Moniavioisuus tuottaa rettelöiviä ylijäämämiehiä

safgdg

20

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisurien armeija

      Jokela ja Kauhajoki olivat vasta alkusoittoa....

    • Tuolla kommentti-

      osiossa oli yksi tosi hyvä puheenvuoro:

      "Uskomattoman kapeakatseinen artikkeli!

      Nimenomaan nykyinen (talous)systeemi, joka Suomessakin vallitsee, tuottaa ylijäämämiehiä. Kilpailu taloudellisesta menestyksestä on äärimmäisen kovaa. Täällä eivät ylijäämämiehet ryhdy rettelöimään, vaan syrjäytyvät omiin koppeihinsa, peräkammareihinsa tai päätyvät asunnottomaksi. Ja monet kuolevat ennen kuin täyttävät 30 tai 40, johon joukkoon todennäköisesti itsekin kuulun.

      Ei kukaan nainen seurustele pitkäaikaistyöttömän miehen kanssa, vaikka mies olisi kuinka nuori ja hyvännnäköinen. Pitkäaikaistyöttömyyteen tarvitaan vain muutama väärä valinta opiskelujen

      • Paska puhetta

        Kyllä työtön retku Suomessa pillua saa (ainakin jos on tatuoitu). Kunnollinen työssäkäyvä mies se ilman naista jää, kun naiset haluavat jännittävää retkua.


      • Mutta entäs jos
        Paska puhetta kirjoitti:

        Kyllä työtön retku Suomessa pillua saa (ainakin jos on tatuoitu). Kunnollinen työssäkäyvä mies se ilman naista jää, kun naiset haluavat jännittävää retkua.

        kiltti ja kunnollinen TYÖTÖN?


      • Töitä saa kyllä

        jos ei ole laiska ja saamaton - eikä pidä joitain töitä paskaduuneina


      • .............
        Töitä saa kyllä kirjoitti:

        jos ei ole laiska ja saamaton - eikä pidä joitain töitä paskaduuneina

        Mutta kun niiden paskaduunien avulla ei saa naisia ja rahaakin tulee vain hieman enemmän kuin työttömänä. Paskaduunit eivät maksa vaivaa.


      • työttömät töihin!
        ............. kirjoitti:

        Mutta kun niiden paskaduunien avulla ei saa naisia ja rahaakin tulee vain hieman enemmän kuin työttömänä. Paskaduunit eivät maksa vaivaa.

        Työn tekeminen on aina parempaa kuin sohvalla makaaminen. Tuet ovat liian hyviä, jos työ ei kelpaa.


      • ..............
        työttömät töihin! kirjoitti:

        Työn tekeminen on aina parempaa kuin sohvalla makaaminen. Tuet ovat liian hyviä, jos työ ei kelpaa.

        Elämä on liian lyhyt paskaduuneille ja rumille naisille.


      • ööö....seurusteleehan.


      • 77778888886666666111
        Paska puhetta kirjoitti:

        Kyllä työtön retku Suomessa pillua saa (ainakin jos on tatuoitu). Kunnollinen työssäkäyvä mies se ilman naista jää, kun naiset haluavat jännittävää retkua.

        Tietenkin se on eri juttu jos on omaksunut jonkun alakulttuurin elämänarvot ja käyttäytymistavat. Mutta tuossa tarkoitettiinkin aika pesunkestävästi kouluissa ja muutenkin kasvatuksen osalta jo nuoresta valtakulttuurin arvot sisäistänyttä miestä. Siis lähinnä miestä joka on vaan tehnyt opinnoissaan sillä tavalla epäonnistuneen valinnan, että siitä ei olekkaan arvostettu ammttiura lähtenyt käyntiin. Helposti siinä sitten käy niin, että koulutukset menevät hukkaan ja vain vuosia on niissä tärvääntynyt eikä perästäkään enää pääse kunnon ammattiuran alkuun. Kyllä tällainen syö miestä tai siis kuohitsee henkisesti.
        Itse asiassa näin epäonnistuneelle miehelle se olisi ollut parempi alun alkaen omaksua valtakulttuurista poikkeavat arvot ja liittyä johonkin jengiin kuten moottoripyöräjengiin ja hakea sieltä ne asemat. Tällöin myös valtakulttuuristakin voisi vaikkapa sen naisenkin saada paljon paremmin kuin y.m. tavalla epäonnistuttuaan, siksi kun mies ei tällöin tulisi kuitenkaan henkisesti kuohituksi, mikä on miehessä naisille se pahin turn-off.


      • Ehkä joku ruma
        gloriana_demeter kirjoitti:

        ööö....seurusteleehan.

        nainen, jonka taso ei riitä tasokkaampaan mieheen


      • Juuri näin.
        77778888886666666111 kirjoitti:

        Tietenkin se on eri juttu jos on omaksunut jonkun alakulttuurin elämänarvot ja käyttäytymistavat. Mutta tuossa tarkoitettiinkin aika pesunkestävästi kouluissa ja muutenkin kasvatuksen osalta jo nuoresta valtakulttuurin arvot sisäistänyttä miestä. Siis lähinnä miestä joka on vaan tehnyt opinnoissaan sillä tavalla epäonnistuneen valinnan, että siitä ei olekkaan arvostettu ammttiura lähtenyt käyntiin. Helposti siinä sitten käy niin, että koulutukset menevät hukkaan ja vain vuosia on niissä tärvääntynyt eikä perästäkään enää pääse kunnon ammattiuran alkuun. Kyllä tällainen syö miestä tai siis kuohitsee henkisesti.
        Itse asiassa näin epäonnistuneelle miehelle se olisi ollut parempi alun alkaen omaksua valtakulttuurista poikkeavat arvot ja liittyä johonkin jengiin kuten moottoripyöräjengiin ja hakea sieltä ne asemat. Tällöin myös valtakulttuuristakin voisi vaikkapa sen naisenkin saada paljon paremmin kuin y.m. tavalla epäonnistuttuaan, siksi kun mies ei tällöin tulisi kuitenkaan henkisesti kuohituksi, mikä on miehessä naisille se pahin turn-off.

        Rikollinen tai puolirikollinen työtön saa kyllä naisia, mutta kunnollinen työtön ei.


      • Nuo tasot
        Ehkä joku ruma kirjoitti:

        nainen, jonka taso ei riitä tasokkaampaan mieheen

        voi työntää sinne minne ei päivä paista


      • MAT on tieteellinen
        Nuo tasot kirjoitti:

        voi työntää sinne minne ei päivä paista

        fakta eikä mielipidekysymys


      • Älä kommunisti

        sössötä. Olet luuseri koska olet surkea. Se ei ole kapitalismin syy


      • Rikollinen saa
        Juuri näin. kirjoitti:

        Rikollinen tai puolirikollinen työtön saa kyllä naisia, mutta kunnollinen työtön ei.

        naista vaikka olisi vankilassa ( pikavihkiminen ja panot perhetapaamisissa)


    • Ylijäämämies

      Ei siihen tarvita moniavioisuutta vaan suomalaiset nirsot naiset

    • Mitä tuo varattuna pitäminen oikeasti tarkoittaa? Sitäkö, että nainen on mielummin sinkku, kun ei saa YTM:ää kuin että tyytyisi ATM:ään? Vai tunteeko joku suomalaisen miehen, jolla on yhtä aikaa useampia naisia poislukien vaimo ja salarakas?

      • Sitähän se tarkoitta

        ja myös sitä, että varatuilla YTM:lle on usein muita naisia myös rinnalla.


      • Aika moni nainen
        Sitähän se tarkoitta kirjoitti:

        ja myös sitä, että varatuilla YTM:lle on usein muita naisia myös rinnalla.

        riutuu vuosikausia ilman odottaen sitä omaa YTM:ää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe