Miesten nurkkaus

kaarne.

Kuka on se naispuolinen henkilö joka ei siedä, että palstalle postataan KAUNIIDEN ja NUORTEN naisten kuvia?

Onko viestien poistattaja joku näistä: Jazuli, xena-183, yksinkertainen.blondi, murriperkele?

Hehehe...

http://aijaa.com/000439522857.jpg

23

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika ilmava asu

      • kaarne.

        Niin, mutta liian peittävä.


      • kaarne. kirjoitti:

        Niin, mutta liian peittävä.

        eroottisin kuva ei yleensä ole se paljain


      • kaarne.
        monte24 kirjoitti:

        eroottisin kuva ei yleensä ole se paljain

        Ei olekaan.

        Erotiikka ei välttämättä liity alastomuuteen.


      • kaarne. kirjoitti:

        Ei olekaan.

        Erotiikka ei välttämättä liity alastomuuteen.

        eli ymmärrät autoeroottisten mopokuvien päälle alle


      • kaarne.
        monte24 kirjoitti:

        eli ymmärrät autoeroottisten mopokuvien päälle alle

        Kyllä punaisen värinen pappatunturi voi olla eroottinen.

        Mihin mies naista tarvitsee jos hänellä on hyvä mopedi?

        http://aijaa.com/009149523957.jpg


    • har!

      Varmaan kaikki noista, koska ovat keski-ikäisiä eivätkä kauniita.

      Kateus on kiimaakin kovempi asia.

    • En mä tiedä. Itse katselen vaan Hahmiksen kuvia :) Mukava tietää et se on oikeasti olemassa. Noista kuvista ei voi tietää missä ne on ja ketä :)

      • har!

        Mitä hahmotelma mahtaa ajatella kun sinunkaltainen transumies on lääpällään häneen?


      • har! kirjoitti:

        Mitä hahmotelma mahtaa ajatella kun sinunkaltainen transumies on lääpällään häneen?

        Ehkä hän ei pidä minua transumiehenä. Ja se on hyvä juttu, koska en ole :) Itse olet lääpälläsi ja siksi sinua on kiva kiusata! :D


      • Mäkin käytän paljon aikaa tohon sun kuvan katsomiseen. Huokaillen ja välillä haaveilemaan sortuen.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Mäkin käytän paljon aikaa tohon sun kuvan katsomiseen. Huokaillen ja välillä haaveilemaan sortuen.

        No joo joo :P


    • Voi se olla mieskin joka ei pidä naisista.

      • kaarne.

        En usko.

        Millainen mies ei muka siedä kauniiden ja nuorten naisten kuvia?

        Ei, poistattaja on nainen.

        Kateellinen sellainen.


      • kaarne.

        Voiko nuori nainen olla ihan paska?



        Onko kuvassasi esiintyvä nainen oikeasti kaunis sinun mielestäsi?




      • kaarne.

    • .

      romuluinen xena ei ainakaan siedä

      • kaarne.

        xenaa minäkin epäilen.

        Mitä hän tekee miesten palstalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe