http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32729026
Jää nähtäväksi, tekeekö Norjan porvarispsykologit Anders Breivikistä lääkkeillä hullun, vai antavatko he Breivikille Nobelin rauhanpalkinnon?
Norjalainen tapaus Anders Breivik
8
131
Vastaukset
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilich_Ramírez_Sánchez
Minun mielestä Anders Breivik pitäisi tuomita kuolemaan, ja shakaalille antaa Nobelin rauhanpalkinto. Vai, mitä pikkuporvarilliset psykologit?http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012021015190708_ul.shtml?ref=kn
Koska norjalaiset porvarispsykologit ei tunne jumalan sielunlaissa edes itseään, ei he voi tuntea naisellisen tajunnan omistavaa Breivikiäkään.http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/02/vg_breivik_vaittaa_huijanneensa_psykiatreja_3270298.html
Naisellisen tajunnan (sielunlaissa) omistava Breivik todella huijasi pikkuporvarillisia psykologeja. Missä viipyy demokraattinen tutkimus hänen mielentilasta viime kesänä?
Venäjälläkö?Sielunlaki tarkoittaa sitä, että puolet maailman miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla. Sielu on siis tajuntakin. Ihmiskunnan tajunta jaetaan sielunlaissa kahtia prosentuaalisesti 75 ja 25. Esimerkiksi minä kuulun tuohon vähemmistöön.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykologian_historia
Tapaus Anders Breivik ei ole mikään ihme Norjassa, sillä jo WIlhelm Wundt teki poliittisen virheen sielutiedettä koskevissa tutkimuksissa.http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/03/breivikille_syyte_terrorismismista_3313164.html
Esimerkiksi Venäjällä Breivik olisi ammuttu jo viime kesänä terrorismin takia.Kyllä tämä tapaus Anders Breivik tarkoittaa porvarillisen psykologian loppua Norjassa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Breivik halutaan pitää lukkojen takana koko ikänsä/a1305558333450
Parasta pysyä vain demokraattisessa sielutieteessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10222379http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/04/psykiatrit_breivik_toimi_taydessa_ymmarryksessa_3395110.html
Ei tämä Breivikin tapaus tule minulle yllätyksenä. Juuri tällaisten rikosten takia demokraattinen kuolemantuomio on Kiinassa ja Venäjälläkin.Tapaus Breivik jatkuu vielä, ja kauan.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/04/breivik_saapui_oikeuteen_rauhallisena_3408266.html
Mielenkiintoista on seurata, milloin norjalaiset psykiatrit alkaa esittää demokraattisia
tutkimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473