rahaa vähän ja ei pyydä itelleen mitää.
Köyhyyttä onkin paljon.
sitten tossa toisessa talossa asuu pari jolla kai keskitulot ja iso ruma joku kai susikoira. aattelen joskus että tuo turha koira, siis KOIRA,
vie paljon rahaa. Antasivat senkin rahan tärkeempään kuin koiran elättämiseen. Hyi!
naapurin mumma on pikkueläkeläinen kiltti mumma
6
104
Vastaukset
- Onko sinulla arvoa
Ettäkö koiralla ei sitten ole oikeutta elää ?
tapetaan koira nälkään ? Millä määrittelet että joku on turha, varsinkin kun muista ihmisistä puhut?
Monelle eläin on sen jonkun lääkkeen vertainen. On se mikä eläin sitten onkaan.
Mieluummin eläimiä käyttöön kun kalliita mieliala lääkkeitä.
Ja miksi kenenkään olisi annettava rahaa jonnekin?
Itse ansaisemansa rahat.
En minä ainakaan annan kenenkään palstailijan mieliksi rahojani kenellekään tai mihinkään.
Omasta selkänahastani revityt rahat käytän juuri sinne minne itse katson käyttäväni.- 2xsakemanni
Kuinkas paljon sinä aloittaja annat rahaa naapurin mummalle hänen elintasonsa kohottamiseksi?
Entä pyytääkö toinen naapuri sinulta rahaa koiransa elättämiseen?
Millä tavoin muuten autat köyhää naapurin mummaa? Kas nythän on niin että pelkkä jeesustelu ei asioita paranna kenenkään osalla.- nälkiintynyt
Olen itse se köyhä naapurin mumma mutta koirien ruokia en varasta
- Suhteellinen köyhyys
nälkiintynyt kirjoitti:
Olen itse se köyhä naapurin mumma mutta koirien ruokia en varasta
Luovu tietokoneestas niin ei tarvi maksaa liittymämaksuja. Säästyy siinäkin köyhällä rahaa. Milläs rahalla tietsikkas olet ostanut? Aika monta annosta saa kaurapuuroa koneen, näytön, näppisten ja hiiren hinnalla. Sähköäkin mokoma vie:/
- Solitaari
Yläkerran hömmä, rikas joutilas, ruokakassien hakija, jakelee almuja romanialaiskerjäläisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661