Brysselin hirmuinen supertietokone Peto.

Basker

Uskomatonta! Aivan käsittämätöntä! Nyt joku on taas alkanut levittää sitä samaa vanhaa urbaanilegendaa, jota jo Leo Meller 1970-luvulla levitti Kipinä-lehdessään - tarinaa belgialaisesta supertietokoneesta nimeltä the Beast, Peto. Välillä oli jo 30 vuotta, kun tarina oli unohduksissa, mutta taas se on kaivettu esiin ja pantu nettiin.

Tarinan mukaanhan siis Brysselissä on kolmikerroksinen supertietokone the Beast, joka osaa ohjelmoida itseään ja joka kykenee tallentamaan muistiinsa maailman jokaisen osto- ja myyntitapahtuman. Lisäksi siinä on valmius toimia yhdessä sellaisen järjestelmän kanssa, jossa otsaan tai oikeaan käteen laitettava merkki toimii kaupankäynnin välineenä, ja joka ihan kohta otetaan käyttöön.

Kyseessä on törkeä urbaanilegenda, jota alkoi levittää amerikkalainen Christian Life-lehti elokuussa 1976. Kolme kuukautta tarinan julkaisemisen jälkeen lehti sai kirjeen kristityltä kirjailijalta Joe Musserilta. Musser selitti, että kyseinen tietokone on hänen mielikuvituksensa tuotetta.

Hän oli luonut sellaisen skenaarion romaaniinsa Beyond the pale horse (Hallavan hevosen tuolla puolen), joka on myös toiminut David Wilkersonin julkaiseman elokuvan The rapture (Tempaus) pohjana.

Osana Wilkeronin elokuvan mainontaa oli painettu ja jaettu aidon sanomalehden näköistä tekaistua lehteä, jossa tämä tietokone esiteltiin muka uutisena. Ne, jotka eivät lukeneet lehdessä ollutta, pienellä painettua ilmoitusta, että kyseessä oli keksitty tarina, luulivat, että kyseessä on oikea tietokone. Näin luuli myös Christian Life-lehti, joka alkoi levittää legendaa.

Lisätietoa esim. täältä:
http://www.truthorfiction.com/rumors/b/beastofbelgium.htm
Musserin kotisivulla tapauksesta:
http://joemusserco.livejournal.com/

Tällaisista asioista ne urbaanilegendat lähtevät liikkeelle, mutta mitään hämmästyttävän kuuloista lopun ajan juttua ei pidä lähteä levittämään oikeana uutisena, ennen kuin on todella tarkastanut asian todenperäisyyden.

Luukas evankeliuminsa alussa sanoo, hän on tarkoin tutkinut Jeesuksen elämään liittyvät asiat, ennen kuin on niistä alkanut kirjoittaa. Tämä sama asenne pitää meilläkin olla, asiat pitää tarkasti tutkia, ennen kuin alkaa niitä tosiasioina kirjoittaa.

Evankeliumin asiaa ei saa edistää urbaanilegendoilla eikä valheilla.

39

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhanlietsoja

      Taitaapi olla se urbaanilegenda tämä urbaanilegendaksi väittämäsi asia. Se että tulee näennäisiä debunkkaajia on ihan luonnollinen homma. Vaikka Meller onkin siionistinen niin tietyt asiat ovat tosia. Eihän kukaan usko jos kaikki on valhetta. Välillä pitää tuoda totuuksiakin.

      Totuus on että nuo koneet ovat olemassa ja odottavat vain sitä aikaa jolloin ihmiset ovat riittävän turtuneita eivätkä tahdo punnita asiaa. Raamattu ilmoittaa että nuo ottavat tuon merkin käteensä, koska pelkävät mm. ruuan loppumista. Saksassa niitä tatuointeja luettiin silmillä, mutta jos vähänkään tietää teknologiasta, niin tietää tuonkaiken olevan totisinta totta.

      Vaikka se ON nyt käytössä niin mikähän saa sinut sanomaan sitä legendaksi.. Eikä tuo brysselin kone suinkaan ole ainoa.

      • Totuus on, että Brysselissä ei ole mitään Peto-tietokonetta. Kristinuskosta pitää puhdistaa pois sellaiset houreet ja harhat, joita salaliittohörhöt kylvävät. Ne ovat lustetta nisun seassa. Kristinusko pitää ottaa sellaisenaan, eikä lisätä siihen mitään amerikkalaisten tai muidenkaan keksimiä sci-fi-satuja. Jenkit ovat taikauskoisempaa väkeä kuin viidakon animistiheimot, ja sotkevat vainoharhojaan joka paikkaan, jopa uskonasioihinkin, ja Suomessa heidän hengenheimolaisensa uskovat kaiken kyselemättä.


      • rauhanlietsoja
        Basker kirjoitti:

        Totuus on, että Brysselissä ei ole mitään Peto-tietokonetta. Kristinuskosta pitää puhdistaa pois sellaiset houreet ja harhat, joita salaliittohörhöt kylvävät. Ne ovat lustetta nisun seassa. Kristinusko pitää ottaa sellaisenaan, eikä lisätä siihen mitään amerikkalaisten tai muidenkaan keksimiä sci-fi-satuja. Jenkit ovat taikauskoisempaa väkeä kuin viidakon animistiheimot, ja sotkevat vainoharhojaan joka paikkaan, jopa uskonasioihinkin, ja Suomessa heidän hengenheimolaisensa uskovat kaiken kyselemättä.

        Salaliittolaisiksi kutsuttiin myös Jeesuksen seuraajia. Niinkuin oli sinäkin päivänä niin on edelleenkin. Totuus on kyllä aika mielenkiintoinen! Sinä teeskentelet uskovaa, mutta ketähän sinä todellisuudessa "palvot".

        Huomaa että suurin osa niistä amerikkalaishörhöistä sanoo ettei mitään tuollaista hörhöilyä ole juuri kuten sinäkin ilmaiset. Heitä miellyttää leivän yltäkylläisyys ja he sanovat ettei meitä mikään paha kohtaa. Sama sanoma on sinullakin. Paha mielellään kiistää pahan olemassaolon, ja tahtoo hekumoida, ja se joka ilmaisee pahuuden olemassaolon sitä tuo kutsuu hörhöksi. Minä olen tuollainen hörhö. Ja sellaisen maineen totiset kristityt tässä maailmassa saavatkin, sekä "omien" että vieraiden keskuudessa.

        Tämä ilmiö joka tahtoo mitätöidä ns. pedon valtakautta lisääntyy tänä vuonna rutosti. Heitä sinä ne hopearahasi pois ennenkuin ryhdyt kavaltamaan tai eksyttämään seurakuntaa. En häpeä sanoa tuota.


      • 243etrgf

        "Eihän kukaan usko jos kaikki on valhetta. Välillä pitää tuoda totuuksiakin."

        -Ei kai kukaan nyt ole Melleriä koskaan missään uskonutkaan? Paitsi tietty ne naiset, joita mies on kaadellut kohtuullisen ison kasan. Suurin osa vielä naimisissaolevia.


      • rauhanlietsoja kirjoitti:

        Salaliittolaisiksi kutsuttiin myös Jeesuksen seuraajia. Niinkuin oli sinäkin päivänä niin on edelleenkin. Totuus on kyllä aika mielenkiintoinen! Sinä teeskentelet uskovaa, mutta ketähän sinä todellisuudessa "palvot".

        Huomaa että suurin osa niistä amerikkalaishörhöistä sanoo ettei mitään tuollaista hörhöilyä ole juuri kuten sinäkin ilmaiset. Heitä miellyttää leivän yltäkylläisyys ja he sanovat ettei meitä mikään paha kohtaa. Sama sanoma on sinullakin. Paha mielellään kiistää pahan olemassaolon, ja tahtoo hekumoida, ja se joka ilmaisee pahuuden olemassaolon sitä tuo kutsuu hörhöksi. Minä olen tuollainen hörhö. Ja sellaisen maineen totiset kristityt tässä maailmassa saavatkin, sekä "omien" että vieraiden keskuudessa.

        Tämä ilmiö joka tahtoo mitätöidä ns. pedon valtakautta lisääntyy tänä vuonna rutosti. Heitä sinä ne hopearahasi pois ennenkuin ryhdyt kavaltamaan tai eksyttämään seurakuntaa. En häpeä sanoa tuota.

        Kuten Jumalan sana opettaa, ei pidä mennä yli sen, mitä kirjoitettu on. Vaikka enkeli taivaasta tuli julistamaan toisenlaista evankeliumia, sitä ei pidä uskoa, sanoo sana, ja sinä olet juuri tuollainen "enkeli", sanansaattaja, joka tuot vierasta tulta Herran alttarille.

        Ensinnäkin olet juutalaisvihaaja. Käytit termiä sionisti, jonka käyttämisen olet oppinut USA:laisilta salaliittosivustoilta. Se kuuluu salaliittohörhöjen fraseologiaan. Kyllä, tiedän, sionismi on olemassaoleva poliittinen aate, mutta Jenkkilässä sitä sanaa käyttävät ahkerasti nimenomaan valkoisten ylivaltaa korostavat juutalaisvihaajat ja salaliittoteoreetikot. Sehän on paljon korrektimpi tapa vihata juutalaisia kuin puhua juutalaisesta rodusta tai kansasta, mutta itse sisältönä puheissa on, että juutalaiset ovat pahoja.

        Toiseksi sinun uskosi ei perustu vain ja ainoastaan Kristukseen, vaan tuot hänen rinnalleen erilaisia outoja salaliittoteorioita, joiden hyväksyjiä sinä pidät oikeina kristittyinä. Jos joku sanoo perustavansa uskonsa ainoastaan Kristusen sovintokuolemaan, ja vastustaa salaliittohoureita, hän ei sinun mielestäsi ole oikea uskova, koska hän jättää salaliitot pois. Niinkö Raamattu opettaa?


      • Rauhanlietsoja
        243etrgf kirjoitti:

        "Eihän kukaan usko jos kaikki on valhetta. Välillä pitää tuoda totuuksiakin."

        -Ei kai kukaan nyt ole Melleriä koskaan missään uskonutkaan? Paitsi tietty ne naiset, joita mies on kaadellut kohtuullisen ison kasan. Suurin osa vielä naimisissaolevia.

        Mellerillä on mukana iso kasa lustetta, mutta on myös hyvää. Se on siinä ikävää että juuri se luste on se joka ihmisiin tarttuu. Meller on amerikassa oppinsa hakenut siionisti joka nauttii siitä murhanhimosta jota he harjoittavat ympäri maailmaa. Eräällä sivullaan hän tahtoi antaa profeetan kunnian jonka oli kuullut idoliltaan Kulhmanilta että ylivainio olisi tuo herätyksen ihminen. Samalla sivulla hän lisää että Kulhman ei tiennyt onko tuo henkilö suomessa nyt, viitaten itseensä. Vieläpä oli sivulle merkitty että tuo "herätyksen profeetta" toimii 30 vuoden ajan, ja alareunassa oli ilmoitus että Meller toimi patmoksen johtajana 30 vuotta. Tyypillinen tapa uskotella monia, mutta mellerin valheet ovat vihaanjohtavia, eivät rauhaan.

        Meller ei ole totuuden asialla, mutta hyvä on se kun on sanottu, että pitäkää se hyvä mitä hän sanoo. Israeltoitotuksessa Meller on joko tietoisesti väärässä tai uskoteltu siihen. Luulen että kyse on tietoisesta toiminnasta, koska nuo kytkökset osoittavat siitä selkeästi.

        Tuo ei kuitenkaan estä sitä etteikö hän voisi sanoa totuudellisiakin asioita, mutta pelko, luste, kunnianhimo, vääryys kulkevat kyllä siinä rinnalla.


      • Rauhanlietsoja
        Basker kirjoitti:

        Kuten Jumalan sana opettaa, ei pidä mennä yli sen, mitä kirjoitettu on. Vaikka enkeli taivaasta tuli julistamaan toisenlaista evankeliumia, sitä ei pidä uskoa, sanoo sana, ja sinä olet juuri tuollainen "enkeli", sanansaattaja, joka tuot vierasta tulta Herran alttarille.

        Ensinnäkin olet juutalaisvihaaja. Käytit termiä sionisti, jonka käyttämisen olet oppinut USA:laisilta salaliittosivustoilta. Se kuuluu salaliittohörhöjen fraseologiaan. Kyllä, tiedän, sionismi on olemassaoleva poliittinen aate, mutta Jenkkilässä sitä sanaa käyttävät ahkerasti nimenomaan valkoisten ylivaltaa korostavat juutalaisvihaajat ja salaliittoteoreetikot. Sehän on paljon korrektimpi tapa vihata juutalaisia kuin puhua juutalaisesta rodusta tai kansasta, mutta itse sisältönä puheissa on, että juutalaiset ovat pahoja.

        Toiseksi sinun uskosi ei perustu vain ja ainoastaan Kristukseen, vaan tuot hänen rinnalleen erilaisia outoja salaliittoteorioita, joiden hyväksyjiä sinä pidät oikeina kristittyinä. Jos joku sanoo perustavansa uskonsa ainoastaan Kristusen sovintokuolemaan, ja vastustaa salaliittohoureita, hän ei sinun mielestäsi ole oikea uskova, koska hän jättää salaliitot pois. Niinkö Raamattu opettaa?

        Ei, vaan minä osoitan niitä valhejuutalaisia joista ilmestyskirja ilmoittaa. Saat vapaati kutsua Raamattuakin antisemitistiseksi jos tahdot. Jumala kyllä tietää, että he valtaavat Israelin maata valheen voimalla kuten on tapahtunut vuodesta 48 lähtien.

        Todellinen juutalainen on se joka pitää Jumalan sanan, ja sen minä tahdon tehdä. Voit sanoa Jeesustakin anisemitistiksi jos tahdot. Minä en ole rajoittamassa ihmisten puheita. Pyrin erottelemaan kuka on totinen Juutalainen.. Kaifas, Juudas, Jeesus, vai sekö joka uskoo Häneen. Kavahdatko sinä farisealaisten ja saddekeusten oppeja? Syötkö sinä sitä hapatusta? Ole tarkkana. Jeesus sanoo että se hapatus hapattaa koko taikinan (se on vertaus), kuule siis mitä Hän sanoi.


      • asdfasdfasdfe
        rauhanlietsoja kirjoitti:

        Salaliittolaisiksi kutsuttiin myös Jeesuksen seuraajia. Niinkuin oli sinäkin päivänä niin on edelleenkin. Totuus on kyllä aika mielenkiintoinen! Sinä teeskentelet uskovaa, mutta ketähän sinä todellisuudessa "palvot".

        Huomaa että suurin osa niistä amerikkalaishörhöistä sanoo ettei mitään tuollaista hörhöilyä ole juuri kuten sinäkin ilmaiset. Heitä miellyttää leivän yltäkylläisyys ja he sanovat ettei meitä mikään paha kohtaa. Sama sanoma on sinullakin. Paha mielellään kiistää pahan olemassaolon, ja tahtoo hekumoida, ja se joka ilmaisee pahuuden olemassaolon sitä tuo kutsuu hörhöksi. Minä olen tuollainen hörhö. Ja sellaisen maineen totiset kristityt tässä maailmassa saavatkin, sekä "omien" että vieraiden keskuudessa.

        Tämä ilmiö joka tahtoo mitätöidä ns. pedon valtakautta lisääntyy tänä vuonna rutosti. Heitä sinä ne hopearahasi pois ennenkuin ryhdyt kavaltamaan tai eksyttämään seurakuntaa. En häpeä sanoa tuota.

        On tää rauhanlietsoja kyllä kumma tyyppi. Siis tää koko peto tietokone lähti myytistä. Miks sit väität et se on totta? Älä viitti olla niin daiju. Oot ku kalkkis, annat huonon kuvan meistä uskovaisista.


    • Rauhanlietsoja

      Myös saa-tana sanoi että ette te suinkaan kuole.
      Pietari uskoi mutta kielsi
      Paavali vainosi mutta teki parannuksen
      Kaifas tunsi kirjoitukset mutta tahtoi messiaan hengiltä
      Juudas sai käyttää armolahjoja mutta kavalsi
      Joona ei mennyt mutta meni
      Sidkia ei uskonut
      Ilmoitettiin että moni tulee esiintymään Kristuksena.
      Joosuan luo tuli valehtelijoita muiksi tekeytyneinä
      Saul luopui uskosta, samoin Salomon

      Raamatussa on vaikka miten monia jotka joko kääntyivät oikein tai väärin. Sinä sanot ettei lehtileikkeeseen tule luottaa mutta uskot niitä kuitenkin. On mielenkiintoista miten valitset näistä leikkeistä omasi ja sanot yksinomaan ettei sellaista konetta ole. Sitäkö sitten tulisi uskoa. Pikemmin on niin että tahdot tehdä tyhjemmäksi Raamatun ilmoituksia ja valitset mieluisesi korvakuulolta kuin olisit valpas erottamaan eksytyksen.

      Huomaa että Juudaskin lahjottiin, vaikka hän taatusti tiesi Jeesuksen messiaanisuuden. Moni levitti tiedon nimellä kulkevaa väärää tietoa. Tahdotkohan sinä sanoa että siru tulisi ottaa ja ne ovat täysin vaarattomia. Ja lähteenä pidät jotain mussurin-leikettä, jonka todenmukaisuudesta olet hyvin ehdoton. Minä sanon että sanomasi tahtoo uskotella maailman hyvyydestä eikä viestisi ole Jumalasta, vaan jostain muualta. Jos käsityksesi on ettei Totuudenpuhujaa panetella, herjata, syytetä väärin, mitätöidä, lahjota, jne. niin tutkippa uudelleen asemaasi. Huomaat Raamatusta että tuo mitätöiminen ei ole mikään uusi juttu.

      Toivottavasti kieltäydyt pedonmerkistä koska näiden tietokoneiden avulla sinutkin voidaan orjuuttaa, mutta ennenkaikkea myyt sielusi saatanalle, josta Herra on ennalta varoittanut. Laastariksiko sinä sitä merkkiä luulet?

      Viestit toimivat moneen suuntaan.

      • "Sinä sanot ettei lehtileikkeeseen tule luottaa mutta uskot niitä kuitenkin. On mielenkiintoista miten valitset näistä leikkeistä omasi ja sanot yksinomaan ettei sellaista konetta ole." Missä kohdassa sanoin uskovani lehtileikkeeseen? Uskon kirjan kirjoittajaa, ja voithan sinä varmasti ostaa hänen kirjansa ensipainoksen vaikka jonkun nettihuutokaupan kautta ja tarkistaa, mitä hän on kirjoittanut.

        Miksi sinun mielestäsi pitää kritiikittä uskoa todeksi asioita, jotka ovat mystisiä ja arvoituksellisia, kuten supertietokone ja mikrosirun käyttäminen pedon merkkinä? En minä väitä, etteivätkö ne joskus tulevaisuudessa voisi toimia pedon työkaluina. Yhtä hyvin hänen työkalunsa voi olla niiden sijasta jokin sellainen asia, jota ei ole vielä edes keksitty. Siksi en esitä faktoina väitteitä, jotka ovat kuvittelua.

        Haluat uskoa siihen, mikä kutkuttaa sinun uteliaisuuttasi. Olet kiinnostunut oudosta ja salaperäisestä, olet kiinnostunut mystiikasta. Ilmeisesti uskot siis myös Atlantikseen, illuminaattiin, alkemiaan, UFOihin, reptiliaaneihin, Galaktiseen neuvostoon ja muuhun sen sellaiseen mystiikkaan? Tuollainen new age-salaliitto-uskonnollisuus ei eroa juurikaan noituudesta, jota Raamattu käskee karttamaan.

        Kummassakin tapauksessa ihminen haluaa saada selvyyden salatuista asioista ja hallita niitä, haluaa olla olla salaisen tiedon haltija, se, joka tietää enemmän kuin muut. Tieto on valtaa, ja valta juovuttaa.

        Raamattu puolestaan sanoo: "Se, mikä on salassa, se on Herran, meidän Jumalamme; mutta mikä on ilmoitettu, se on meitä ja meidän lapsiamme varten ikuisesti, että me pitäisimme kaikki tämän lain sanat." (5. Moos. 29:29).

        Jumalaa ei pidä etsiä tyhjyydestä: "En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on (Jes. 49:19).

        Sitten, kun Jumalan aika on, Hän itse kyllä paljastaa kaiken: "Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa." (Saarn. 12:14).


      • asdfasdfasdfe
        Basker kirjoitti:

        "Sinä sanot ettei lehtileikkeeseen tule luottaa mutta uskot niitä kuitenkin. On mielenkiintoista miten valitset näistä leikkeistä omasi ja sanot yksinomaan ettei sellaista konetta ole." Missä kohdassa sanoin uskovani lehtileikkeeseen? Uskon kirjan kirjoittajaa, ja voithan sinä varmasti ostaa hänen kirjansa ensipainoksen vaikka jonkun nettihuutokaupan kautta ja tarkistaa, mitä hän on kirjoittanut.

        Miksi sinun mielestäsi pitää kritiikittä uskoa todeksi asioita, jotka ovat mystisiä ja arvoituksellisia, kuten supertietokone ja mikrosirun käyttäminen pedon merkkinä? En minä väitä, etteivätkö ne joskus tulevaisuudessa voisi toimia pedon työkaluina. Yhtä hyvin hänen työkalunsa voi olla niiden sijasta jokin sellainen asia, jota ei ole vielä edes keksitty. Siksi en esitä faktoina väitteitä, jotka ovat kuvittelua.

        Haluat uskoa siihen, mikä kutkuttaa sinun uteliaisuuttasi. Olet kiinnostunut oudosta ja salaperäisestä, olet kiinnostunut mystiikasta. Ilmeisesti uskot siis myös Atlantikseen, illuminaattiin, alkemiaan, UFOihin, reptiliaaneihin, Galaktiseen neuvostoon ja muuhun sen sellaiseen mystiikkaan? Tuollainen new age-salaliitto-uskonnollisuus ei eroa juurikaan noituudesta, jota Raamattu käskee karttamaan.

        Kummassakin tapauksessa ihminen haluaa saada selvyyden salatuista asioista ja hallita niitä, haluaa olla olla salaisen tiedon haltija, se, joka tietää enemmän kuin muut. Tieto on valtaa, ja valta juovuttaa.

        Raamattu puolestaan sanoo: "Se, mikä on salassa, se on Herran, meidän Jumalamme; mutta mikä on ilmoitettu, se on meitä ja meidän lapsiamme varten ikuisesti, että me pitäisimme kaikki tämän lain sanat." (5. Moos. 29:29).

        Jumalaa ei pidä etsiä tyhjyydestä: "En ole minä puhunut salassa, en pimeässä maan paikassa; en ole sanonut Jaakobin jälkeläisille: etsikää minua tyhjyydestä. Minä Herra puhun vanhurskautta, ilmoitan, mikä oikein on (Jes. 49:19).

        Sitten, kun Jumalan aika on, Hän itse kyllä paljastaa kaiken: "Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa." (Saarn. 12:14).

        RL tyyppi muistuttaa jotain perisuomalaista karikatyyriä. Mitään ei vastaanoteta vaan se jota MÄ sanon, on oikein.


    • 101000110100111100

      Brysselissä ei,kuten ei missään muuallakaan, todellakaan ole mitään Peto-tietokonetta.Tällaiset kuvitelmat ovat tosiaakin vain salaliitto-ja NWO-hörhöjen keksimiä juttuja.

      Hupaisinta tässä on se,että eräät uskiksetkin ottavat sellaiset kuvitelmat todesta.Ja sitten he myös hakevat,vanhan tavan mukaan,tukea tällaiselle kuvitelmille Raamatun epämääräisistä kirjoituksista.

      Nykyaikoina riitää ilmeisesti se,että liittää vähän sinne sun tänne nimen Peto.

      Tämähän on se taikasana,joka saa profeettojen mielikuvituksen suorastaan lentämään.

      • rauhanlietsoja

        Kyllähän Jeesuskin ilmaisi missä ne pahat toimivat. Sinällään teidän viestinne ei eroa mitenkään. Tekin sanotte että uskovissa on näitä "hörhöjä", ja niin sanoivat fariseuksetkin. Eksytys on pitkällä ja saat-ana riehuu niissä seurakunnissa mitätöimässä pahuutta. Saksassakin oli näennäistä kristillisyyttä jotka uskoivat hitlerin hyvyyteen. Heitä oli paljon, varoittajia vähän. Mutta tulee kohta aika jolloin siitä holokaustista tulee maailmanlaajuinen. Ja Herra sen ilmoitti. Jos te luulette että tuollainen eksytys on mahdollinen jonkin koulutetun raatelukoiran avulla niin eksykää sitten. Itse te sen valitsette, mutta toivottavasti Jumala teitä kutsuu näkemään totuuden.


    • Wolf.

      Ja siihen normaalityyliin vedettiin sitten esille se natsikortti.Mutta tällaistahan se llienee aina silloin,kun halutaan kunnolla pelotella siirtämällä sen ajan tapahtumia myös tulevaisuudessa tavalla tai toisella tapahtuviksi.Voi tosin olla,että joku pieni marginaaliryhmä saattaa sellaiseen jopa uskoakin.

    • Rauhanlietsoja

      Olkaa ihmiset varullanne noiden uskottelujen kanssa. Huomatkaa miten tuo systeemi toimii. Herjataan Melleriä ja sitten ylistetään. Sillä onhan hän niitä jotka tahtovat tappaa palestiinalaisia, vaikkeivät tietenkään äänen sitä sano. Huomatkaa miten he vaikenevat. Jeesus ei sellaiseen toimintaan kutsunut. Hän varoitti tuosta eksytyksestä. Hän varoitti valhejuutalaisista. Hän jopa vertasi sitä Saat-anan synagoogaan. Tutkikaa kuka tekee oikein! Sotaanko Jeesus meitä yllyttti. Eikö hän varoittanut siitä hapatuksesta. Eikö Hän sanonut että ne tulevat ja sanovat ettei mitään pahaa olekaan. Kuitenkin he tahtovat riistää ja käännyttää ja tehdä heistä murhaajia, pahempia kuin itse ovat. Eihän nuo itse sodi vaan laittavat teidät ja lapsenne tekemään sen. Tutkikaa!! Tahdotteko te tappaa muslimit ja palestiinalaiset? Ottakaa tuo asia sydämelle ja totisesti tutkikaa. Herra ei kutsu teitä kaikenlaisiin opinahjoihin vaan tahtoo teidän syntyvän uudesti ylhäältä.

      Israel on nimittäin se joka sydämestään tahtoi saada veljeltään Eesaulta anteeksi tekemänsä vääryyden. Hän taisteli Jumalan kanssa ITSEÄÄN (pelkoa ja pahuuttaan) vastaan. Se on tuo Israel, se on se totisen uskovan asenne. Ei mikään maapläntti hekuma, jonka kautta jumalan nimessä oikeutetaan riistoa ja hävitystä muille ihmisille.

      Älkää uskoko näitä vihanlietsojia joiden sanomat menevät sinne tänne. Jumalan tahto on suora ja hyvä. Hän ei tahdo teidän lyövän kättä näiden sodantahtoisten kanssa. Nuo samat tahot tahtovat tuota pedonmerkkiä. Ei niistä valtamedia puhu pahaan sävyyn kuten eivät hekään, mutta he ovat juuri näitä natseja jotka ovat tekeytyneet "juutalaisiksi" mutta eivät ole. Amerikassa on jo otettu tuota pedonmerkkiä käyttöön. Heillä toimii tuo peloittelu pedonmerkin ottamiseksi ja valheellisen rauhan saavuttamiseksi, ja meitä jotka siitä tahdomme varoittaa he eivät kuule. He panettelevat ja tahtovat vaientaa tämänkin sanoman. Eivät ne Jumalan tahtoa noudata vaan omaansa ja ns. enemmistön. Herra on tästä kaikesta ennalta puhunut. He tekeytyvät uskoviksi mutta vihaa he harkitsevat ja moni tulee eksytetyksi siinä opissa, ja ovatkin jo.

      • torstia

        Olen huomannut, että tällä palstalla ja myös muillakin on vinha pyöritys käynnissä.
        Ei kannata kyllä uskoa noita vakuutteluja. Ei ku tiiviimmin Jumalan sanaa mukaan.
        Jumala ei halua vihaa ja sotaa. Hän on rauhan Jumala, mutta Hän haluaa rauhan tehtävän ensin itsensä kanssa Jeesuksen kautta. Sitten tulee myös rauha lähimmäisten kanssa. Lopullinen rauha on vasta kun Rauhanruhtinas hallitsee ja kaikki uskovat Jumalaan.

        Jokaiselle on annettu mahdollisuus kääntyä. Pilkka ja vihapuheet ovat hedelmiä, jotka ilmaisevat lähteen, mistä se tulee.

        Uskon, että niin Israelia kuin muitakin maita halutaan johtaa omilla miehillään.
        Kaikki juutalaisuus ei ole oikeaa juutalaisuutta, mutta uskon, että Jumala haluaa koskettaa ja saada sieltä väärästä juutalaisuudesta, jossa Jumalan tahtoa ei noudateta, pois ihmisiä.
        Onhan se nähty, mikä puhuri on käynyt päättäjien tahoilla Suomenkin maassa.


      • aria

        Tuosta systeemin toimimisesta vielä: olen kiinnittänyt huomiota siihen, että se toimii myös toisinpäinkin eli monissa keskusteluissa ensin kehutaan ja sitten parjataan ja lietsotaan vihaan. Kun kävin arkistossa lukemassa, huomasin erityisesti jotkut keskustellut ja niissä, joidenkin ihmisten uskonasiat. Selvästi se usko haluttiin viedä siltä kirjoittajalta.

        Kuinka laajaa se toiminta on ja kuka/ketkä sitä harrastavat ehkä kokopäiväisestikin.


    • TOP10Supertietokone

      Tässä on julkisia Super tietokoneita! Vielä nopeempia salaisia on olemassa armeijoilla!

      Supertietokone on erään määritelmän mukaan tietokone, joka valmistuessaan on tehokkaimpien tietokoneiden joukossa.

      Supertietokoneen laskentateho ilmoitetaan flopseina (engl. floating point operations per second), joka kertoo kuinka monta liukulukuoperaatiota tietokone suorittaa sekunnissa. Yleensä supertietokoneelle ilmoitetaan teoreettinen laskentateho (Rpeak) ja korkein testiohjelmistolla käytännössä saavutettu laskentateho (Rmax). Esimerkiksi Suomessa CSC:n supertietokoneen teoreettinen laskentateho on noin 2,2 teraflopsia ja korkein käytännössä saatu laskentateho noin 1,2 teraflopsia. Marraskuussa 2004 maailman tehokkain supertietokone oli amerikkalainen IBM BlueGene/L, jonka teoreettinen laskentateho oli noin 91 teraflopsia ja käytännössä saavutettu laskentateho noin 70 teraflopsia. BlueGene piti superkoneiden ykkössijaa pitkään, kunnes vuonna 2008 IBM Roadrunner -supertietokone ohitti sen laskentanopeudessa. Roadrunner on ensimmäinen supertietokone, jonka laskentateho oli yli petaflopsin. Marraskuussa 2010 kiinalainen supertietokone Tianhe-1 oli maailman tehokkain, toiseksi tehokkain oli yhdysvaltalainen Jaguar ja kolmanneksi tehokkain kiinalainen Nebulae. [1]

      Suuren laskentatehon saavuttamiseksi ei välttämättä tarvita kallista erikoisvalmisteista supertietokonetta, vaan useista tavallisista kuluttajien saatavilla olevista tietokoneista voidaan koota klusteri. Esimerkiksi marraskuussa 2004 maailman 7. tehokkain supertietokone oli 1100 Applen Xserve-palvelimesta koottu System X -klusteri.

      Supertietokoneen nopeus ei riipu pelkästään suoritintehosta. Koska supertietokoneessa on yleensä satoja tai tuhansia suorittimia, muodostuu niiden keskinäisen kommunikaation nopeus helposti pullonkaulaksi.

      Supertietokoneiden merkityksestä

      Supertietokoneet tekevät uusia asioita mahdolliseksi. Aikaisemmin liian pitkän aikaa vieneet ongelmat voidaan ratkaista kohtuullisessa ajassa.

      Supertietokoneet ovat olleet vientikieltojen merkittäviä kohteita. Niillä on siis uuteen teknologiaan, valtaan ja voimaan, mm. sodankäyntiin liittyviä ominaisuuksia.

      Valtioiden supertietokonekeskukset ovat em. syistä olleet vuoden 1991 Persianlahden sodasta lähtien informaatiosodankäynnin maaleja. Suomessakin merkittävä supertietokoneiden käyttö, sään laskeminen on ehkä selvimpiä sotilaallista merkitystä omaavia asioita.

      Supertietokoneita käytetään mm.:

      vaativimman, eli laskennallisesti kompleksisen tieteen ja teknologian tutkimukseen
      lääkkeiden vaikutuksen simulointiin soluissa ja ihmisessä
      salakirjoituksen murtamiseen
      yhä tarkemman tai pidemmän aikavälin sään ennustamiseen
      vaativimpaan tekniseen suunnitteluun, kuten häivelentokoneiden ominaisuuksien optimointiin ja
      ydinräjähdysten simulointiin. Tämä viimeisin kapasiteetti mahdollistaa uuden tyyppisten ydinaseiden rakentamisen ilman ydinkokeita.

      Supertietokoneet ovat myös yleisesti yhä tärkeämmän asian, kompleksisuuden hallinnan välineitä.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Supertietokone


      http://en.wikipedia.org/wiki/Supercomputer

      http://en.wikipedia.org/wiki/TOP500
      Fujitsu K computer ( Japan, June 2011 – present)
      NUDT Tianhe-1A ( China, November 2010 - June 2011)
      Cray Jaguar ( United States, November 2009 - November 2010)
      IBM Roadrunner ( United States, June 2008 – November 2009)
      IBM Blue Gene/L ( United States, November 2004 – June 2008)
      NEC Earth Simulator ( Japan, June 2002 – November 2004)
      IBM ASCI White ( United States, November 2000 – June 2002)
      Intel ASCI Red ( United States, June 1997 – November 2000)
      Hitachi CP-PACS ( Japan, November 1996 – June 1997)
      Hitachi SR2201 ( Japan, June 1996 – November 1996)
      Fujitsu Numerical Wind Tunnel ( Japan, November 1994 – June 1996)
      Intel Paragon XP/S140 ( United States, June 1994 – November 1994)
      Fujitsu Numerical Wind Tunnel ( Japan, November 1993 – June 1994)
      TMC CM-5 ( United States, June 1993 – November 1993)


      http://www.top500.org/

      http://www.spacedaily.com/reports/Chinese_supercomputer_named_worlds_fastest_999.html

      • Tietysti supertietokoneita on olemassa, olen tiennyt sen jo kauan. Onko joku väittänyt, että niitä ei ole? Puhe oli nyt siitä, että Brysselissä olisi kolmikerroksisen talon korkuinen supertietokone, jonka nimi on Peto. Sellaista ei ole. Musser kirjoitti romaaninsa aikana, jolloin yksi tietokone vielä täytti kokonaisen huoneen, ja siksi hän puhuu kolmikerroksisesta, korostaakeen koneen tehoa. Nykyäänhän ei sen kokoisia koneita edes ole, kun valtava tietojenkäsittelykapasiteetti saadaan mahtumaan hyvinkin pieneen tilaan, joten tuo kokokin kuvastaa hyvin tarinan aikasidonnaisuutta.


      • TOP10Supertietokone
        Basker kirjoitti:

        Tietysti supertietokoneita on olemassa, olen tiennyt sen jo kauan. Onko joku väittänyt, että niitä ei ole? Puhe oli nyt siitä, että Brysselissä olisi kolmikerroksisen talon korkuinen supertietokone, jonka nimi on Peto. Sellaista ei ole. Musser kirjoitti romaaninsa aikana, jolloin yksi tietokone vielä täytti kokonaisen huoneen, ja siksi hän puhuu kolmikerroksisesta, korostaakeen koneen tehoa. Nykyäänhän ei sen kokoisia koneita edes ole, kun valtava tietojenkäsittelykapasiteetti saadaan mahtumaan hyvinkin pieneen tilaan, joten tuo kokokin kuvastaa hyvin tarinan aikasidonnaisuutta.

        HÖPÖ HÖPÖ CERNISSÄ ON VIELÄ ISOMPI ! GOOGLELLA OMAT TEHDASHALLIT YMPÄRIMAAILMAA JA RAHTILAIVAT JOISSA ON PALVELIMET!
        TÄYSPERÄVAUNU RAKKAAUTOT JOIDENKA KOKO TAKAKONTTI ON TIETOKONE !

        Onko tuo alkeisvoima "peto" kolmikerroksinen vai kolmessa kerroksessa ?

        Jos on vähänkään seurannut maailman menoa ei pidä yllättyä vaikka joku supernopea super ja iso tietokone olisi jossainpäin maailmaa tehty. Juuri siihen tarkoitukseen että sen kautta lopunajalla hallittaisiin 666 mikrosiru järjestelmää globaalisti. Noita maailman TOP10 listan tietokoneita voi yhdistää yhteen ja niiden laskenta teho moninkertaistuu huomattavasti.

        RAAMATUN MUKAAN 666 MIKROSSIRUA EI TULE KÄYTTÄÄN 100% KOKO MAAPALLONVÄESTÖLLE!!!

        SIELUN VIHOLLINEN JA HÄNEN NWO HOVIVÄKI EIVÄT SITÄ VOI KOSKAAN SAADA GLOBAALIKSI 100% KAIKKIEN IHMISTEN KÄYTTÖÖN.

        SEN 666 MIKROSIRUN OTTAJAT JOUTUU KADOTUKSEEN. JA HERRANPÄIVÄN MAAILMANVÄESTÖSTÄ PELASTUU 1/3 !! JA ISRAELIN VÄESTÖSTÄ 1/3 KERTOO SAKARJA.13:7-9

        Tänään tietokoneet täyttää TEHDASHALLEJA (esim; Google, Facebook)


        http://en.wikipedia.org/wiki/CERN

        http://fi.wikipedia.org/wiki/CERN

        http://public.web.cern.ch/public/

        https://www.google.com/#hl=fi&gs_nf=1&cp=4&gs_id=q&xhr=t&q=cern&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&pbx=1&oq=cern&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c9a82b1c70870f7d&biw=1198&bih=573

        https://www.google.com/search?q=cern&hl=fi&prmd=imvnsz&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=t-JLT4PRH8iO8gOIgIWuDg&sqi=2&ved=0CGkQsAQ&biw=1198&bih=573

        PYYTÄKÄÄ LEO MELLERILTÄ FACTAT PÖYTÄÄN SUORASSA RADIODEIN MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ LÄHETYKSESSÄ


      • TOP10Supertietokone kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ CERNISSÄ ON VIELÄ ISOMPI ! GOOGLELLA OMAT TEHDASHALLIT YMPÄRIMAAILMAA JA RAHTILAIVAT JOISSA ON PALVELIMET!
        TÄYSPERÄVAUNU RAKKAAUTOT JOIDENKA KOKO TAKAKONTTI ON TIETOKONE !

        Onko tuo alkeisvoima "peto" kolmikerroksinen vai kolmessa kerroksessa ?

        Jos on vähänkään seurannut maailman menoa ei pidä yllättyä vaikka joku supernopea super ja iso tietokone olisi jossainpäin maailmaa tehty. Juuri siihen tarkoitukseen että sen kautta lopunajalla hallittaisiin 666 mikrosiru järjestelmää globaalisti. Noita maailman TOP10 listan tietokoneita voi yhdistää yhteen ja niiden laskenta teho moninkertaistuu huomattavasti.

        RAAMATUN MUKAAN 666 MIKROSSIRUA EI TULE KÄYTTÄÄN 100% KOKO MAAPALLONVÄESTÖLLE!!!

        SIELUN VIHOLLINEN JA HÄNEN NWO HOVIVÄKI EIVÄT SITÄ VOI KOSKAAN SAADA GLOBAALIKSI 100% KAIKKIEN IHMISTEN KÄYTTÖÖN.

        SEN 666 MIKROSIRUN OTTAJAT JOUTUU KADOTUKSEEN. JA HERRANPÄIVÄN MAAILMANVÄESTÖSTÄ PELASTUU 1/3 !! JA ISRAELIN VÄESTÖSTÄ 1/3 KERTOO SAKARJA.13:7-9

        Tänään tietokoneet täyttää TEHDASHALLEJA (esim; Google, Facebook)


        http://en.wikipedia.org/wiki/CERN

        http://fi.wikipedia.org/wiki/CERN

        http://public.web.cern.ch/public/

        https://www.google.com/#hl=fi&gs_nf=1&cp=4&gs_id=q&xhr=t&q=cern&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&pbx=1&oq=cern&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c9a82b1c70870f7d&biw=1198&bih=573

        https://www.google.com/search?q=cern&hl=fi&prmd=imvnsz&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=t-JLT4PRH8iO8gOIgIWuDg&sqi=2&ved=0CGkQsAQ&biw=1198&bih=573

        PYYTÄKÄÄ LEO MELLERILTÄ FACTAT PÖYTÄÄN SUORASSA RADIODEIN MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ LÄHETYKSESSÄ

        Älä hyvä ihminen kiihdy, se ei ole hyväksi verenpaineellesi. Puhut Raamatun mainitsemasta mikrosirusta, mutta kuulepa... ei siellä puhuta mistään mikrosirusta mitään. Jos mikrosiru on pedon merkki, niin sen huomaa vasta sitten, kun sitä aletaan sellaisena tarjota, mutta pedon merkki voi olla joku muukin asia. Brysselissä ei edelleenkään ole mitään Peto-tietokonetta, koska sellainen on edelleenkin kristillisen tieteiskirjallisuuden tuotosta, ja Melleriltä taas ei kannata faktoja pyytää, koska hän ja faktat eivät sovi edes samaan lauseeseen.


      • jhlllllll
        Basker kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen kiihdy, se ei ole hyväksi verenpaineellesi. Puhut Raamatun mainitsemasta mikrosirusta, mutta kuulepa... ei siellä puhuta mistään mikrosirusta mitään. Jos mikrosiru on pedon merkki, niin sen huomaa vasta sitten, kun sitä aletaan sellaisena tarjota, mutta pedon merkki voi olla joku muukin asia. Brysselissä ei edelleenkään ole mitään Peto-tietokonetta, koska sellainen on edelleenkin kristillisen tieteiskirjallisuuden tuotosta, ja Melleriltä taas ei kannata faktoja pyytää, koska hän ja faktat eivät sovi edes samaan lauseeseen.

        mikrosirun joku muoto on pedon merkki. Ja raamattu kieltää merkin oton. en ymmärrä miksi väheksyt asian julki tuomista. Tärkeää seurata aikain merkkejä.


    • ÄläOtaMikroSirua

      Tuosta Beast supertietokoneesta on juttua Verkkomediassa. Varokaa tätä sivustoa kuitenkin, koska se on Venäjän äänenkannattaja ja julkaisee myös New World order kamaa (pahisten juttuja). Eli olkaa tämän kanssa varovaisia:

      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2430

      "...Se vaatii todellisen supertietokoneen, jota jo vuosikaudet on rakennettu Brysseliin. Se sijaitsee uskomattoman suuressa maanalaisessa Krypta-nimisessä tietokeskuksessa .... kirkon alla.

      Kone on saanut lempinimen ”The Beast”, eli Peto, ja se on rakennettu maapallon kaikkien kansalaisten salaista valvomista varten 18-osaisen koodiluvun avulla. Kolmen kerroksen korkuinen Peto on kytketty 270 suurimpaan pankkiin Euroopassa ja 365 suuren maailmantietokoneeseen, joista 65 supertietokonetta sijaitsee USA:ssa. Tietokonehirviön kapasiteetti on riittävä tallentamaan jokaisen ihmisen henkilökohtaisemmatkin tiedot ja sillä on aivan tietynlainen tarkoitus. Tästä ei kerro yksikään tiedotusväline ja jos tietoa jostain vuotaisikin, perustellaan koneen tarpeellisuutta rikollisuutta vastaan käytävän taistelun helpottamisella. Se on kyllä totta, mutta vain pieni osa siitä, sillä vaikka rikollisuus onkin laajaa, ei siihen kuitenkaan tarvita Pedon kaltaisia superaivoja..."

      PS Älkää ottako missään nimessä käteen tai otsaa ihonalaista mikrosirua, koska se on ilmestyskirjan tarkoittama pedon merkki ja sen ottamisesta rangaistaan kuoleman jälkeen helvetilllä.

      • asdfasdfasdfe

        "PS Älkää ottako missään nimessä käteen tai otsaa ihonalaista mikrosirua, koska se on ilmestyskirjan tarkoittama pedon merkki ja sen ottamisesta rangaistaan kuoleman jälkeen helvetilllä."

        Ja tämä on tottaku mikä.


    • Mikropiltti.

      Minä ainakin otan se mikrosirun joko käteen,otsaan tai ihan minne tahansa.Vaikkapa vain toiseen kannikkaan.Siellä Aunuksen ja Perseuksen välimaastossa sellaisen paikka todellisuudessa olisikin.

      Näin siksi,että uskomukset käteen tai otsaan laitettavasta mikrosirusta ja jostain pedon merkistä ovat pelkkiä satuja riippumatta siitä,missä legendoissa sellaisiin ehkä viitataan.Tai paremminkin niin,että miten eräät niitä legendoja tulkitsevat.

      • asdfasdfasdfe

        Niin sinä varmaan otatkin. Satua ne eivät siinä vaiheessa kyllä enää ole. Mutta ota vaan jos haluat kadotukseen.


    • Keskustelua

      Mitä mieltä sinä Basker olet pedon merkistä. Mikä se on ja milloin tulee? Entä miten ajattelet tätä aikaa, ollaanko jo lähellä Jeesuksen toista tulemista ja ahdistuksen ja vaivan aikoja?

      • Kiitos kysymästä. Uskon, kuten kaikki muutkin uskovaiset jo 2000 v. ajan ovat tehneet, että Jeesus tulee pian. Raamatussahan meitä kehotetaan valvomaan, joten aivan oikeinhan ovat nuo menneiden polvien uskovaiset tehneet. Mielestäni juuri tänä aikana, jota me elämme, ovat ensimmäistä kertaa kaikki edellytykset kohdallaan Jeesuksen paluulle.

        Israelin palaaminen kansana vanhalle kotiseudulleen on yksi tärkeä ajan merkki. Matteuksen 24. luvussa kerrottujen moraalisten, yhteiskunnallisten ja ekologisten ilmiöiden esiintyminen on toinen tärkeä merkki.

        Globaalin tiedonvälityksen ja talouden syntyminen, kansallismielisyyden alasajaminen, suurten yhtenäisten hallinnollisten alueiden syntyminen (EU, Afrikan unioni, kohta ilmeisesti myös NAU jne.), valuuttojen yhtenäistäminen, pyrkimys eroon käteisestä rahasta jne. ovat puolestaan kaikki tärkeitä merkkejä siitä, että maailma pyrkii maapalloistumaan eli globalisoitumaan kohti yhtä maailmanhallintoa, jollaista Ilmestyskirja edellyttää.

        Tällainen kehitys ei ollut mahdollista v. 500, 1000 tai 1500 j.Kr. vaikka noinakin aikoina odotettiin Jeesuksen paluuta. Vasta nyt meillä on tosiasialliseti edessämme kaikki ne edellytykset, jotka ennakoivat Kristuksen pikaista toista tulemista. Hänen paluunsa vuosiluvusta en mene sanomaan mitään. Ei ole minun asiani tietää.


    • kannattaa varoa

      tämän maailman valheen isää eikä ole muuta lähdettä pyhittyä kuin Isä ja Poika Jeesus ja Totuuden Henki.

      Kannataa varoa valheellisia juoruja levittämästä. Myös totuudellista tietoa voidaan saada näistä asioista, mutta paha osaa toimia myös kavalasti ja petollisesti, mutta Jumala voi paljastaa ja profetian Hengen kautta suoda totuudellista tietoa ja ennenkaikkea Ilmestyskirja on sellaista kokonaan. Autuaat ne, jotka lukevat ja vaarin ottavat sillä tekniikka on jo pitkällä eikä lainkaan enää mitään tieteishömppää.

      Autuaat ne, jotka rakastaa Jeesusta kuten on kirjoitettu ja opetettu.

    • KTS (Ei kirj.)

      Eikös joku koulukunta lähteny siitä, et tää peto -niminen supertietokone sijaitsee Tel Avivis...:O

    • klm..
      • En pidä Melleriä minään. Siis profeetallisesti ottaen. Aivan huuhaata on pukannut vuosikymmenestä toiseen. Olen seurannut hänen kirjoituksiaan jo 1970-luvulta asti, ja joitain vielä vanhempiakin Mellerin kirjoja olen lukenut. Kaikki menee seinään.

        Ne ovat hauskaa viihdettä, parempaa kuin aikoinaan julkaistu Pahkasika-lehti; tosin sillä erotuksella, että Pahkasian "profetiat" yhteiskunnan kehityksestä osuivat paremmin kohdalleen kuin Mellerin "profetiat", vaikka ne julkaisuajankohtanaan olivatkin huumoriartikkeleja.

        Sen sijaan Mellerin yhteiskunnallista työtä arvostan kyllä. Hän on organisoinut todella paljon avustustyötä ulkomaiden köyhien hyväksi, ja onpa hänen järjestönsä levittänyt evankeliumiakin ulkomailla, joten siitä hän ansaitsee kiitoksen.


    • HuhuHuhuHuhu

      Näinpä näin.

      Näistä kun ei vaan puhuta. Paljon helpompi on vaahdota jo liikkeelle päästetyistä tarinoista, jotka paisuvat ja kasvavat, ja olennainen eli TOTUUS jääkin lopulta varjoon, ja näin valhe on enää lopulta jäljellä.

      • Uskovaisen ihmisen pitäisi aina pysytellä totuudessa. Hänessä, joka sanoi: "Minä olen tie, TOTUUS ja elämä". Hänessä pysyessämme me elämme totuudessa.


    • UpUp.

      Up!

    • Nope chips

      Uskovat aistivat hengessä tulevia, ja monella maallisella elokuvaihmiselläkin on tuo kutsu, vaikkei ole henkeä. Kuinka monta asiaa me olemmekaan nähneet jotka on ensin ollut science-fictionia ja nykyään totta. Vaikkei siellä Brysselissä Petoa olekaan, niin siellä on Babelin torni, ja muutenkin raamatun symboliikkaa on nostettu patsaisiin ym. yllättävissä, tai ei niin yllättävissäkään, paikoissa. Kaiken keskellä katse Kristukseen! Jos huomion keskipiste menee muualle, kulkee ihminen harhaan, jos se on Kristuksessa niin asiat pysyy oikeissa mittasuhteissa.

    • Kuten on kirjoitettu

      hengellinen tutkii kaiken ja tosiasia on myös se, että vaikeaa voi olla tutkia moniakin uutisia ihan konkreettisesti ja kun valheen isä hallitsee osin tiedonvälitystä niin erilaisten tulkintojen tekeminen eri uutisista on tarkan tutkimisen vaatimaa välttämättä.

      Raamatun totuus pysyy selkeänä ja Jeesus on elävä Herra ja Jumala Isässä, amen, halleluja! Hyvä että on varmuudella totuudellinen Jumalan valtakunnan pysyvä asia.

    • laatu-

      -roska

    • neonsaanutnopeimpiakonei

      tuo on vanha uutinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      923
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      630
    Aihe