Lippajärvi haikailee koulutukseen ?

Ihan turhaaaaaaaa

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella HAASKAA:

      "....naisten ja miesten tasavertaisista mahdollisuuksista.."

      Joo, noita arvojahan se just ajaakin :)
      Ei suinkaan näitä: "kaikki heti mulle nyt, p*skat muista"
      Vähissä näyttää olevan aiheet Lippajärvelläkin

    • Jallu :)

      Mitä tulee mieleen sanoista!

      - Pöpi
      - Psykopaatti
      - Narsisti
      - Pedofiili
      - Moninkertainen rikoksenuusija
      - Asunnoton
      - Homo
      - Linnakundi
      - Valehtelija
      - Skitsofreenikko

      • Mieleen tulee;

        - Pöpi = Tarkoitat ilmeisesti mielenterveytensä menettänyttä henkilöä ? Jos on niin, asiasta tulee mieleen avohoidon heikko taso Suomessa

        - Psykopaatti = Itsekeskeinen narsisti, jolta puuttu kyky tuntea myötätuntoa muihin ihmisiiin. Vihaa yksiselitteisesti esim. naisia.

        - Narsisti= Itseään täynnä oleva henkilö, joka ei koe tekevänsä mitään väärää
        vaikka saa tuomioita esim. kunnianloukkauksista. Vika on aina muissa, mutta ei
        narsistissa.

        - Pedofiili= Henkilö, joka tuntee poikkeuksellista seksuaalista mielenkiintoa lapsia kohtaan. ilmenee mm. pedofilian ihannointina,hakeutumalla paikkoihin, jossa fantasioi lapsista, esim. uimahalleissa.

        - Moninkertainen rikoksenuusija = Henkilö, joka on menettänyt itsekontrollin ja työstää rikoksia sarjatyönä, usein saman tyyppisiä rikoksia, esim. moninkertaista rattijuoppoa voi pitä kyseinenä henkilönä.

        - Asunnoton= henkilö, jolla ei ole kotia, jota ei pysty pitämään henkisistä tai sosiaalisista syistä, esim alkoholismin takia.

        - Homo = Tällä hetkellä tulee mieleen Pekka Haavisto ja hänen puolisonsa

        - Linnakundi= Moninkertainen rikoksenuusija, useimmiten pitkän tuomion istuva henkilö, henkilö jolla on jo rikostaustaa ennen vankilatuomiota.

        - Valehtelija= Henkilö, jolla on ilmiselviä vaikeuksia asettua yhteiskunnassa käytettäviin sääntöihin.

        - Skitsofreenikko= Henkilö, jolta on todellisuuden taju kadonnut. Kuvittelee esim. olevansa jonkinlainen oikeuden esitaistelija, vaikka työstää rikoksia liukuhihnalta.


      • 24/7 :))
        Mieleen tulee; kirjoitti:

        - Pöpi = Tarkoitat ilmeisesti mielenterveytensä menettänyttä henkilöä ? Jos on niin, asiasta tulee mieleen avohoidon heikko taso Suomessa

        - Psykopaatti = Itsekeskeinen narsisti, jolta puuttu kyky tuntea myötätuntoa muihin ihmisiiin. Vihaa yksiselitteisesti esim. naisia.

        - Narsisti= Itseään täynnä oleva henkilö, joka ei koe tekevänsä mitään väärää
        vaikka saa tuomioita esim. kunnianloukkauksista. Vika on aina muissa, mutta ei
        narsistissa.

        - Pedofiili= Henkilö, joka tuntee poikkeuksellista seksuaalista mielenkiintoa lapsia kohtaan. ilmenee mm. pedofilian ihannointina,hakeutumalla paikkoihin, jossa fantasioi lapsista, esim. uimahalleissa.

        - Moninkertainen rikoksenuusija = Henkilö, joka on menettänyt itsekontrollin ja työstää rikoksia sarjatyönä, usein saman tyyppisiä rikoksia, esim. moninkertaista rattijuoppoa voi pitä kyseinenä henkilönä.

        - Asunnoton= henkilö, jolla ei ole kotia, jota ei pysty pitämään henkisistä tai sosiaalisista syistä, esim alkoholismin takia.

        - Homo = Tällä hetkellä tulee mieleen Pekka Haavisto ja hänen puolisonsa

        - Linnakundi= Moninkertainen rikoksenuusija, useimmiten pitkän tuomion istuva henkilö, henkilö jolla on jo rikostaustaa ennen vankilatuomiota.

        - Valehtelija= Henkilö, jolla on ilmiselviä vaikeuksia asettua yhteiskunnassa käytettäviin sääntöihin.

        - Skitsofreenikko= Henkilö, jolta on todellisuuden taju kadonnut. Kuvittelee esim. olevansa jonkinlainen oikeuden esitaistelija, vaikka työstää rikoksia liukuhihnalta.

        Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!


      • Pöpi??????
        24/7 :)) kirjoitti:

        Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!

        Hmmmm. Tietysti jos pöpinä pitää verojaan maksavaa, työssä käyvää ja vaimoaan ja lapsistaan pitävää henkilöä....

        Mutta taitaa se "pöpi" löytyä jostain muualta.....


      • ps....
        24/7 :)) kirjoitti:

        Hyvin kuvailit itseäsi pöpi!

        Taitaa tuo "pöpi" kuulua mielisanastoosi, kun viljelet sitä jatkuvasti ja joka paikkaan?????


    • sukat rutussa

      Sehän on jo poliisin tiedoissa nimikkeellä OPISKELIJA.

      Ollut ainakin vuodesta 2008.

      Ei se taida valmistua koskaan.....

    • Ananas****

      Pääsinpähän kirjautumaan "jäseneksi" sontafoorumille ;ODDDD


      Alkaa pukkaamaan tekstiä ihan just.

    • Mäkin koitin päästä

      kirjautumaan mut ei huolinu. Kyseli vaan jotain toista sp-osoitetta. Mihin se sitä ois tarvinnu. Voi merkitä et halusin nimmariks "isätön vanhapoika"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe