NYT MENI ÖVERIKSI
Noi KIOSKED mainokset!! jumalauta kaiken maailman seksivehkeitä, vibroja!!
Stana, miten ne saa pois? Jos huitasee kursorilla sivusta niin tekotoosan kuva tulee päälle.
Onko teillä samat mainokset?
KIOSKED MAINOKSET
9
110
Vastaukset
Joo, ne on ärsyttäviä.
Vaikka omalla koneella on add.blockeri, (ei näy muita mainoksia), niin noihin Kioskedin mainoksiin se ei auta.
Vibraattorit ja muut vempattimet hyppii silmille, ne peittää keskustelun tekstin.
Olisi kiva tietää miten niistä pääsee eroon?No ei tekisi tekovittu ja vibraattori monellekaan tällä palstalla pahaa.
Toisaalta. Kyllä tämä niin jenkkijeesustelua on kun perse on kirosana ja vieressä näkyy tekokyrpä.En ole ikinä ennen edes huomannut mitä siinä mainostetaan... Mutta se kun se tulee tielle... Se on mua kyrpinyt siitä lähtien kun se paska mainos tuohon tuli.
Ei näy mitään mainoksia Firefox 9,0,1 llä ja AdBlockilla.
AdBlockiin olen asentanut suodattimiksi vain Easylistin ja Wiltterin. En muista olenko käsin poistanut Kioskedin, mutta se on suodatettu kuitenkin.Onnistuin poistaman Kioskedin mainokset AdBlockin kautta manuaalisesti, nyt ne ei enään häiritse.
Siinä meni näköjään muutama muukin juttu poistoon, ei niillä ei ole niin väliä, menköön vaan.
Kiitos hyvästä vihjeestä. :)
- 10+3
Itselläni on Firefoxin lisäosana NoScript-niminen ohjelma, jonka avulla voi blokata tai sallia kaikki sivun scriptit mielensä mukaan. Tällä sivulla näyttäisi olevan 8 eri nettiosoitetta, jotka haluavat ajaa scriptejä koneellani ja kiosked.com on yksi niistä. Olen kuitenkin sallinut ainoastaan suomi24.fi:n ja goole:n scriptit ja kaikki muut on blokattu. Ei näy mainoksia.
- ...
En tiennyt että on olemassa kikkelivaljaat ja penisrengas vibralla.
Voihan olla että tää on oikea kohderyhmä ja tuo mainos voi olla su(c) ksee. Mut silti
Mulla on vanhentunu ff ja siinä adblokkerit, eikä se blokkaa enää mitään.- suksi vittuun täältä
MAINOKSET EI ÄRSYTÄ................Mutta nämä sun jutut kyllä!!!
- pro sika-Kyösti
Mainoksilla tämänkin palstan toiminta rahoitetaan ja yksikönpäällikkö Ratikka kerää kerää voittoa. Siksi Ratikka täällä notkuukin kinaamassa ja agitoimassa avaamaan mainoslinkkejä.Joka klikkauksesta kilahtaa lantti Ratikan pohjattomaan pussiin. Jos Ratikka ei löydä mitään kinattavaa, pitää lisätä ketjuun, että "kyllä minä sen tiedän", jokunen kuitenkin klikkaa nähdäkseen, mitä kliseistään ja minkä kokoomuksen sloganin Ratikka taas ujuttaa kansalle---mitähän se hölmö tähänkin ketjuun lisää herättyään ankarasta krapulastaan tokkuraisena tärvelemään palstaa?
eihän sen linkkejä kannata avatakaan muuten, kuin saadakseen rokotetta kapitalismitautia vastaan. Vähän kiusallista on pienellä miniläppärillä on, kun kursorille ei löydy helpostikaan paikka, johon klikata siten, ettei rävähdä silmille
jokin humpuukituotteen mainos. Vain tällä miniläppärillä voi S24
roskaa seurailla, sillä runsaat bugit ja virukset on helppoa palauttaa F4:llä takaisin tehdasastuksille.
Ei palstailussa mitään järkeä olekaan, tulee vaan aamupaskalla istuessa vilkaistuksi, mitä typeryyksiä palsta-addiktit latelevat, kun useinkin voi Ratikan hölmöilyssä olla
naurattavan ilahduttavaa tilannekomiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514