Itse kun en tajua enkä välitä höykäsen pöläystä näistä luokitteluista niin osaisikohan joku kertoa kuuluuko tapailemani mies noihin ATM:miin. Hän on kolmikymppinen, lapseton, naishistoriasta ei tietoa, asuu tällä hetkellä vanhempiensa luona (toisella paikkakunnalla vuokra-asunto), työtön (mutta etsii aktiivisesti töitä, työhistoriaa on, tekee vapaaehtoistyötä), ei kovin korkeasti koulutettu, pukeutuu aika trendikkäästi ja kivasti, pituus arviolta 185 cm, ihan hyvä kroppainen ei ylipainoinen eikä toisaalta mikään riukukaan. Aika epävarma naisten (siis ainakin minun) suhteen, tuijottelee välillä käsiään ja miettii selvästi mitä sanoisi, joistakin asioista miehen kanssa on vaikea jutella kun tuntuu ettei hän ikinä tee mitään/oo käynyt missään.. On selvästi kiinnostunut minusta, on kohtelias, hyväkäytöksinen ja huomioiva. Olemme tapailleet jo useita kertoja ja alkukankeus ja ujous ovat ehkä hieman hellittäneet. Aluksi luulin ujoutta ylimielisyydeksi ja kiinnostuksen puutteeksi, mutta olen nyt huomannut, että kyllä hän oikeasti on aika kiinnostunut. Etenemme hitaasti, mikä sopii kyllä minulle, oppiipahan tuntemaan toiden ihmisen kunnolla.
Mies ei ole todellakaan mitään pelimiestyyppiä, en voisi kuvitella että hän baarista iskisi jonkun pimun mukaansa. Mies ei osaa ehkä antaa maailman parasta ensivaikutelmaa. Ei hän minultakaan saanut kertarysäyksellä vietyä jalkoja alta. Meinasin perääntyäkin jo ensi tapaamisen jälkeen, mutta jokin sai minut katsomaan tätä juttua pidemmälle. Häneen pitää tutustua hitaasti ja varovasti tunnustellen, ja mitä enemmän tiedän sitä kiinnostuneempi olen. Hiljaisia hetkiä on välillä paljonkin, mutta ne eivät ole kiusallisia. Haluaisin, että mies löytäisi töitä koska hän todella yrittää ja haluaa niitä löytää. Töiden löytyminen saattaisi myös kasvattaa hänen itsevarmuuttaan.
Onko tapailemani mies ATM?
23
278
Vastaukset
- Pysy lujana, sisko!
Selvä ATM, jätä äkkiä se ja ota joku mies joka on todistetusti pannut vähintään kymmentä naista, sillä sehän se on mikä on tärkeintä. Saat vieltä naisilta pilkat päälle jos alat jonkun AT-nysväkkeen kanssa olemaan "sillai". Hyh.
- suomihuora=15nussima
Aisurilta kuulostaa.
Monenko miehen nussima olet? Oletko edes hyvännäköinen?- Kunnian mies
Älä veli hyvä nyt ala taas.
- atm mies
Miksi olet kiinnostunut miehestä joka ei puhu eikä pussaa. Mee äkkiä baariin ja ota joku panomies joka lupaa sulle kuut ja taivaat ja ettei jätä sua kun olet antanut pil..lua sille. et ole kovin fiksu jos olet kiinniostunut miehestö joka on kohtelias ja fiksu, joten ikä sua vaivaa. sun kaverit haukkuu sua varmaan selän takan nyt jo.
- mamemomema
Koska minua ei kiinnosta miehet, jotka puhuvat paskaa. Kiinnostuksen huomaa parhaiten miehen käytöksestä ja elekielestä eikä siihen tarvita mitään turhanpäiväisiä lässytyksiä.
- tässä vastaus!!!!
Ei ole. ATM= lutkitteleva törkykasa ja ruskea reikä.
Huomaavainen, kiltti ja ujo mies=
Huomaavainen, kiltti ja ujo mies- v kuin vierailija
Huomaavainen, kiltti ja ujo mies ei saa naista = ATM.
- kysyn vaan...
Niin ei kai tuo mies kuitenkaan mikään aikamiespoika ole, jos hänellä kerran on asunto toisella paikkakunnalla.
Missä muuten tapasit tuon miehen tai miten häneen tutustuit? Ajattelin vaan kun sanoit että hän tuskin iskee baareista naisia mukaansa. Että jos oot baareissa häneen tutustunut, niin onhan hän sitten onnistunut sieltä seuraa löytämään.
Mutta jos mies kerran on kohtelias, hyväkäytöksinen ja muuten mukavan oloinen, niin onko sillä miehen luokituksella sitten sulle jotain merkitystä? Onko sillä väliä vaikka mies olisikin tämän palstan luokituksen mukaan atm-tyyppiä?
Vai olisiko se naiselle heti liian suuri miinus miehessä, jos hän osoittautuisi kokemattomaksi ja mies ei olisikaan sellainen pelimies jota olisi sitten kiva naiskavereille ylpeänä esitellä? Epäilen tämän sun kysymykseni myötä susta nyt jotain tämmöistä. Tuskin sua muuten kiinnostaisi tollaiset taustat miehestä.- mamemomema
Lähinnä ajattelin tuon miehen luonteesta, että ei vaikuta sellaselta tosi itsevarmalta pelimieheltä (ainakaan mun seurassa) joka iskis naisia baarissa. Joten vaikea kuvitella että hän olisi sitä muutenkaan ellei nyt mun seurassa aina vaan tapahdu joku totaalinen jäätyminen. Itse tutustuin mieheen netissä.
Ei tuolla luokituksella oikeesti mitään väliä olekaan. En nyt ehkä miettiny ihan loppuun asti tuota alotusta. Kyllä kai se jonkunverran kiinnostaa mitä kaverit ja tutut ajattelee miehestä, mutta tärkeintä ja olennaisintahan on tietysti se, mitä itse ajattelen. Se miehessä häiritsee ehkä eniten, että hänellä ei tunnu nyt olevan oikein mitään mielenkiinnon kohteita elämässään(harrastukset, työ..ym. puuttuu). En halua olla mikään pelastava enkeli, johon tarraudutaan kuin hengen hädässä ja jonka kanssa nyhjätään 24/7 kun elämään ei löydetä sisältöä mistään muualta. Tätä ei kyllä ole vielä tapahtunut. Mies kyllä haluaisi nähdä useammin, mutta ymmärtää hyvin kun sanon etten ehdi siihen aikaan. Ehdotan kyllä sitten toista ajankohtaa, enkä ole peruuttanut tai siirtänyt yhtäkään sovittua tapaamista. Itselläni on monenlaisia kiinnostuksen kohteita, ja elämä on nyt aika hektistä opiskeluineen ja harrastuksineen. Toivoisin, että mieskin löytäisi sisältöä elämäänsä esim. työn tai harrastuksien kautta. Jotain hän oli nuorempana harrastanutkin, mutta lopettanut harrastuksen sitten jostain syystä. - Les Intressant
mamemomema kirjoitti:
Lähinnä ajattelin tuon miehen luonteesta, että ei vaikuta sellaselta tosi itsevarmalta pelimieheltä (ainakaan mun seurassa) joka iskis naisia baarissa. Joten vaikea kuvitella että hän olisi sitä muutenkaan ellei nyt mun seurassa aina vaan tapahdu joku totaalinen jäätyminen. Itse tutustuin mieheen netissä.
Ei tuolla luokituksella oikeesti mitään väliä olekaan. En nyt ehkä miettiny ihan loppuun asti tuota alotusta. Kyllä kai se jonkunverran kiinnostaa mitä kaverit ja tutut ajattelee miehestä, mutta tärkeintä ja olennaisintahan on tietysti se, mitä itse ajattelen. Se miehessä häiritsee ehkä eniten, että hänellä ei tunnu nyt olevan oikein mitään mielenkiinnon kohteita elämässään(harrastukset, työ..ym. puuttuu). En halua olla mikään pelastava enkeli, johon tarraudutaan kuin hengen hädässä ja jonka kanssa nyhjätään 24/7 kun elämään ei löydetä sisältöä mistään muualta. Tätä ei kyllä ole vielä tapahtunut. Mies kyllä haluaisi nähdä useammin, mutta ymmärtää hyvin kun sanon etten ehdi siihen aikaan. Ehdotan kyllä sitten toista ajankohtaa, enkä ole peruuttanut tai siirtänyt yhtäkään sovittua tapaamista. Itselläni on monenlaisia kiinnostuksen kohteita, ja elämä on nyt aika hektistä opiskeluineen ja harrastuksineen. Toivoisin, että mieskin löytäisi sisältöä elämäänsä esim. työn tai harrastuksien kautta. Jotain hän oli nuorempana harrastanutkin, mutta lopettanut harrastuksen sitten jostain syystä.No selvä ATMhän tuo.
Voit ottaa siitä vaikka projektin itsellesi. Rakennat ATM.stä itsellesi unelmien miehen. ATM:hän on sellainen tyhjä taulu johon voi piirtää mitä vain. Vaisu tyyppi jota ei kiinnosta mikään. Ei muuta kuin askaroimaan! - kysyn vaan...
mamemomema kirjoitti:
Ei tuolla luokituksella oikeesti mitään väliä olekaan. En nyt ehkä miettiny ihan loppuun asti tuota alotusta. Kyllä kai se jonkunverran kiinnostaa mitä kaverit ja tutut ajattelee miehestä, mutta tärkeintä ja olennaisintahan on tietysti se, mitä itse ajattelen. Se miehessä häiritsee ehkä eniten, että hänellä ei tunnu nyt olevan oikein mitään mielenkiinnon kohteita elämässään(harrastukset, työ..ym. puuttuu). En halua olla mikään pelastava enkeli, johon tarraudutaan kuin hengen hädässä ja jonka kanssa nyhjätään 24/7 kun elämään ei löydetä sisältöä mistään muualta. Tätä ei kyllä ole vielä tapahtunut. Mies kyllä haluaisi nähdä useammin, mutta ymmärtää hyvin kun sanon etten ehdi siihen aikaan. Ehdotan kyllä sitten toista ajankohtaa, enkä ole peruuttanut tai siirtänyt yhtäkään sovittua tapaamista. Itselläni on monenlaisia kiinnostuksen kohteita, ja elämä on nyt aika hektistä opiskeluineen ja harrastuksineen. Toivoisin, että mieskin löytäisi sisältöä elämäänsä esim. työn tai harrastuksien kautta. Jotain hän oli nuorempana harrastanutkin, mutta lopettanut harrastuksen sitten jostain syystä.Ainakin mun mielestä sun kannattaisi pitää yhteyttä mieheen ja yrittää hänen kanssa suhdetta, jos hän vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sellaiselta että tulet hänen kanssaan hyvin juttuun ja toimeen. Kuitenkin itselleen sitä seurustelukumppania aina haetaan, eikä vaan kavereiden miellyttämisen takia.
Kai miehellä kuitenkin jotain vapaa-ajan viettoharrastuksia on, jos hän ei ole töissä tai opiskelemassa. Sitä paitsi monet ihmiset saavat ajan kulumaan ihan mukavasti, vaikka heillä ei olisikaan merkittäviä harrastuksia joista kertoa kaikille ja muita vapaa-ajan menoja joiden parissa viettää vapaa-aikaa.
Niin ja jos mies kuitenkin työtä on etsimässä ja kovasti töihin haluamassa, niin eikös se kerro jo sen ettei hän ole mikään työtä vieroksuva pummi, joka haluaisi elää työttömänä ja asua vanhempien nurkissa.
Jotenkin tuo kirjoituksesi vaikuttaa siltä että sä selvästi mietit ja pelkäät sitä, että miten sun kaverit oikein suhtautuvat tähän mieheen. Eli tuntuu siltä että se ongelma taitaa olla enemmän siinä kuinka esitellä miestä kavereille, kun mies ei olekaan mikään naistennaurattaja ja sellainen yökerhoissa kaikkien tuntema suosittu tyyppi josta kaikki naiset pitävät. - World of Warcraft
mamemomema kirjoitti:
Ei tuolla luokituksella oikeesti mitään väliä olekaan. En nyt ehkä miettiny ihan loppuun asti tuota alotusta. Kyllä kai se jonkunverran kiinnostaa mitä kaverit ja tutut ajattelee miehestä, mutta tärkeintä ja olennaisintahan on tietysti se, mitä itse ajattelen. Se miehessä häiritsee ehkä eniten, että hänellä ei tunnu nyt olevan oikein mitään mielenkiinnon kohteita elämässään(harrastukset, työ..ym. puuttuu). En halua olla mikään pelastava enkeli, johon tarraudutaan kuin hengen hädässä ja jonka kanssa nyhjätään 24/7 kun elämään ei löydetä sisältöä mistään muualta. Tätä ei kyllä ole vielä tapahtunut. Mies kyllä haluaisi nähdä useammin, mutta ymmärtää hyvin kun sanon etten ehdi siihen aikaan. Ehdotan kyllä sitten toista ajankohtaa, enkä ole peruuttanut tai siirtänyt yhtäkään sovittua tapaamista. Itselläni on monenlaisia kiinnostuksen kohteita, ja elämä on nyt aika hektistä opiskeluineen ja harrastuksineen. Toivoisin, että mieskin löytäisi sisältöä elämäänsä esim. työn tai harrastuksien kautta. Jotain hän oli nuorempana harrastanutkin, mutta lopettanut harrastuksen sitten jostain syystä.Sillä miehellä on ihan varmasti jotain harrastuksia vai katsooko se vain tyhjää seinää kaiket päivät? Se ei vain kehtaa puhua niistä. Eli tod.näk. kyse on jostain Hentaista ja vanhojen mummojen sukkien haistelusta ja muusta oudosta mistä ei paljon pidetä meteliä ensi treffeillä.
- mamemomema
kysyn vaan... kirjoitti:
Ainakin mun mielestä sun kannattaisi pitää yhteyttä mieheen ja yrittää hänen kanssa suhdetta, jos hän vaikuttaa mielenkiintoiselta ja sellaiselta että tulet hänen kanssaan hyvin juttuun ja toimeen. Kuitenkin itselleen sitä seurustelukumppania aina haetaan, eikä vaan kavereiden miellyttämisen takia.
Kai miehellä kuitenkin jotain vapaa-ajan viettoharrastuksia on, jos hän ei ole töissä tai opiskelemassa. Sitä paitsi monet ihmiset saavat ajan kulumaan ihan mukavasti, vaikka heillä ei olisikaan merkittäviä harrastuksia joista kertoa kaikille ja muita vapaa-ajan menoja joiden parissa viettää vapaa-aikaa.
Niin ja jos mies kuitenkin työtä on etsimässä ja kovasti töihin haluamassa, niin eikös se kerro jo sen ettei hän ole mikään työtä vieroksuva pummi, joka haluaisi elää työttömänä ja asua vanhempien nurkissa.
Jotenkin tuo kirjoituksesi vaikuttaa siltä että sä selvästi mietit ja pelkäät sitä, että miten sun kaverit oikein suhtautuvat tähän mieheen. Eli tuntuu siltä että se ongelma taitaa olla enemmän siinä kuinka esitellä miestä kavereille, kun mies ei olekaan mikään naistennaurattaja ja sellainen yökerhoissa kaikkien tuntema suosittu tyyppi josta kaikki naiset pitävät.Kyllä aionkin pitää yhä miehen kanssa yhteyttä. Onhan hänellä joitain vapaa-ajan viettotapoja, joita en nyt tässä ala kertomaan, jotta tekstistä ei tuu liian tunnistettava. Ja ihan mielikuvitusta löytyy treffipaikan ja mukavien treffien toteuttamisen suhteen. Yksi tärkeä asia meitä ainakin yhdistää, mutta sitte on monia asioita, joista miehen kanssa juttelu on vaikeaa tai se tyssää johonkin. Toisaalta minusta on kiinnostavaa kun mies ei vuodata heti koko elämäntarinaansa vaan hänessä on niitä asioita, joista ei tiedä mitään ja joista haluaa ottaa selvää. Mies vaikuttaa siltä, että hänen kanssaan pystyy juttelemaan myös syvällisemmistä asioista.
Oon pyöritellyt nyt näitä asioita päässäni niin paljon, että on kyllä hyvä kuulla vähän muidenkin mielipidettä tähän asiaan. Kaikenmaailman ajatukset tulee päähän kun kuulee miehen esim. olevan työtön. Sitä alkaa miettiä kaikki kauhuskenaariot läpi ja kuvitella ja olettaa kaikenlaista.
En kyllä oikeastaan pelkää mitä kaverit sanoisivat miehestä. Mulla on kuitenkin aika järkeviä kavereita, eikä kukaan niistä oo niin juntti, että alkaisi haukkua tms. miestä. Kyllä tuo mies varmaan solahtaisi aika sulavasti mun kaveri- ja sukulaispiiriin. Olen itsekin vähän ujonpuoleinen ja rauhallinen, ja monet kaverini ovat sitä myös.
- jygrdwa
Hmm, miksi kyselet onko hän atm? Jos hän vaikuttaa sinusta lupaavalta kumppanilta, niin onko muiden näkemyksellä hänestä väliä?
- nyyh pöksyt pieru
ilmeisesti on.
- Ikuisesti yksin...
Onko miehellä kavereita? Havaintojeni mukaan mies, joka on muuten hyvä, mutta jolla ei ole kavereita, on naisten mielestä täysin kelvoton.
- tottahan se...
Niin se on kyllä hyvin usein totta, sillä aina kaikki naiset haluavat tutustua vain niihin miehiin jotka ovat suosittuja ja joilla tiedetään olevan paljon kavereita. Sellaiset miehet ovat kyllä aina naisten mielestä täysin kelvottomia joilla ei ole ketään kavereita, vaikka mies sitten vaikuttaisikin muuten mukavalta tyypiltä ja jopa potentiaaliselta seurustelukumppanilta.
- Nyt oivalsin!
Naiset haluavat miehen jolla on kavereita, koska naiset haluavat panna niitä miehen kavereita!!
- atm nro 28
Sitä naiset juuri haluavat. Heidän pillunsa oikein huutaa sisällensä miehen kaverien siittimiä. Tyypillisen naisen toimintaa:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012020915183716_hu.shtml - Yksikin
Nainen kysyi minua hänen Miehensä kaveriksi koska hänellä ei ollut kavereita :) Minkähän takia hän halusi juuri minut hänen Miehensä kaveriksi :)
30:n mies, joka asuu vanhemilaan? Ei kun sehän on ihan yber-upea...
- luin vaan...
Tossa aloitusviestissä toi nainen kertoi jotain siitä että miehellä olisi kuitenkin vuokra-asunto toisessa kaupungissa, eli ei ilmeisesti asu pelkästään vanhempiensa luona. Ainakin niin mä ton tekstin ymmärsin.
- Tuossa toiselta
palstalta aihettasi sivuava juttu:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10390166
Monipuolinenkin, lue kun on aikaa. Voit kommentoida halutessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472