No niin eli tässä topicci jossa esittelette harrastuksenne.
- Laji?
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti?
- Kustannukset?
- Montako vuotta olet harrastanut?
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika?
- Varusteet?
Harrastukset
53
365
Vastaukset
- ADHDvesakko
-ikkunaan pissaaminen
-ADHD
-Tulee turpaan.
-0,5v
-12v poika
-Ihan kuin ette tietäisi.- JS
Hajosin :D
- rekkapekka
-Naisien tirkistely, suihkuissu, vessoissa, ym...
-Siittä ku näin ekan kerran tissit telkkarissa
-Kamerat, kiikarit ja muut tarvikkeet maksavat vuodessa noin 50-800e. Riippuu ostaako uutta kameraa.
-noin 7v
-18v poika
-Kamera, kiikari, erikokoiset ja erilaiset peilit vessakoppien alta näkemiseen. - 8038renf93
-Kuntosali
-Ainut kiinnostava ja välimatkoiltaan hyvä harrastus
-Jos ostaa salikortin niin ei nyt hirveän kallis, riippuu minkä kortin valitsee esim. onko vaikka 10 kerran kortti vai kuukausikortti..
-Alle vuoden
-16 tyttö
-Liikuntavaatteet, sisäliikuntakengät, juomapullo ja kuntosalikortti jolla pääsee treenaa - BmxSubrosa
- Laji? Bmx-pyöräily
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Lähinnä YouTuben videoista
- Kustannukset? Pyörä 700€
- Montako vuotta olet harrastanut? 2 vuotta
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 14 vuotta ja poika
- Varusteet? Pyörä, kypärä ja dirteillä hanskat- 12 wee tyttö
Ja varusteet on metronomi-viritysmittari(viritysmittari EI pakollinen,mutta tosi hyvä:)nuottiteline ja tietenki huilu:D
- 14 wee tyttö
12 wee tyttö kirjoitti:
Ja varusteet on metronomi-viritysmittari(viritysmittari EI pakollinen,mutta tosi hyvä:)nuottiteline ja tietenki huilu:D
Sama :)
- 12 wee tyttö
-poikkihuilun soitto
-koulussa jaeltiin sellasii ilmottautmislomakkeita ja olin aiemmin soittanu pianoa 2 vuotta
-20€/kk
-olen soittanut 1,5v
-olen 12v
-olen tyttö:) - poika 16v
-Metsästys
-Perinteet
-600<
-Pari vuotta
-16v poika
- aseet, veitset ym.- olensamaamieltä
Kannattaa metsästää!!
- volleyballforever
- Lentopallo
- Lähdin vain kokeilemaan jotain lajia, ja sille tielle jäin ;)
- Ennen maksoi varmaan 500e vuodessa, nyt vaihdoin joukkuetta, nykyään vain n.100e/kausi varusteet (ei kovin paljon ;))
- 11
- 17 v tyttö
- sisäpelikengät, polvisuojat, shortsit, treenipaidat yms. :) - Nyyppä
- Ihmisten ammuskelu puskista paintball aseella tai kuula-aseella.
- Netistä
- 500€
- 4v
- Jonne
-Ghillie puku snipu kiikarit juoksukengät
Laji vaati hyvää kuntoa, jotta pääsee pakoon jos joku ammuttuna ollut ihminen lähtee perään. - näinpä.
- Laji? Kitaran soitto
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Musiikki on aina ollu tärkee.
- Kustannukset? Kitara vahvistin ja plektroja
- Montako vuotta olet harrastanut? jonku aikaa
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 14 ja tyttö - Kdkdkhjdkalapaö
Rumpujen soitto
-Omasta päästä
-250€/vuosi 2000€ kioski, kapulat jne.
-2v
-14v poika - crossiboy V.14
Laji?-BMX ja MTB pyöräily
Lähti-Jaa ostin mtbeen ja menin mettään alamäkeen ja dirt rampeista
Kustannukset-BMX=n.500 MTBn.700
Montakovuotta-pari-3
Varusteet-BMX-crossikypärä, hanskat ranne, polvi-suojat selkä panssari - Sokerihammaskeiju
Mäpäs säväytänkin, sillä elinikäisen taitoluisteluharrastukseni jäätyä keksin jotain ihan muuta:
- Laji? kakkutaide (sis. leipomisen ja koristelun yms.)
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Blogeista ja suunnattomasta makeanhimosta :D
- Kustannukset? Raaka-aineet ja välineet. Esim. yksi kunnollinen vuoka maksaa jokusen kympin, pastavärit 3€ puteli jne. Olisikohan n. 600€ saatu hommaan uppoamaan mut pitkäkestosia tarvikkeita enivei.
- Montako vuotta olet harrastanut? Abaut kolme vuotta.
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 18v. mimmi, terve vaan
- Varusteet? vuoat, värit, leivinpaperit, siveltimet, marsipaanityövälineet, muotit, kaulimet, raaka-aineet ja työstämiseen tarvittavat hommat (esim. tomusokeri tekee marsipaanille saman minkä jauho pullataikinalle muotoiltaessa)... näitä on kauheesti. Turhimpia juttuja ehkä kakkusaha, vaikka ihan hauska lelu onkin niin omat pohjat liian kimmoisia sille. Kaupan pohjia leikkaa nätisti.- potari
Hyvä eukon kuulukin osata tehdä ruokaa.
Ja ottaa suihin.
Siinähän ne eukon tehtävät onkin.
- photoshop girl
- Laji? - Valokuvaus
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? - No iskä on valokuvaaja ni siitä
- Kustannukset? - paljon : D
- Montako vuotta olet harrastanut? - joku 2-3
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? - 16, tyttö
- Varusteet? - no ihan ekaks vaan kamera ja mielikuvitusta. toki myös tietokone ja kuvanmuokkausohjelmat - kartingtyttö13
- Laji? karting
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? pikkuveli ajo vähä aikaa, sitte miekii alotin
- Kustannukset? 20e 2 tuntii ohjauksel, jos on oma auto, bensa, jne.
- Montako vuotta olet harrastanut? n 1
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 13, tyttö
- Varusteet? ajohaalari, kengät, hanskat, kypärähuppu, kypärä & tottkai auto - I Love Gym
Laji: telinevoimistelu(kilpa)
kiinoostus: en tiiä
kustannukset:1 kausi 620€ silloon tällöön uusia varusteita
harrastanu 5 vuotta
varusteet: puku pöksyt lämsät remmit kisapuku kisa-asu
olin 1. Luokal ku löysin TV:n
12 v. TytsyKiinnostus? En tiiä
Sun vanhemmat pakotti. Kukaan ei harrasta telinevoimistelua omasta tahdosta
- kgvnmvgnxmhklsn v,d
- Laji? kuntosali ja telinevoimistelu
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? molempii kiinostus lähti samast henkilöst :D sellai kuuluisa poika!
- Kustannukset?yhteensä : 300
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? tyttö ja 14v
- Montako vuotta olet harrastanut? telinevoimistelu 2kk kuntosali 6kk
- Varusteet? kuntosalikengät, trikoot, treenipaita ;D ja jottaain - jokuuuuuuvaaaiin
I Love Gym
missä harrastat tai siis missä seurassa ja missä kaupungissa?
haluisin alottaa! mut oon jo 14 :( - lanitus kunniaan
1.lanitus 2.ei oo muuta elämää 3.hyvä kone pelit=1200€ 4.13v
- sikari-sakari
1 uinti
2 emt
3kvg
4poika11v
5 6vuotta- Hdpvr
Click on http://bit.ly/wiDi9A to download JunoWallet and earn $0.25 JunoCredits. Enter my Invite Code 'LL670653' when prompted.
- koittamaa
- Laji? Snägäri tappelut
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Siit ku ekan kerra meni snägärille haastaa riitaa
- Kustannukset? Sakkoja, pahoinpitely korvauksia, toisen omaisuuden korvaaminen
- Montako vuotta olet harrastanut? noin 10-15v
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? Poika 32v
- Varusteet? Auton peräkontissa pari pesis mailaa- JJOUJOUJOU
GRILLIJONON SANKAREITA KOKO SUOMI TÄYNNÄ ETSIMÄSSÄ HEIKOMPIA JOKA VITUN PÄIVÄ
- Futariiiih
- Jalkapallo.
- Noo emmä tiiä.. aina oon ollu urheilulline;D sit päädyin futiksee
- noo sellaset.. 500 e puolesvuodes.. Riippuu tietyst futis-seurast ja varusteitte hinnast.
- 4;)
- 14 v. tyttö.
- Säärisuojat, nappikset, juomapullo ja pallo. - Onari omg
-Motocross
-Isä ajeli nuorena motocrossia
-3000- crossityttö14v
stjxjldåuwa ah kuulostat sexyltä. onko sulla missää kuvaa ittestäs tai saanko feispuukin ? (;
- aktiivinen nuori
-Tumputtaminen
-Vastakkaisesta sukupuolesta
-Vaikea sanoa
-About 10v.
-Olen poika
-Riippuu mistä tykkää. - lollipop=)
- tanssi
- emt se on kivaaa
- jtn?
- vuoden
- tyttö ja ja 11v
- liikunta vaatteet - 2331
- Laji?-Basson soitto
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti?-musiikista
- Kustannukset?- riippuu vähän kaikesta
- Montako vuotta olet harrastanut?- 3viikkoa :/
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika?poika 17
- Varusteet- soitin, vahvistin, pleku jos haluu - Asiallinen
- Laji? Ratsastus
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Kaverilta
- Kustannukset? Helposti yli 1000e vuodessa
- Montako vuotta olet harrastanut? 5
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? tyttö 15
- Varusteet? Perus: housut, kypärä,saappaat,hanskat ja muut jos haluaa - bjd <3
-BJD:t
-Kattelin yhtä lehteä josta löyty esittely bjd:istä
-0€<
-n.0,1v
-13v, tyttö
-vaihtelee - joo tylsää
-Puutarhan hoito
-Kun poltin pilvee ekan kerran
-Siemenet(hamppu)
-14v
-14v poika
-Helvetin pitkä letku -kunto-nyrkkeily :)
-kaveri kyseli ja kokeilin alottaa
-5€/kerta
-ööh muutaman viikon :D
-12w ja tyttö
-meill ainaki varusteet saa lainata sielt nyrkkeilystä- LisäänTohonYlenpään
-bloggaaminen
-tykkään lukee blogei
-ilmasta
-emt, vhä alle vuoden
-12, tyttö
-tietokone? ::D - _ariel_
- Laji? Ratsastus
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Aina on kiinnostanut:)
- Kustannukset? Vähintään 1000e/vuosi
- Montako vuotta olet harrastanut? 8
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 15, tyttö
- Varusteet? No yleensä ny ainaki kypärä, hanskat, housut ja kengät chapsit, itellä noiden lisäks myös saappaat ja kannukset (; - boyy14v
-Laji? Softaus, Airsoft riippuu miksi sitä sanoo...
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Ei tarkalleen mistään oon aina ollu kiinnostunu aseist sotapeleist.
- Kustannukset? jtn 200 - 400e riippuu kui paljo softaan
- Montako vuotta olet harrastanut? Nyt aktiivisena kohta n.1vuoden, mutta satunnaisesti jo jtn 4 - 6vuotta
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? n.1kk vaille 15v, poika
- Varusteet? Maastovaatteet, aseet niiden tarvikkeet, kuulat, suojavarustukset, rinkat, varusteet( lippaiden pidikkeet, radiot ym.)
Jotkut ajattelevat että softaus on lapsellista, olkoon harrastaja aikuinen tai ei. Kaikki sanoo että metsästäkää enemmin tai ampukaa oikeilla aseille. Oma mielipiteeni (vaikka olenkin softaaja) on, että softaus on hyvä tapa harrastaa liikuntaa, se on hauskaa, tapaa uusia ihmisiä ja parantaa sosiaalisiä taitoja. Sekä siinä saa vähäsen harjotust armeijaa. Ja jos täällä on paintbalin harrastajiakin nii ei tarvii aikoo päätään, että paintball on parempi ym. Omasta mielestäni kummatkin lajit ovat hyviä, olen harrastanut myös paintbalii. - xhjjylyylyll
Laji - jääkiekko kiinnostus ? iskä vei kolmevuotiaana kattoo sm-liiga matsia ja näin kun isot pojat tappeli jäällä ja halus ittekki sinne :D kustannukset varmaan 600 euroo en tiiä oon harrastanut kymmenen vuotta ja oon 13 poika
- cheerlader<3
Laji on cheerleading
- DIGGOOO ÄIJJÄ
Laji: Pajauttelu
Innostus lähti siitä, kun kaveritkin ja oli hienoo kokeilla yrttiä.
Kustannukset: noin 10-50€ kuukaudessa riippuen miten usein polttaa, bongi on semmoset 20-40€
Olen harrastanut nyt 2 vuotta
17, poika
Erittäin hieno ja antoisa harrastus ja suosittelen jos ei ole taipumusta skitsofreniaan.
- isänjalanjälissä
- Laji? - pesäpallo
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? - isi pelannu penskasta asti pesitä tähänki päivään asti, niin raahasi mut pentuna junnujejoukkueesee
- Kustannukset? - vuodes menee varmaa yli satasen
- Montako vuotta olet harrastanut? - öm viis ja puol vuotta
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? - 14 tyttö
- Varusteet? - kypärä, piikkarit, pelipuku, räpylä, maila ja näin - tyttö98
- Laji? Lonkkaus
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Näytti vaan niin siistiltä ja muutama kaveri hehkutti et kui kivaa se on ja nii..
- Kustannukset? No kaipa se riippuu vähä et minkähintasen laudan haluu
- Montako vuotta olet harrastanut? vähän yli 2
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 14 ja tyttö
- Varusteet? No lauta tietenki, ja en tiiä jos joku haluu jotai kypärää yms. käyttää mut ite en käytä - nyrkkeilyyyyh<3
- Laji? kunto-nyrkkeily c:
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? kaveri kyseli ja sit aattelin kokeilla
- Kustannukset? viis euroo kerta hanskat, käsisiteet, sisäpelikengät
- Montako vuotta olet harrastanut? vähä yli kaks
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 13 ja tyttö
- Varusteet? ^ - skdebbboy
- Laji? Skeittaus
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? tubesta
- Kustannukset? bout 100->
- Montako vuotta olet harrastanut? 2
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 15 BBoy
- Varusteet? nuthin' ^^ - dgewgew
- Laji? Kitara
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti? Musiikista
- Kustannukset? -
- Montako vuotta olet harrastanut? n.5
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika? 15 poika
- Varusteet? itse kitara, vahvistin, multiefekti, muu sälä - Futari99
- Laji?Jalkapallo
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti?lähin kokeilemaa vaa jalkapalloa ja siit se lähti :D
- Kustannukset?80euroa kuukaudessa tarvitavat kamat
- Montako vuotta olet harrastanut?7v
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika?13v poika
- Varusteet?Futiskengät,säärisuojat,jalkapallo,juomapullo ja futissukat - fire.fighter
-Laji? "VPK"
- Kai se on aina vaan kiinnostanu ja sitte taitaa olla verissä toi pelastusala
- Kustannukset on vaan se että jaksaa ite raahautua reeneihin ku ne on
- Sellaset 5 vuotta
- Oon 15 ja tyttö
- Perusvarusteisiin kuuluu sammutusasu, kypärä, saappaat ja sellaset hanskat jotka ei syty/kastu helposti, mutta joilla on heleppo tehä kaikki hommat. - grr_girl
- Laji?Malli Cx
- Mistä kiinnostus harrastukseen lähti?No mun äiti on ja sisko taas kuvaa
- Kustannukset?No siitä saa rahaa xD
- Montako vuotta olet harrastanut?N.7vuotta
- Oma ikäsi ja oletko tyttö vai poika?13 tyttö
- Varusteet?Meikit vaatteet xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473