Miksi Pdf-Viewer

ei toimi Operassa

No nyt se myrkyn lyppäs.
Kyseinen ohjelma ei suostu toimimaan Operassa, Pdf sivua avattaessa tulee ilmoitus>Tälle tunnisteelle ei ei ole rekisteröity mitään sovellusta tälle tunnisteelle,,,,,,,,,jne.
Mikä vittu tässä maksaa.

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenna joku PDF lukija, ei sen weppiselaimen tarvitse välttämättä tietää pdf tiedostoista yhtään mitään.

• ei toimi Operassa

Mikäs tää Opera luulee olevansa tässätapauksessa että se ei suostu tuo ohjelma siinä toimimaan kun IE:ssä toimii kun tyhjää vaan.

• 12
        ei toimi Operassa kirjoitti:

Mikäs tää Opera luulee olevansa tässätapauksessa että se ei suostu tuo ohjelma siinä toimimaan kun IE:ssä toimii kun tyhjää vaan.

http://SCREEN.casi.im/3rhbbLn

• ei toimi Operassa
        12 kirjoitti:

http://SCREEN.casi.im/3rhbbLn

Voi prkl,mite mä oon niin tollukka että mä en saa tuota ohjelmaa toimimaan tässä Operassa,kokoajan se valittaa sitä että tälle ohjelmalle ei ole,,,,,ja plaap
        Mikä vittu tässä voi olla että se ei onnistu mulla.

• Vanhempi Foxit toimi
        ei toimi Operassa kirjoitti:

Voi prkl,mite mä oon niin tollukka että mä en saa tuota ohjelmaa toimimaan tässä Operassa,kokoajan se valittaa sitä että tälle ohjelmalle ei ole,,,,,ja plaap
        Mikä vittu tässä voi olla että se ei onnistu mulla.

Heps kukkuu,tilanne seis.
        Nyt se toimii Suomenkielisenä,vanhempi Foxit Reader3,ei tartte nussia eikä säädellä mitää,senkuin valkaa donvload valikosta Finnis ja sammuttaa foxitin,se on siinä,ei tartte asennella mitää kielipaketteja eikä muutenkaa runkata ja säätää yhtää mitää.
        Tämä tästä,nyt helpotti,huh huh.

• ilmaisia PDF lukijoita on aika paljon saatavilla. Itse suosittelen Foxit PDF Readeria.... Se on huomattavasti kevyempi kuin Adobe Reader..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe