Seuran kokouksessa luettiin otteita vielä vaillinaisesta aramean kielisten osuuksien käännöksestä.
Kantava teema oli maan hurskaiden suuri rooli lähitulevaisuuden maailmanpoliittisissa tapahtumissa ja horjumattoman uskon Isään kaikkivaltiaaseen merkitys. Jeesukseen Kristukseen viitattiin itselleni ennestään tuntemattomalla nimellä "Ieshua", lieneekö arameaa, ja Hänen luvattiin erityisesti kulkevan Suomen kansan rinnalla kun "idän Hades" alkaa kevään aikana kiehua yli äyräidensä.
Valvokaa!
Maaningan profetia
66
1466
Vastaukset
- mikael.theodoros
Hyvin mielenkiintoista, totuus on ettei arameaa ole puhuttu satoihin vuosiin, samalla tavalla kuin silloin. Olisi kiva tietää paremmin, tästä profetiasta, mutta älä sitten pistä omiasi. Tosin täällä on tottunut lukemaan feikki juttuja.
- 234ergf
Sontaa se on. Ovat jossain kiusanneet kahdeksanvuotista tyttyöä ja tulkinneet tämän valitukset "arameaksi". Lastensuojeluviranomaisille on jo tehty ilmoitus.
- tantta
234ergf kirjoitti:
Sontaa se on. Ovat jossain kiusanneet kahdeksanvuotista tyttyöä ja tulkinneet tämän valitukset "arameaksi". Lastensuojeluviranomaisille on jo tehty ilmoitus.
Ilmoitus siis mistä? Ei tuollaista ilmoitusta sosiaalitantat jaksa edes tutkia. Merkkaavat papereihin korkeintaan, että asia ei vaadi toimenpiteitä.
- 123rt4g
tantta kirjoitti:
Ilmoitus siis mistä? Ei tuollaista ilmoitusta sosiaalitantat jaksa edes tutkia. Merkkaavat papereihin korkeintaan, että asia ei vaadi toimenpiteitä.
Mistäkö? Alaikäisen kiusaamisesta, lapsen hyväkskäyttämisestä erittän epämääräisiin ja todennäköisesti lapsen kehitykselle erittäin vaarallisiin uskonnollisiin rituaaleihin. Vähemmästäkin on istuttu linnassa.
- yksin armosta
123rt4g kirjoitti:
Mistäkö? Alaikäisen kiusaamisesta, lapsen hyväkskäyttämisestä erittän epämääräisiin ja todennäköisesti lapsen kehitykselle erittäin vaarallisiin uskonnollisiin rituaaleihin. Vähemmästäkin on istuttu linnassa.
Voi hyvää päivää. Itse olen täyttynyt Pyhällä Hengellä 10-vuotiaana, eikä siihen todellakaan liittynyt mitään rituaalia.
En pitänyt siitä, että täällä ilmoitettiin lapsen nimi, joten pyysin alkuperäistä viestiä poistoon. - 23erfv
yksin armosta kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Itse olen täyttynyt Pyhällä Hengellä 10-vuotiaana, eikä siihen todellakaan liittynyt mitään rituaalia.
En pitänyt siitä, että täällä ilmoitettiin lapsen nimi, joten pyysin alkuperäistä viestiä poistoon.Niinpä. Et pitänyt siitä että lapsen nimi julkaistiin, mutta pidät siitä että lauma aikuisia käyttää samaa lasta omien uskonnollisten tarkoitusperiensä julkituomiseen?
Kuvottavan tekopyhää. Toivottavasti joku pelastaa tuon lapsen ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu. - yksin armosta
23erfv kirjoitti:
Niinpä. Et pitänyt siitä että lapsen nimi julkaistiin, mutta pidät siitä että lauma aikuisia käyttää samaa lasta omien uskonnollisten tarkoitusperiensä julkituomiseen?
Kuvottavan tekopyhää. Toivottavasti joku pelastaa tuon lapsen ennen kuin mitään peruuttamatonta tapahtuu.Tiedätkö, että Pyhälllä Hengellä täyttyminen on parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Ilman sitä en istuisi tässä, vaan olisin kuollut jo ajat sitten.
Mitä tulee hyväksikäyttämiseen, toivon totisesti, että lapsen annetaan olla rauhassa. - 124rtg
yksin armosta kirjoitti:
Tiedätkö, että Pyhälllä Hengellä täyttyminen on parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Ilman sitä en istuisi tässä, vaan olisin kuollut jo ajat sitten.
Mitä tulee hyväksikäyttämiseen, toivon totisesti, että lapsen annetaan olla rauhassa.Toivon vain, että jätätte alaikäiset "täyttämisienne" ulkopuolelle.
- Tuom.
yksin armosta kirjoitti:
Tiedätkö, että Pyhälllä Hengellä täyttyminen on parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Ilman sitä en istuisi tässä, vaan olisin kuollut jo ajat sitten.
Mitä tulee hyväksikäyttämiseen, toivon totisesti, että lapsen annetaan olla rauhassa.Olen samaa mieltä.Eikä Pyhällä Hengellä täyttyminen ole ihmisistä lähtöisin. Sellaistakin tapahtuu ihan tilaamatta. Joskus vaan lastenkin kautta tapahtuu ihmeitä.
simerkikisi kun on vanhempiensa hylkäämä, niin Jumala saattaa ilmestyä ihan yllättäen, on kokemusta. Muut leimaavat lapsen puheet vain lasten mielikuvitusten tuotteiksi. On enkeli-ilmestyksiä sun muota. Mutta ei niistä viitsi pilkkaajien keskellä mainita.
Jumala ilmestyy lapsenmielisille. - Tuom.
yksin armosta kirjoitti:
En pitänyt siitä, että täällä ilmoitettiin lapsen nimi, joten pyysin alkuperäistä viestiä poistoon.Tuttua seutua.Mutta herännäityyppisissä seuroissa ei ole oikein hengenilmiöihin perehdytty. Ilmeisesti on ollut kyseessä vapaiden suuntien kokouksesta? Joskus ollaan kyllä yhteisestikin kokoontuneina.
Lapset ovat yleensä omissa oloissaan. Mutta joskus voivat yllättää, vaikka olisivat jo nukkumaan laitettu.
Riippumatta lapsen vanhempien uskonnollisesta suuntautumisesta, ovat lapset nähneet enkeleitä vuoteellaan. Eivät ole välttämättä kertoneet omille vanhemmillekaan. Kun virittäydytään sopivan Pyhään tunnelmaan yhdessä kokoontuen, niin useilla alkaa yhdessä hengessä muistumaan mieleen myös omia kokemuksia.
Usein, varsinkin jos taivaskokemus on kestänyt pidemmän aikaa, niin ei olisi tahtonut tulla takaisiin omaan vialliseen itseensä tai yleensä pahaan maailmaan.
Se mitä siinä on toisille kerrottavaa, niin tärkeintä on todistaa, että taivas on olemassa ja yhteys Jumalaan voidaan saavuttaa joskus tällaisilla taivasmatkoilla.
Ei ne mitään pakollisia ole, mutta antavat uskoa ja toivoa, että on olemassa rakastava Pyhä Jumala. Ja se miten lapset kokevat Pyhän läsnäolon.
Itsellä muistui varhaisin kokemus 3-vuotiaana. Se oli kuin välähdys aikuisen hetkellisestä tietoisuudesta. Siinä puhuttiin Euroopasta. Muistan paikan, pihamaiseman, männyt, aurinkoisen päivän. Annettiin ymmärtää, että Jumala puhui ja antoi sille hekelle aikuisen ymmärryksen. Lapsuudessa tietysti ihmettelin, jotta miksi tunsin yhtäkkiä aikuisen tavalla. Aivan kuin nykyaikuinen pohtisi Euroopan Unionia!?
Saman tapainen tapahtui 17-vuotiaana. Siinä puhuttiin maailmanlopusta millaiseksi ihminen muuttuu silloin. Raamatusta en silloin tiennyt paljoa. En ollut varsinaisesti "uskossa", mutta tiesin, että Jumala puhui.
- fdafasdfafsd
Niin Jeesuksen nimi onkohan ollut leshua vai kuitenkin Yeshua. Eli saivatko nauhalle tämän sanan selvästi.
Joka tapauksessa pidän profetiaa merkittävänä, jos vain täällä esitetyt kuvaukset tapahtumien kulusta pitävät paikkansa ja taitavat pitää. Jos seurakunnan kokouksessa 8-vuotias tyttö alkaa puhumaan arameaa, niin Herrahan siellä puhuu.
Idän Hades alkaa siis keväällä kiehua yli äyräidensä ja mitä ilmeisimmin profetia Suomelle eli Tukholman profetia alkaa tapahtumaan: http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm
Jumala tässä viestissä kehottaa luottamaan hänen turvaansa uskolla, joka on horjumaton. Tätä vahvaa uskoa tarvitaan, kun Venäjä tulee rajan yli Suomen puolelle kolmannen maailman sodan jälkeen.>>...leshua vai kuitenkin Yeshua.
Tai sitten tyttö on muistanut vähän väärin ulkoa opettelemansa plörinän...- uskisss
kekek-kekek kirjoitti:
>>...leshua vai kuitenkin Yeshua.
Tai sitten tyttö on muistanut vähän väärin ulkoa opettelemansa plörinän...8-vuotiaat tytöt eivät osaa tehdä tällaisiä feikkitemppuja. Jumala on käyttönyt muitakin 8-vuotiaita tyttöjä, koska nämä ovat vilpittömiä ja eivät pysty itse sepittämään kertomustaan. Tässä yksi vakuuttava esimerkki toisen tytön todistuksesta: http://spiritlessons.com/Documents/8_year_old_girl/English_Rapture_and_Tribulation.htm
- Yäks!
uskisss kirjoitti:
8-vuotiaat tytöt eivät osaa tehdä tällaisiä feikkitemppuja. Jumala on käyttönyt muitakin 8-vuotiaita tyttöjä, koska nämä ovat vilpittömiä ja eivät pysty itse sepittämään kertomustaan. Tässä yksi vakuuttava esimerkki toisen tytön todistuksesta: http://spiritlessons.com/Documents/8_year_old_girl/English_Rapture_and_Tribulation.htm
Lastensuojeluviranomaisilla tulee ilmeisesti riittämään duunia myös Suomen rajojen ulkopuolella.
- Jumalan armosta
Joku aiemmin mainitsi kirjoituksessa teinitytön profetoinnista, niin kyllä jumala voi 8 vuotiastakin käyttää. On se aasikin puhunut niin ei se tuo mikään ihme enää ole.
- tantta
Yäks! kirjoitti:
Lastensuojeluviranomaisilla tulee ilmeisesti riittämään duunia myös Suomen rajojen ulkopuolella.
Niin mitä tutkimista tässä on. Evät ilmeisesti ole tutkineet ja lapsi saa vapaasti todistaa.
- Yäks!
Jumalan armosta kirjoitti:
Joku aiemmin mainitsi kirjoituksessa teinitytön profetoinnista, niin kyllä jumala voi 8 vuotiastakin käyttää. On se aasikin puhunut niin ei se tuo mikään ihme enää ole.
Miksi J-la käyttää vaikkapa vain 8-vuotiaita tyttöjä?Eivätkö pojat kelpaa vai ovatko tytöt herkempiä höynäytettäviä?
- -asdfsdfg
tantta kirjoitti:
Niin mitä tutkimista tässä on. Evät ilmeisesti ole tutkineet ja lapsi saa vapaasti todistaa.
Ikävää jos näin on. Maaningan lastensuojelu ei ole ajan tasalla. Tuollaiseen tulisi puuttua välittömästi.
- erghbgb
Yäks! kirjoitti:
Miksi J-la käyttää vaikkapa vain 8-vuotiaita tyttöjä?Eivätkö pojat kelpaa vai ovatko tytöt herkempiä höynäytettäviä?
Lestadiolais- ja katolilaispiireissä valitettavan laajalle levinnyt lasten hyväksikäyttöilmiö näyttää saavan jalansijaa muuallakin.
uskisss kirjoitti:
8-vuotiaat tytöt eivät osaa tehdä tällaisiä feikkitemppuja. Jumala on käyttönyt muitakin 8-vuotiaita tyttöjä, koska nämä ovat vilpittömiä ja eivät pysty itse sepittämään kertomustaan. Tässä yksi vakuuttava esimerkki toisen tytön todistuksesta: http://spiritlessons.com/Documents/8_year_old_girl/English_Rapture_and_Tribulation.htm
No jos koko pienen ikänsä on tyttö hurmoksellisessa uskovaisperheessä elänyt, missä kiidetään uskovaiskokouksesta uskovaiskokoukseen, niin on kai se oppinut siinä talon tavoillekin samalla. Nähnyt kuinka kielillä puhutaan ja sen sellaista.
Kovasti "luotettavalta" näyttää tuo sinunkin linkkisivu...- Muitakin on!
-asdfsdfg kirjoitti:
Ikävää jos näin on. Maaningan lastensuojelu ei ole ajan tasalla. Tuollaiseen tulisi puuttua välittömästi.
Jumala kohtaa nuoria:
Taivasnäky kesäleirillä
Varkauden helluntaiseurakunnan kesäleiri oli 4.-7.7.1994 Hartikansalossa. Lapsia oli saapunut leirille yli sata. Näiden lasten joukossa oli myös 10-vuotias Tanja. Leirin viimeisenä yönä tapahtui jotakin todella mielenkiintoista: Tanja sai nähdä noin tunnin mittaisen näyn, jossa hän vieraili taivaskodissa. Sain olla kuuntelemassa, kokemassa ja muistiin kirjoittamassa sen, mitä Tanja näkynsä aikana kertoi.
Heräsin aamuyöllä kello 3:30 siihen, että joku leiriläisistä puhui ja itki kuuluvalla äänellä. Menin ulos pienen teltan luokse josta kuului kaunista englanninkieltä. Hämmentyneenä kuuntelin ja heti ymmärsin, ettei tilanne ollut aivan tavallinen vaan Tanja-tytär sai kokea ja nähdä yliluonnollista. Teltassa nukkui neljä tyttöä: Tanja (10 v), Katja (11 v), Reetta (11 v) sekä Titta (8 v). Tytöt olivat heränneet Tanjan äänekkääseen puheeseen. Ilosta itkien tytöt kertoivat minulle: Tanja on taivaassa. Teltan ympärille tuli paljon pikkulintuja kun Tanja alkoi puhumaan taivaasta. Linnut sirkuttelivat tavallista kovemmin ja Tanja sirkutteli linnuille, aivan kuin olisi keskustellut niiden kanssa. Titta kertoi erikoisen heräämisensä: enkeli tuli luokseni ja sanoi: "Herää Titta herää."
Tyttöjä hetken kuunneltuani menin asuntovaunulle kutsumaan aviomieheni kuuntelemaan tapahtumaa. Olimme molemmat hämmästyneitä. Koimme teltan ympärillä taivaallisen ilmapiirin. Me itkimme kohdatessamme Jumalasta tulevan hyvyyden. Koimme konkreettisesti kuinka Jeesus todella rakastaa lapsia ja että taivas on todellakin varattu lasten kaltaisille. Käsitimme, että tämä kaikki on nyt kirjoitettava muistiin. Menin pieneen vihreään telttaan ja aloin kirjoittamana muistiin kaiken sen mitä tapahtui.
Tanja ylisti ja kiitti Jeesusta englannin kielellä puhuen sitä niin kauniisti ja täydellisesti, että viimeinenkin epäilyt näyn aitoudesta sai luvan haihtua mielestäni. Välillä Tanja puhui suomeksi kertoessaan näkemiensä asioiden yksityiskohtia.
"Olen Taivaassa"
Tanja kertoi: "Olen taivaassa. Täällä on paljon eläimiä, jotka leikkivät keskenään. Kaikki eläimet ovat kesyjä. Tuo karhu on 2 m 90 cm ja minä olen sen kaverina. Karhu näytti minulle oman pesänsäkin. Minä annoin siilille pusun, mutta Jeesus sanoi: 'Tso! Tso! Älä imaise siilin nenää niin kovaa.' Tuolla on samanlainen hevonen kuin Toni ja kolme erikoista koiraa. My little dog. (Puhui englanniksi monia eläinten nimiä). Tuolla on yksinäinen musta lassie. (Reetta; sehän on minun koirani) Oi miten ihania kaloja täällä on. Hui! Ilves, käärmeitä. Täällä ei enää metsästetä, koska täällä ei ole pahuutta. Täällä on monia tuttuja. Katja, Reetta, Titta. (Mainitsi nimeltä myös Katjan kavereita, joista Tanja ei ole koskaan edes kuullut.) Isä ja äitikin ovat täällä. Mam and daddy! (Tätä hän kertoi suuresti iloiten.) Enkku, 6. Enkku, 10! Jeesus sanoi minulle, että täällä se on kymmenen.
Enkeleitä
Täällä soi kaksi kultaista harppua. Kuulen enkelkuoron laulua, joka on todella ihanaa. He laulavat: 'Halleluja, kiitos Jeesus...'. Jeesus sanoi minulle: 'Mene tuonne enkelien kanssa laulamaan, etteivät pikkulinnut pelästy.' (Pikkulinnut olivat teltan ulkopuolella näyn alkaessa.) Sitten Tanja alkoi laulamaan hyvin kaunista laulua englannin kielellä. Enkelit ovat hyvin kauniita, ne kaikki ovat erilaisia. Tiedän kaikkien enkeleiden nimet. (Lausui puhtaasti englanniksi:) Jake, komeampi kuin (eräs) Markus, Susan, hänellä on polviin ulottuva vaalea, laineikas tukka, hän on tosi kaunis; ihana hymy, pusuhuulet ja sileät kädet. Gabriel, Rafael, lasten ystävä. Sleeping sekä Matt. Mark ja tyttö jolla on hartioille ulottuvat hiukset, hänen nimensä on Bagella. Tavallisen koko monilla enkeleillä on 139 cm:n pituiset siivet. Joillakin ihmisillä on jopa kaksi enkeliä. Enkeli antoi minulle jäätelöä, taivaallisia karkkeja joita jakaa kaksi enkeliä.
jatkuu... - Muitakin on!
Muitakin on! kirjoitti:
Jumala kohtaa nuoria:
Taivasnäky kesäleirillä
Varkauden helluntaiseurakunnan kesäleiri oli 4.-7.7.1994 Hartikansalossa. Lapsia oli saapunut leirille yli sata. Näiden lasten joukossa oli myös 10-vuotias Tanja. Leirin viimeisenä yönä tapahtui jotakin todella mielenkiintoista: Tanja sai nähdä noin tunnin mittaisen näyn, jossa hän vieraili taivaskodissa. Sain olla kuuntelemassa, kokemassa ja muistiin kirjoittamassa sen, mitä Tanja näkynsä aikana kertoi.
Heräsin aamuyöllä kello 3:30 siihen, että joku leiriläisistä puhui ja itki kuuluvalla äänellä. Menin ulos pienen teltan luokse josta kuului kaunista englanninkieltä. Hämmentyneenä kuuntelin ja heti ymmärsin, ettei tilanne ollut aivan tavallinen vaan Tanja-tytär sai kokea ja nähdä yliluonnollista. Teltassa nukkui neljä tyttöä: Tanja (10 v), Katja (11 v), Reetta (11 v) sekä Titta (8 v). Tytöt olivat heränneet Tanjan äänekkääseen puheeseen. Ilosta itkien tytöt kertoivat minulle: Tanja on taivaassa. Teltan ympärille tuli paljon pikkulintuja kun Tanja alkoi puhumaan taivaasta. Linnut sirkuttelivat tavallista kovemmin ja Tanja sirkutteli linnuille, aivan kuin olisi keskustellut niiden kanssa. Titta kertoi erikoisen heräämisensä: enkeli tuli luokseni ja sanoi: "Herää Titta herää."
Tyttöjä hetken kuunneltuani menin asuntovaunulle kutsumaan aviomieheni kuuntelemaan tapahtumaa. Olimme molemmat hämmästyneitä. Koimme teltan ympärillä taivaallisen ilmapiirin. Me itkimme kohdatessamme Jumalasta tulevan hyvyyden. Koimme konkreettisesti kuinka Jeesus todella rakastaa lapsia ja että taivas on todellakin varattu lasten kaltaisille. Käsitimme, että tämä kaikki on nyt kirjoitettava muistiin. Menin pieneen vihreään telttaan ja aloin kirjoittamana muistiin kaiken sen mitä tapahtui.
Tanja ylisti ja kiitti Jeesusta englannin kielellä puhuen sitä niin kauniisti ja täydellisesti, että viimeinenkin epäilyt näyn aitoudesta sai luvan haihtua mielestäni. Välillä Tanja puhui suomeksi kertoessaan näkemiensä asioiden yksityiskohtia.
"Olen Taivaassa"
Tanja kertoi: "Olen taivaassa. Täällä on paljon eläimiä, jotka leikkivät keskenään. Kaikki eläimet ovat kesyjä. Tuo karhu on 2 m 90 cm ja minä olen sen kaverina. Karhu näytti minulle oman pesänsäkin. Minä annoin siilille pusun, mutta Jeesus sanoi: 'Tso! Tso! Älä imaise siilin nenää niin kovaa.' Tuolla on samanlainen hevonen kuin Toni ja kolme erikoista koiraa. My little dog. (Puhui englanniksi monia eläinten nimiä). Tuolla on yksinäinen musta lassie. (Reetta; sehän on minun koirani) Oi miten ihania kaloja täällä on. Hui! Ilves, käärmeitä. Täällä ei enää metsästetä, koska täällä ei ole pahuutta. Täällä on monia tuttuja. Katja, Reetta, Titta. (Mainitsi nimeltä myös Katjan kavereita, joista Tanja ei ole koskaan edes kuullut.) Isä ja äitikin ovat täällä. Mam and daddy! (Tätä hän kertoi suuresti iloiten.) Enkku, 6. Enkku, 10! Jeesus sanoi minulle, että täällä se on kymmenen.
Enkeleitä
Täällä soi kaksi kultaista harppua. Kuulen enkelkuoron laulua, joka on todella ihanaa. He laulavat: 'Halleluja, kiitos Jeesus...'. Jeesus sanoi minulle: 'Mene tuonne enkelien kanssa laulamaan, etteivät pikkulinnut pelästy.' (Pikkulinnut olivat teltan ulkopuolella näyn alkaessa.) Sitten Tanja alkoi laulamaan hyvin kaunista laulua englannin kielellä. Enkelit ovat hyvin kauniita, ne kaikki ovat erilaisia. Tiedän kaikkien enkeleiden nimet. (Lausui puhtaasti englanniksi:) Jake, komeampi kuin (eräs) Markus, Susan, hänellä on polviin ulottuva vaalea, laineikas tukka, hän on tosi kaunis; ihana hymy, pusuhuulet ja sileät kädet. Gabriel, Rafael, lasten ystävä. Sleeping sekä Matt. Mark ja tyttö jolla on hartioille ulottuvat hiukset, hänen nimensä on Bagella. Tavallisen koko monilla enkeleillä on 139 cm:n pituiset siivet. Joillakin ihmisillä on jopa kaksi enkeliä. Enkeli antoi minulle jäätelöä, taivaallisia karkkeja joita jakaa kaksi enkeliä.
jatkuu...Jatkoa:
Helmiportti, kultainen kaupunki
Hei, tuolla on tulinen meri, mutta minäpä olen taivaassa! Lampia, järviä, puutarha, paljon kukkia, vihreätä ympäriinsä. Hedelmäpuita, mansikoita, kirsikoita. (Maiskutteli taivaallisia kirsikoita ja banaanimössöä, herkkuruokaansa.) Kultainen meri ja täällä on myös kultainen kaupunki, jossa ihmiset kantavat kultaisia tiiliä, ruukkuja ja kaikki on kultaa. Helmiporttikin on. Taivas on aivan kirkkaan sininen, ei pilviä. Joku kirkas valaisee kaikkea. Ei ole yötä eikä päivää ja mikään ei satu.
Raamatun henkilöitä
Aabraham, hänellä on kalju, vain sivulla vähän vaaleaa tukkaa ja hänellä on harmaa pitkä parta. Aadamilla on harmaat hiukset ja napaan ylettyvä parta ja valkoiset vaatteet. Eevalla on pitkät ruskeat hiukset ja aika sotkussa. Maria, Daavid, Daniel. (Luetteli monien profeettojen nimiä englannin kielellä.) Jarmo ja Ari heittelivät järvessä palloa. Aabraham tuli sanomaan: 'tulkaa nyt pois sieltä järvestä, ettette tule kipeäksi.' Pojat vastasivat: 'ei täällä voi tulla kipeäksi!' Jeesus kertoi minulle, että Marian Joosef oli kuollut syöpään sairastettuaan yhden kuukauden, mutta tätä ei kerrota Raamatussa. Täällä on se puu josta Eeva söi. Nyt sen päällä on lasikupoli, ettei kukaan enää voi syödä siitä.
I love Jesus
Olet ihana Jeesus! Me saamme olla Jeesuksen kanssa. Minä saan istua Jeesuksen pään päällä. Katja istuu olkapäällä. Titta on Jeesuksen sylissä ja Reetta riippuu Jeesuksen jalassa. Meillä on taivaalliset nimet. Minun nimeni on Sindy, Katja on Kristin, Reetta on Redmouse ja Titta on Titlittle. Jeesus kertoi vitsin: 'Enkeli meni kauppaan, mutta joutui tulemaan takaisin, kun siivet unohtui kotiin.' Jeesus sanoi, ettei täällä tarvita hammasharjaa, koska sinun hampaasi ovat aina puhtaat. Taivaaseen tulee koko ajan paljon ihmisiä. Nuoria, vanhoja, vauvoja, kaiken ikäisiä. Kaikilla on kultainen kaulusosa, sekä ranteissa ja helmoissa kultaa. Jeesuksella on kultainen kunniavyö, jota ei ole muilla.
En haluaisi enää maan päälle
I love you Jesus! I love you Jesus! Hänen rakkautensa yltää yli avaruuden! Jeesuksella on tummanruskeat hiukset, ruskea parta, vähän pidempi kuin (eräällä) Pekalla, siniruskeat silmät. Hänen katse on kuin auringon valaistus. Hänen yllään on valkea loistava puku. Jeesus sanoi minulle arvoituksen, jota minun tulisi elinaikanani miettiä: 'onko taivas auringossa vai avaruuden toisella puolen?' Sanoin että minun mielestäni se on auringossa. Jeesus ei vastannut siihen mitään. Nyt Jeesus ottaa viinin ja leivän. Murtaa leivän ja antaa siitä palan minulle. I love you Jesus! (Tanja alkoi rukoilla erittäin palavasti ja itkien.) Jeesus, Jeesus, paranna minusta tämä reuma! Please! Please! Jeesus sanoi minulle: 'mene vielä maan päälle ja odota vielä hetki.' Jeesus! Minä en haluaisi mennä enää uudestaan maan päälle! En haluaisi mennä kouluun! Haluaisin käydä vielä uudestaan siellä Hartikansalon leirillä, siellä oli kivaa. Haluaisin leikkiä siellä ystävieni kanssa ja sitten haluaisin olla vain taivaassa. Jeesus sanoi: 'sinun tulee mennä vielä kouluun ja todistaa muillekin lapsille, että hekin uskoisivat minuun.'
Tämä näky rohkaisi ja innoitti kaikkia meitä leirin ohjaajia ja leiriläisiä julistamaan yhä innokkaammin taivaan todellisuutta ja kertomaan pelastussanomaa. Kiinnitettäköön tämä taivasnäky sinunkin sydämiisi ja katseesi voittopalkintoon.
Marjut Rimpeläinen - uskissss
Muitakin on! kirjoitti:
Jatkoa:
Helmiportti, kultainen kaupunki
Hei, tuolla on tulinen meri, mutta minäpä olen taivaassa! Lampia, järviä, puutarha, paljon kukkia, vihreätä ympäriinsä. Hedelmäpuita, mansikoita, kirsikoita. (Maiskutteli taivaallisia kirsikoita ja banaanimössöä, herkkuruokaansa.) Kultainen meri ja täällä on myös kultainen kaupunki, jossa ihmiset kantavat kultaisia tiiliä, ruukkuja ja kaikki on kultaa. Helmiporttikin on. Taivas on aivan kirkkaan sininen, ei pilviä. Joku kirkas valaisee kaikkea. Ei ole yötä eikä päivää ja mikään ei satu.
Raamatun henkilöitä
Aabraham, hänellä on kalju, vain sivulla vähän vaaleaa tukkaa ja hänellä on harmaa pitkä parta. Aadamilla on harmaat hiukset ja napaan ylettyvä parta ja valkoiset vaatteet. Eevalla on pitkät ruskeat hiukset ja aika sotkussa. Maria, Daavid, Daniel. (Luetteli monien profeettojen nimiä englannin kielellä.) Jarmo ja Ari heittelivät järvessä palloa. Aabraham tuli sanomaan: 'tulkaa nyt pois sieltä järvestä, ettette tule kipeäksi.' Pojat vastasivat: 'ei täällä voi tulla kipeäksi!' Jeesus kertoi minulle, että Marian Joosef oli kuollut syöpään sairastettuaan yhden kuukauden, mutta tätä ei kerrota Raamatussa. Täällä on se puu josta Eeva söi. Nyt sen päällä on lasikupoli, ettei kukaan enää voi syödä siitä.
I love Jesus
Olet ihana Jeesus! Me saamme olla Jeesuksen kanssa. Minä saan istua Jeesuksen pään päällä. Katja istuu olkapäällä. Titta on Jeesuksen sylissä ja Reetta riippuu Jeesuksen jalassa. Meillä on taivaalliset nimet. Minun nimeni on Sindy, Katja on Kristin, Reetta on Redmouse ja Titta on Titlittle. Jeesus kertoi vitsin: 'Enkeli meni kauppaan, mutta joutui tulemaan takaisin, kun siivet unohtui kotiin.' Jeesus sanoi, ettei täällä tarvita hammasharjaa, koska sinun hampaasi ovat aina puhtaat. Taivaaseen tulee koko ajan paljon ihmisiä. Nuoria, vanhoja, vauvoja, kaiken ikäisiä. Kaikilla on kultainen kaulusosa, sekä ranteissa ja helmoissa kultaa. Jeesuksella on kultainen kunniavyö, jota ei ole muilla.
En haluaisi enää maan päälle
I love you Jesus! I love you Jesus! Hänen rakkautensa yltää yli avaruuden! Jeesuksella on tummanruskeat hiukset, ruskea parta, vähän pidempi kuin (eräällä) Pekalla, siniruskeat silmät. Hänen katse on kuin auringon valaistus. Hänen yllään on valkea loistava puku. Jeesus sanoi minulle arvoituksen, jota minun tulisi elinaikanani miettiä: 'onko taivas auringossa vai avaruuden toisella puolen?' Sanoin että minun mielestäni se on auringossa. Jeesus ei vastannut siihen mitään. Nyt Jeesus ottaa viinin ja leivän. Murtaa leivän ja antaa siitä palan minulle. I love you Jesus! (Tanja alkoi rukoilla erittäin palavasti ja itkien.) Jeesus, Jeesus, paranna minusta tämä reuma! Please! Please! Jeesus sanoi minulle: 'mene vielä maan päälle ja odota vielä hetki.' Jeesus! Minä en haluaisi mennä enää uudestaan maan päälle! En haluaisi mennä kouluun! Haluaisin käydä vielä uudestaan siellä Hartikansalon leirillä, siellä oli kivaa. Haluaisin leikkiä siellä ystävieni kanssa ja sitten haluaisin olla vain taivaassa. Jeesus sanoi: 'sinun tulee mennä vielä kouluun ja todistaa muillekin lapsille, että hekin uskoisivat minuun.'
Tämä näky rohkaisi ja innoitti kaikkia meitä leirin ohjaajia ja leiriläisiä julistamaan yhä innokkaammin taivaan todellisuutta ja kertomaan pelastussanomaa. Kiinnitettäköön tämä taivasnäky sinunkin sydämiisi ja katseesi voittopalkintoon.
Marjut RimpeläinenTässä on toinen näky, jossa 8-vuotias tyttö Puerto Ricosta sain näyn, jossa hän pääsi vierailemaan sekä taivaassa että kadotuksessa:
http://spiritlessons.com/Documents/8_year_old_girl/English_Rapture_and_Tribulation.htm
Tämä todistus on saman kaltainen kuin tuo suomalainen todistus. Minusta nämä todistuksen vahvistavat toisiaan. - Tuom.
Tuossa on mielenkiintoinen saranakohta: "Venäläiset tulevat kolmannen maailmansodan jälkeen." Tämä siksi, että saattaa olla syy miksi joissain ilmestyksissä
Jeesus saattaa hakea ennen sitä pois?
On olemassa myös "hiljaisia profetioita", mistä yrittää päätellä jotain sellaista tapahtuvan, mikä on "salaisuus".
Se miksi vihulaisten tuleminen voi olla tottakin. Mutta siinä mielessä väärä, että huomio kiinnittyy liikaa maallisiin, eikä Jeesuksen tuloon. Ja keskustelu ajautuu pois hengellisistä. - ikäviä juttuja.
kekek-kekek kirjoitti:
No jos koko pienen ikänsä on tyttö hurmoksellisessa uskovaisperheessä elänyt, missä kiidetään uskovaiskokouksesta uskovaiskokoukseen, niin on kai se oppinut siinä talon tavoillekin samalla. Nähnyt kuinka kielillä puhutaan ja sen sellaista.
Kovasti "luotettavalta" näyttää tuo sinunkin linkkisivu...Kyllähän se näin lienee,että jos koko pienen ikänsä kiitänyt uskovaiskouksesta toiseen niin väkisinhän siinä kouliintuu ja oppii myös puhumaan sellaista,mitä eräät haluavat kuulla.Ja kaikkihan tapahtuu tietysti ennakolta tehdyn käsikirjoituksen mukaan.
Voisi sanoa niinkin,että kun aikusten profetiat eivät enää riitä,niin niitä
haetaan myös alaikäisten kautta.Ikävää kun näin on koska lapset ovat lapsia ja heidän pitäisi myös viettää normaalia lapsen elämää ja aikuistua sitä kautta.
Toisenlainen käytäntö voi aikuisiällä aiheuttaa ikäviäkin traumoja. - Voijummijammi!
Muitakin on! kirjoitti:
Jumala kohtaa nuoria:
Taivasnäky kesäleirillä
"Olen Taivaassa"
Enkeleitä
jatkuu...Oliko tytöllä mittanauha mukana kun noi tarkasti tiesi kertoa karhusta ja enkeleistä?
Jäätelöä ja taivaallisia karkkeja... huh Huh! Sen kyllä ymmärtää että lapsilla on vilkas mielikuvitus,varsinkin jos heille pakkosyötetään satutarinoita pienestä pitäen mutta että aikuisetkin uskovat tällaista.
- uskissss
Tuo idän Hades tarkoittanee Idän paholaista. Kreikkalainen Hades, Vanhan testamentin tuonela ja Lähi-idän uskontojen manala läheistä sukua toisilleen: http://www.argumentti.fi/argumentti/2011/10/juutalaisuus-kristinusko-islam/
- Do Ping!
Kun tuo "Idän Hades" ei keväällä,kesällä eikä edes loppuvuonna,taaskaan ala kiehumaan yli äyräidensä,niin sen jälkeen varmaan profetoidaan Kiinan kielellä.
- Toiv. hyvä ennustus
Pistäkää palstalle suomennos. On mahdotonta että 8-vuotias tyttö puhuisi arameaa, jos niin on todella tapahtunut.
- KTS (Ei kirj.)
Mikähän siinä on että vieläkin löytyy muutamia keppuloita, joiden mielestä se piru on aina siellä idässä. Luuin kaiken tämän jääneen sinne AKS:n ja Lapuan Liikkeen aikoihin...Mitä nyt Pekka Siitoin yritti aikoinaan puhaltaa tulta hiileen...
- mammsseli2
Kyllä kielillä puhumista, sen selittämistä. Näkyjä ja niiden tulkintaa on Raamatussa ja on nykyelämässä. Iästä ja sukupupolesta riippumatta.
- uskisss
Perber,
Saitteko tytön puheen nauhalle? Aiotteko julkaista Youtubessa puheen?- Perber
Puhe on nauhalla joskin laatu on kuulema melko heikko eli muuta hälinää tulee päälle mikä osaltaan vaikeuttaa käännöstyötä. En tiedä aiotaanko julkaista, tämä lienee tytön vanhemmista kiinni.
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti. - Koitakaa vain jaksaa
Perber kirjoitti:
Puhe on nauhalla joskin laatu on kuulema melko heikko eli muuta hälinää tulee päälle mikä osaltaan vaikeuttaa käännöstyötä. En tiedä aiotaanko julkaista, tämä lienee tytön vanhemmista kiinni.
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti.Vaikka nauhan mukana on hälinää, niin sitä saa pois yllättävän paljon digitaalisella käsittelyllä. Toivottavasti teidän seurakunnassa on osaavia ihmisiä, jotka löytävät oikeaa apua.
Netissäkin taitaa olla jokunen ilmainen apuohjelma, jolla saa kaivettua hälinän alta puheen ulos. Täällä on ilmaisia äänenkäsittelyohjelmia:
http://mp3.about.com/od/essentialsoftware/tp/bestaudioeditors.htm
(huom hälinää saa lapsen kimeän äänen päältä pois, kun pelkästää säätää taajuuskorjaimella joitakin matalia ja korkeimpia taajuuksia pois äänestä - ohjelmissa on kohinan vaimentimia, joilla saa kohinaa pois)
Tilanne on NIIN MERKITTÄVÄ, että näkisin todella vaivaa tämän takia.
Sen jälkeen julkaisisin nauhan Youtubessa. Ei sitä lapsen sukunimeä siellä tarvi kertoa, mutta jos vanhemmat ovat uskossa, niin luottavat Jumalaan ja eivät pelkää nimen julkaisemista.
Jos saatte MP3 tai AAC muotoon nauhan puheosan, niin minäkin voi tarvittaessa auttaa kunhan laitat sivuille jonkun sähköpostiosoitteen, niin ota yhteyttä. - Atte Ateisti
Perber kirjoitti:
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti.Me odottelemme...
Vaikka tiedän jo miten tulee käymään. - koitakaa jaksaa
Perber kirjoitti:
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti.Niin äänen selkiyttämisestä on tässä ohjeet:
How to Make Your Bad Voice Recording Sound Good on the Computer
http://www.ehow.com/how_6785063_make-recording-sound-good-computer.html
How to Make a Voice Sound Better by Computer
http://www.ehow.com/how_5136287_make-voice-sound-better-computer.html
AUDACITY äänenkäsittelyohjelman saa ilmaiseksi täältä:
http://www.ilmaisohjelmat.fi/audacity - käyttäkää tuota
Perber kirjoitti:
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti.Tässä on suorampi ratkaisu puheen selkiinnyttämiseen.
CleanSpeech is a free alternative to other audio editors that are oriented for preparation of music. It is derived from Audacity, with simplifications and enhancements aimed at improving the clarity of speech and streamlining preparation.
Here are several scenarios where CleanSpeech is appropriate:
church has backlog of sermons they want to make available for distance listening (the original name of this freeware was SermonEditor)
school has backlog of recorded classroom lectures they want to upload to their website for distance learning .... jne
http://cleanspeech.sourceforge.net/
Kun muunnatte nauhan MP3 tai AAC muotoon, niin käyttäkää vähintään 256 kb/s laatua tai mielellään suurempaan laatua (320 kb7s), niin puheesta saa paremmin irti. Perber kirjoitti:
Joku kysyi myös voisiko kuulemani "Ieshua" olla "Yeshua". Voi olla, en ole nähnyt mitään kirjoitettuna, Ieshua oli vain se miltä se minusta kuulosti.Arameaksi Nimi on Eashoa, mutta se lienee muinoin lausuttu kuten hebrealainen Yeshua.
Seuraavassa linkissä alkuperäinen Eashoa on sen vuoksi kirjoitettukin Nimeksi Yeshua (lue oikealta vasemmalle):
http://www.peshitta.org/
- Atte Ateisti
No niin vissiin.
Aramea on hyvin lähellä hepreaa. Olen itse opiskellut hepreaa ja saan siltä pohjalta hyvin selvää arameastakin.
Joten antaa tulla vain nyt sitä "arameaa". Odottelen. Edes yksi sana?- koittakaa jaksaa
Niin tuon ääninauhan saa selkiinnytetyksi äänenkäsittelyllä. Youtuben kautta saamme käännösapua periaatteessa kansainvälisellä tasolla ja sinäkin Atte voit sitten yrittää kääntää Youtuben kautta.
- Koittakaa jaksaa
Suomen katolisessa kirkossa on paljon irakilaisia, joiden äidinkieli on aramea. Osa katolisista irakilaisista osaa muinaisarameaakin.
- shemajjaa
hadid ka qanaa.... otappa selvää ja pysy selvänä
- Maalit rapisee..
Mitenkäs tämä "mielettömän tärkeä" Maaningan profetia on päässyt unohtumaan?
Vai onko se nyt päätetty toistaiseksi unohtaa ja pääsääntöisesti keskittyä Amerikan maahan sekä Pedon Merkkiin eli mikrosiruihin?
Ai niin,katselin äsken ulkovarastoni seinän maalipintaa ja totesin,että siitä on irronnut
isoja maalisuikaleita!
Irronneitten maalisuikaleitten alue muodosti aivan kuin Suomen kartan sekä ison,kita
avoinna olevan karhun profiilin!- Tuom.
Kyllä sinulla nyt housun lahkeet tutisee näiden ennustusten suhteen. Kannattais mennä nyt aluksi ihan mielenterveyshoitajalle ja varata aika TK:n lääkärille, jos tällaiset asiat painavat. Aluksi vinkkkinä kannattaisi pysyä erossa näistä maailmanloppusivustoilta. Näin Pääsiäisenä kannattaisi vaan kerätä pajunkissoja ja syödä mämmiä. Ja sitten mennä aikaisin nukkumaan halinallen kanssa.
- Maalit rapisee..
Housunlahkeeni eivät minulla tutise näiden ennustustusten suhteen.
Itse asiassa tutisen naurusta näidenkin ennustusten suhteen ja ei voi todeta muuta
kuin sen,että kyllä eräät maailmanloppusivustot ovat erittäin humoristisia!
TK käynnit,mämmin syönnin,munien,siis kananmunien,maalamisen,pajunkissojen
keräilyn sekä halinallen,ja ehkä myös tutin,käytön jätän muille.
Eikös muuten pajunkissojen keräily ole eläinsuojelulain vastaista?- Yeshua on Herramme
Teille epäuskoisille olisi tässä muutama Sana Jumalalta:
"March 29, 2012:
“This is a Letter of FATHER GOD - THE ALMIGHTY GOD of Heaven and Earth:
MY Judgments are soon released on this earth, MY earth, that I have created....
....What you have seen so far are birth pangs before the birth. Now I say unto you, the birth pangs are ready to burst open. They will be changed in one moment into MY Glorious End Time Judgments. Glorious you ask? Yes, Glorious I tell you, because the Time for all things has come.
The End Time of all things has come. I will not discuss with you anymore. I am not going to waste MY Time anymore to convince you. You accept it or not.
You have the witness of MY SPIRIT in you. I have spent thousands of Words on MY people, on MY earth, to convince her of the Times that are coming. Thousands of Words! Therefore, I will now do no more.
This is the Time of all things. The Time of My Glorious End Time Judgments. Go to your chat room to discuss and refute these Words, but do not come to ME anymore for this case. The Time has come and is here...
...I have explained why to you in previous Words. But apparently many of you do not accept MY Words and you think you are GOD and know better. Good. No problem. I now address MYSELF to MY beloved bride:
‘My beloved, come to ME in the Intimate Place and I will confirm to you even more than before. I see that many of you seek ME seriously because of MY Words. Thank you for that. I will reward you richly.
But MY beloved, you have to do something for ME. This is what I ask:
Come to ME in that Intimate Place, where We can talk together and pass the night—
That Place for Us alone. I want you more in that Place MY beloved, much more. So come.
This is the Place of Protection, this is the Place of Psalm 91.
This is the Place where I will wrap MY Wings around you as protection from MY Judgments that are coming now. You will soon see and hear it.
Come to Me in that Place. It is the only Place where you are now safe. Come, MY beloved. Nothing else matters now...but to come into this Intimate Place of shelter where We can pass the night together, think and dialogue about everything that is coming.
I love you, MY beloved. I want to speak much more to your hearts, so come ... I wait for you there.’.."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_147
- Tuom.
Mikä tämä Maaningan seurakunta oikein on? Onko tällaista edes olemassa, missä pikku lapsi profetoi arameaksi. Taitaa olla aika pienet piirit, missä tällaista on tapahtunut. Onko tämä jokin salaseura, kun ei ainakaan luterilaisissa piireissä ole havaintoa? Vapaata suuntaa ei tietääkseni paikkakunnalla edes ole.
Haarajärjestöjä ja kotikokouksia kyllä on.- Herpertti.
Nyt kun eräs lapsi on käynyt jossain ja toinen on saanut jonkun sanoman,niin mikä tällä hetkellä lienee tilanne Maaningan profetiatin suhteen?
Vai onko kyseinen profetia siirretty roskakoriin koska tuoreempia on tullut tilalle? - Herppesti
Herpertti. kirjoitti:
Nyt kun eräs lapsi on käynyt jossain ja toinen on saanut jonkun sanoman,niin mikä tällä hetkellä lienee tilanne Maaningan profetiatin suhteen?
Vai onko kyseinen profetia siirretty roskakoriin koska tuoreempia on tullut tilalle?Mistä tämä uteliaisuus lapsiin kohdistuu? Mikä lienee tilanne omalla kohdallasi?
- t.rollija
Koko juttu on pelkkä trolli.
- sionlion
menkää luontoon ja eläkää, moinen istuskelu sisätiloissa ja energian tuhlaaminen tällä forumilla vain pistää väsyttämään.
- Jokkantii (Ei kirj.)
Mikä tää Maaningan profetia-juttu on??
Voisko joku rykästä sen profetian tännen niinku kokonaisuudessaan? - Maaningan Mahti.
Jokos tämä Maaningan profetia on osoittanut täyttymisen merkkejä,vai onko se toistaiseksi päätetty unohtaa koska parempia profetioita ylösottojen kera on tullut
tilalle. - Onks' valoo?
Aloituksessa mainittiin "..ieshuan kulkevan Suomen kansan rinnalla kun "Idän Hades"
alkaa keväällä kuohumaan yli äyräidensä.."
Haluaisin vaan huomauttaa siitä,että heinäkuukin on jo loppusuoralla ja syksy on tulossa eikä se "Idän Hades" vieläkään kiehu yli äyräidensä.
Eli hei haloo,onks' valoo? - Täh?
Samaa kysyn minäkin eli jokos se "Idän Hades" on alkanut kiehumaan yli äyräidensä
ja onko se Ieshua edelleen rinnallemme?
Täh?- yksin armosta
No onhan se haades jo kiehunut yli äyräidensä, ette vain ole huomanneet sitä!
- Tuom.
yksin armosta kirjoitti:
No onhan se haades jo kiehunut yli äyräidensä, ette vain ole huomanneet sitä!
Haades tulee vaan yltymään ajan myötä. Seuratkaa vaan uutisia. Meidän maassamme on kyllä tilaa ihan omalle "haadeksellemme". Kun vaan vähänkään ulottaa katsettaan oman napansa ulkopuolelle, niin kyllä havaintoja piisaa.
Sinänsä tämä halveeraava pilkka on jo itsessään omaa haadesta pahimmillaan.
Nimim. Yksin havainnoista
- Huomio!
Outoa muuten ettei joku nuori,innokkaasti lopun aikojen merkkejä ja niitä sitten maratoonikaupalla listaava,aloitteleva profeetta ole tätä Maaningan profetiaa lainkaan huomoinut.
- Mig31.
Kun tuo "Idän Hades" ei vieläkään ole kiehunut yli äyräidensä,niin milloin se sitten kiehuu yli äyräidensä?
Keväällä 2013 vai?
Tai sitten,siihen perinteiseen tapaan syksyllä,2013? - Mout.
Onko muuten Maaningalta tullut uutta profetiaa tätä vuotta koskien?
- Rebreb.
No,onko Maaningan suunnalta tulossa uusia profetioita?
- Joshuaposhuajushua.
Aivan heti kohta pian on 13.kesäkuuta 2013.Eli joko se "Idän Hades" silloin vihdoin ja viimein kuohuu yli äyräidensä?
- odotan edelleen
Millonkahan osuu oikea profetia kohdalle, vuosikausia jo odotellut.
- Ilmestyskirjassa
on Jeesuksen Isä ja Jumala antanut hyvän profetian luettavaksi ja ymmärrystä kannattaa anoa ja kiittää kaikesta hyvästä, ennenkaikkea lupauksista Jeesuksessa. Rakkaus Herraa kohtaan on se paras ja Jeesuksen rakkaus on ristillä sovituksessa meille ihmisille annettu vastaanotettavaksi ja uudistumista pyhityksen kautta Jumala tahtoo meiltä Raamatun opetuksen mukaan.
- Pata ja kattila.
Jokos se Idän Hades on kiehunut yli äyräidensä vai onko sen lämmitys vielä kesken?
- Huom!
Pata ja kattila. Koska terveytesi heittää noin pahasti, että et pysty elämään tässä ajassa, on sinun syytä ottaa yhteys psykiatriin tai mielenterveystoimistoon.
Asia on tärkeä ja oireesi vakavat.
Netflix.com/Suomi
Psykoterapia Helsingissä
Psykoterapiapalvelut nuorille ja aikuisille. Varaa aika sivuiltani.
jarmopekkanen.kotisivuni.org
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa5913962HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1982119Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?171585- 1181541
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1251380Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3401290Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101093- 12945
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73876- 99763