Soini loukkasi yli miljoonaa

suomalaista!

Soinin tyhmyys paljastuu jos kuiskaaja ei ole paikalla. Eilen Soini antoi Brysselissä lausunnon jolla loukkasi karkeasti yli miljoonaa suomalaista - Haavistoa äänestäneitä - kansaa Haaviston takana.

Soini halveerasi ja pilkkasi Soinia äänestäneitä kohkaten Niinistön "maanvyöryvoitosta". Niin oli kiire voittajaa lipomaan että pyllisti karvaisen perseensä 1/3-osalle Suomen kansaa jopa tipautti heidän päälleen haisevan jytkyn.

41

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps=kok?

      Ja muutenkin, kannattaisi miettiä mitä kommentoi jos jää mitalisijojen ulkopuolelle. Mutta niinhän tuo persujen fiilistely vaikuttaa siltä, että Niinistön ja kokkareiden voitto oli persujen suurin toive näissä vaaleissa. Outoa.

      • SUPERJYTKY

        TÄSSÄHÄN KÄVI IHAN NIINKUIN SUUNNITELTIIN


        1. ENSIN PELATTIIN VÄYRYNEN JA LIPPONEN ULOS

        JA

        2. SEN JÄLKEEN UPPOSI HAAVISTO JA VASTAJYTKY


        NYT ON TIE AUKI KUNNALLISVAALEISSA


      • Kuntauudistus
        SUPERJYTKY kirjoitti:

        TÄSSÄHÄN KÄVI IHAN NIINKUIN SUUNNITELTIIN


        1. ENSIN PELATTIIN VÄYRYNEN JA LIPPONEN ULOS

        JA

        2. SEN JÄLKEEN UPPOSI HAAVISTO JA VASTAJYTKY


        NYT ON TIE AUKI KUNNALLISVAALEISSA

        Persut tasoittivat tietä kokoomuksen kuntajytkylle?


      • Kataisella salajuoni


    • viherpellet

      Saivat ansionsa mukaan ja Soini lisäsi kannatustaan taas!

      • ei ääniä luuserille

        Soini ei lisääkään kannatustaan, minun ääneni jatkossa ei mene Soinille. Alamäki alkoi Soinille nyt.!!!!!


      • Omat aivot tallella

        Onko näin?
        Sammakoita tuli taas Soinin suusta kun lyttäsi miljoonan suomalaisen mielipiteen. Fiksua olisi ollut hiljaa tässäkin asiassa. Itse vedän kyllä erinäisiä johtopäätelmiä jatkossa siitä tulenko enää äänestämään persuja. Soinia äänestin eka kierroksella ja kadun katkerasti sitä.


      • ps Ruususen unessa

        Taasko? Vastahan tuo muutama viikko sitten juoksi häntä koipien välissä julkisuudelta piiloon kärsittyään kenties maan historian suurimman vaalitappion. Mies jolle persut povasivat 40-50% äänistä ensimmäisellä kierroksella ja yli 80% toisella, sai lopulta vain vaivaiset 9% äänistä, vieläpä niiden harvojen äänistä jotka uurnille edes vaivautuivat. "POKS", sanoi kupla neitsyytensä menetettyään.

        Vihreiden kannatus nousi eilisissä vaaleissa nelinkertaiseksi eduskuntavaaleista, sitä kannattaakin persuissa hehkuttaa. Samaa ei persujen nykyisellä uusnatsi-populistisella linjalla tulla koskaan saavuttamaan.


      • Nimenomaan!
        ps Ruususen unessa kirjoitti:

        Taasko? Vastahan tuo muutama viikko sitten juoksi häntä koipien välissä julkisuudelta piiloon kärsittyään kenties maan historian suurimman vaalitappion. Mies jolle persut povasivat 40-50% äänistä ensimmäisellä kierroksella ja yli 80% toisella, sai lopulta vain vaivaiset 9% äänistä, vieläpä niiden harvojen äänistä jotka uurnille edes vaivautuivat. "POKS", sanoi kupla neitsyytensä menetettyään.

        Vihreiden kannatus nousi eilisissä vaaleissa nelinkertaiseksi eduskuntavaaleista, sitä kannattaakin persuissa hehkuttaa. Samaa ei persujen nykyisellä uusnatsi-populistisella linjalla tulla koskaan saavuttamaan.

        Soini pilasi presidentinvaalipelleillyllään koko poliittisen uransa. Jos hän olisi ottanut tosissaan - eikä esim. lähtenyt kesken vaalikampanjan 2 viikoksi Azoreille - hän olisi mennyt heittämällä II-kierroksella ja perussuomalaiset olisivat entistä vahvempi vaikka olisikin hävinnyt Niinistölle.

        Perussuomalaista puoluetta on vahingoitettu vakavasti. Saarakkala on oikeassa. Kenkää Soinille ja hänen puolueen rahakirstun päällä istuvalle avustajaköörilleen! Nämä avustajat ovat paremminkin hämärämiehiä kuin demokraattisen valintaprosessin tulos.


      • homoretku?
        ei ääniä luuserille kirjoitti:

        Soini ei lisääkään kannatustaan, minun ääneni jatkossa ei mene Soinille. Alamäki alkoi Soinille nyt.!!!!!

        Ei kaivata ääntäsi!


      • PS VOITTOON

        LUUSERIPORUKKA TAAS HERÄNNYT SOINIA PARJAAMAAN



        EILEN TÄYSIN LYÖTYINÄ JA KADOKSISSA....


      • nöyrä rivijäsen
        PS VOITTOON kirjoitti:

        LUUSERIPORUKKA TAAS HERÄNNYT SOINIA PARJAAMAAN



        EILEN TÄYSIN LYÖTYINÄ JA KADOKSISSA....

        Sori, ei muistettu että Johtajaa ei saa arvostella.


      • pätkiikö??
        nöyrä rivijäsen kirjoitti:

        Sori, ei muistettu että Johtajaa ei saa arvostella.

        Paskat housussa siellä pusikossa mölytessä?


      • ääni menee muualle
        ei ääniä luuserille kirjoitti:

        Soini ei lisääkään kannatustaan, minun ääneni jatkossa ei mene Soinille. Alamäki alkoi Soinille nyt.!!!!!

        Turha toivoa että Soini ja puolueensa enää lisäisi kannatustaan. Kyllä se on ohi nyt näillä näytöillä!

        Soinin alamäki alkakoon (ainakin jos se meidän duunareiden äänistä on kiinni).


      • maalaisjärk!
        Omat aivot tallella kirjoitti:

        Onko näin?
        Sammakoita tuli taas Soinin suusta kun lyttäsi miljoonan suomalaisen mielipiteen. Fiksua olisi ollut hiljaa tässäkin asiassa. Itse vedän kyllä erinäisiä johtopäätelmiä jatkossa siitä tulenko enää äänestämään persuja. Soinia äänestin eka kierroksella ja kadun katkerasti sitä.

        Kuka tollasia libiraaleja voisi arvostaa. Vihreä lanka on niin ohut ja joustava, ettei itse isäntäkään tiedä mihin ansaan seuraavaksi kellistetään.


    • Soinin valinta

      Soini puhuu toista ja tekee toista. Miksi hän äänesti miestä joka junaili Suomelle euron jos kerran haluaa Suomelle oman valuutan?

      "....Talouslehti Financial Times nostaa esiin euronäkökulman ja tulkitsee, että suomalaiset ovat antaneet tukensa EU:lle valitsemalla Niinistön. Tätä näkökohtaa korostaa myös uutiskanava CNN, joka muistuttaa, että Niinistö oli valtiovarainministerinä, kun Suomi päätti euroalueeseen liittymisestä..."

      • rautaako?

        "Soini puhuu toista ja tekee toista. Miksi hän äänesti miestä joka junaili Suomelle euron jos kerran haluaa Suomelle oman valuutan?"

        Soini puhuu mitä kansa haluaa kuulla mutta ei tee mitään.

        Hän on tosin siinä mielessä vastuullinen että ymmärtää ettei hänen lupaamiaan asioita voi lähteä vetämään koska se upottaisi Suomen. Siksi hän kieltäytyy vastuusta. Kieltäytyminen tapahtuu kuitenkin sen verran teatraalisesti että osa meistä ei ymmärrä huiputusta ja jatkaa hänen tukemistaan.

        Miten kävisi jos kaikki poliitikot olisvat yhtä opportunistisia?

        ""....Talouslehti Financial Times nostaa esiin euronäkökulman ja tulkitsee, että suomalaiset ovat antaneet tukensa EU:lle valitsemalla Niinistön. "

        Monet muuta ulkomaan lehdet ovat nostaneet esille sen että molemmat pääehdokkaat ovat euro- ja Eurooppamyöntesiä.


    • rautaako?

      "Soini halveerasi ja pilkkasi ..."

      Ei tuo ole Soini tyhmyyttä. Tuota hän on aina tehnyt. Kysymys vain kuuluu: kuinka moni jaksaa innostua tuosta vuodesta toiseen?

      Suurin osa meistä ei korvaansa lotkauta hänen tyhjille jutuilleen, mutta mikä on niiden osuus joka innostuu eikä ymmärrä lausuntojen kaikenkattavaa tyhjyyttä - 3% vai 15%?

      Hommafoorumilaisuuden osuu PS-äänistä on sitten asia erikseen. Se ei perustu Soiniin, vaan siihen että Soini päästi nämä takaportin kautta eduskuntaan. Hommafoorumilaisuus karkottaa tosin osan soinismin kannattajista.

      Soinismin yhä ilmeisimpi onttous tarkoittanee että epäpyhä liitto vasemmistopuolueen ja äärinationalistien kanssa jatkuu, vaikka Soinin kiemurtelu sen suhteen menee koko ajan tuskaisemmaksi.

      • Magma-provo:.!1#%?+

        .

        Näihin magma-provoihin ei kannattaisi vaivautua edes vastaamaan koska Persut kulkee Voitosta Voittoon

        .


    • Paappa

      Suurin osa miljoonasta on protestiäänestäjiä.
      Ei Suomen kansa vielä niin seonnutta ole.

    • kentän sana

      Soinilla ei ole minkäänlaisia tapoja. Jopa siat ovat paljon hienotunteisempia ja diplomaattisempia.

    • Se on menoa nyt

      Arvostelukykynsä ja uskottavuutensa menettäneen Soinin lausunnoilla on enää kuriositeettiarvoa. Perussuomalaisten vaalivoiton myötä Soini joutui tilanteeseen, josta ei ole kunniallista ulospääsyä.

      Perussuomalaisten eduskuntaryhmä koostuu sellaisista aineksista, että hallitusvastuuseen meneminen olisi ollut puolueelle itsemurha. Kun yhteistä linjaa ei ole koskaan ollutkaan, yksittäiset edustajat yrittävät täyttää tyhjiön omilla tempauksillaan. Näihin puuttuminen on Soinille vastenmielistä, sillä puolueen sisällä on puolueen ulkopuolisten järjestöjen edunvalvojia, jotka täytyisi jollain keinolla pitää mukana puolueessa.

      Sosiaalinen media, joka nosti Perussuomalaiset pienpuolueesta isojen joukkoon, on nyt koitumassa puolueen tuhoksi. Soinin lukuisat mielenmuutokset ja harkitsemattomat lausunnot ovat tallentuneet ikuisiksi ajoiksi, ja linjaton tempoilu on selvästi kaikkien nähtävissä. Myös PeruSSisulaisten ja puolueen muun hörhöosaston tekemiset ja ajatusmaailma ovat tallentuneet todistusaineistoksi, jota vastaan Soininkaan on turha pyristellä.

      • nyt paukkuu

        Lahopäisten homoretkujen hauraat suonet lahoissa päissä kateudesta!Hyvä!


    • kenttäläinen...

      Kuka nyt soinistien sekasortoista tilaa kadehtisi? Tavallaan käy sääliksi persujen kenttäväki, joka ei näe puoluetukimiljoonista vilaustakaan, vaikka on tehnyt Soinin hyväksi vuodesta toiseen pyyteetötä työtä ja omalla kustannuksellaan.

      • homoretale?

        Sinä kadehdit. Itket tälä vuorokaudet ympäri, kun meni puoluetuki loiselta!


    • suvaitsetko suvaita

      Missä on suvaitsevaisuus. Miksi ei perussuomalaisia suvaita. Onko suvaistsevaisuus teeskentelyä ja massaliikettä???

      • homojen horinaa

        Vain homouden ylistys on suvaitsemista ja rahanjako kehitysmaihin!


    • Timppa kurmoittaa...

      Timppa tulee uusimmalta löhölomaltaan kovassa krapulassa ja pahalla päällä. Siinä saa eduskuntaryhmä torstaina kuulla kunniansa?!

    • kenttä kertoo
    • petturi

      Soini petti suomen lähtiessään ehdokkaaksi vaaleihin, tulos olisi toinen ellei
      eurovastaiset äänet olisi jakautuneet.

      Väyrynen olisi nyt pressa ja se olisi meidän kaikkien etu, myös persujen.

      • ei kaikki sovi kaikk

        Soiniko petturi?
        Ehkä suomalaisilla ei ole järkeä itsessään. Tietysti äänestin Väyristä, enkä Soinia.
        Olisi tietysti Väyrinen saanut enemmän ääniä, jos Soini ei olisi ehdokkaaksi ryhtynyt, mutta ei roomalaiskatollinen Soini sovi presidentin paikalle luterialisessa maassa. Eduskuntaan räväkkä Soini tietysti sopii.


    • Soini = porvarijytky

      Kiinnitin huomiota myöskin jälleen kerran Soinin ylimielisiin kommentteihin ja kyllä hän lyttäsi yli miljoona suomalaista samalla lyttyyn ja maan rakoon, ja asettui kirjaimellisesti nuolemaan Kokoomuksen ja Niinistön peräään. Ihmetyttää, ettei Soinin kannattajat näe tässä mitään ristiriitaa - avatkaa silmänne ja korvanne. Jo tyhmäkin tajuaa, että ukko on pelkkä pelle ja täysi porvari - eihän se niin pitänyt mennä, mutta näin se juuri on.

    • kenttäläinen...

      Soini lähti liikkeelle poliittisesti "melkein demarin" ajatuksin. Nyt hän on liukunut päivä päivältä yhä enemmän oikealla. Suomen Sisu, Opus Dei ja Valkoinen Rintama saaneet persupuolueen sisällä Soinista henkisen yliotteen? Em. tahojen poliittisessa syleilyssä AA-Jusulakin on puujalkavitseineen kevyttä kamaa. Soinia viedään kuin litranmittaa ja jutut ovat senmukaiset: älyttömät.

      • tämökö taas

        Demutyperyksen ajatuksia? Omia vai puolueen?


    • Ihailtava teko

      Soini osoitti olevansa miesten mies ja siksi äänestän seuraavaksi perussuomalaista.

      • PS = KOK

        Oletko nyt ihan varma että haluat antaa äänesi mutkan kautta kokoomukselle?

        Etkö mieluummin äänestäisi kokoomuslaisia ihan suoraan?

        Itse en duunarina voi enää jatkossa persuleita kannattaa.
        On nimittäin käynyt selväksi että työkansan etua ei tämä poppoo ole ajamassa!


    • ent. persu

      Totta. Miksi äänestää pikkukokoomusta kun aito ja alkuperäinen, vielä suurempi on jo olemassa? En äänestä kokoomuksen halpaa kopiota persuja.

    • Jytkyn hintalappu
    • Sepe H.

      Jokainen persujen kunnallisvaaliehdokkaaksi lähtevä hyväksyy persuSS puolueen harjoittaman natsihyysäyksen.

      http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/02/perussuomalaiset_ja_keskusta_haravoivat_kuntavaaliehdokkaita_3253219.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe