Stockan ruokaosasto seuranetsintä paikkanna?

Onko kokemusta?

54

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j0dsadada

joo stokka on ihan paras! siinä keksihyllyjen luona käy paras flaksi.

• Käyn aika usein

Stockalla ruokaostoksilla mutta eipä ole vielä yksikään mies tullut iskemään.

• Toi on vaan

för bättre folk exclusive. Turha haaveilla jos siikafileiden sijaan on varaa ostaa vaan norjalaista kirjolohta (tarjouksesta).

• Peuraa etsin...

Voi toimia peuranetsintäpaikkana... Hehe...

• Laulattaa....

Läskiä lotinaa
        ja peurampa pyllyä ihanaa
        on römpsässä käristetty, kiristetty,
        vattahan varistettu juu.

• Sopii vain

yläluokalle. Ei siellä käyvät hienostopillut tavallista miestä kelpuuttaisi.

• realismus

Hyvännäköisiä ja hyvin pukeutuneita miehiä siellä liikkuu, varsinkin arkipäivisin. Yleensä olen vain ohimennen kuolannut, mutta ehkä kannattaakin tehdä tästä Projekti...

• Miksi huomautukseni

kurpista sensuroitiin

• nöösi_poika

Stockkan ruokaosasto sopii ökyrikkaiden perheiden teinityttärien tiirailuun.

On seksikästä seistä kassajonossa teini-ikäisen muijan takana, joka on tappiin asti laitettu: UGGsin kengät, tiukat farkut, vyötärötä kapea takki, merkkikäsilaukku, puhtaat hiukset, tuoksuu hyvältä, näyttää seksikkäältä ja iho on täydellinen!

Terveiset Stockkan ruokaosastolta pari tuntia sitten!

• Alepalainen

ajattelin jo että pitäisikö mennä sinne tekee ne ruokaostokset, mutta jos tuo on vaatetus niin parempi unohtaa se ainakin minun. Kun katsoo kukkaroa niin niin isoja seteleitä ei sieltä löydy jotta sellaiseen suhteeseen lähtisin mukaan.
        Mutta varmaan jollekkin sekin käy.

• ,....,

Mä olen kyllä käynyt Stockalla ihan vaelluskengissä ja lähes laittamattomana..Eli siis normaalissa lookissani. On mullakin muuten vyötäröltä kapea takki..tai siis mulle se on kapea kun on vähän vararengasta kertynyt..

• nöösi_poika
        Alepalainen kirjoitti:

ajattelin jo että pitäisikö mennä sinne tekee ne ruokaostokset, mutta jos tuo on vaatetus niin parempi unohtaa se ainakin minun. Kun katsoo kukkaroa niin niin isoja seteleitä ei sieltä löydy jotta sellaiseen suhteeseen lähtisin mukaan.
        Mutta varmaan jollekkin sekin käy.

Kesällä parempi:

Kesällä menin kerran Stockkan ruokapuolelle. Nuori teini-ikäinen tyttö oli äitinsä kanssa ruokaostoksilla. Nuorella teinitytöllä oli valkoinen tiukka t-paita, EIKÄ ALLA MITÄÄN!

Sen verran ohutta kangasta oli tuo t-paita, että arviolta 14-15-vuotiaan pienet, pyörät rinnat nänneineen näkyivät kivasti läpi. Tyttö kumarteli jäätelöitä pakastealtaasta. Sen jäkeen ei paljoa mielikuvitusta enää tarvittu paidan alla olevien muotojen hahmottamiseen!

Törkeän ikimuistoinen kauppareissu Stockkalle. Taisi minulla jäädä ostokset tekemättä, tai ostin ihan muuta kuin piti ja unohdin puolet. Valvomossa vartijat varmaan ihmettelivät, miksi liikuin täysin epäloogisesti ruokaosastolla. Syy oli tämän teinitytön kyttääminen läpi ruokaosaston aina kassajonoon asti.

Eeppinen kauppreissu helteisenä kesäpäivänä!

• nöösi_poika
        ,...., kirjoitti:

Mä olen kyllä käynyt Stockalla ihan vaelluskengissä ja lähes laittamattomana..Eli siis normaalissa lookissani. On mullakin muuten vyötäröltä kapea takki..tai siis mulle se on kapea kun on vähän vararengasta kertynyt..

Tämän nuoren teinitytön kasvojen iho oli täydellisen virheeton, hiukset puhtaat ja farkut tiukasti reisien ja pakaroiden muotoja hyväilevät.

Upea kauppareissu!

Rumasti sanottuna tämä oli näitä "Panisin!" -tason nuoria teinityttöjä.

Joskus muuten tosissani pelästyn, etten vain sanonut sitä ääneen, kun tapananai on ajatella aina, että "Panisin!" kun kohdalle osuu hyvän näköienn nuori nainen kaupassa.

Ulkona kävelykadulla jne. julkisella paikalla sanon sen normaalilla puheäänellä ääneen. Eli kun vastaan kävelee pantava nainen, niin heti hänen kuljettua ohitseni sanon ääneen "Panisin!". Tämä on suurin kunnianosoitukseni naisille.

• Stalking n' wanking
        nöösi_poika kirjoitti:

Kesällä parempi:

Kesällä menin kerran Stockkan ruokapuolelle. Nuori teini-ikäinen tyttö oli äitinsä kanssa ruokaostoksilla. Nuorella teinitytöllä oli valkoinen tiukka t-paita, EIKÄ ALLA MITÄÄN!

Sen verran ohutta kangasta oli tuo t-paita, että arviolta 14-15-vuotiaan pienet, pyörät rinnat nänneineen näkyivät kivasti läpi. Tyttö kumarteli jäätelöitä pakastealtaasta. Sen jäkeen ei paljoa mielikuvitusta enää tarvittu paidan alla olevien muotojen hahmottamiseen!

Törkeän ikimuistoinen kauppareissu Stockkalle. Taisi minulla jäädä ostokset tekemättä, tai ostin ihan muuta kuin piti ja unohdin puolet. Valvomossa vartijat varmaan ihmettelivät, miksi liikuin täysin epäloogisesti ruokaosastolla. Syy oli tämän teinitytön kyttääminen läpi ruokaosaston aina kassajonoon asti.

Sulla on aidon runkkarin elkeet.

• nöösi_poika
        Stalking n' wanking kirjoitti:

Tosiaan! Tuollaista sattuu liian harvoin. Muistan edelleen ensimmäisen vilkaisuni tähän tyttöön. En meinannut uskoa silmiäni. Käänsin katseeni uudelleen. Kyllä. Tosissaan rinnat kuulsivat ohuen t-paidan läpi. Alla ei ollut rintsikoita tai bikinien yläosaa. Äärimmäisen seksikästä!

Stalkkerin Lottovoitto kuumana kesäpäivänä!

Olen usein miettinyt tuota kauppareissua jälkikäteen...

• nöösi_poika
        Stalking n' wanking kirjoitti:

Kerron vielä toisesta kauppareissusta:

Ruokaosastolla oli 4-5 tytön joukko. Kaikki jotain 14-16 -vuotiaita. Sellaisia hoikkia, tiukkakroppaisia. No, tytöt olivat jättäneet takit jonnekin eli olivat kaupan ruokaosastolla sisävaatteissa. Äärettömän kaunis näky, kun tytöllä on jalassa varrelliset talvikengät, tiukat farmut ja tiukat paidat. Pari näistä tytöistä oli niin älllistyttävän laihoja vuotäröltä, että olisi tehnyt miele takaapäin ottaa kiinni!

Tiukoissa farkuissa peput olivat muodokkaat ja kivasti esillä. Pienet rinnat rintaliivien tukemina kauniisti kohdillaan ja mudossaan.

Mielikuvitukseni lensi omia ratojaan. Kuvittelin, mitä tämä tyttöjoukko näyttäisi kaupassa täysin alastomana. Jopa vaatteet päällä olivat nämä tytöt viettelevän näköisiä.

• Askon fani
        nöösi_poika kirjoitti:

Tosiaan! Tuollaista sattuu liian harvoin. Muistan edelleen ensimmäisen vilkaisuni tähän tyttöön. En meinannut uskoa silmiäni. Käänsin katseeni uudelleen. Kyllä. Tosissaan rinnat kuulsivat ohuen t-paidan läpi. Alla ei ollut rintsikoita tai bikinien yläosaa. Äärimmäisen seksikästä!

Stalkkerin Lottovoitto kuumana kesäpäivänä!

Olen usein miettinyt tuota kauppareissua jälkikäteen...

Palstan oma Asko Vilenius.

• ,....,
        nöösi_poika kirjoitti:

Kerron vielä toisesta kauppareissusta:

Ruokaosastolla oli 4-5 tytön joukko. Kaikki jotain 14-16 -vuotiaita. Sellaisia hoikkia, tiukkakroppaisia. No, tytöt olivat jättäneet takit jonnekin eli olivat kaupan ruokaosastolla sisävaatteissa. Äärettömän kaunis näky, kun tytöllä on jalassa varrelliset talvikengät, tiukat farmut ja tiukat paidat. Pari näistä tytöistä oli niin älllistyttävän laihoja vuotäröltä, että olisi tehnyt miele takaapäin ottaa kiinni!

Tiukoissa farkuissa peput olivat muodokkaat ja kivasti esillä. Pienet rinnat rintaliivien tukemina kauniisti kohdillaan ja mudossaan.

Mielikuvitukseni lensi omia ratojaan. Kuvittelin, mitä tämä tyttöjoukko näyttäisi kaupassa täysin alastomana. Jopa vaatteet päällä olivat nämä tytöt viettelevän näköisiä.

Nyt herää kysymys, että käykö Turun Stockalla vain teinityttöjä?

• ghfhjghj

Kuulostat vähän homoboylta.

• Ylpeä Pedofiili
        nöösi_poika kirjoitti:

Kesällä parempi:

nams!

• nöösi_poika
        ,...., kirjoitti:

Nyt herää kysymys, että käykö Turun Stockalla vain teinityttöjä?

Katseeni on hivenen selektiivinen... ;)

Nyt kerron pari viikkoa sitten sattuneesta:

Ruokaosastolla oli nuori pariskunta. Menevän näköinen kundi ja nuori nainen mukana. Tämä nainen oli ehkä 18-19 -vuotias. Jalassa oli tumman ruskeat talvikengät, joiden varsi ylsi pohkeen puoliväliin. Talvikenkien varret olivat paksut, topatut ja karvavuori taittui varsien ylöosassa kengän sisältä siihen varren ulkopuolelle. Tytön reidet olivat silmiinpistävän kiinteät ja hoikat. Kuluneen näköiset, kivipestyt siniset farkut olivat erittäin istuvat. Varmasti jotain strech-kangasta tai vastaavaa.

Keskiruskea talvitakki peitti yläkropan muodot, mutta takki oli vain vyörätölle ulottuva. Takin alta tuli tiukan valkoisen paidan helma, joka syleili käsittämättömän herkullisen muotoista peppua, jota tiukasti istuvat farkut korostivat. Pakarat olivat muodokkaat ja kiinteät niin kuin urheilullisella nuorella naisella kuuluukin. Edestä katsottuna farkkujen kangas taittui kauniisti reisien väliin kuin syleilemään tytön alapäätä. Farkkujen istuvuus korosti pitkiä sääriä.

Tytöllä oli kauniit kasvot ja upea iho. Hiukset olivat vaaleat ja puolipitkät, ja ne liikkuivat kauniisti tytön kumarrellessa tuotteita alimmilta hyllyiltä. Kädet olivat sirot ja kynnet hoidetun näköiset. Tytön olemus oli itsevarma ja rauhallienn, mutta katse viettelevä.

• Mies1885
        nöösi_poika kirjoitti:

Katseeni on hivenen selektiivinen... ;)

Nyt kerron pari viikkoa sitten sattuneesta:

Ruokaosastolla oli nuori pariskunta. Menevän näköinen kundi ja nuori nainen mukana. Tämä nainen oli ehkä 18-19 -vuotias. Jalassa oli tumman ruskeat talvikengät, joiden varsi ylsi pohkeen puoliväliin. Talvikenkien varret olivat paksut, topatut ja karvavuori taittui varsien ylöosassa kengän sisältä siihen varren ulkopuolelle. Tytön reidet olivat silmiinpistävän kiinteät ja hoikat. Kuluneen näköiset, kivipestyt siniset farkut olivat erittäin istuvat. Varmasti jotain strech-kangasta tai vastaavaa.

Keskiruskea talvitakki peitti yläkropan muodot, mutta takki oli vain vyörätölle ulottuva. Takin alta tuli tiukan valkoisen paidan helma, joka syleili käsittämättömän herkullisen muotoista peppua, jota tiukasti istuvat farkut korostivat. Pakarat olivat muodokkaat ja kiinteät niin kuin urheilullisella nuorella naisella kuuluukin. Edestä katsottuna farkkujen kangas taittui kauniisti reisien väliin kuin syleilemään tytön alapäätä. Farkkujen istuvuus korosti pitkiä sääriä.

Tytöllä oli kauniit kasvot ja upea iho. Hiukset olivat vaaleat ja puolipitkät, ja ne liikkuivat kauniisti tytön kumarrellessa tuotteita alimmilta hyllyiltä. Kädet olivat sirot ja kynnet hoidetun näköiset. Tytön olemus oli itsevarma ja rauhallienn, mutta katse viettelevä.

Olet kyllä aika runollinen ja herkkä sielu. Voisit kirjoittaa jotain seksinovellejä näiden havaintojesi ja fantasioidesi pohjalta.

• Turussa asunut
        nöösi_poika kirjoitti:

Tämän nuoren teinitytön kasvojen iho oli täydellisen virheeton, hiukset puhtaat ja farkut tiukasti reisien ja pakaroiden muotoja hyväilevät.

Upea kauppareissu!

Rumasti sanottuna tämä oli näitä "Panisin!" -tason nuoria teinityttöjä.

Joskus muuten tosissani pelästyn, etten vain sanonut sitä ääneen, kun tapananai on ajatella aina, että "Panisin!" kun kohdalle osuu hyvän näköienn nuori nainen kaupassa.

Ulkona kävelykadulla jne. julkisella paikalla sanon sen normaalilla puheäänellä ääneen. Eli kun vastaan kävelee pantava nainen, niin heti hänen kuljettua ohitseni sanon ääneen "Panisin!". Tämä on suurin kunnianosoitukseni naisille.

Turussa on paljon kauniita naisia, mutta aika kärttyisiä tai koppavia.

• nöösi_poika
        Mies1885 kirjoitti:

Olet kyllä aika runollinen ja herkkä sielu. Voisit kirjoittaa jotain seksinovellejä näiden havaintojesi ja fantasioidesi pohjalta.

Menee vahvasti off topic, mutta menköön. Naiset ovat niin ihania!

Ihailen usein naiskauneutta ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Vähän samaan tapaan kuin joku tiirailee museossa maalauksia tai veistoksia. Minulle tosielämässä kohdatut naiset ovat kuin taiteilijan tekemiä veistoksia. Katselen kokonaisuutta, mutta nautin yksityiskohdista.

Jollakin naisella voi olla äärimmäisen kauniit kasvojen muodot. Nenä juuri oikeassa kulmassa, nenänvarsi sopivan levyinen ja muodoltaan kaunis. Leuan ja leukaperien muoto vaikuttavat paljon kokonaisuuteen, ja joskus näkee takaapäin naisen niskan/kaulan, jos hiukset ovat sidottuna ylös. Pelkkä korvalehden muoto voi olla veistoksellisen kaunis, ja jokaisella naisella vähän erilainen.

On pysähdyttävää nähdä nainen, jonka ulkonäössä ei lähtisi muuttamaan mitään. Kaikki on "täydellistä". Tai ei edes välttämättä täydellistä, mutta jollain persoonallisella tavalla juuri kuten kuuluu.

Tiedän erään naisen, joka keskittyessään johonkin kurtistaa kulmiaan. Iho kulmakarvojen välissä menee pienelle poimulle ja kulmakarvojen muoto on todella linjakas. Harmi, ettei niitä hetkiä pysty pysäyttämään.

Opiskeluaikoina olin jollain äidinkielen viestintätaidon kurssilla. Pulpetiti olivat usein luokassa U-muodossa, joten muita ihmisiä näki kasvotusten. Mieleeni on jäänyt lähtemättömästi erään nuoren opiskelijanaisen ilmeet ja eleet. Se miten hän liikutti silmiään. Se miten hän sulki silmänsä, käänsi päätään ja miten hänen luomensa taas nousivat. Muutama sekunnin kymmenysosa, mutta jotain hyvin kaunista. Tapa jolla hän koski ja leikki hiuskiehkuransa kanssa tunnin aikana.

Joskus tavallisissa arkipäivän tilanteissa voi nähdä kauneutta. Valtavirran elokuvissa näin on tehty mm. American Beauty -leffassa.

Oma naiskauneuden ihailuni ja toiveeni pysäyttää aika toteutuvat elokuvassa Cashback (DVD julkaistu 2008), joka ehdottomasti kannattaa tsekata, jos ei vielä ole nähnyt sitä. Tämä olkoon kuukauden leffavinkki: CASHBACK

• Johnny Cashback
        nöösi_poika kirjoitti:

Ihailen usein naiskauneutta ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Vähän samaan tapaan kuin joku tiirailee museossa maalauksia tai veistoksia. Minulle tosielämässä kohdatut naiset ovat kuin taiteilijan tekemiä veistoksia. Katselen kokonaisuutta, mutta nautin yksityiskohdista.

Jollakin naisella voi olla äärimmäisen kauniit kasvojen muodot. Nenä juuri oikeassa kulmassa, nenänvarsi sopivan levyinen ja muodoltaan kaunis. Leuan ja leukaperien muoto vaikuttavat paljon kokonaisuuteen, ja joskus näkee takaapäin naisen niskan/kaulan, jos hiukset ovat sidottuna ylös. Pelkkä korvalehden muoto voi olla veistoksellisen kaunis, ja jokaisella naisella vähän erilainen.

On pysähdyttävää nähdä nainen, jonka ulkonäössä ei lähtisi muuttamaan mitään. Kaikki on "täydellistä". Tai ei edes välttämättä täydellistä, mutta jollain persoonallisella tavalla juuri kuten kuuluu.

Tiedän erään naisen, joka keskittyessään johonkin kurtistaa kulmiaan. Iho kulmakarvojen välissä menee pienelle poimulle ja kulmakarvojen muoto on todella linjakas. Harmi, ettei niitä hetkiä pysty pysäyttämään.

Opiskeluaikoina olin jollain äidinkielen viestintätaidon kurssilla. Pulpetiti olivat usein luokassa U-muodossa, joten muita ihmisiä näki kasvotusten. Mieleeni on jäänyt lähtemättömästi erään nuoren opiskelijanaisen ilmeet ja eleet. Se miten hän liikutti silmiään. Se miten hän sulki silmänsä, käänsi päätään ja miten hänen luomensa taas nousivat. Muutama sekunnin kymmenysosa, mutta jotain hyvin kaunista. Tapa jolla hän koski ja leikki hiuskiehkuransa kanssa tunnin aikana.

Joskus tavallisissa arkipäivän tilanteissa voi nähdä kauneutta. Valtavirran elokuvissa näin on tehty mm. American Beauty -leffassa.

Oma naiskauneuden ihailuni ja toiveeni pysäyttää aika toteutuvat elokuvassa Cashback (DVD julkaistu 2008), joka ehdottomasti kannattaa tsekata, jos ei vielä ole nähnyt sitä. Tämä olkoon kuukauden leffavinkki: CASHBACK

Katselet elämää kuin elokuvaa. Lasin takaa, pystymättä itse osallistumaan. Runkkarin elämää.

• Jo rakastunut
        nöösi_poika kirjoitti:

Minkä ikäinen ITSE olet? Onko sulla kiinteät paikat ja hyvät lihakset? Hyvä perse ja hienot hiukset? Oletko komea kasvoiltasi?

• nöösi_poika
        Jo rakastunut kirjoitti:

Minkä ikäinen ITSE olet? Onko sulla kiinteät paikat ja hyvät lihakset? Hyvä perse ja hienot hiukset? Oletko komea kasvoiltasi?

Olen vähän päälle 3-kymppinen.

Olen todella kiinteässä kunnossa. Ei yhtään ylimääräistä missään. Kehonrakentajan sijaan joudut kuitenkin kuvittelemaan vartalotyyppinäni pitkänmatkanjuoksijaa. Timmissä kunnossa, mutta ei mitään näyttelylihaksia.

Tunnistat minut Stockkalla siitä, että minulla on kaupungin paras peppu. Siis miehistä paras. Moni nainen toki menee edelle siinä asiassa.

• nöösi_poika
        Johnny Cashback kirjoitti:

Katselet elämää kuin elokuvaa. Lasin takaa, pystymättä itse osallistumaan. Runkkarin elämää.

Elän oikeaa elämää. Saan pakkeja vähän väliä. Viime vuoden puolella eräs nainen särki symeni. Olen kärsinyt hänen takiaan unettomuudesta, vaikka sainkin pakit. Tai ehkä juuri sen takia.

Kun ei edes pysty nukkumaan, tämän naisen takia, tuntee olevansa ihan oikeasti elossa. Ei vain lasin takana.

• Tosi nöösi kyllä oot
        nöösi_poika kirjoitti:

Olen vähän päälle 3-kymppinen.

Olen todella kiinteässä kunnossa. Ei yhtään ylimääräistä missään. Kehonrakentajan sijaan joudut kuitenkin kuvittelemaan vartalotyyppinäni pitkänmatkanjuoksijaa. Timmissä kunnossa, mutta ei mitään näyttelylihaksia.

Tunnistat minut Stockkalla siitä, että minulla on kaupungin paras peppu. Siis miehistä paras. Moni nainen toki menee edelle siinä asiassa.

"Olen vähän päälle 3-kymppinen" Huh, juttujasi lukiessa kuvittelin sinut joksikin 19-22-vuotiaaksi ja hmähtelin tunsin sympatiaakin sinua kohtaan. Mutta jos olet oikeasti tuon ikäinen ei voi kuin sanoa että sääliksi käy. Ihmettelen miten jotkut miehet jämähtävät jonnekkin teinitasolle psykoseksuaalisessa kehityksessään? On se hienoa olla keski-ikäinen, teinityttöjä ruokakaupassa stalkkaava runkkari...hankkisit elämän.

• nöösi_poika
        Tosi nöösi kyllä oot kirjoitti:

"Olen vähän päälle 3-kymppinen" Huh, juttujasi lukiessa kuvittelin sinut joksikin 19-22-vuotiaaksi ja hmähtelin tunsin sympatiaakin sinua kohtaan. Mutta jos olet oikeasti tuon ikäinen ei voi kuin sanoa että sääliksi käy. Ihmettelen miten jotkut miehet jämähtävät jonnekkin teinitasolle psykoseksuaalisessa kehityksessään? On se hienoa olla keski-ikäinen, teinityttöjä ruokakaupassa stalkkaava runkkari...hankkisit elämän.

"...juttujasi lukiessa kuvittelin sinut joksikin 19-22-vuotiaaksi..."

Eikö tällä perusteella sopivin kumppani minulle olisi "ikäiseni" eli sellainen 18-20 -vuotias nainen? Jos kerran juttejen perusteella olen parikymppisen oloinen.

Et varmaan enää ihmettele, jos päälle 30-vuotiaat naiset eivtä viihdy seurassani?

Ei muuta kuin takaisin teiniosastolle... Henkienn ikäni on hyvin lähellä heidän ikäänsä. Ja sinä sen muuten sanoit, kiitos siitä.

• Nöösille
        nöösi_poika kirjoitti:

"...juttujasi lukiessa kuvittelin sinut joksikin 19-22-vuotiaaksi..."

Eikö tällä perusteella sopivin kumppani minulle olisi "ikäiseni" eli sellainen 18-20 -vuotias nainen? Jos kerran juttejen perusteella olen parikymppisen oloinen.

Et varmaan enää ihmettele, jos päälle 30-vuotiaat naiset eivtä viihdy seurassani?

Ei muuta kuin takaisin teiniosastolle... Henkienn ikäni on hyvin lähellä heidän ikäänsä. Ja sinä sen muuten sanoit, kiitos siitä.

No ei se auta että henkinen ikäsi on teinien tasolla, ei ne nuoret nyt halua mitään rupsahtanutta kurppaa joka on kaiken muun lisäksi vielä henkisesti jälkeenjäänyt. Joo, en yhtään ihmettele ettei aikuiset tule sun kanssa toimeen. Mutta eipä ne teinitkään, eli anna niiden olla rauhassa oman ikäisessään seurassa!

• Pedosika se
        Tosi nöösi kyllä oot kirjoitti:

on. Perkele!

• nöösi_poika
        Pedosika se kirjoitti:

on. Perkele!

Väärin!

• ujo erakko
        nöösi_poika kirjoitti:

Kiitti leffavinkistä. Katsoin sen ja ihastuin. Runollinen kertomus nuoresta miehestä jolta menee yöunet kuukausiksi kun suhde tyttöystävään katkeaa.

Itsekin joskus yksipuolisesti rakastuneena tuli vastaan hetki jonka olisin halunnut pysäyttää niin että olisin saanut nauttia hänen katselemisestaan ikuisesti..

• En ole
        ghfhjghj kirjoitti:

Kuulostat vähän homoboylta.

homo

• nöösi_poika
        ujo erakko kirjoitti:

Kiitti leffavinkistä. Katsoin sen ja ihastuin. Runollinen kertomus nuoresta miehestä jolta menee yöunet kuukausiksi kun suhde tyttöystävään katkeaa.

Itsekin joskus yksipuolisesti rakastuneena tuli vastaan hetki jonka olisin halunnut pysäyttää niin että olisin saanut nauttia hänen katselemisestaan ikuisesti..

Mukava kuulla jos leffa iski. Se on jollain tapaa tosi hyvä, herkkä ja aito olematta kliseinen.

• Alkaa seisoo
        nöösi_poika kirjoitti:

Kesällä parempi:

Vitttu mulla alkaa seisoon! Mä runkkaan! Nyt mä runkkaan!

• JaanaTäti

Kyllä siellä nuoria miehiäkin käy. Kerran myös kesäaikaan katselin pitkään noin 25-vuotiasta, erittäin hyvin treenattua miestä. Hänellä oli todella kireä, valkoinen teepaita ja ihanat vähän kuluneet farkut, jotka istuivat täydellisesti.Jokaisen lihaksen ja sixpackin erotti sen paidan alta! Kyllä alkoi muuten p*nettaan...tuollaisen läpinäkyvän teepaidan pitäminen kyllä kannattaa jos on kroppa mitä esitellä!

• mustispeppers

Mä kävin tänään kaupassa... *huoks* Siellä oli aivan ihQ mies, kutakuinkin 30-35 ja musta todellakin tuntui, että se näki mut :) Tai sitten se vaan sattui kattomaan jotakin muuta mun selän takana XD En tosin Stokkalla, vaan ihan täällä landella marketissa. Miehellä oli päällä paikallisen tehtaan takki ja reisitaskuhuosut, voi juma kun alko panettaa :)

• puuuuuuh
        mustispeppers kirjoitti:

Mä kävin tänään kaupassa... *huoks* Siellä oli aivan ihQ mies, kutakuinkin 30-35 ja musta todellakin tuntui, että se näki mut :) Tai sitten se vaan sattui kattomaan jotakin muuta mun selän takana XD En tosin Stokkalla, vaan ihan täällä landella marketissa. Miehellä oli päällä paikallisen tehtaan takki ja reisitaskuhuosut, voi juma kun alko panettaa :)

Kuulostaa wt-mieheltä.

• mustispeppers
        puuuuuuh kirjoitti:

Kuulostaa wt-mieheltä.

niin, miltä?

• Man boobs
        mustispeppers kirjoitti:

niin, miltä?

with tits -mieheltä

• mustispeppers
        Man boobs kirjoitti:

with tits -mieheltä

Höpön höpö... Ihan normaalilta näytti :D Pitkä, komea, sopusuhtainen, hieman karu, sellainen komistus, millaisia mä tykkään katella. Mulla kyllä on vissiin ihan erilainen miesmaku. Oon huomannut, esim. teininä oltiin muinoin kaverin kanssa bilettämässä ja sen mielestä ihan helkutin rumat oli tosi-komeita :D

• nöösi_poika

Tämän ketjun jälkeen käynti minkään kaupan ruokaosastolla ei ole monille enää entisensä ;)

• Ne hienostopillut

siellä katsoo meikämiestä halveksien, koska pukeudun huonoti.

• nöösi_poika

Ihan sama!

Katso niitä hienostopipareita, kuin pääsisit maistelemaan 10 minuuttia myöhemmin! Ota ilo irti, kun siihen on aihetta!

• Kyllä nekin joskus

kunnon panomiestä kaipaa. Yliopistoäijät on melkein kaikki hinttejä.

• Citynainen

Kyllä niitä pareja on vuosikymmenien ajan muodostunut asiakkaiden kesken. Ruokaostoksilla tai muualle mutta ajan kanssa ruokaosastot jakaen..

• Ei kannata

Siellä käyvät sinkkumiehet ovat enimmäkseen homoja

• Stockalla käy

vain rumia kurppia.

• Minä olen nähnyt

siellä vain tyylikkäistä ladyjä. Ehkä ne ovat sinusta kurppia?

• tason ystävä
        Minä olen nähnyt kirjoitti:

siellä vain tyylikkäistä ladyjä. Ehkä ne ovat sinusta kurppia?

Kurpat ovat omasta mielestään tyylikkäitä ladyjä. Kuitnekin kaikki yli 25-vuotiaat ovat muumioita.

• .

Tämähän on vinkki City lehden lukijoille.

• Stoccalla

tapaa vain porvareita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe