Vuoden 2012 iskusaldo

-A-T-M-

Olen aloittanut vuoden 2012 hyvalla tahdilla.

Yökerhot:
n.50 aloitetta
--->10 "suoraa pakkia", 35 jähmeää keskustelua, 5 hyväntahtoista keskustelua ja 1 treffit joista ei (AT-miehuuden vuoksi) syntynyt mitään vaikka oli hauskaa

Nettideitti (lähestyin ainoastaan kuvattomia):
45 viestiä joihin 15 vastausta
--->10 keskustelun tyrehtymistä, 5 feidaukset kuvan jälkeen

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt..,

      Kannattaisko tehdä jotain itsensä eteen, eikä aina vaan mainostaa ylpeänä tota omaa atm-taustaansa.

      • -A-T-M-

        Ai niin kuin mitä? Vaikka olenkin ehkä aika tylsä ihminen, niin noissa tilanteissa minä olen yleensä ollut se joka on heittänyt parempaa läppää ja kertonut mielenkiintoisempia juttuja.

        Ulkonäöltäni olen siisti. Lähestymieni naisten joukkoon mahtuu myös nättejä, mutta pitäisikö jonkun tavis-naisen vuoksi nähdä hirveästi vaivaa ulkonäkönsä eteen (jos siihen panostaminen ei muuten hirveästi innosta)? Palstapuhetta lainaten: "pillu ei ole luksustuote".


      • kokeile vaikka
        -A-T-M- kirjoitti:

        Ai niin kuin mitä? Vaikka olenkin ehkä aika tylsä ihminen, niin noissa tilanteissa minä olen yleensä ollut se joka on heittänyt parempaa läppää ja kertonut mielenkiintoisempia juttuja.

        Ulkonäöltäni olen siisti. Lähestymieni naisten joukkoon mahtuu myös nättejä, mutta pitäisikö jonkun tavis-naisen vuoksi nähdä hirveästi vaivaa ulkonäkönsä eteen (jos siihen panostaminen ei muuten hirveästi innosta)? Palstapuhetta lainaten: "pillu ei ole luksustuote".

        Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.

        Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.


      • ...........
        kokeile vaikka kirjoitti:

        Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.

        Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.

        Totta, mutta AT-miehestä ei kiinnostu kukaan vaikka hän olisi millä porukalla liikkeellä.


      • Nussikaa kavereita
        kokeile vaikka kirjoitti:

        Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.

        Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.

        On aivan perseestä että pitää ilmeisesti palkata jotain näyttelijöitä esittämään kavereita että saa pillua. Halvemmaksi tulee maksaa suoraan huoralle. Ja entäs jos ne kaverit eivät onnistukaan houkuttelemaan naisia nussittavaksi, sitten on kai kostoksi pakko alkaa homoksi ja nussia niitä kavereita, niin kai se kaveriväki tekee.


      • mies24v.
        kokeile vaikka kirjoitti:

        Jos baareissa yrität naisia lähestyä, niin siellä se ei välttämättä onnistu jos oot siellä yksinäsi. Nuoremmat naiset kun eivät oikein taida lämmetä baareissa yksinäisille nuorille miehille.

        Jos käyt kavereiden kanssa baareissa, niin silloin sulla on siinä myös se etu että voit päästä kavereiden kautta naisten juttusille ja varmaan naiset lähestyy myös mieluummin jotain kaveriporukkaa, kun jotain yksinäistä nuorta miestä. Varsinkin jos hän yksinäisyytensä takia vaikuttaa vielä vähän epävarmalle.

        Naiset on sen verran epävarmoja, että heillä ei ole pokkaa lähestyä mies kaveriporukkaa.

        Ja itse olen saanut naisen yleensä silloin, kun olen yksin liikkeellä.


      • Naisasialooseri.
        ........... kirjoitti:

        Totta, mutta AT-miehestä ei kiinnostu kukaan vaikka hän olisi millä porukalla liikkeellä.

        Ei niin. Naiset kiinostuvat vain niistä kaveriporukan YT-miehistä.


    • atm:ille jämät

      Älä huoli, kolmekymppisenä sinulle riittää kurppaa! Kunhan käyt tunnollisesti töissä.

    • Limavagina

      Luovuta tai vaihda taktiikkaa. Kyllä tuolla otannalla pitäisi tulla selväksi että teet turhaa työtä.

    • too much

      Minusta tuossa on ihan liikaa. Mieluumin muutama lähestyminen, jossa on kunnolla ja aidosti läsnä.

      • tee.Aaa.Tee.Ämm

        Ei AT-mies saa naista teki aloitteita miten tahansa. Sen takia kannattaa lähestyä monia ihmisiä, tuleepahan edes juteltua.


    • nöösi_poika

      Oma saldoni:

      - yksi aloite, yhdet pakit

      Epäonnistumisprosentti 100.

    • eunukki

      Tuo nyt on vain harjoittelun puutetta. vähän lisää höyryä vain ja ihan hyvin menee.
      ravintolassa naiset ovat varautuneita koska kymmenen muuta ennen sinua on käynyt kokeilemassa. kehitä taitoa kokeile ja ihastu.
      Siinä kaikki
      nettivastaus aika hyvin kohdallaan sanoisin ihan hyvä tulos. vähän vain viilausta ja se on siinä. ja sillä ei ole mitään tekemistä ATM kanssa.
      Lopeta tuo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      2000
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1034
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1032
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      120
      809
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      773
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      123
      700
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      691
    Aihe