt jokainen sinkkumies tahtoo oman älykkään Saulin. Tai Matin tai Mikon tai Juhanin, hyvät miehet on kovaa valuuttaa."

      Ihanko totta, että sinkkumies tahtoo miehen? Pitääkö olla homo vai hetero?

      • Voiton päivä!

        No menihän siinä voitonjuhlissa minultakin senat sakaisin... jokainen sinkkuNAINEN tietysti tahtoo sen oman älykkään miehen!


      • Taisi olla
        Voiton päivä! kirjoitti:

        No menihän siinä voitonjuhlissa minultakin senat sakaisin... jokainen sinkkuNAINEN tietysti tahtoo sen oman älykkään miehen!

        freudilainen lipsahdus, joka kertoo totuuden.


      • ...
        Taisi olla kirjoitti:

        freudilainen lipsahdus, joka kertoo totuuden.

        Jakomielitautia. kaveri äänestää Haavistoa ja tulee sitten tänne kehumaan Niinistöä..


      • Hämärän rajoilta
        ... kirjoitti:

        Jakomielitautia. kaveri äänestää Haavistoa ja tulee sitten tänne kehumaan Niinistöä..

        Jakomielitautia on liikkeellä: kannattivathan Maki ja Kurrekin Niinistöä mutta silti tekivät hänelle tällaisen voittolaulun.

        http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g

        Luulin tällaisen olevan mahdollista vain Pohjois-Koreassa. No jaa, ehkä meitä ei kuitenkaan korealaisten lailla pakoteta kuuntelemaan tätä. Käsityskyvyn ylittävällä paskuudellaan hiljaiseksi vetävä musiikki on jo vuosia ollut salainen intohimoni, joten Saulin voitossa näkyy sittenkin olevan myös hyviä puolia. Ilman sitä kun emme ehkä koskaan olisi saaneet kuulla tätä tulevaa klassikkoa ...joka varmasti muistetaan vielä kuuden vuoden päästäkin.


    • Ei kelvottomille.

      "Tämä on voitonriemua, sinkkumiesten voitonriemua, mahdollisuuksien voitonriemua, loistavaa tulevaisuutta kaikille naisia hyvin kohteleville miehille jotka totisesti ovat mahdollisuutensa ansainneet! "

      Tässä se tuli, kaikille naisia hyvin kohteleville miehille niin. Tämän palstan kuonamiehille, tämä ei tuo mitään muutosta, sillä te ette ketään naisia kohtele hyvin ettekä ansaitse kuin pahaa itsellenne sillä sonnanh levityksellä ja myrkyllisyydellänne mitä ympäristöllenne tuotatte.

      • Ikävä kyllä

        Naiset eivät arvosta heitä hyvin kohtelevia ns, kilttejä miehiä.


    • Teiniliha vapaaksi

      Jess! Saulilta varmaan löytyy sympatiaa suojaikärajan alentamista kohtaan.

      • muutoksen tuulet

        näin toivomme!!


    • kka jbcjbcvhdfbvgfv

      Nej tack. Mielummin millainen tahansa, kun kokoomusta kannattava atm. Jenniä en ymmärrä, nai miestä, joka muistuttaa kaikinpuolin vanhaa liskoa.

    • Hah,hah

      Politiikassa ikäero onkin hyvin keskeinen asia varsinkin tasavallan
      presidentille ;)

    • .....

      UUh....sinkkumiehen unelmaa :DDDD


      http://is11.snstatic.fi/kuvat/bilekombo2/img-1288676674867.jpeg
      http://velkakello.fi/

      ja lisää tulee. Sitä saatte mitä tilaatte. Äänestitte Suomelle ja itsellesi lisää velkaa.

      Niin ja tulojen ollessa minimalistiset. Ja yhä pienenee työttömien lisääntyessä ja valtion vanhojen velkojen kasvaessa ja oman talouden pitoonkin pitää löytyä rahaa. Tai kaikki suomalaiset voi ulkoistaa taikkuihin.
      http://www.vn.fi/toiminta/talousarvio/2012/fi.jsp

      HYVÄ ATM:t. Äänestitte rusinapalleillanne Suomen velkahelvettiin. Äänestysoikeus pois ATM:ltä.

    • .....

      Olette Suomen pohjasakkaa. Vetäkää käteenne kuten tähänkin asti.

    • Lopputulema

      --- Sekä kunnollisille sinkkumiehille esimerkkiä siitä, että jokaisella miehellä on oikeus helppoon ja mukavaan tyttöystävään. (Buah hah!).... Valikoivan ja itseriittoisen käyttäytymisen aika on ohi.... hyvät miehet on kovaa valuuttaa.

      Hyvät miehet ovat aina olleet ja tulevat olemaan haluttuja. On toinen asia, onko Sauli sellainen.

      Sauli syö 3-kymppisen ilman jääneen miehen kuormasta - ja mies hurraa?

      Helppo ja mukava tyytöystävä? Joka ei tee valintojaan itse eikä itse mihinkään riitä? (Ilo olla sen naisen mies, joka ei itse miestään valinnut?)

      "Naiset haluavat vain YT-miehiä, yhyy!"
      No, Sauliko ei varakas ja vaikutusvaltainen mies ole?

      Ristiriitojen juhlaa nämä vouhkaukset. Sauli söi siitä altasta, josta valitat ettei sinulle tartu koukkuun mitään (kun kaikki naiset tahtovat YTM:n). No, mitenkäs Saulin ja "maanäidin" tapaus nyt ei olekaan malliesimerkki tästä kohtaamastasi epätasa-arvosta ja riistosta - vaan juuri päinvastaisesta?

      • sillitrooli

        Joo itse en kanssa ymmärrä, miksi täällä jotkut AT-puolen kirjoittajat hehkuttavat Niinistöä. Ei varmasti tee se mies yhtään sen eteen, että elämästä ulospotkitut miehet saisivat jotain tarkoitusta olemiseensa.

        Olen yrittänyt välttää tuomitsemasta ketään AT-puolelta, mutta näitä viimeaikaisia homokammoisia juttuja en kyllä ihan tajua. Osalla kirjoittajista on mennyt viholliset sekaisin. Ei homot ole AT-miehen kurjuutta aiheuttaneet, vaan pieni vähemmistö muita muita miehiä alistavia ja muilta miehiltä varastavia YT-miehiä, se se on josta syylliset löytyy.


      • ....
        sillitrooli kirjoitti:

        Joo itse en kanssa ymmärrä, miksi täällä jotkut AT-puolen kirjoittajat hehkuttavat Niinistöä. Ei varmasti tee se mies yhtään sen eteen, että elämästä ulospotkitut miehet saisivat jotain tarkoitusta olemiseensa.

        Olen yrittänyt välttää tuomitsemasta ketään AT-puolelta, mutta näitä viimeaikaisia homokammoisia juttuja en kyllä ihan tajua. Osalla kirjoittajista on mennyt viholliset sekaisin. Ei homot ole AT-miehen kurjuutta aiheuttaneet, vaan pieni vähemmistö muita muita miehiä alistavia ja muilta miehiltä varastavia YT-miehiä, se se on josta syylliset löytyy.

        Vitun pellet. Ei kyse ole siitä onko homo, vaan mitä työasiaa kukin ajaa. Ette perkeleet pysyneet asiassa kun panetti niin, että aivot ei toimi. Onpa taitavaa!!


      • sillitrooli
        .... kirjoitti:

        Vitun pellet. Ei kyse ole siitä onko homo, vaan mitä työasiaa kukin ajaa. Ette perkeleet pysyneet asiassa kun panetti niin, että aivot ei toimi. Onpa taitavaa!!

        Miten tämä nyt minuun liittyi? Minähän olen koko ajan korostanut palstalla sitä, ettei sillä ole väliä, miten presidentti seksuaalisuuttaan toteuttaa, vaan tärkeää olisi se, että presidentti välittäisi muustakin kuin eliitin edusta.


      • Sesam, oikene
        sillitrooli kirjoitti:

        Miten tämä nyt minuun liittyi? Minähän olen koko ajan korostanut palstalla sitä, ettei sillä ole väliä, miten presidentti seksuaalisuuttaan toteuttaa, vaan tärkeää olisi se, että presidentti välittäisi muustakin kuin eliitin edusta.

        Mietin minäkin, kenelle kolme pistettä tässä kommentoi - ja mitä.
        "...mitä työasiaa kukin ajaa." Ei aukea, ei.


      • Peili kertoo
        sillitrooli kirjoitti:

        Joo itse en kanssa ymmärrä, miksi täällä jotkut AT-puolen kirjoittajat hehkuttavat Niinistöä. Ei varmasti tee se mies yhtään sen eteen, että elämästä ulospotkitut miehet saisivat jotain tarkoitusta olemiseensa.

        Olen yrittänyt välttää tuomitsemasta ketään AT-puolelta, mutta näitä viimeaikaisia homokammoisia juttuja en kyllä ihan tajua. Osalla kirjoittajista on mennyt viholliset sekaisin. Ei homot ole AT-miehen kurjuutta aiheuttaneet, vaan pieni vähemmistö muita muita miehiä alistavia ja muilta miehiltä varastavia YT-miehiä, se se on josta syylliset löytyy.

        "Ei homot ole AT-miehen kurjuutta aiheuttaneet, vaan pieni vähemmistö muita muita miehiä alistavia ja muilta miehiltä varastavia YT-miehiä, se se on josta syylliset löytyy."

        AT-mies löytää syyllisen helpoiten katsomalla peiliin. Naiset eivät ole AT-miesten omaisuutta, jota YT-miehet "varastavat".


      • sillitrooli
        Peili kertoo kirjoitti:

        "Ei homot ole AT-miehen kurjuutta aiheuttaneet, vaan pieni vähemmistö muita muita miehiä alistavia ja muilta miehiltä varastavia YT-miehiä, se se on josta syylliset löytyy."

        AT-mies löytää syyllisen helpoiten katsomalla peiliin. Naiset eivät ole AT-miesten omaisuutta, jota YT-miehet "varastavat".

        Ihan yhtä lailla YT-miehet vie tavallisen KT-miehen naisenkin. Lukijoiden tulisi ymmärtää, että aina kun käytetään MAT-termejä, niin puhutaan tilastollisista ilmiöistä, ei jonkun yksittäisen miehen "omistamista" naisisista.


      • dftyguiopl
        Sesam, oikene kirjoitti:

        Mietin minäkin, kenelle kolme pistettä tässä kommentoi - ja mitä.
        "...mitä työasiaa kukin ajaa." Ei aukea, ei.

        juuri siksi sultakin pitää ottaa äänioikeus pois


      • Sesam, oikene
        dftyguiopl kirjoitti:

        juuri siksi sultakin pitää ottaa äänioikeus pois

        Pitääkö nyt pyytää se ääni Haavistolta takaisin?


    • ~cissi~

      Alfan äänestäminen ei muuta äänestäjää alfaksi, vaikka siellä kopissa testosteronitaso olisi hetkellisesti noussutkin

    • Hämärän rajoilta

      Tulos oli silti voitto suvaitsevuudelle. Kuuntelen paraikaa työhuoneen oven läpi, kun isä ja joku toinen idiootti päivittelevät Haaviston miljoonaa ääntä ja pohtivat, miten hänen julkisia tukijoitaan pitäisi heidän nyt boikotoida sekä toivovat näiden joutuvan laajemminkin sivuun ja syrjityiksi. Vaikka Haavisto ei voittanutkaan vaaleja, katkeruus tuntuu silti olevan niin kovaa, ettei ääneni mennyt hukkaan.

    • Millä tavalla?

      Ihanko totta sinä olet sitä mieltä, että presidentillä olisi ollut tai tulisi olemaan minkäänlaista valtaa siihen, miten ihmiset ajattelevat ja mitä tekevät?

      Minä olen aina pitänyt fiksuista miehistä huolimatta siitä, kuka on presidenttinä ja mikä poliittinen tilanne on, enkä usko fiksujen miestenkään olleen ihan ilman naisseuraa viime vuosina. Oletko sinä kuitenkin tuntenut 12 vuoden ajan kiinnostusta ihmisiin, jotka eivät oikeasti ole kiinnostaneetkaan? Varmaan Halonen olisi suonut sinulle ihan suosiolla vapauden ajatella omasta puolestasi, jos olisit vain käynyt pyytämässä.

      • 6+13+2

        Fiksut naiset ovat aina pitäneet fiksuista miehistä ja tulevat pitämään.


    • ei avautunut

      Tuumiskelin tässä.. kirjoituksen mielenkiintoista logiikkaa. Mitä iloa tai hyötyä teille tavismiehille on siitä, että eläkeikäinen, joskin elämässään hyvin pärjännyt ja säilynyt setä, on saanut nuoren, viehättävän ja myös ilmeisen älykkään vaimon elämäänsä sulostuttamaan? Ajatuskulkunne ei minulle ihan avautunut. Alkaakohan yksinäisten miesten joukoista kuulua riemunkiljahduksia maaliskuun 1. päivä tai jotain muuta "fantastista"?

      • Esimerkin voima

        Hyöty tulee sitä kautta, että Niinistö näyttää esimerkkiä. Antaa muistutuksen siitä, että miesten ei ole pakko tyytyä oman ikäisiinsä naisiin. Ponnistelua se nuoremman naisen saaminen tietysti vaatii, mutta kyllä hyvän eteen kannattaakin nähdä vaivaa.


      • Esimerkin voima kirjoitti:

        Hyöty tulee sitä kautta, että Niinistö näyttää esimerkkiä. Antaa muistutuksen siitä, että miesten ei ole pakko tyytyä oman ikäisiinsä naisiin. Ponnistelua se nuoremman naisen saaminen tietysti vaatii, mutta kyllä hyvän eteen kannattaakin nähdä vaivaa.

        No, saate potkut persuuksen, ponnistelemistä huolimatta!!!

        Kuka hölmö lähtesi papparallin kanssa sekantuman, kun tarjolla komeat, nuoret miehet;))))


      • Höpö höpö.
        Esimerkin voima kirjoitti:

        Hyöty tulee sitä kautta, että Niinistö näyttää esimerkkiä. Antaa muistutuksen siitä, että miesten ei ole pakko tyytyä oman ikäisiinsä naisiin. Ponnistelua se nuoremman naisen saaminen tietysti vaatii, mutta kyllä hyvän eteen kannattaakin nähdä vaivaa.

        Ei taida kovin moni tämän palstan ruikuttajista pystyä hankkimaan sellaista omaisuutta ja julkisuutta, jolla pystyisi ostamaan itselleen nuoren vaimon. Ei lottovoittoonkaan kannata kaikkea toivoaan panna.


      • 19v.
        Esimerkin voima kirjoitti:

        Hyöty tulee sitä kautta, että Niinistö näyttää esimerkkiä. Antaa muistutuksen siitä, että miesten ei ole pakko tyytyä oman ikäisiinsä naisiin. Ponnistelua se nuoremman naisen saaminen tietysti vaatii, mutta kyllä hyvän eteen kannattaakin nähdä vaivaa.

        No, siitä vaan ponnistelemaan, josko ehtisit saada näyttörepertuaarisi kondikseen ennen eläkeikää. (Minulla olisi vielä timmit tissit, mutta sinua odotellessa ehtisin ehkä vanheta, joten...)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe