mitä ja mihin perustuvaa tämä demokratia josta niin paljon puhutaan ja puolesta toimitaan, oikeasti on. Kun ei totuuteen sihen kaikille hyväksi kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden mukaiseen / Laillisuuteen perustuvaa ole. Mitä vaihtoehtoja silloin jää jäljelle, siihen mitä se on ja mihin perustuvaa ja mihin vievää ja johtavaa??!
Voisiko puolueen aktiiviset vähän selvittää
7
50
Vastaukset
- 19+4
Pelkäänpä, että sinun on esitettävä kysymyksesi muualla. Tällä palstalla tuskin on demareita, saati puolueen aktiivisia.
- Saisiko vastausta?..
No missäs ne on?! Tämähän on heidän puolueensa ja poltiikastaan keskustelu foorumi, jossa heillä on mahdollisuus vastailla kannattajiensa ja sitä mahdollisuutta harkitsevien kysymyksiin. Vai onko tämä puolue joku vain vähän sisään päin lämittävä salaseura / sitä pimeyden puolta edustava?!
- 10+11
Saisiko vastausta?.. kirjoitti:
No missäs ne on?! Tämähän on heidän puolueensa ja poltiikastaan keskustelu foorumi, jossa heillä on mahdollisuus vastailla kannattajiensa ja sitä mahdollisuutta harkitsevien kysymyksiin. Vai onko tämä puolue joku vain vähän sisään päin lämittävä salaseura / sitä pimeyden puolta edustava?!
Et ole tainnut ymmärtää Suoli24:n ideaa. Demarit ovat vittuilemassa ainakin Perussuomalaisten ja Keskustan palstoilla. Täällä SDP:n palstalla taas pyörii lähinnä Kokoomuslaisia ja Persuja. Kokeile kysyä vaikka Persuilta. Saat ainakin vastauksen.
- Saisiko vastausta?..
10+11 kirjoitti:
Et ole tainnut ymmärtää Suoli24:n ideaa. Demarit ovat vittuilemassa ainakin Perussuomalaisten ja Keskustan palstoilla. Täällä SDP:n palstalla taas pyörii lähinnä Kokoomuslaisia ja Persuja. Kokeile kysyä vaikka Persuilta. Saat ainakin vastauksen.
No eihän siinä mitään jos vähän kylässä käyvät kaltaisiinsa tutustumassa. mutta kyllä se kuuluisi se omakin koti / kenttä hoitaa. Sehän vie muten koko kannatuksenssa / tukensa.
- Saisiko vastausta?..
Ei näytä että tääällä saisi demokratiaan vastausta. Eivät siis tiedä sitä, mitä se on ja mihin perustuvaa, itsekkään. Kyllä kai muuten vastaisivat.
- De Mo Kratiaa
sekavaa on, jos piti olla kysymys.
Lue muutama Kreikan historiaa käsittelevä kirja.- Saisiko vastausta?..
No jos kerran olet siitä jotain lukenut niin mikä estää sanomasta sen mitä sen on ja mihin perustuvaa. Kun ei ainakaan Totuuteen, siihen kaikille hyväksi kaikkia kohtaan Oikeuden mukasuuden mukaiseen, vasta ja ainostaan Lailliseen perustu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473