Miksi naiset eivät ilmoita painoa?

45768

*En selaa miesten profiileita ja sama voi päteä niihinkin, joten älkää haukkuko minua siitä.*

Haluaisin kysyä naisilta, että miksi ette laita painoa näkyviin profiiliin? Monilta puuttuu sekä kuva, paino että ruumiinrakenne. Siitä on sitten kiva lähteä arvailemaan millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Tietysti jos on hyvä kuva. näkee naamasta onko sitä ylimääräistä kauheasti vai ei. Ja kyllä, kasvojen ulkonäöllä ei ole minulle niin suurta merkitystä mutta etsin hoikkaa tai normaalivartaloista naista.

32

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Olen miettinyt samaa. Jos ei painoa laita niin ainakin se ruumin rakenne olisi suotavaa ilmoittaa. Jätän vastaamatta sellaisille miehille jotka eivät ilmoita kumpaakaan.

• qwerty

Itse en halua kertoa tarkkaa painoani. Jos olisi mahdollista, ilmoittaisin että painoa on viisi kiloa liikaa.
      On myös hankalaa ilmoittaa ruumiinrakenne (jonka olen merkannut normaaliksi), kun vaihtoehtoina on juuri tuo normaali ja pyöreä. Kun en ole oikein kumpaakaan vaan jotain siltä väliltä.
      No, mulla on kuva, siitähän sen näkee.

• hnhnhnhnhnhnhnhnh

Höpö höpö. Normaali on, noh, normaali. Pyöreä olet, jos makkarat näkyy vatsan alueella.

• ylipainoinen7

Mulla oli profiilissa kokovartalokuva sekä ilmoitin ruuminrakenteeksi ylipainoinen. En nähnyt enää mitään tarvetta laittaa tarkkaa kilomäärää. Eipä se loppupeleissä ketään häirinnyt, koska hyvä mies löytyi kuukaudessa ja nyt ei ole enää tarvetta profiilille:)

• vittuuntunut

niii,tämä on just ylipainoisen miehen ja naisen ero;nainen löytää kuukaudessa sen "oikean" ja mies ettii vielä reilun vuoden päästäki kun ei kukaan naisista halua tälläistä läskiä.Ja miehet on sitten pinnallisia...

• hoikkeliin1

Kaksi erilaista syytä tiedän. Minä valehtelin painoni alaspäin, koska alle viisikymmenkiloisena jotkut olisivat kuvitelleet minua luurangoksi. Mies valheteli painonsa alaspäin, koska jos hän olisi kertonut oikean painonsa, naiset olisivat luulleet häntä muodottomaksi läskikasaksi.

Niin, tämä oli hiukan aiheen vierestä; ilmoitimme painon, mutta se oli väärä paino. Voi olla samanlaisia syitä niillä, jotka eivät painoaan mainitse. Koska ihan rehellisesti vastatkaapa: kuka meistä osaa arvioida toisen sukupuolen, tai edes oman, kiloja edes luonnossa? Eli mitä merkitystä sillä on, jos tietää toisen pituuden ja kilot, jos siitä ei voi oikeaa mielikuvaa muodostaa?

Lakataan arvioimasta onnea kiloina, jookosta?

• ...

Voi laskea painoindeksin ja selvittää, onko normaalipainon rajoissa vai ei.

• hoikkeliin1

Siis tietysti piti sanoa, että valehtelin painoni YLÖSPÄIN. Sitäkin sattuu.

Mies, joka on ollut hoikka ja nyt sattuu olemaan ylipainoinen, ei välttämättä ole ns. mentaliteetiltään läski. Voi puhua ja ilmehtiä ja liikkua ja ajatella samaan tapaan kuin hoikkanakin, jos on tottunut olemaan hoikka. Ihan sellaiset uraläskit saattaavat olla laiskoja, tylsiä, hitaita, arkoja, ja kaikenlaista muuta, mitkä eivät ole kovin viehättäviä piirteitä minusta. Mies, johon tutustuin, saattaa laihtua taas, mutta vaikkei laihtuisikaan, hän on hieno ihminen luonteeltaan. Elinikäistä ihravuorta en haluaisi. Siinäkin saattaa olla oma ennakkoluulo syynä. Olen iloinen, että voitin ennakkoluuloni tämän miehen suhteen. Sydän särkyy, kun ajattelenkin, että olisin saattanut jättää vastaamatta hänelle sen takia, että hän oli ylipainoinen (ja oikea paino oli vielä enemmän kuin ilmoitettu).

• Olen ilmoittanut sekä painon että ruumiinrakenteen ja kuvakin on.

• leipuri

Ei pullamahat sais muuten yhtään vastausta, paitsi likaisilta sediltä joilla on vaan seksi mielessä.

• Mikä ihme se on?

Jos lukee näitä keskusteluja täällä, missä ruoditaan naisten ulkonäköä. Keskustelujen perusteella voi sanoa, ettei miehillä näytä olevan mitään käsitystä siitä miltä joku tietyn painoinen ihminen näyttää luonnossa. Esim. kaksi 70kg naista voi näyttää ihan erilaisilta, riippuen pituudesta, kehonmallista, rasvan ja lihaksen määrästä. Myös miesten käsitys ns. normaalista naisen vartalosta on vinksallaan. Se nimittäin tuntuisi olevan niin, että normaali=Painoindeksi 17 ja rasvaprosentti minimi. Tosiaan kuva on varmaan ainoa mistä saa oikeamman käsityksen.

Aloittaja, oletko muuten kuullut tutkimuksesta missä todettiin että tyttöystävää ja vaimoa etsivälle miehelle on tärkeämpää kasvojen kauneus, kun taas yhden yön pelimiehille on tärkeintä että kroppa on mah. timmi ;)

• 45768

En ole kuullut. Mutta keskiarvoakin laskettaessa joku havainto voi olla 100, mutta keskiarvo silti 10. Minulla tuo on toisinpäin. Sytyn seksikkään hoikista naisita, vaikka he eivät olisi mitään superkauniita.

On totta, että eri ihmisille ne kilot kertovat eri asioita. Esimerkiksi itse olen perusrakenteeltani todella kevyt ja huomattavasti ylipainoisenakin painaisin varmaan saman mitä monet samanpituiset painavat normaalisti. Silti olisi kiva saada edes jotain havainnoillistusta kuvattomissa tai huonon kuvan profiileissa.

• näin se on

naisilla ei ole myöskään mitään käsitystä miesten painoista, "normaalivartaloinen" = 180cm/95kg , no ei tod. !

• näin täällä
        näin se on kirjoitti:

naisilla ei ole myöskään mitään käsitystä miesten painoista, "normaalivartaloinen" = 180cm/95kg , no ei tod. !

Saman olen itsekin laittanut merkille, että naisilla ei myöskään ole käsitystä miesten painoista. Sinne lätkitään vaan jotkut luvut varmaan sillä periaatteella, että kyllähän mies nyt painaa. Mutta samaan aikaan ruumiinrakenne saa kuitenkin olla hoikka. Siinä voikin sitten repiä huumoria, kun kriteerinä on hoikka 170 cm ja 75 tai 80 kg minimissään painava mies :D Ja tällaiset on ihannekumppaniosiossa hyvin monella naisella.

• Kyllästynyt keppeihi
        45768 kirjoitti:

En ole kuullut. Mutta keskiarvoakin laskettaessa joku havainto voi olla 100, mutta keskiarvo silti 10. Minulla tuo on toisinpäin. Sytyn seksikkään hoikista naisita, vaikka he eivät olisi mitään superkauniita.

On totta, että eri ihmisille ne kilot kertovat eri asioita. Esimerkiksi itse olen perusrakenteeltani todella kevyt ja huomattavasti ylipainoisenakin painaisin varmaan saman mitä monet samanpituiset painavat normaalisti. Silti olisi kiva saada edes jotain havainnoillistusta kuvattomissa tai huonon kuvan profiileissa.

Yäk,olet juuri sellainen kukkakeppimies,joka ei sytytä mua yhtään!!! Jos mies laittaa profiiliinsa hoikka,laitan heti eston päälle:D Miehen pitää olla miehen näköinen ja - kokoinen,näin on! Ja muutenkin varustus kohdillaan;) Muuten en syty!

• redredred
        näin täällä kirjoitti:

Saman olen itsekin laittanut merkille, että naisilla ei myöskään ole käsitystä miesten painoista. Sinne lätkitään vaan jotkut luvut varmaan sillä periaatteella, että kyllähän mies nyt painaa. Mutta samaan aikaan ruumiinrakenne saa kuitenkin olla hoikka. Siinä voikin sitten repiä huumoria, kun kriteerinä on hoikka 170 cm ja 75 tai 80 kg minimissään painava mies :D Ja tällaiset on ihannekumppaniosiossa hyvin monella naisella.

Miehillä taas näkyy näitä jotka etsivät "hoikka, urheilullinen, normaali, pullea" pituusrajana 160-180 painorajana 40-55 kg :D

• 80E

Mulla on oli ylävartalokuva, ruumiinrakenne ja paino. Vaihdoiin kuitenkin nyt niin, että näkyy koko kroppa, mutta ei painoa. Painan paljon naiseksi, mutta en ole muodoton makkara, vaan naisellisen pyöreä nainen. Tiedän, ettei tällainen ruumiinrakenne miellytä kaikkia, mutta jos kuvasta tykkää, niin ei pety luonnossakaan. Sen sijaan ne kilot voivat laittaa miettimään esim., että mun kuva on vanha ja oikeasti olen vielä lihavampi.

Jotkut kai etsii petikaveriksi muodokasta naista, mutta vaimoksi timmimpää pakkausta. Kai niitä makuja on monia.

Ei se paino todella kaikkea kerro, kilot voivat olla samanpainoisilla hyvin eri tavalla jakautuneet. Ehkä pitäis olla ympärysmitat ja rintsikkakoko, jos tää nyt niin tärkeetä on?

• selvä vastaus?

"Painan paljon naiseksi, mutta en ole muodoton makkara, vaan naisellisen pyöreä nainen."

Muodokas pyöreä nainen joka painaa paljon on läski.

"Jotkut kai etsii petikaveriksi muodokasta naista, mutta vaimoksi timmimpää pakkausta. "

Ei kyllä se on toisin päin. Timminpää on mukavampi panna kuin ei rasva tursua joka paikasta.

Muodokas on helpompi vain saada sänkyyn. ;)

"Ei se paino todella kaikkea kerro, kilot voivat olla samanpainoisilla hyvin eri tavalla jakautuneet. Ehkä pitäis olla ympärysmitat ja rintsikkakoko, jos tää nyt niin tärkeetä on? "

Kertoo se sen oletko läski vai et.

• espgfmps
        selvä vastaus? kirjoitti:

"Painan paljon naiseksi, mutta en ole muodoton makkara, vaan naisellisen pyöreä nainen."

Muodokas pyöreä nainen joka painaa paljon on läski.

"Jotkut kai etsii petikaveriksi muodokasta naista, mutta vaimoksi timmimpää pakkausta. "

Ei kyllä se on toisin päin. Timminpää on mukavampi panna kuin ei rasva tursua joka paikasta.

Muodokas on helpompi vain saada sänkyyn. ;)

"Ei se paino todella kaikkea kerro, kilot voivat olla samanpainoisilla hyvin eri tavalla jakautuneet. Ehkä pitäis olla ympärysmitat ja rintsikkakoko, jos tää nyt niin tärkeetä on? "

Kertoo se sen oletko läski vai et.

´´Muodokas on helpompi vain saada sänkyyn.´´

Aijai, tossa on kyl iso virhe. Tuo on aivan yksilöllistä. Tiedän kyllä hoikkia nättejä naisia jotka makaa vaikka keiden kanssa, ja taas niitä pulleampia naisia jotka haluaa odottaa sitä oikeaa eikä halua yhdenyön juttuja. Ei sellaista ihmistä ole helppo saada sänkyyn, se on ihan yksilöllistä.

Näkee ettet itse koskaan ole ollut lihava kun puhut noin halpamaisesti ylipainoisista.

En ole itse enää ylipainoinen, mutta en kuitenkaan tekis itse enää treffi-profiilia suomi24seen. Jos nää samat miehet hengailee nois treffi-sivuil jotka tääl puhuu tällasia, niin ei kiitos. ;)

• uargh........

Ensinnäkään "pyöreä" ei ole millään muotoa naisellinen....

• Yäk kepit!
        uargh........ kirjoitti:

Ensinnäkään "pyöreä" ei ole millään muotoa naisellinen....

Eikä kukkakeppimies miehekäs,ei millään lailla:))

• paperianainen

Kaikki on suhteellista.

Ystäväni oli samoissa mitoissa kanssani, käytti tiukkoja S-koon vaatteita. Mun koko oli väljä L.
      --> Hänelle oli tärkeää että "on edelleen S-kokoa", minulle oli tärkeää ettei kuteet pingota.

Painolukemat luovat aivan eri lopputuloksen eri ihmisillä. Ihmiset ovat muodokkaita niin monella eri tavalla. Naiset tietää, että hyviä puolia pitää korostaa... Uhkeat rinnat ja lattapeppu -nainen korostaa rintoja, nainen jolla on treenattu ja muodokas peppu ja pienet rinnat --> saattaa korostaa mieluummin jalkoja ja peppua ;)

Ette te ihmiset tiedä mikä on teistä HOT ellette tapaa kasvotusten ... Eli ...

• Kokemusta_on

Minulla ainakin on siellä ihan rehelliset mitat, siis pituus ja paino, mutta olenkin sinut näiden mittojen kanssa. Voin kuvitella, että jos joku ei sitä ole, ainakin paino jää herkästi ilmoittamatta, koska se varmaan vaikuttaa suoraan viestien määrään.

• rehellisyys on out

Mulla on profiilissa et olen ylipainoinen 8 kg. Ja kappas, en ole sanut yhtään vastausta sen yli 3 vuoden aikana kuin ilmoitus on ollut. Sen takia naisetkaan ei laita painoa kun pelkäävät ettei saa yhtään vastausta. Naiset siis kusettaa ja antavat ymmärtää jotain muuta kuin ovat.

• kultakala

jos ei kerro niin ei se oo kusettamista. jos kertoo valheellisen luvun - se on kusettamista.

• jatkekaan siitä

Kokovartalokuva kun näkee niin se riittää

• selvä vastaus?

ÖÖH.

Koska sitä on liikaa????!!!

• dingeli dangeli

Ei kuulosta hyvältä jos nainen ilmottaisi painonsa vaikka 126 kg ja pituus 160cm ja ilmoittaisi rakenteeksi tanakka. Ei oikein olisi myyvä vai mitä, koska myyntiä se oikeasti on ei muuta.
      Ei siinä ajatella että onpas sillä somat aivot. Naiset jotka eivät kerro profiilissaan mitään, kertovat samalla että heillä ei ole aivoja mutta heillä on ruumis.
      Nainen joka on ylipainoinen ei halua puhua ruumiista koska se ei viehätä suurinta osaa ihmisistä, mitä enemmän saadaan huomio viedyksi muualle sen edullisempaa se on hänelle.
      Viehättävää naista ei tarvitse myydä ruumis myy itse itsensä, sen takia kauniilla naisella on monesti aivojen tilalla kastanjoita. Luonteella on niin vähän merkitystä ettei uskoisi. Kyse on vaan viehätyksestä ja saada se kestämään.

Kaikki valehtelee jotain en ole nähnyt ketään joka ei niin tekisi. Mitä sitten, totuus paljastuu kuitenkin onpa kauheaa.
      Kertooko se valehtelu sitten jotain? Varmaan se kertoo jokainen itse sitten päättäköön mitä.

Silloin joskus alussa olin sen verran naiivi jotta luulin että ihmisissä on jotain suurta ja ihmeellistä tai ainakin yhdessä heistä. Nyt olen kokenut sen verran jo että nämä harhaluulot ovat karisseet jo.
      On olemassa vain ihmisiä jotka ovat paksuja tai pitkiä, laihoja tai pätkiä. Viisaita tai tyhmiä. Tylsiä tai mielenkiintoisia, kaikenlaisia, mutta he ovat vain ihmisiä ei sen enempää eikä vähempää.
      Ei ole kerta kaikkiaan mitään mikä tekisi minuun mitään vaikutusta.
      Ikävää mutta totta kuitenkin.
      Minuun saattaisi tehdä vaikutuksen jos nainen vaikka kertoisi olevansa niin painava ettei ollut löytynyt siitä painon kohdalta tarpeeksi suurta lukemaa jotta painonsa olisi voinut ilmoittaa
      Ja että ruumiinrakenne oli vaikea laittaa koska olisi ollut aika paksua laittaa vain pyöreä jos on vuoren kokoinen.
      Valokuvaa ei olisi siksi koska on huolissaan lukijan terveydentilasta kuvan nähdessään, siksi tapaamisetkin pitäisi ottaa aluksi hitaasti jottei järkytys veisi sydämen tahdistimen asetuksia pois kohdiltaan.
      Itse toivoisin että olisi röngtenkatse voisi katsoa mahdolliset sairaudet ja viat ettei erehdy sitten viallista ihmistä kopioimaan.
      Elämäntavat näkyy päältä joten siinä suhteessa ei noilla ilmoitetuilla lukemilla ole mitään merkitystä.
      Onko nainen menevää sorttia, siis viihtyy paljon toistenkin miesten seurassa voi olla merkitystä siinä mielessä että aikookok itse viihtyä myös toisten naisten seurassa. Joten siinä tapauksessa ulkonäöllä on merkityksensä.
      Ruma ei ehkä niin paljon saa asemaa miesten silmissä kuin kaunis.
      Varmaan näitä kriteerejä on loputtomiin asti, harmi ettei niitä saa johonkin taulukoihin mistä voisi aina seurata onko sopiva henkilö liittynyt taas deitteihin vai pitääkö odottaa vielä.

• ...

En laita painoa profiiliin, koska kilot ei kerro ruumiinrakennetta. Eikä myöskään 24llä valittavissa olevat ruumiinrakenteet kerro oikein mitään, pyöreä - en ole, ylipainoinen, olen. Mutta kertooko ylipainoinen miltä kroppa näyttää? Ei kerro myöskään kilot, jos enemmän harrastat kuntosalia eli sinussa on lihasta, mikä painaa enemmän kuin läski.
      Jos minua lähestyy mies, joka hakee hoikkaa/normaalivartaloista naista, kerron heti missä mennään mun mitoissa. Enkä ole oikeasti kiinnostunut miehistä, joiden ainoa ratkaiseva kriteeri naisessa on vartalo - esineellisitämistä. Onneksi kaikki miehet ei tuijota kiloja, vaan sillä pään sisällölläkin on merkitystä. En minäkään tuijota miehen kiloja tai muita ulkoisia avuja, kyllä se kokonaisuus ratkaisee ja siinä ei kilot tiety missään jos muuten natsaa jutut :). Mutta, kauneus on katsojan silmässä - vaikka kokonaisuus ratkaiseekin, niin pitää tietty myös ulkoisesti olla omaa silmää miellyttävä. Yritän kuitenkin sanoa, etten valitse kilojen perusteella kumppania. Ensin viestitellään, ja jos jutut natsaa niin sitten voipi alkaa kyselemään miltä se toinen näyttää.

• näin se menee

Se on esineellistämistä, jos miestä kiinnnostaa tietää onko nainen läski, heti perään kerrot, miten miehen tulee tietty miellyttää sinun silmää. Alan uskomaan oikeasti, että kilojaan salailevat ovat kaikki läskejä, sen lisäksi itsekkäitä ja tyhmiä.

Te joilla ei ole tuota paino-ongelmaa, laittakaa ihmeessä painonne näkyviin, muuten teidät samaistetaan läskeihin.

• simppeli vastaus

Kun minulla vielä oli profiili (ei kauaakaan sitten) en halunnut merkitä painoani sillä: Painan nykyään n. 72kg ja vaikka painoinkin vielä viime vuonna lähemmäs 90kg en ole aivan vielä tyytyväinen painooni enkä siksi halunnut profiiliini merkitä varsinkaan kun monien miesten ihannenaisen maximina on 60kg.

Ruuminrakenteen määrittäminenkin tuotti vaikeuksia sillä: BMI väittää minua normipainoiseksi, peili väittää ylipainoiseksi, kaverit väittää muodokkaaksi/kurvikkaaksi. Päädyin laittamaan ruumirakenteeksi pyöreä.

Kuvaa ei profiilissa ollut sillä: Niin tekaistulta kun se kuulostaakin minulla ei ole ensimmäistäkään ajan tasalla olevaa kuvaa itsestäni. :D

• Yualle

Kaiken huippu ovat nuo naiset, jotka laittaa kuvaksi jonkun kissan, koiran tai kukan kuvan..., mitähän heidän päässään oikein liikkuu, vaiko mitään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe