Noniin tällaista hommaa kyselisin että meinisttekö sänkyyn jonkun kanssa jos...
...teillä olisi paljon ikäeroa (6v--->)?
....hän olisi pissis/playeri?
...hän olisi paras kaverisi?
...hän olisi maahanmuuttaja?
...hänellä olisi pieni muna/ pienet tissit?
... hän olisi / sinä olisit / molemmat olisitte kännissä, ja olisitte vihamiehiä
keskenänne?
Vastauksianne ootellessa :D
Menisitkö sänkyyn jos..
10
605
Vastaukset
- Pilluseonainamieless
Tottakai. Ainahan se pillu kelpaa.
- asdfghjklkj
- oon 18 eli lain pohjalta on sanottava että kuusi vuotta nuoremman kanssa en makaisi, enkä varmaankaan 24 vuotiaankaan kanssa
- olettaen siis "yhden yön juttu"? Tietenkin
- aina paranee, voiko tyttöystävä olla samalla paras kaveri? samaa sukupuolta olevan parhaan kaverini kanssa ei käy, elle sitten kyseessä ole jotkin orgiat :D 2 4 ois jännä
- en halua yleistää vähestöryhmiä, enkä kyllä enemistöjäkään, just to mention, jokainen on erilainen. Yhden yön juttuun kiinnostaa vain onko höt ja siisti
- itse henkilökohtaisesti pidän pienistä tisseistä, pitäähän ny jotai olla kuitenki. toisaalta kohtuullinen symmetria ja terhakkuus ovat tärkeämpiä
... hän olisi / sinä olisit / molemmat olisitte kännissä, ja olisitte vihamiehiä
keskenänne?
- jos hän on: jos poliisi ei tule pamputtamaan kumisella pampulla
- jos minä olen: kunhan seisoo
- jos molemmat on, kauheeta kännisähläämistä ja itellä jos ei seiso ja toinen ei kostu nii on paskaa, pikku hiprakassa taas on ehkä vähän parempaa kuin selvinpäin kun estot katoaa
- jos ollaan vihamiehiä: angry sex, mahtavaa! mahdollinen raiskausyyte, ei mahtavaa. Tietenkin jos sovitaan että "nyt villiä laitonta eläimellistä kaikille haitallista seksiä josta ei kerrota ikinä kellekkään" nii BaDUM!!!! - menisinsänkkyyn
-jos 6v---> nuorempi niin en mut jos 6 vuotta vanhempi niin sitten kylläjootottakai
-jep
-kunhan hän vain olisi tyttö
-maahanmuuttajuudella ei oo väliä, jos se on hyvännäköne
-kyllä
keskenänne?
-joo - xddxxddxxddxx
...teillä olisi paljon ikäeroa (6v--->)? kyllä
....hän olisi pissis/playeri?kyllä
...hän olisi paras kaverisi?kyllä
...hän olisi maahanmuuttaja?joo
...hänellä olisi pieni muna/ pienet tissit?pienissä tisseissä ei oo mitää vikaa..kyllä
keskenänne?no en :D
ja juu poika olen - tyttö kohta 18v
- kolme maksimissa.
haittaa koska en ole itse sen luontoinen yhtään.
Ei haittaa jos kumpikaan ei ole varattu.
Ei mieluiten, mutta jos se olis kunnon tyyppi ja haluisin sitä itsekin.
ei väliä juurikaan,
keskenänne?
ei oikeen kuulu mun tapoihin.. Kyllä panisin paitsi parastakaveriani taikka muitakaan ystäviä.
ja vaan tyttöjä- tyttö PIAN 18
Noniin tällaista hommaa kyselisin että meinisttekö sänkyyn jonkun kanssa jos...
...teillä olisi paljon ikäeroa (6v--->)? Jos se jätkä olis vanhempi ni joo, jos nuorempi ni se alkais olee aika pedofiliaa... Oon siis pian 18..
....hän olisi pissis/playeri? Jos olisin kännissä
...hän olisi paras kaverisi? En. Lähellä on ollut..,..
No miksen, mitenpä se kotimaa tähän vaikuttaa...
...hänellä olisi pieni muna/ pienet tissit? Jooo, siinä vaiheessa ku sen pääsis näkemää ni ei kehtais enää perua... Sitäpaitsi tutkimuksen mukaan 7cm riittää tyydyttämään naisen...
keskenänne? En oo ikinä NIIN kännissä. Ainakaan vielä ollut.... - aaatu
niin paljon rotupettureita ::(
- 20v jätkä
tottakai menisin 30v naisen kanssa sänkyyn ennemmin kuin ikäiseni jos vain saisin pildeä siltä!!
- ----
Jos ois mua 6 vuotta vanhempi, se ois laitonta ja enpä oo kiinnostunut kymmenen vuotiaistakaan, joten en.
en toivottavasti >8--)
en tiiä, ehkä.
ihan sama, jos tykkäisin siitä nii sit joo.
no yleensähän sen kyrvän koon huomaa vasta ennen hommailua, nii tuskimpa siinä enää kehtais kieltäytyä, ei sillä että kieltäytyisinkään :) ja kun poikien kanssa tulee hommailtua, nii ihan tyytyväinen oon jos sillä on pienet tissit(;
keskenänne? ää.. toivottavasti en koskaan oo niin kännissä että tulis tuolleen tehtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473