Mitä mieltä olette. Synkkasi heti ja kiva päivä ja ilta.
Seuraavana päivänäkin soiteltu ja puhuttu puhelimessa.
Kummatkin olemme innoissamme.
Itse en ole viitsinyt profiilissani käydä. Hän on kyllä käynyt omassaan.
Miehet ajattelee erilaisesti varmasti. Kuinka kauan on soveliasta käydä katselemssa profiilia tai roikkua deittipalstalla tms. jos on tavannut kivan tyypin.
Me olemme näkemässä uudestaan.
Jännä vaan kun itsellä ei ole tarvetta mennä kuikuilemaan, kuka on käynyt katsomassa minun profiiliani.
KÄVIN PE. NETTITREFFEILLÄ - TAPASIN KIVAN MIEHEN
22
867
Vastaukset
- zz...........
Hyvä kun olet jonkun löytänyt.
- Anna miehen elää
Et ole ainoa jonka kanssa hän käy nettitreffeillä. Naisia on paljon.
- Mitense
Mies/nainen. Mitä teet jos tapaat kivan tyypin.Jatkako henkgailua netissä koko ajan vain "muuten vaan" vaan että etsit lisää vaihtiksia?
- Niin on
En lopeta hengailua netissä jonkun naisen takia.
- niirus
Laita miehelle viestiä deittipalstan kautta, ja kiitä kivoista treffeistä. Mies jää miettimään, viestitteletkö muidenkin kanssa, ja asia tulee kasvotustenkin puheeksi. Miehet eivät ajattele asiaa niin, että kivojen treffien jälkeen pitäisi laittaa profiili kiinni. Naisen on taas hyvin vaikeaa ottaa asiaa puheeksi, vaikka miten sielua riipoisi... Em keino toimi ainakin meillä.
- ....................
Kyllä minä vain otin aikanani aina profiilin jäähylle siinä vaiheessa, kun toisista treffeistä sovittiin. Eikä harmittanut edes silloin, vaikka aina lupauksista huolimatta ei niitä toisia treffejä koskaan tullutkaan.
- qwerty
Niin, kuten nimimerkkisikin sanoo:
Niin kauan kuin ei seurustella tai ei olla sovittu että ei tavata muita, niin miksi pitäisi lopettaa profiilin katselu tai muiden tapaaminen.
Jos on etsimässä (uutta) työpaikkaa, niin ei ihminen myöskään lopeta työpaikkailmoitusten katsomista jos pääsee yhteen haastatteluun. - 15+3
Tutustuin netin kautta nykyiseen mieheeni. Heti synkkasi hyvin ja nähtiin seuraavana päivänä uudelleen. Meni siitä muutama päivä,kun aloitettiin seurustelemaan ja siitä tulee nyt 10kk :) Nykyään asutaan yhdessä :)
- Lonely blue eyes
Voi voi! Mulla suloisen katkera kokemus ihan vasta.Ihastuttiin erään nettimiehen kanssa tai ainakin hänkin kertoi ihastuneensa.Ihania viestejä puolin ja toisin,tuntikaupalla puhelimessa..Mukavia haaveita..edellisenä iltana puhseksiäkin,mukavaa jutustelua,
alustavasti sovittiin tapaamisesta livenä,välimatkaa tosin 450km,joka kyllä tuntui molemmista hankalta..Sit täydellinen hiljaisuus!! Laitoin parin päivän päästä voinnin kyselyviestin,mutta eipä vaivaitunut mies edes vastaamaan..Nyt näyttäisi profiili poistuneen eli todennäköisesti sopiva sit löytyi..Olen niin pettynyt itseeni,että vanhana naisena menin noin lankaan ja uskoin vihdoinkin kunnollisen mienen netistä löytyneen..Ja paskat! Olen nyt poistanut profiilini lopullisesti,Mulle riitti tämä valheiden verkko..Mietin vaan,että millainen aikuinen mies käyttäytyy noin,mitä hän oikein tuosta saa...Kummallista ja selkärangatonta toimintaa! - Älä muuta luule
No se halus vaan sitä puh sexiä ei muuta..
- Lonely blue eyes
No melkoisestipa jaksoi aikaansa kuluttaa yhden aktin takia:D tais sit olla todellakin puute ja vehje liian onneton livetapaamiseen,vaikka muuta kehuskeli;)
- yksin kotona
Mitä se valehteli sulle et lähdit senkaa treffeille? Haluaisin tietää koska itse en koskaan ole valehdellut ja päässyt treffeille. Alan sit valehtelee naisille samalla lailla koska se näytää toimivan
- Ihmetyttää
Löysin myös kivan ihmisen nettideitistä. Meillä synkkasi heti ensitreffeillä ja olemme sen jälkeen tapailleet muutaman kerran. Emme ole sopineet mitään, että seurusteltais. Poistin deittisivulta oman profiilin, mutta tämä toinen ei ole poistanut. Hän käy monta kertaa päivässä kirjautumassa profiliinsa. Sitä vaan miettii että etsiikö hän vielä parempaa, vaikka meillä menee hyvin?!
- dater76
Voi.... niin tuttu ongelma. Onko kyse vain miehen ja naisen välisistä eroista... hmmm. Jos kysyt heti onnistuneiden treffien jälkeen, poistetaanko profiilit, pelästytään heti että nyt seurustellaan. Jos et kysy, asia kaihertaa mieltä ja lopulta olet aivan varma, että hän tapailee toisiakin ja menee mielenkiinto.... hohhoijaa.
- Ihmetyttää
Taitaa olla miesten ja naisten välisistä eroista! Miehet jää roikkumaan deittisivulle vaikka tapaavatkin treffeillä kiinnostavan naisen ja jatkavat tapailua. Ehkä laitan oman profiilin takaisin, niin tulee miehelle mietittävää!
- Sunder
Onnittelut, että löysit mukavan miehen!
Mutta tuosta deittiprofiilissa käymisestä. Sinulla ei ole tarvetta tehdä sitä, koska sinulle on aivan varmasti tarjolla seuraa välittömästi uusien treffien muodossa, mikäli tuo juttu kariutuu. Miehillä tilanne on eri, hän ei käynyt katsomassa kuka hänen profiilissaan on käynyt, koska siellä tuskin kovin moni on käynyt.
Keskiverto mies saa naisilta keskustelunavausviestejä maksimissaan viisi kuukaudessa, mikäli profiili on erittäin hyvin tehty ja kuvassa on komea mies. Itse olen tällä nimimerkillä olevaan profiiliini saanut tammikuun alun jälkeen, jolloin profiilin tein, kaksi viestiä, joissa nainen aloittaa keskustelun ja kyselee lisää. Suunnilleen samoissa lukemissa menee myös muiden tietämieni miesten profiileissa.
Tämän kuukauden aikana olen käynyt treffeillä nolla kertaa, neljästi on treffit sovittu ja neljästi ne on peruttu joitan tunteja tai päivä ennen tapaamista. Yhteyttä olen ottanut vuodenvaihteen jälkeen n. 70 naiseen, joista n. 15 on lopulta vastannut, heistä yhdeksän on lopettanut viestittelyn kuvani näkemisen jälkeen ja yhdelle sanoin itse ei kiitos kuvia vaihdettuamme. Neljä on tehnyt oharit ja lopettanut yhteydenpidon ja jäljellä on tällä hetkellä yksi, joka eilen vastasi lähettämääni viestiin ja toivottavasti tänään vielä vastaa toiseenkin.
Toivottavasti tämä valaisee vallitsevaa tilannetta nettitreffailussa miesten näkökulmasta. Viestejä on pakko lähettää samaan aikaan todella monille, jos aikoo saman vuoden aikana päästä käymään edes yksillä treffeillä.- ....................
Toisaalta luottamus ansaitaan teoilla (se ei ole teko, jos toisen pitää neuvoa miten profiili poistetaan), vain naiivit ja hieman yksinkertaiset ihmiset uskovat pelkkää paskanjauhantaa. Eli mitä pidempää harrastaa tuota ettei vain tällä aikaa elämäni tilaisuus menisi ohi varmistelua, sen varmemmin jää pelkkä luu kouraan.
- pettynyt nainen
mieheni unohti jotenkin poistaa profiilin naimisiin mennessäkin. se oli pikainen avioliitto, kun sain hänet kiinni itseteosta. se siitä netin kautta löytämästäni hurmurista ja ihanasta aviomiehestä. tunsin pitkän aikaa häpeää tyhmyydestäni. mies "rakasti ja rakastaa" minua edelleen, mutta kunnioituksen ja luottamuksen puutteen vuoksi se parisuhde sai minun päätöksestäni mennä. olen mieluummin yksin kuin epäterveessä suhteessa. mies oli minun tekemisistäni mustasukkainen, vaikken käynyt kuin töissä (töissä vain naisia) ja rakastin miestäni.
älkää naiset heti ripustautuko ja luottako sinisilmäisesti mieheen eka treffien jälkeen, kuten minä hyväuskoinen ja pumpulissa elänyt tein. kyselkää miehen lähimenneisyydestä. voitte olla jonkin korvike ja päästä osalliseksi miehen tasapainotonta elämää. nettimaailma on raakaa. itse en voi laittaa enää profiilia, sillä en luota koko touhuun julman opetuksen jälkeen. yksin on turvallisempaa.- Moika1111
Kuinka nopeasti menitte naimisiin? Etkö käynyt kurkkaamassa profiilia lainkaan tai sanonut mitään?
- Epätietoinen2
Miten tuon profiilin saa edes poistettua? Just yritin, eikä se mihinkään hävinnyt. Kirjautumaan en enää pääse...
- Profiilin poisto
Kun poistat profiilin, niin se saattaa silti näkyä vähän aikaa, vaikka et pääsekään enään kirjautumaan sisälle. Ainakin omalla kohdalla kävi niin.
- semmoottiista
Meillä kävi niin, että ensi treffeillä ihastuttiin. Mies pyöri viikon vielä netissä. Sanoin reilusti, että jos on tosissaan niin profiilin poisto olisi paikallaan,minä poistin profiilin heti. Poisti hän sen.
Nyt ollaan oltu kimpassa ja ollaan todella kiinni rakastuneita toisissamme. Virallisesti jo ihan alusta asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462