Esim. se on perheessä asuva isäni.
Entä luetko ihmistä julkisesti?
Sehän loukkaa sukupuoltamme.
Kokkolassa menossa ainakin koulutusvirheenä.
Ei en tuumakaan saada lapsia.
Mulla on ihan koko kavalkadi.
- Ja siksi sitä käsitellään väärällä valalla.
- Jaa, etkö pystykkään lukemaan?
Siirry työharjoitteluun alallesi....
Tai työharjoitteluun jollekin muulle omaksumallsei alalle.
- Mää olin tosi jalomielinen mielstäni taas, hän pääsee synnyttämään mun isälle.
- Joo, niin olit taas... "Pystyn olemaan tällä vasta tekemisissä lukihäiriöisten kanssa, en lainkaan ammattiin."
- Onko sulla jotain kokemusta mustalaisuudesta? Voi olla, sellaista, ettei ole, koko ihmistä, koko ryhmää, koko perhettä, koko väestöä, koko kansaa, koko rikoslakia, koko yhtymää, koko kunnioitusta, koko kohderyhmää, koko kanttausta..... koko henkilöä, koko henkilöhahmoa, koko hommaa, koko kunnanhallitusta, koko sukupuolta, koko naista, koko rajausta identiteettiin, koko henkilökohtaista ihmistä, koko seksuaalisuutta henkilökohtaisella ihmisellä,
-Niin, kun me etsitään sitä henkiökohtaista ihmistä.
- Niin, kun se on laukaissut psykoosiin.
Mää ja mun Purkki: "Me olemme nyt kuitenkin ajatelleet tukea tätä ryhmää"
- Minä en ole!
Se on mahdotonta....
- Mutta saanko tähän jonkun naisen joka osaa mut.
- Joo saat... vastaan taas hieman kyllästyneenä, mutta en tympiintyneenä lainkaan tai ollenkaan.
- Se ei hyväksy sen jälkeen sitä hommaa, näen sen tässä lapsestani. Näen sen tästä tytöstäni. Kuinka kauan teille on tehty tätä yhtäjaksoisesti.
- Minä: Otitko tahallaan mut pois koulusta?! kusipää.... Et voikaan taas kutsua sellaista seuraa....
- Ei kun se on sun terveydelle vaarallinen. Entä ne muut? Ethän sää ole ollut siellä koulussa pitkään aikaan....
- Jaa, enkö?
Joudun siirtämään kaikki opiskelevat naisasianajat tänne.
Pidätkö ihmisen lukemisesta julkisesti?
Julkisesti:Sinde82
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602