virhemaksu tuli

untamo59

Pysäköin autoni kiekkopaikalle, ostin kuitenkin parkkilipun, kun palasin niin virhemaksu oli lasissa, on se kumma kun ei raha kelpaa.

4

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmää maksaa liikaa

      tyhmäähän se on kiekkopaikalla parkkilippua maksaa.

      Noh jos oli kunnallinen valvonta niin ei muuta kuin valittamaan, sullahan on mustaa valkoisella asiasta joten pitäisi olla eväät saada oikaistua.

      Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.

      • Lycka till

        En nyt ehkä sanoisi ihan "Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.". Itse heittäisin yksityisen valvonnan lapun vain roskiin. - Joskus aikanaan sitten mahdolliseen karhuun reklamaatio. Se toki hylätään ja ehkä uhataan haastaa oikeuteenkin, mutta siihen se sitten kuitenkin jää. Yksityisen kun pitäisi ihan alkuun osoittaa sopimuskumppaninsa eikä vain auton omistjaa, sitten osoittaa tämän hyväksyneen ehdot ja ehtoja myös rikotun. Tässä tulee jo helposti ylitsepääsemätön kynnys. Lisäksi pitäisi perustuslaki ohittaa sujuvasti. - On helppo ymmärtää mikseivät nämä puljut vie maksamattomia sakkoja oikeuteen. Ilman oikeuden päätöstä juuri kyseisen saatavan laillisuudesta he eivät oikeasti voi periä. Käytännössä maksaminen siis vapaaehtoista ja tyhjiä uhkauksia ei kannata uskoa.


      • Koskaan ei tiedä
        Lycka till kirjoitti:

        En nyt ehkä sanoisi ihan "Jos oli yksityinen valvonta niin voi voi ja lycka till.". Itse heittäisin yksityisen valvonnan lapun vain roskiin. - Joskus aikanaan sitten mahdolliseen karhuun reklamaatio. Se toki hylätään ja ehkä uhataan haastaa oikeuteenkin, mutta siihen se sitten kuitenkin jää. Yksityisen kun pitäisi ihan alkuun osoittaa sopimuskumppaninsa eikä vain auton omistjaa, sitten osoittaa tämän hyväksyneen ehdot ja ehtoja myös rikotun. Tässä tulee jo helposti ylitsepääsemätön kynnys. Lisäksi pitäisi perustuslaki ohittaa sujuvasti. - On helppo ymmärtää mikseivät nämä puljut vie maksamattomia sakkoja oikeuteen. Ilman oikeuden päätöstä juuri kyseisen saatavan laillisuudesta he eivät oikeasti voi periä. Käytännössä maksaminen siis vapaaehtoista ja tyhjiä uhkauksia ei kannata uskoa.

        mikä firma ja kenen kohdalla päättää lähteä sillä kertaa käräjille. Siellä kun sitten menet ja valehdella paukautat oikeusistuimelle ettet yhtään tiedä kuka autossasi ajelulla oli ja siitä narahdat niin lycka till ja voivoi tosiaan..


    • Näkyyhän se

      hyvinkin kelpaavan kun olivat oikein maksulapunkin jättäneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe