että kun tekee loikkausken toisella palstalla, heti tullaan kotiin komentamaan. Siellähän paljon sellaisia, jotka täälläkin kirjoittava.....meinaan 60 -palstalla. No sovauksia on tullut oikein olan takaa, mutta en miä niistä piittaa mitää.....enkä kyllä täälläkään.:-DD
Ei olis uskonut,
15
114
Vastaukset
- qq
Niillä on jäänyt jotain sanomatta ja nyt aukaisevat suulaat sana-arkkunsa heti kun suinkin vain pystyvät:)
Junnu, mee kotiis..älä tule isääsi neuvomaan miten...ja mistä piika pissii.- ?????
Täältä on mennyt niin paljon kirjoittajia sinne, joten liekö näiden kahden palstan keski-ikä melkoisen samanmääräinen?
- tytsypupuli
Vanhoilla köpöillä käy kateeksi me nuoret ja hehkeät. Syytä onkin.
Älä viitti Teo kulkee kahden palstan välillä valittamassa.
Anna sen palstan asioiden olla siellä ja näiden täällä.
Ihan oikeesti, jooko?- järkee vai ei
Täällä mainostaa "suljetulla" palaveeraamista.
järkee vai ei kirjoitti:
Täällä mainostaa "suljetulla" palaveeraamista.
Aivan, mutta onko tuotu sieltä juttuja tänne.
Jos minulla on kaverille tärkeetä asiaa, niin eikö se ole vain kohteliasta mennä muualle juttelemaan?
Täällä kun ei saanut sätätä, vai miten se meni?- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Se, että kotiin käskettiin oli huumoria.:-)) Enkä mä mitään valita, usko nyt.
Eikä ollu :O
Tosissani mä olin *nauraa* rygseck kirjoitti:
Eikä ollu :O
Tosissani mä olin *nauraa*Kävit siis toisenkin kerran? Täh.:-DD
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Kävit siis toisenkin kerran? Täh.:-DD
No enkä... :O
Joku oli siis kopioinu mun idiksen ?
Vaadin royaltit tekijänoikeuksista - pärkkeles :O
Mihin tää maailma on oikein menos ? rygseck kirjoitti:
No enkä... :O
Joku oli siis kopioinu mun idiksen ?
Vaadin royaltit tekijänoikeuksista - pärkkeles :O
Mihin tää maailma on oikein menos ?MISTÄ VOI SAADA KORVAUKSIA?
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
MISTÄ VOI SAADA KORVAUKSIA?
Enirolta ??
Vähän takasinkinpäin kaikista vääryyksistä, mitä osaksemme on tän saitin kautta tullut... ;D
Loppuviimeks Kelalta - ne korvaa kaikenmaailman lääkitysjuttuja :O rygseck kirjoitti:
Enirolta ??
Vähän takasinkinpäin kaikista vääryyksistä, mitä osaksemme on tän saitin kautta tullut... ;D
Loppuviimeks Kelalta - ne korvaa kaikenmaailman lääkitysjuttuja :OOooh! kohta mä sanon, et mä pyörryn......nyt mä pyörryn....zzzzzzzzzzMennän sykolokille ja vaaditaan kelaa maksamaan frustraatiosta. :-DDD
- rygseck
No hitto ;D
Bittitaivaaseen se alotus sitten hävis ku pieru saharaan... :O
Eikö muka saa komennella ?
En ainaka sätänny =)
Niinko eilenä sanosin, oli pakko vähä sörkkästä - mä niin tykkään murkkupesän puuhista =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612