Ei tiedä mikä niille oikein kelpaisi? Olen 33-vuotias, ihan ok näköinen mies. Kuvaani en ole kuitenkaan profiiliini laittanut koska en halua olla kaikkien nähtävillä ja arvioitavana. Sellaisen huomion olen tehnyt että jos laitan jollekkin kiinnostavalle naiselle asiallisen viestin, niin ensimmäisenä tulee pyyntö että haluaisi nähdä kuvan, en ole sitä kuitenkaan heti alkuun näyttänyt, ja kun en ole näyttänyt ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Sitten on käynyt niinkin että on tullut vastaus viestiin ja siitä on alkanut viestittelyä, sitten ne on pyytäneet nähdä kuvan, no olen sen sitten näyttänyt, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, tai jotain viestiä tullut että "Et edusta minun miesmakua" Yleensä näillä kuvan pyytäjillä on itsellään olleet kuvat kans lukon takana, joillekkin olen sitten sanonut että no näytä oma kuvasi ensin niin minä näytän sen jälkeen, ei ole kuulunut enää mitään. Eli summa summarum, deittipalstalla on pelkkiä pinnallisia naisia, jotka vielä valehtelee että ulkonäkö muka ei merkitse mitään. Voisivat samantien laittaa että jos et ole mallin näköinen, siirry seuraavaan profiiliin.
Deittipalstoilla todella vaativia naisia
35
825
Vastaukset
- näinon
Asiaa olisi helpompi kommentoida, jos nähtäis se sun kuva ;)
No ei, mutta jatka yrittämistä vaan. Kyllä sieltä vielä löytyy sellainenkin nainen, joka tykkää kuvastasi ja haluaa jatkaa tutustumista.- ruma mies
Niin just. Jos on vähänkin ruma niin naiset ei vastaa vaikka mies olis kuinka kunnollinen, mukava, ystävällinen ja pitäis naisesta huolta. Naamasta se on kii aina.
- CX
ruma mies kirjoitti:
Niin just. Jos on vähänkin ruma niin naiset ei vastaa vaikka mies olis kuinka kunnollinen, mukava, ystävällinen ja pitäis naisesta huolta. Naamasta se on kii aina.
No sinäpä sen sanoit. Naamataulu se kaiken ratkaisee, ei sillä ole mitään merkitystä vaikka mies tosiaan olisi kuinka kunnollinen ja huolehtivainen tahansa. No, toisaalta, se on niin helppo vain tuijottaa yhteen asiaan kuin katsoa kokonaisuutta.
- Apropos-muhkura
ruma mies kirjoitti:
-- vaikka mies olis kuinka kunnollinen, mukava, ystävällinen ja pitäis naisesta huolta --
Mistäs sen nainen muka ennen tutustumista tietäisi, että mies tuommoinen on? Kirjoittele niiden kuvattomien kanssa, jotka haluavat ensin tutustua, vasta sitten nähdä.
Ja mitä muuten tuo "pitäis naisesta huolta" tarkoittaa? - älkää jaksako
ruma mies kirjoitti:
No turha nyt alkaa jeesustelemaan. Se on vain kylmä fakta että seurustelusta ei tule mitään jos pariskunta ei viehäty toistensa ulkonäöstä koska seksi on iso osa parisuhdetta.
- 452462
CX kirjoitti:
No sinäpä sen sanoit. Naamataulu se kaiken ratkaisee, ei sillä ole mitään merkitystä vaikka mies tosiaan olisi kuinka kunnollinen ja huolehtivainen tahansa. No, toisaalta, se on niin helppo vain tuijottaa yhteen asiaan kuin katsoa kokonaisuutta.
noin voi sanoa vain, tappajan näköinen mies..:)
Kuinka monet sanovat, että ulkonäöllä ei ole merkitystä? Minä en allekirjoita tuota lainkaan, totta kai ulkonäöllä on merkitystä. Aiheesta on tuore ketjukin jossain täällä.
- 35g34g34
Ihan normimeininkiä deittipalstoilla. Ihan vinkkinä vaan että et sinä netin deittipalstoilta edes löydä sen näköisiä naisia, joita tulee tulee koko ajan vastaan jos vaikka kävelet johonkin suureen ostoskeskukseen pk-seudulla.
Eli jätä nämä nettinaiset leikkimään leikkejään ja etsi se nainen live-meiningillä.- Tiukkaa logiikkaa
Joo, netin deittipalstoilla olevat naiset eivät ikinä käy ostoskeskuksessa. Ja ostoskeskuksissa käyvät naiset eivät tietenkään ikinä harrasta nettideittejä.
- Mies**
Pointti taisi olla, että netistä löytyy hyvin vähän kauniita naisia ja kaikista kauneimpia ei lainkaan. Olen tehnyt ihan saman havainnon. Jos liikun ympäristössä, jossa on paljon nuorehkoja aikuisia (esim. yliopiston kampus), niin taso on ulkonäöllisesti ihan eri maailmasta. Vastaan tulee jatkuvasti niin kauniita naisia, että sellaisia ei löydä koskaan netistä, vaikka kävisi kaikki profiilit läpi.
Oli ihan hyvä neuvo jättää netti väliin. Täällä kilpailu on todella kovaa ja taso siihen nähden aivan surkea. Lisäksi monet tuntuvat vain roikkuvan täällä etsimättä oikeasti mitään.
- avainavaimesta
Niinpäs. Itselläni on e-kontaktissa profiili ja siinä lukollinen kuvakansio.
Usein miehet kertoo pitävänsä ilmoituksestani ja pyytävät kuvaa.
Heistä jotkut kuvattomia itsekkin. Minusta on luonnollista, että kuvan pyytäjä
laittaa kuvansa ensin, mutta kun ei, niin ei.
Kadota he kyllä osaavat sen jälkeen, kun kerron haluavani myös vastaavasti
kuvan. Eipä tuolla tekstillä sitten niin suurta osaa todellisuudessa olekkaan,
vaan ulkonäkö kiilaa etunenään.
Olisi tietysti helponpaa, jos lätkäisisi sen foton profiiliin, niin näkisivät heti
miltä näytää, mutta kun on tälläinen pieni paikkakunta, pienet piirit, enpä
siitä syystä laita. - qwerty
Niin, kumpi mahtaa olla parempi: henkilö - mies tai nainen - jolla on edes jotain vaatimuksia kumppaniehdokkaalle vai henkilö, jolle kelpaa kaikki?
Erittäin usein myös "elävässä elämässä" toisen ulkonäkö on se asia, joka antaa kipinän lähestyä tuntematonta ihmistä. "Elävässä elämässä" asia vaan ei tule esille samalla tavalla kuin nettimaailmassa, joten sitä ei välttämättä tule edes ajatelleeksi.
Eikö kuitenkin ole ihanaa, että et ole jokaisen maailman (tai edes Suomen) naisen ihannemies? - Pintakiiltoo
Juuri näin, jos ulkonäkö ei riitä niin eipä niitä vastauksia tule tai et ole minun tyyppiäni, sama asia. Myös jos koulutuksesi/työsi on ala-arvoinen sekin voi johtaa samaan ei minun tyyppiäni lausahdukseen.
Itsellä profiilissani ei ole kuvaa kun haluasin naiselta muutakin kun kiinnostusta ulkonäöstä, myöskään en puhu varallisuudestani. Nämä kumpikin asia aiheuttaa valitettavan paljon innostusta naisrintamalla. Vaan kun löytyisi sellainen nainen, mikä olisi enemmän kiinnostunut itsestäni, eikä ulkoisista ominaisuuksista pääasiassa. Olen jopa alkanut harkitsemaan yksinhuoltajia, jospa niissä olisi lähempänä maankamaraa kulkevia, vaikka ei ne toisten lapset oikein innosta.- saapasjalkakissatar
Naisena toimin samoin. Olen piruuttanikin profiililla, jossa ei ole kuvaa enkä ole maininnut mitä teen työkseni, tulojani tmv. kovaa faktaa. Haluaisin kumppanin, joka ei haksahda naiseen vain/heti naaman nähtyään. On myös todella avartavaa lähteä tutustumaan toiseen arvo- ja ajatuskärjellä. Fiksu, toisia kunnioittava, syvällinen tyyppi voi olla vaikka kuinka tavallisen näköinen ja tehdä "tavallista" duunia, mutta jos häneen rakastuu, hän varmasti näyttää silmissäni taivaalliselta.
Seurustelin aiemmin pidempään miehen kanssa, joka oli monen mielestä suorastaan ruma. Sain jatkuvasti vastailla tahdittomiin kysymyksiin siitä, mitä näen hänessä. Rakkaus ei ollut sokea, se vain keskittyi muuhun kuin nenän muotoon tai pieneen kaljuun :)
- 13+5
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä, mutta ei se tarkoita peruskäytöstapojen unohtamista. Radiohiljaisuuden lyöminen päälle on todella vastenmielistä, etenkin jos siihen asti on vaihdeltu muutama viesti ja tuntunut sen verran mukavalta ihmiseltä että voi kuvallakin heittää.
Ei se "sori, mutta et oo mun makua" viesti ketään loukkaa, täydellinen hiljaisuus kuvan jälkeen kylläkin.- qwerty
"Ei se "sori, mutta et oo mun makua" viesti ketään loukkaa,"
Ai ei loukkaa vai?
Miksi sitten niin usein tuollaisen viestin jälkeen saa hirveät haukut ? - alkup.vastaaja
qwerty kirjoitti:
"Ei se "sori, mutta et oo mun makua" viesti ketään loukkaa,"
Ai ei loukkaa vai?
Miksi sitten niin usein tuollaisen viestin jälkeen saa hirveät haukut ?Huonoa tuuria, jos tuollaisen viestin saa niin kannattaa vaan huokaista helpotuksesta, ettei juttu edennyt pidemmälle. Kertoohan se aika paljon luonteesta jos pitää alkaa räksyttään takaisin.
Joka tapauksessa siellä on niitä oikeasti järkeviäkin ihmisiä, joita hiljaisuus vaivaa suunnattomasti, ja itse ainakin olen riittävän realistinen ymmärtääkseni, että vaikka itse onkin sinut ulkonäkönsä kanssa niin ei se tietenkään kaikkia sytytä. Tällöin on ihan ok kuulla se suoraan ilman, että tarvii seuraavan viikon ajan miettiä, sattuiko naiselle vain kiireisempi jakso eikä se kerkeä vastaamaan (kerran oli näin) vai menettikö täysin kiinnostuksensa.
Jos joku asiallisesta ja täysin perusteltavissa olevasta ilmoituksesta suuttuu niin se on oma häpeänsä, ei sillä tarvitse itseään vaivata.
Minulla on taas kuvallinen profiili ja saan vastauksia about 20% lähetettyihin viesteihin. Silti jää ihmetyttämään miksi yhtäkkiä lakkaavat vastaamasta, kun kerran kuva on ollut mieluinen, vai ovatko ihan vain huvin vuoksi kirjoittamassa jokaiselle takaisin.
Tosin sitten City:ssä moni on viestin jälkeen laittanut kuvapyyntöä kun eivät ole deluxe käyttäjiä ja viestittely on jäänyt sitten siihen samantien kuvan lähetyksen jälkeen.
Eli voin kyllä yhtyä aloittajan viestiin täysin. Netissä tapaa pelkkiä nirppanokkia joille ei kelpaa mikään, toinen ääripää on sitten se jotka itse ovat niin vastenmielisiä että kukaan mies ei heitä huoli(näitä on kyllä muutamaan kertaan tullut lähetettyä vähän pulskemmille osapuolille ja heti on tullut viestiä takaisin että "oi kun laitoit pitkää viestiä, ihanaa etc"...
Perusnätit naiset deittipalstalla kuvittelevat olevansa jotain tähtimalleja kun taas normaalit miehet pääsääntöisesti kelpuuttaisivat normaalin näköiset naiset. Taso on todellakin niin kova että normaaleja naisia on mahdotonta saada netissä, ellei ole tyylliin joku kehonrakentaja.- yh
Kehonrakentaja ei sytytä. Ei myöskään kaljuus tai ylipaino, joilla useimpia suomalaisia keski-ikäisiä miehiä tuntuu olevan siunattu...
- pitkä nainen
Itsellä omaa kokemusta e-kontakteista reilun vuoden takaa, olin palstalla vajaan kuukauden. Itse vastasin jokaiselle, sain kuviakin ihan pyytämättä, ihan alusvaatteissa olevia miehiä ;). Omaan kuvakansiooni päästin kuka vain halusi. Löysin sieltä myös elämäni miehen, jonka näin eka kerran kun tavattiin. Kuvaa en siis häneltä saanut, Jos ihan rehellisesti sanon, en ehkä olisi katsonut häntä toista kertaa jossakin baarissa jossa ei olisi voinut keskustella henkevästi ihan selvin päin. Ihastuin häneen puhelinkeskusteluiden perusteella ja se meni ohi ulkonäön.Tällä tarkoitan lähinnä sitä että hän on minua lyhyempi. Ei se ulkonäkö kaikkea merkitse, tosin on tärkeätä että toinen on sen näköinen että pitää huolta ulkonäöstään eli siisti ja puhdas tukka, parta ei repsota jne.
Omasta mielestäni tuntuu aika kamalalta naisena ajatella että toinen lempataan ulkonäön perusteella. Itse keskustelin puhelimitse muutaman miehen kanssa ja tapasinkin muutamia mutta kemiat eivät sitten kohdanneetkaan. - hannu1977
samaa tuttua tarinaa..
- hannu1977
Nykyään arvostetaan kumppanissa eniten sitä ulkonäköä..ei enää kelpaa sellainen tavallinen ihminen..
Itsekin olen eräänkin kuvan laittanut kun on kysytty ja useimmiten on jäänyt sitten vastaus tulematta..etsitään kuuta taivaalta.
Itselle merkkaa mahdollisessa kumppanissa enemmän luonne sillä se harvemmin muuttuu elämän aikana.
Vaikka on ajatuksia vaihtanut ja puhelimessa juteltu niin ei vaan ole sattunut kelpaamaan kellekään..en enää kyllä jaksa ottaa siitä stressiä vaan lähden karjumaan naapurin mukuloille että painukaa ####!
No hyvätkin puolet löytyy yksin olosta,ei tarvi vastata kellekkään tekemisistään ja saa nauttia omasta seurasta..
Voi vaan olla että hankalaa on enää mitään tehdäkään asian eteen..saa nähtävästi kummipoika periä asunnon kun aika jättää.. - 536j76tku
hannu1977 kirjoitti:
Nykyään arvostetaan kumppanissa eniten sitä ulkonäköä..ei enää kelpaa sellainen tavallinen ihminen..
Itsekin olen eräänkin kuvan laittanut kun on kysytty ja useimmiten on jäänyt sitten vastaus tulematta..etsitään kuuta taivaalta.
Itselle merkkaa mahdollisessa kumppanissa enemmän luonne sillä se harvemmin muuttuu elämän aikana.
Vaikka on ajatuksia vaihtanut ja puhelimessa juteltu niin ei vaan ole sattunut kelpaamaan kellekään..en enää kyllä jaksa ottaa siitä stressiä vaan lähden karjumaan naapurin mukuloille että painukaa ####!
No hyvätkin puolet löytyy yksin olosta,ei tarvi vastata kellekkään tekemisistään ja saa nauttia omasta seurasta..
Voi vaan olla että hankalaa on enää mitään tehdäkään asian eteen..saa nähtävästi kummipoika periä asunnon kun aika jättää..Olet yksi niistä useista muista jotka eivät tajua ongelmansa ydintä, joka on itsetunnon puute.
Ulkonäkö on ns. syötti jonka kautta tutustutaan toiseen sitten paremmin, jos syötti on siis tarpeeksi houkutteleva. Ulkonäkö on ollut aina osa suhteen muodostumista, mutta ennen nettiä sun muuta kuvasitäsuntätä hömppää se ei ole ollut niin paljon esillä.
Ei kukaan voi sanoa rehellisesti että ulkonäöllä ei olisi merkitystä, muutenhan voisi seurustella vaikka apinan kanssa kunhan se on luonteeltaan mukava, joillekin sillä on vain enemmän merkitystä kuin toisille.
Vaikka olisi kuinka ruma naama niin aina voi silti pukeutua siististi, tuoksua hyvälle, käyttäytyä fiksusti ja kehittää itseään sosiaalisesti.
Paljon näkee noita jamppoja joilla jotkut ihme urheilukamat päällä joka paikassa ja sitten ihmettelevät että naamasta se varmaan johtuu. - vanhempi nainen
536j76tku kirjoitti:
Olet yksi niistä useista muista jotka eivät tajua ongelmansa ydintä, joka on itsetunnon puute.
Ulkonäkö on ns. syötti jonka kautta tutustutaan toiseen sitten paremmin, jos syötti on siis tarpeeksi houkutteleva. Ulkonäkö on ollut aina osa suhteen muodostumista, mutta ennen nettiä sun muuta kuvasitäsuntätä hömppää se ei ole ollut niin paljon esillä.
Ei kukaan voi sanoa rehellisesti että ulkonäöllä ei olisi merkitystä, muutenhan voisi seurustella vaikka apinan kanssa kunhan se on luonteeltaan mukava, joillekin sillä on vain enemmän merkitystä kuin toisille.
Vaikka olisi kuinka ruma naama niin aina voi silti pukeutua siististi, tuoksua hyvälle, käyttäytyä fiksusti ja kehittää itseään sosiaalisesti.
Paljon näkee noita jamppoja joilla jotkut ihme urheilukamat päällä joka paikassa ja sitten ihmettelevät että naamasta se varmaan johtuu.Kuvilla oli merkitystä jo 20-30 vuotta sitten, kun nettiä ei vielä ollut,
mutta lehdissä oli kirjeenvaihtopalstoja, missä silloin ihmiset etsi
seuraa tai kuka mitäkin. Silloinkin haluttiin nähdä, että minkälaisen
ihmisen kanssa kirjoittelee ja kuvia vaihdettiin. Ei se kuvan näkemisen
halu mikään uusi asia ole. Ihmiset ovat aina halunneet tietää, minkä
näköisen ihmisen kanssa pitää yhteyttä ja vaihtaa ajatuksia. - vanhempi nainen
vanhempi nainen kirjoitti:
Kuvilla oli merkitystä jo 20-30 vuotta sitten, kun nettiä ei vielä ollut,
mutta lehdissä oli kirjeenvaihtopalstoja, missä silloin ihmiset etsi
seuraa tai kuka mitäkin. Silloinkin haluttiin nähdä, että minkälaisen
ihmisen kanssa kirjoittelee ja kuvia vaihdettiin. Ei se kuvan näkemisen
halu mikään uusi asia ole. Ihmiset ovat aina halunneet tietää, minkä
näköisen ihmisen kanssa pitää yhteyttä ja vaihtaa ajatuksia.Lisätäänpä vielä... Nykyään treffi-ilmoituksissa paljon näkee kirjoitettavan,
että 'en vastaa kuvattomille', niin naisten kuin miestenkin ilmoituksissa.
Sekään ei ole mikään uusi ilmiö, nimittäin jo vuosikymmeniä sitten,
lehtien henkilökohtaista palstoilla luki kirjeenvaihtoilmoituksissa sama
asia, 'kuvansa lähettäneille varma vastaus'.
Ulkonäöllä on ollut aina merkitystä, ei se ole mikään uusi juttu. - 352525
536j76tku kirjoitti:
Olet yksi niistä useista muista jotka eivät tajua ongelmansa ydintä, joka on itsetunnon puute.
Paljon näkee noita jamppoja joilla jotkut ihme urheilukamat päällä joka paikassa ja sitten ihmettelevät että naamasta se varmaan johtuu.niin, miksi edes pitäisi olla ihminen, jos kerran ulkonäöllä ei muka olisi ap:lle mitään merkitystä. Esim. KOIRA sopisi hänelle täydellisesti, hän olisi kiinnostunut miehestä aina ja olisi uskollinen ja rinnallaan aina. Ai niin seksi...no eipä sitäkään ap kai sitten tarvii.
- kuka on kukin
Tuosta "rumasta naamasta" sen verran, että kun täällä jatkuvasti käytetään
tätä ilmaisua, niin minkänäköinen sellainen sitten on ?.
Enpä ole ns. rumaa ihmistä nähnyt kulkiessani maailman turuilla ja toreilla.
Näitä itseään komeina/kauniina pitäviä kylläkin. - 57346756386
SINÄHÄN SE OLET SE PINNALLINEN! koska vaadit itse ensin sen naisen kuvan nähtäväksi, ennen kun lähetät omaasi. Tajua jo että nettitreffeillä on naisten markkinat, he valitsevat, et sinä. Olet itsekäs ja ylimielinen. siksi oot yksin. Ja, pitäisikö naisen joka ei pidä sinusta pakottautua olemaan kultasi? Yrjöpussi vieressä suutelisi sinua? JOs sinä tekisit samoin, et olisi enää yksin.
- g243tgw
Ongelma ei ole siinä etteikö tämäkin ehkä komeakin mies kelpaisi, vaan ongelma on siinä etteivät nämä naiset joihin hän on ottanut kontaktin etsi oikeasti ketään.
Olet nähtävästi jonkin sortin mielenvikainen hullu, näitähän riittää...
- 3e65645
ei, vaan ne etsii KULTAA, ei ketä tahansa. Sen etsimiseen voi mennä puolet elämästä.
- Joopajj
Itselläni on kuvaton profiili Suomi24:ssä ja viestejä tulee naisilta aika hyvin.
Arvatkaa miksi? Laiton tuloni näkyviin "yli 51.000 €". Pari viikkoa sitten poistin tämän tulokohdan ja arvatkaa mitä..ei ensimmäistäkään viestiä tämän jälkeen. =( - Kokemusta_on
Ei kyse ole pinnallisuudesta, vaan siitä, että jokaisella on joku tietty mies-/naismaku. Kaikki ei vain tykkää samasta.
Se ei tarkoita, että sinussa olisi vikaa, vaan sitä, että ko. nainen etsii toisen näköistä ja oloista miestä kuin sinä. Jos ajatelleen kliseemäisiä kauneusihanteita, hänen "parempana" pitämänsä mies voi olla sellaisella asteikolla jopa ns. "rumempi" kuin sinä. Mutta tämä nainen näkee siinä miehessä sitä jotain, mitä hän etsii. - hannu1977
Ei se auta vaikka osaa pukeutua vaikka miten tyylikkäästi..
Tosin aikoinaan sai naisväkeä hätistellä pois kun pyörähti iltavapailla..univormu on monelle heikotus.. - vastauss
Olisi hauska tietää, yrittääkö aloittaja itse lähestyä rumia naisia? Koska jos hän syyttää naisia pinnallisiksi, niin hän varmasti itse lähestyy rumia naisia myös, koska ulkonäön ei pidä hänen mielestään merkitä mitään? :)
- :)
oles ruma nainen hiljaa siellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462