Pysäköin autoni kiekkopaikalle, ostin kuitenkin parkkilipun, kun palasin niin virhemaksu oli lasissa, on se kumma kun ei raha kelpaa.
virhemaksu tuli
4
155
Vastaukset
- tyhmää maksaa liikaa
tyhmäähän se on kiekkopaikalla parkkilippua maksaa.
Noh jos oli kunnallinen valvonta niin ei muuta kuin valittamaan, sullahan on mustaa valkoisella asiasta joten pitäisi olla eväät saada oikaistua.
Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.- Lycka till
En nyt ehkä sanoisi ihan "Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.". Itse heittäisin yksityisen valvonnan lapun vain roskiin. - Joskus aikanaan sitten mahdolliseen karhuun reklamaatio. Se toki hylätään ja ehkä uhataan haastaa oikeuteenkin, mutta siihen se sitten kuitenkin jää. Yksityisen kun pitäisi ihan alkuun osoittaa sopimuskumppaninsa eikä vain auton omistjaa, sitten osoittaa tämän hyväksyneen ehdot ja ehtoja myös rikotun. Tässä tulee jo helposti ylitsepääsemätön kynnys. Lisäksi pitäisi perustuslaki ohittaa sujuvasti. - On helppo ymmärtää mikseivät nämä puljut vie maksamattomia sakkoja oikeuteen. Ilman oikeuden päätöstä juuri kyseisen saatavan laillisuudesta he eivät oikeasti voi periä. Käytännössä maksaminen siis vapaaehtoista ja tyhjiä uhkauksia ei kannata uskoa.
- Koskaan ei tiedä
Lycka till kirjoitti:
En nyt ehkä sanoisi ihan "Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.". Itse heittäisin yksityisen valvonnan lapun vain roskiin. - Joskus aikanaan sitten mahdolliseen karhuun reklamaatio. Se toki hylätään ja ehkä uhataan haastaa oikeuteenkin, mutta siihen se sitten kuitenkin jää. Yksityisen kun pitäisi ihan alkuun osoittaa sopimuskumppaninsa eikä vain auton omistjaa, sitten osoittaa tämän hyväksyneen ehdot ja ehtoja myös rikotun. Tässä tulee jo helposti ylitsepääsemätön kynnys. Lisäksi pitäisi perustuslaki ohittaa sujuvasti. - On helppo ymmärtää mikseivät nämä puljut vie maksamattomia sakkoja oikeuteen. Ilman oikeuden päätöstä juuri kyseisen saatavan laillisuudesta he eivät oikeasti voi periä. Käytännössä maksaminen siis vapaaehtoista ja tyhjiä uhkauksia ei kannata uskoa.
mikä firma ja kenen kohdalla päättää lähteä sillä kertaa käräjille. Siellä kun sitten menet ja valehdella paukautat oikeusistuimelle ettet yhtään tiedä kuka autossasi ajelulla oli ja siitä narahdat niin lycka till ja voivoi tosiaan..
- Näkyyhän se
hyvinkin kelpaavan kun olivat oikein maksulapunkin jättäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463