Jehovan todistajat ovat alkaneet tulkitsemaan nykyisin karta-käskyä omituisella tavalla kun olettavat kiusanteonkin olevan karttamista. Juoruilu, perättömät ilmiannot ja jopa varastaminen tuntuu maistuvan näille häiriköille. Opetelkaas käyttäytymään, ei kaikki voi kiinnostua uskonnostanne.
Vastaukset 3
- jehova vihaa
Tiedän itse todistajana että me jotka olemme Jumalan lapsia niin voimme käydä hengellistä sotaa erotettuja vastaa sillä ne eivät ole ihmisiä.
Me todistajat keksimme yleensä enenmmän kuin usein kaikkia valheita ja levittelemme ilkeämielisä juttuja erotetuista vaikka mitä koska on kyse sodasta. - renkaat ehjiksi
Saisikohan mistään listaa paikkakunnan jehovista, että osaisi karttaa ja julistaa epäluotettaviksi henkilöiksi. Vapaamuurareistahan on olemassa paikkakuntakohtaiset listat, olisi ainakin syytä listata jehovatkin. Olisi helpompi valvoa näitä häiriköitä.
- 888888888
Haluaisin alkaa karttamaan jehovan todistajia. Saisikohan väestörekisterista luetteloa jehovan todistajista? Muistaakseni sinne ilmoitetaan uskontokunta. Jollekin toimittajalle voisi olla työtä Suomen jehovan todistajien luetteloinnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603