P.Gosselin /Notriczone luonnehtii että tämä on niin suurta, etten ikinä olisi voinut
kuvitellakkaan.
Suomen kettutyttömedia jatkaa ilmastokuola suupielistä roiskuen, kuin
vesikauhuisella rakilla.
http://wattsupwiththat.com/2012/02/06/germany-in-skeptical-turmoil-on-both-climate-and-windfarms/
Suomen median on kohta alettava lainaamaan juttunsa pohjoiskoreasta,
jos siellä ilmestyy joku aviisi.
Saksan valtamedia kääntyi skeptiseksi
3
85
Vastaukset
- Sähköteurastaja
Tuosa kohukirjasta,
Minä en amispoikana ossaa kieltä, mutta täällähän on ainakin joku Saksankielentaitoinen.
http://www.welt.de/print/die_welt/debatte/article11776605/Die-kalte-Sonne.html- Sähköteurastaja
Tuossa aiheesta isää...
http://notrickszone.com/2012/02/05/der-spiegel-features-the-climate-rebel-fritz-vahrenholt-germanys-climate-debate-starts-to-rock/
Reagoiko suomen kettutyttömedia, vai jatkaako poliitikot ja ympäristöaktivistit
sähköverkon suunnittelua.
Saksassa ainakin pää tuli vetävän käteen.
Ei sähköverkkoja rakenneta ja ylläpidetä IPCC piplialla. - Vihermies1
Sähköteurastaja kirjoitti:
Tuossa aiheesta isää...
http://notrickszone.com/2012/02/05/der-spiegel-features-the-climate-rebel-fritz-vahrenholt-germanys-climate-debate-starts-to-rock/
Reagoiko suomen kettutyttömedia, vai jatkaako poliitikot ja ympäristöaktivistit
sähköverkon suunnittelua.
Saksassa ainakin pää tuli vetävän käteen.
Ei sähköverkkoja rakenneta ja ylläpidetä IPCC piplialla.Hahaa! Suomen homeinen masturbaatiolehdistö on varmasti pakotettu reagoimaan. Kun Saksassa alkaa maa täristä, saa valtamediassakin itsetyytyväiset "ympäristöasiantuntijat" selitellä.
Mutta uskokaa vaan, toimittajien älyn ja ajattelun lahjat ovat niin matalat, että heidän on luotettava samoihin asiantuntijoihin edelleen. Niin on järjen käyttö vähäistä että yksikään toimittaja ei pysty perkaamaan tuota ilmastovalhetta mitä meille on syötetty.
Ehkä joku Laitinen rupeaa räksyttämään tai joku muu, mutta nyt alkaa saarnaaminen, vähättely ja solvaaminen maailman tuhoajiksi toden teolla.
Antaa tulla. Nyt nähdään mistä on nuoret tyttötoimittajat tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504