kerran pienet aina pienet??

raskausarvet-.-

Olen 16vuotias tyttö ja pituuskasvuni on jo lääkäreidenki mukaan loppunut, ja olen todella lyhyt (160 ja 45kg) olen aina ollut todella hoikka ja pienirintainen. rukoilin rintojeni kasvavan vrmn siitäasti kun sain ekat bikinit. NYT viimeisen vuodenaikana rintani ovat kasvaneet pieneen kokooni nähden todella paljon ja parasta on että niihin alkaa jo muodostua raskausarpia. JOTEN MITEN HEL***SSÄ PÄÄSEN NIISTÄ EROON!?! poikaystäväni ei ole asiaa huomannut mutta onhan se jo omastakin mielestä rumannäköistä kun kauheet viivat rinnoissa.. joten apua kiitos tätä tosiaan tarvitsen!

10

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ö

      Raskausarpi on kuin mikä tahansa arpi, se ei häviä koskaan. Se voi vaalentua lähes huomaamattomaksi, mutta kun iho on kerran venynyt, niin että siihen on tullut arpia, ei arvista eroon enää pääsekään. Onko itselläsi jotain monia vuosia vanhoja arpia? Katso miltä ne näyttävät tänään.

      Raskausarvet johtuvat siitä, että ihon alla rasvakudos kasvaa sellaista vauhtia, ettei iho ehdi joustaa mukana. Jos haluat ehkäistä raskausarpia, pidä iho hyvin kosteutettuna, niin se joustaa paremmin.

    • _meww_

      itse olen 12vuotias tyttö (162/46) ja minulla on "raskausarpia" rinnoissa ja reisissä, jonka takia en kehtaa olla esim. bikineissä.. niitä vain ei saa pois.mutta niiden ehkäisemiseks kannattaa rasvaa ihoo..

      • jaaaaa

        Mullaki on reisissä.. Hävettää uida uimahallissa ... -,,- Saispa jotenki pois


      • _meww_
        jaaaaa kirjoitti:

        Mullaki on reisissä.. Hävettää uida uimahallissa ... -,,- Saispa jotenki pois

        Ittelläni on kesän aikana vain pahentunut arvet reisissä...En tiedä voiko helposti arpeutuva iho olla perinnollistä, mutta äitini on aivan täys raskaudesta saaneita arpia. Ja isäni ollessaan nuori hänellä oli hauislihasten kohdalla jäätävät arvet ja kainaloissa kuten rinnoissakin,arvet olivat tulleet treenaamisesta,lääkärikin kysyi käyttääkö isäni steroideja.Iho ei yksinkertaisesti pysy lihasten kasvun perässä :( Itse harrastan luistelua,jossa jalkalihakset ovat kovilla,joten arvet ovat todennäköisemmin itselläni sen takia...


    • beibe

      Joo kävis mulleki. Oon ite suunnilleen saman kokonen sun kanssa mut rinnat on jotain AA:n ja A:n väliltä :( Oon 15 v.

    • Pyhhyi

      Miehille kelpaa kyllä mikä vaan. Miehet on sikoja.

      • URPO.

        Vittuako sä saatanan palstahäirikkö taas spämmäät tota paskaas joka palstalle! Mene sinne seksipalstalle kertomaan noita insestisiä aisurifabtadipitadi, ja pysykin siellä, jätä meidät normaalit rauhaan! ällöttää tollaset luuseripervot, laitokseen pitäis laittaa...


    • j

      mulla lähti raskausarvet rinnoista arbutin- nimisellä valmisteella jota saa apteekista, tosin ne oli viel sellasia sinertäviä ja tosi pinnassa.

    • lyhyt

      Et ole lyhyr... Et ole n.150cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe