Googlailin että ensimmäinen kirjoitus evoluutiosta tällä palstalla on kirjoitettu jo vähintään 25.4.2002. Ja "evoluutioteorian romahdus" otsikko kirjoitettiin 8.5.2002
Tuosta alkaa olla jo 10 vuotta.
Mutta onko evoluutioteoria romahtanut ? Ei ole. Voimakkaampi kuin koskaan ja käytetään lääketieteessä hyväksi jne.
Sensijaan eräs kreationismin haara, ID-kreationismi, on käytännössä romahtanut
Pennsylvanian oikeudenkäynnin fiaskoon ja
äsken muuten näin uutisen:
Suomen suurin kristllinen kirjakauppa on mennyt konkurssiin.
Kyseinen kauppa on myynyt useita evoluutiota morkkaavia kirjoja ja Luominen-lehteä.... muttai yhtään evomyönteistä eli kirjakauppa on.. korjaan. oli.. kreationistinen.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kulttuuri/7750-kirjakauppa-konkurssiin-deittisivusto-saastyi
10 v evoluutiota - eikä tuhoutunut
KATin haamu
2
73
Vastaukset
- Hulluja nuo uskikset
Vaikka tieteellisen tiedon ja havaintomateriaalin määrälle on vaikea löytää abosuuttista mittaria, niin ei liene liioiteltua väittää, että tietomäärämme biologiasta, perimästä ja muista biotieteistä on vähintään kaksinkertaistunut.
Kun kreationimi oli täysin kanveesissa jo 10 vuotta ja se, että tietomäärän kaksin- tai moninkertaistuminen ei edelleenkään ole paljastanut mitään syytä kyseenalaistaa evoluutioteoriaa kertoo kaiken oleellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450