Minulle on käynyt parikin kertaa seuraava:ollaan kirjoiteltu jo useita viestejä,toisen kanssa päästy jo treffien sopimisasteelle.Toisen kanssa alun "perusjutut" käsitelty.Sitten täysin puun takaa se tulee,täydellinen hiljaisuus!Molemmilla kerroille kummallakin kuvat näkyvissä ja siis kirjoiteltu jo jonkin aikaa.Itse en kehtaa tehdä tätä hiljentymistä silloin,jos ollaan jo useampia viestejä kirjoiteltu vaan kerron mielummin suoraan jos koenkin ettei kiinnostukset ym.kohtaa.Tuntuu jo heti loukkaavammalta tämä käytös,kuin jos toinen ei vastaisi ensimmäiseenkään viestiin.En ole lihava,vanha tai ruma,siis ihan nätti perus älyn omaava neito:)
Mies,miksi et jatka
19
503
Vastaukset
- yksin kotona
no meni pupu pöksyyn niin sanotusti kun tajusi et haluat oikeesti tavata. ei varmaan uskonut et kukaan haluaa ikinä tavata. Mua ei ole ikinä kukan halunnut tavata ja mietin kans et meniskö itelläki pupu pöksyyn jos joku haluis tavata.
Luulen et ei menis mut, kun en usko et mua haluaa kukaan koskaan tavata niin ei tarvii ajatella koko asiaa. - ei_vipuun_enää
Miksi se odotetu tapaaminen jää, järkevä mies luistaa:
- keskustelu jymähtää sukulaisten läpikäyntiin - kenen kanssa piti seurustella?
- naisella on niin paljon tekemistä, ettei todellisuudessa ole miehelle aikaa
- miehen vahtiminen, käykö palstalla - kytkin kannattaa tässä vaiheessa nostaa
- varaa miehen yksityiskäyttöön - "tarvittaessa" käytetään, muuten odottakoon
- tulevilla lomilla retosteleminen - siis ilman miestä
- kuvat osoittautuvat todellisuudessa 3-5 vuotta vanhoiksi
- profiilin liikuntaharrastus osoittautuu lähes nollaksi
- nainen hakee remontti-reiskaa... lopullinen sinetti
Profiili kannattaa aina tarkastaa, kiertäen ja kaartaen puhuu mieskin naisen pussiin. Nämä ovat empiirisiä havaintoja, naiset ottakoot opiskseen eikä urputtako!- Haluaatreffeille
Mulla on ihan samat kokemukset kuin AP:llä, mutta mikään ei_vipuun_enää-miehen listauksesta ei osu minuun. Sukulaisista en ole keskustellut, alusta asti on ollut selvää, että mulla on alle kouluikäinen lapsi, miten sellaisesta "vahtimisesta" voi jäädä kiinni - sitä paitsi se, että on kirjautunut Treffeihin, ei tarkoita, että oikeasti aktiivisesti palstalla, yhtään miestä en ole varannut, en ole lomillani retostellut, profiilissani lukee, että kuvani on tältä vuodelta ja olen lähettänyt myös muita tuoreita kuvia, liikuntaharrastukseni ei ole nolla eikä lähes nolla, enkä ole hakemassa remonttireiskaa.
Silti keskustelu ei johda treffeihin, mies vaan jahkailee ja jättää lopulta kirjoittamatta, vaikka itse ensi ehdottaa tapaamista. On jopa käynyt niin, että on sovittu päivä, mutta ei paikkaa ja sitten kirjoittelu on vaan loppunut. - kääntö offille
Joo tuollaiset kantturat todellakin etoo!! Samaten lihavuus ja toisten äijien siittämät penskat! Totaalinen turn-off!!
Olennaista tässä on se, että kyseinen henkilö suorittaa katoamistempun - oli syy siihen sitten mikä tahansa. Se on todella lapsellista käyttäytymistä - eikä muuten ole myöskään sukupuolisidonnaista. Moni nainen toimii samoin. Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi pystyä myöskin kommunikoimaan aikuismaisella tasolla. Kyseinen toimintatapa (katoamistemput) paljastaa tekijästään peruskunnioituksen puuttumisen muita ihmisiä kohtaan.
- vähemmän vauhtia
Jos naisen ensimmäinen viesti on "kahvikupposen äärellä kaikki sujuu niin luontevasti" se on siltä paikalta delete. Kyllä tapaamista pitää edeltää paljon muuta. Jos hetkenkään alkaa tuntua, ettei ole minun tyyppiä, toivotan hyvää jatkoa kumppanin haussa.
- diddo
Ei se "paljon muuta" kaikkia miehiäkään kiinnosta. Parikin on todella ottanut nokkiinsa kun en heti ryntää tapaamaan heitä kasvotusten, kun mukamas vasta tavatessa näkee millainen ihminen on.
Itsekin haluan selvittää ihmisen ajatusmaailmaa jokusen viikon että näkee kannattaako lähteä "tuijottelemaan toisiaan" kahvilaan...
Itse olisin kanssa näiden nettitreffien kanssa maltillisempi ja tuntuu kuin vastapuoli haluaisi kanssa maltillisuutta mutta kun ne kontaktit tykkäävät kadota kuin tuhkatuuleen siinä 2 päivän viestittelyn jälkeen, sitten palaavat viikon päästä kun on "ollut kova kiire" ja sama rundi jatkuu. Näin on minulle käynyt useamman kerran.
Ongelma on varmaan itsessäni kun en osaa sillain herättää naisissa sellaista suurta ihailluksi tulon tunnetta tai jotain. En haluis kuulostaa siltä että olisin kovasti sen yhden perään ja jään vähän liiankin poliittisesti korrektiksi paikanpäällä, enkä osaa sillain hyökätä kuin tiikeri haavoittuneen antiloopin kimppuun.
Eli pitäis olla niinkuin ei olisi sen perään mutta kovasti kuulostaa kuin olisi sillain salakavalasti, saaden naiset tuntemaan itsensä jotenkin tärkeämmäksi kuin ovat. Yritä nyt tuosta sitten saada selvää? Noh joillekkin varmaan kelpais vähemmänkin kokeneemmat naisten iskijät mutta mistä näitä löytyy?- Uppopallonpeluu
"...kun ne kontaktit tykkäävät kadota kuin tuhkatuuleen siinä 2 päivän viestittelyn jälkeen, sitten palaavat viikon päästä kun on "ollut kova kiire" ja sama rundi jatkuu."
Hm? Eikös tuo nyt ole ihan normaalia, että ei ehdi kirjoittaa joka päivä tai edes joka kolmas? Jos siis tosiaan haluaa kes-kit-ty-ä sen tuttavuuden rakentamiseen ja kirjoittaa vain ajatuksella. Hömppäviesteillä ei toista opi tuntemaan.
- 1 + 1 = 0
Sopiva systeemi on viikko pari viestittelyä, sitten joko kahville tai "kiitos ja hyvää jatkoa".
Jos on niin kiire, ettei millään ehdi kirjoittaa tai tavata, voi pistää profiiliin piiloon sen kiireen ajaksi. Jos ei uskalla tavata, voi kirjoittaa profiiliin, että etsii vain kirjeystävää.
Ongelma taitaa oikeasti olla siinä, että miehet pyörittää treffikarusellia, jossa on aina kymmenen naista varalla odottamassa. Muuten ei ole mahdollista, ettei treffiaikaa löydy. Sitten katoavat sanaa sanomatta, kun alkavat tapailla jotakuta.
Toinen ryhmä on nämä, joilla on profiili täällä roikkumassa, vaikka eivät oikeasti halua löytää mitään, tai ainakin ovat liian laiskoja ja saamattomia etsimään ketään tai tutustumaan kehenkään. On aivan liian vaivalloista kirjoitella tai sopia tapaamista (kun kotonakin äiti toi aina kaiken valmiiksi eteen). - suoraan sanottuna
Ruma nainen yleensä kuvittelee olevansa nätti. Mies siis pitää sua rumana, mut ei pysty sanomaan sitä. Samoin lihavat naiset kuvittelee et ovat kauniita ja siksi ansaitsevat komean miehen. Ei lihavat naiset vastaile rumille miehille vaikka ies olisin mukava ja fiksukin. Ole testannut muutaman kerran tän teorian. Se on vit.tumaista kun ei uskalleta sanoa suoraan et naama ei miellytä.
- 14
Ihan totta tiedän yhden jolla on profiilissä normali vartalo. elopaino varmasti alkaa numerolla 8 ja pituus noin 165.
- näin on asiat
Luuletko sitten että lihavia ja rumia ihmisiä ei viehätä mieluummin kaunis/komea kumppani? Ikäväähän se on jos rumilukset roikkuvat kimpussa mutta kaunis ihminen on rumankin mielestä kaunis..
- 9 + 16
Suoraan sanottuna olet nyt väärässä ketjussa puhumassa väärästä asiasta.
- 18+20
Turhaa yleistystä, yhtälailla naisetkin lopettaa viestittelyn vaikka on itse ollut siinä uskossa että saattaisi synkatakkin. Ihmisiä vaan on moneen junaan ja joillekin se äkillinen radiohiljaisuus on ilmeisen luonnollinen tapa lopettaa keskustelu kohteliaan ilmoituksen sijaan.
Uutta matoa koukkuun, ainakin itse olen parin kuukauden aikana törmännyt pariin mielenkiintoisempaan tapaukseen, mutta niiden lisäksi on ollut 3-4 kertainen määrä niitä oudommin käyttäytyviä. Mutta onhan noita yhtälailla tosielämässäkin, harvoin sielläkään heti tärppää ja tämä radiohiljaisuus ilmenee vain soittamattomuutena/passiivisuutena. - AP
Suomi 24:ssä on se kirjautumisaika,että kyllähän sitä tyhmempikin näkee,että toinen on käynyt kerran/useita kertoja päivässä paikalla,mutta silti ei ole "aikaa"kirjoittaa edes lyhyttä et-ookaa-mun-tyyppiä -vastausta.Huh,opimpahan miten itse voin käyttäydyn muita kohtaan....
- tällästä tää on
Mullekkin yks nainen kirjoitti viime viikolla. Halusi pitkäaikaisen kirjoittelu kaverin ja kerran sit ehdin kirjoittaa sille ja ei ole takas enään kirjoittanut. Mulla oli ilmoitus kirjeen vaihto palstalla. Ihan normaalistikerroin itsestäni ja tolleen mut sit lopetti vaan.
- Treffeille!
Kun on viimeksi ollut sinkkumarkkinoilla 20 vuotta sitten, niin luulin, että noi katoamistemput kuuluivat nuoruuteen. Mutta nyt olen saanut huomata, että sama meininki jatkuu yli 40-vuotiaillakin, vain väline on uusi - eli puhelimen tilalla on netti.
- olenko_vai
Viestittely yleensä noudattaa samaa kaavaa vaikka ihmiset vaihtuu, kumma juttu? Tapaamisen jälkeen saattaa käydä niin - vaikka muuta vakuutetaan - että molemmat ihan kuin yhteisestä sopimuksesta lopettaa viestittelyn. Joku ei täsmää, profiili kertoo aivan toista kun henkilön kertomukset ja mielipiteet. Ja se profiilikuva tai maililla saatu kuva: pääsääntäisesti muutaman vuoden vanha. Ja kuinka helppo olisikaan ihan itse ottaa uusia kuvia. Tottakai molemmat sukupuolet jonkun verran repsahtavat muutamassa vuodessa, ainakin 50 ikäiset. Jos ei lupaa mitää muuta kuin harkita, ja antaa ymmärtää ettei ole vielä valmis sitoutumaan, pitäisi se pystyä viesteistä lukemaan... vai pystyykö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560