http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=5608
Siinä on vain pari sille tuntematonta asiaa; isä ja työ...
http://www.lamk.fi/isanatyoelamassa
Mitähän se tuolta saisi tuolla innollaan, moraalillaan ja naisvihallaan?
Ihan vaan mielenkiinnosta........................................
Lippajärvi haikailee koulutukseen ?
9
62
Vastaukset
- Todella HAASKAA:
"....naisten ja miesten tasavertaisista mahdollisuuksista.."
Joo, noita arvojahan se just ajaakin :)
Ei suinkaan näitä: "kaikki heti mulle nyt, p*skat muista"
Vähissä näyttää olevan aiheet Lippajärvelläkin - Jallu :)
Mitä tulee mieleen sanoista!
- Pöpi
- Psykopaatti
- Narsisti
- Pedofiili
- Moninkertainen rikoksenuusija
- Asunnoton
- Homo
- Linnakundi
- Valehtelija
- Skitsofreenikko- Mieleen tulee;
- Pöpi = Tarkoitat ilmeisesti mielenterveytensä menettänyttä henkilöä ? Jos on niin, asiasta tulee mieleen avohoidon heikko taso Suomessa
- Psykopaatti = Itsekeskeinen narsisti, jolta puuttu kyky tuntea myötätuntoa muihin ihmisiiin. Vihaa yksiselitteisesti esim. naisia.
- Narsisti= Itseään täynnä oleva henkilö, joka ei koe tekevänsä mitään väärää
vaikka saa tuomioita esim. kunnianloukkauksista. Vika on aina muissa, mutta ei
narsistissa.
- Pedofiili= Henkilö, joka tuntee poikkeuksellista seksuaalista mielenkiintoa lapsia kohtaan. ilmenee mm. pedofilian ihannointina,hakeutumalla paikkoihin, jossa fantasioi lapsista, esim. uimahalleissa.
- Moninkertainen rikoksenuusija = Henkilö, joka on menettänyt itsekontrollin ja työstää rikoksia sarjatyönä, usein saman tyyppisiä rikoksia, esim. moninkertaista rattijuoppoa voi pitä kyseinenä henkilönä.
- Asunnoton= henkilö, jolla ei ole kotia, jota ei pysty pitämään henkisistä tai sosiaalisista syistä, esim alkoholismin takia.
- Homo = Tällä hetkellä tulee mieleen Pekka Haavisto ja hänen puolisonsa
- Linnakundi= Moninkertainen rikoksenuusija, useimmiten pitkän tuomion istuva henkilö, henkilö jolla on jo rikostaustaa ennen vankilatuomiota.
- Valehtelija= Henkilö, jolla on ilmiselviä vaikeuksia asettua yhteiskunnassa käytettäviin sääntöihin.
- Skitsofreenikko= Henkilö, jolta on todellisuuden taju kadonnut. Kuvittelee esim. olevansa jonkinlainen oikeuden esitaistelija, vaikka työstää rikoksia liukuhihnalta. - 24/7 :))
Mieleen tulee; kirjoitti:
- Pöpi = Tarkoitat ilmeisesti mielenterveytensä menettänyttä henkilöä ? Jos on niin, asiasta tulee mieleen avohoidon heikko taso Suomessa
- Psykopaatti = Itsekeskeinen narsisti, jolta puuttu kyky tuntea myötätuntoa muihin ihmisiiin. Vihaa yksiselitteisesti esim. naisia.
- Narsisti= Itseään täynnä oleva henkilö, joka ei koe tekevänsä mitään väärää
vaikka saa tuomioita esim. kunnianloukkauksista. Vika on aina muissa, mutta ei
narsistissa.
- Pedofiili= Henkilö, joka tuntee poikkeuksellista seksuaalista mielenkiintoa lapsia kohtaan. ilmenee mm. pedofilian ihannointina,hakeutumalla paikkoihin, jossa fantasioi lapsista, esim. uimahalleissa.
- Moninkertainen rikoksenuusija = Henkilö, joka on menettänyt itsekontrollin ja työstää rikoksia sarjatyönä, usein saman tyyppisiä rikoksia, esim. moninkertaista rattijuoppoa voi pitä kyseinenä henkilönä.
- Asunnoton= henkilö, jolla ei ole kotia, jota ei pysty pitämään henkisistä tai sosiaalisista syistä, esim alkoholismin takia.
- Homo = Tällä hetkellä tulee mieleen Pekka Haavisto ja hänen puolisonsa
- Linnakundi= Moninkertainen rikoksenuusija, useimmiten pitkän tuomion istuva henkilö, henkilö jolla on jo rikostaustaa ennen vankilatuomiota.
- Valehtelija= Henkilö, jolla on ilmiselviä vaikeuksia asettua yhteiskunnassa käytettäviin sääntöihin.
- Skitsofreenikko= Henkilö, jolta on todellisuuden taju kadonnut. Kuvittelee esim. olevansa jonkinlainen oikeuden esitaistelija, vaikka työstää rikoksia liukuhihnalta.Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!
- Pöpi??????
24/7 :)) kirjoitti:
Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!
Hmmmm. Tietysti jos pöpinä pitää verojaan maksavaa, työssä käyvää ja vaimoaan ja lapsistaan pitävää henkilöä....
Mutta taitaa se "pöpi" löytyä jostain muualta..... - ps....
24/7 :)) kirjoitti:
Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!
Taitaa tuo "pöpi" kuulua mielisanastoosi, kun viljelet sitä jatkuvasti ja joka paikkaan?????
- sukat rutussa
Sehän on jo poliisin tiedoissa nimikkeellä OPISKELIJA.
Ollut ainakin vuodesta 2008.
Ei se taida valmistua koskaan..... - Ananas****
Pääsinpähän kirjautumaan "jäseneksi" sontafoorumille ;ODDDD
Alkaa pukkaamaan tekstiä ihan just. - Mäkin koitin päästä
kirjautumaan mut ei huolinu. Kyseli vaan jotain toista sp-osoitetta. Mihin se sitä ois tarvinnu. Voi merkitä et halusin nimmariks "isätön vanhapoika"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473