En ainakaan itse oikein usko että ihan niin haluttava olisi.
Voiko 20v tyttö olla niin haluttava kuten 30v kaunis nainen?
6
512
Vastaukset
- Miten haluaa katsoa
Yksilöstä tietenkin riippuu, mutta vanhempana on jo ehtinyt kertyä henkistä kypsyyttä enemmän ja on enemmän sinut itsensä kanssa. Se on varmasti se mikä näkyy ja kuuluu puheissa.Nainenhan on kuin viini ja voin allekirjoittaa, vastaa 34 v Nainen.
- muakypsäkssanottu
Kiinnostuksesta kysyn - mistä tunnistaa henkisesti kypsän henkilön? Näkyykö se silmissä vai vain tuossa ajattelutavassa tai jotain?
- Janne.
Niin siis kysyin että voiko 20v olla yhtä haluttava ja kaunis kuten 30v naiset?
Ymmärrän toki että itsetunto voi parikymppisellä olla mitä on, koska ei yllä vielä parempaan mihin aikuisiksi kasvaneet naiset siinä kolmenkympin hujakoilla. - Alaksaa
Voi olla yhtä haluttava, mutta se vaatii paljon itseluottamusta ja rohkeutta, miehillä kun pistää ensimmäisenä silmään ne haluttavan näköiset naiset joista näkee ulospäinkin että itsetunto on kohdillaan, ja osataan arvostaa itseään ilman kolmea kiloa meikkiäkin..
Tämä on vaan tämmöstä jorinaa kohta kolmikymppisen kollin suusta.. - fasdasassa
Oletko asetellut kysymyksesi väärinpäin. Siis kyllähän 20v nuori nainen on todella paljon haluttavampi kuin 30vuotias. Tähänkin nyt on aivan selvä syy mikä ajaa miehen ennemmin rakastelemaan nuoremman kuin vanhemmat kanssa ja syy on se että mitä kauemmas sukukypsyydestä mennäänn niin sen pienemmäksi riski tiineeksi tulemiseksi tulee. Ja kun miestä ajaa vieläkin vuosituhannet vanhat vaistot jatkamaan sukua niin nuorempi naaras sitä todennäköisemmin jatkaa kuin vanhempi. Eikös se niin mennyt että kun nainen ylittää yli 25v iän niin alkaa paikat löystymään. Vai oliko se vasta yli 30vuoden.
- Ex Pimp
Jep... itse asiassa rutistuminen alkaa jo 20 jälkeen mutta niin hiljalleen ettei sitä useimmissa tapauksissa huomaa kuin vasta sen 25v jälkeen.
Mitä omiin kokemuksiin tulee niin jotkut poikkeukselliset 40 tapaukset voivat olla haluttavampia kuin 20v. Mutta kyllä se niin vaan on, että ne ovat poikkeuksia.
Kolmekymppiset eivät ainakaan ulos päin ole minun silmääni ollenkaan hyvän näköisiä. Tuo on kovin ikävä väliinputoajaryhmä. 18-25 tai 40-45 on hyvä.
Toki on aina näitä milf-faneja. Mutta kun googlettaa vaikka "beautiful women", niin eipä siellä kuvahaulla tule kovin montaa suomi-30:sen näköistä. Miksi? Siksi, että se ei myy. Ja kuitenkin ostovoimaisimmat yksilöt miehissä löytyvät 30, 40 ja 50 miehistä.
Aina kuitenkin löytyy niitä jotka noita kolmekymppisiä ottaa, koska he jotenkin kuvittelevat että naisen pitää olla jotenkin "kypsä henkisesti", että olisi kivaa, koska heille on opetettu että naista ei saa haluta fyysisesti ja jos haluaa nuorta naista niin se on väärin ja on sika jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701