Jehovan todistajat ovat alkaneet tulkitsemaan nykyisin karta-käskyä omituisella tavalla kun olettavat kiusanteonkin olevan karttamista. Juoruilu, perättömät ilmiannot ja jopa varastaminen tuntuu maistuvan näille häiriköille. Opetelkaas käyttäytymään, ei kaikki voi kiinnostua uskonnostanne.
Karttaminen
3
148
Vastaukset
- jehova vihaa
Tiedän itse todistajana että me jotka olemme Jumalan lapsia niin voimme käydä hengellistä sotaa erotettuja vastaa sillä ne eivät ole ihmisiä.
Me todistajat keksimme yleensä enenmmän kuin usein kaikkia valheita ja levittelemme ilkeämielisä juttuja erotetuista vaikka mitä koska on kyse sodasta. - renkaat ehjiksi
Saisikohan mistään listaa paikkakunnan jehovista, että osaisi karttaa ja julistaa epäluotettaviksi henkilöiksi. Vapaamuurareistahan on olemassa paikkakuntakohtaiset listat, olisi ainakin syytä listata jehovatkin. Olisi helpompi valvoa näitä häiriköitä.
- 888888888
Haluaisin alkaa karttamaan jehovan todistajia. Saisikohan väestörekisterista luetteloa jehovan todistajista? Muistaakseni sinne ilmoitetaan uskontokunta. Jollekin toimittajalle voisi olla työtä Suomen jehovan todistajien luetteloinnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233