ORIFLAME nettikauppa

Mitä hittoja?

Onko kukaan päässyt viimeaikoina rekisteröitymöön netiasiakkaakssi ilman että suostuu myyntikonsultiksi?
fi.oriflame.com/
Sisko on koettanut rekkautua jo kummenen kertaa ja aina vaan dissaa.
Nyt niillä on kova polemiikki edustajan kanssa e-mailin kautta,
Minäkin koetin rekkautua asiakkaana viitisen kertaa ja aina vaan potkii takaisin.
Kannattaako edes yrittää?
Olisin halunnut niitä mini hajuvesipulloja (olen keräilijä).

Omituinen firma. Lieneekö kovin luotettavakaan....

10

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä hittoja?

*rekisteröitymään
      Sori nuo kirjoitusvirheet. Tämä kirottu lukihäiriö nääs....

• EI onnistunu

mullakaan.
      fi.oriflame.com
      Olisin ryhtyny konsultiksi.
      Oli jo viitisenkymmentä asiakastakin.
      Lopulta suosittelin toista - KUNNOLLISTA - firmaa kaikille.

• Oriflame

Oriflamen edustajaksi rekisteröityminen ei onnistu, jos kirjoittaa osoitteensa eri muodossa kuin se on väestörekisterijärjestelmässä.

Esim. 2a on eri asia kuin 2 a tai 2 A. Samoin eri asia on kirjoittaa 2 as1 kuin 2as1.

Sitten on joukko postinumeroita, joita järjestelmä herjaa. Konttorit ko. paikoista on kyllä lopetettu, mutta vrj:ssä ne tuntuvat edelleen olevan voimassa.

Oma lukunsa ovat Oriflamen oman järjestelmän häiriöt, joita viime viikkoina on ollut useita. Kyseessä kun on maailmanlaajuinen firma ja sivujen päivityksiä tehdään jatkuvasti ja sivut eivät lataudu oikein tai ne latautuvat erittäin hitaasti.

Jos olet/olette vielä kiinnostuneita Oriflamen edustajaksi (myyntikonsultti-nimitys jäi historiaan vuodenvaihteessa), voi postia minulle laittaa osoitteeseen [email protected]. Kerron mielelläni lisää Oriflamesta ja edustajajuudesta.

• sande___

Itse olen myyntikonsulttina oriflamessa, eikä minusta tuo ole mikään huono firma, laadukkaita tuotteita pieneen hintaan, ja laadukkaita myös, juu tosiaan kannattaa itse olla tarkkana ennen kuin alkaa haukkumaan firmaa, itse rekistöröidyin asiakkaaksi, sitten kosultiksi.

• On yritetty .

Minä en halua konsultiksi/edustajaksi.
      Mutta uteliaana tästä keskustelusta yritin rekisteroityä asiakkaaksi minäkin, koska olisn halunnut kokeila muutamia hajuvesiä.
      Eipä antanut rekisteröityä, ei, vaikka kaikki tiedot olivat pilkulleen oikein.

Ellei firman netisivut toimi, ellei sinne pääse edes rekisteröitymään, ei firmaa mielestäni mitenkään VOI pitää luotettavana.

• Nada

Rekisteröityminen asiakkaaksi onnistui ensi yrittämällä tänään. Ei siis mitään ongelmia. Nyt vaan tilausta tekemään :)

• Hah!
        Nada kirjoitti:

Rekisteröityminen asiakkaaksi onnistui ensi yrittämällä tänään. Ei siis mitään ongelmia. Nyt vaan tilausta tekemään :)

EI MUUTEN ONNISTU.
        Lienee huijausta koko firma.
        Minäkin yritin rekisteräityä monta kertaa.
        Facebookin tiedoilla, ilman Facebookia,
        tarkistin tietoja kerta toisensa perään: Ei vaan onnistu.
        HUIJAUSTA koko firma, sanon minä!

Ei pitäisi mainostaa nettimyyntiä ellei sieltä pääse tilaamaan!

• oriflame<3

jos haluat oriflame tuotteita niin kannattaa ottaa yhteyttä lähimpään edustajaan, itse toimin oriflame edustajana ja voin sanoa firman olevan luotettava. Lähimmän edustajan voit löytää oriflamen sivuilta jos ei itse halua ryhtyä edustajaksi mikä on kylläkin mukavaa puuhaa.

• yrittänyt

tämä firma on jostakin syystä todellakin ongelmallinen tapaus. tiedä sit mistä johtuu...itse en päässyt millään tapaa sinne rekistöröitymään että olisin itselleni tilannut tavaraa. pistin firmaan postia muutaman kerran että voiko olla oikeesti näin vaikeaa saada teidän tuotteita. sieltä otettiin yhteyttä ja pääsinkin sivuille ja nyt saan tuotteita mutta konsultiksi en pääse. en kyllä niin haluakkaan koska en myy tuotteita ostan vain itse. kolmas kerta toden sanoi.

• of_triin..

Edustajanahan saisit 25% alennuksen tuotteista eikä silti tarvitsisi myydä kenellekään muulle kun alennuksen saa jo pienistäkin tilauksista.

Jos tarvitset apua niin laitappa viestiä:
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe