Hei! Teen lukion terveystiedon 3. kurssiin liittyvää tutkimusta, ja pyytäisin teitä uhraamaan pienen hetken ajastanne ja vastaamaan seuraaviin kysymyksiin. Suuri kiitos jo etukäteen! :)
IKÄ: ___ Ammatti: SUKUPUOLI: nainen [] mies []
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [] En []
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [] 2-3 krt [] 4-5 [] 5-6 [] Enemmän [], kuinka paljon? - ______
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
Apua terveystiedon tehtävään, lyhyt kysely!
8
296
Vastaukset
- PEEENIS
IKÄ: _18cm__ Ammatti: Penis OY SUKUPUOLI: nainen [] mies [X]
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [x] En []
Tekee pippelille hallaa.
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
Penis kasvaa 10cm enemmän.
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
10cm sitten
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [] 2-3 krt [] 4-5 [x] 5-6cm [] Enemmän [], kuinka paljon? - ______
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
Pippeli jaksaa kantaa vaikka 50kg päästä.
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
Muut tykkäävät tanakasta pippelistä joka kestää 2h pystyssä
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
Kyllä, penis on kova kuin rautakanki 2h ajan Kylläpä tunnet ittes nyt hauskaksi :--)
- hehehehehoifse
Hei! Teen lukion terveystiedon 3. kurssiin liittyvää tutkimusta, ja pyytäisin teitä uhraamaan pienen hetken ajastanne ja vastaamaan seuraaviin kysymyksiin. Suuri kiitos jo etukäteen! :)
IKÄ: 15 Ammatti: eiole SUKUPUOLI: nainen [ ] mies [x]
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [ ] En [x]
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
koska energiajuomat maistuu hirveälle ja ne on suurimmaks osaks vaan sokeria... tai siis epäterveellisiä. you know
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
joskus 13-vuotiaana join välillä, hihi. en juo enää.
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [] 2-3 krt [] 4-5 [] 5-6 [] Enemmän [], kuinka paljon? - en yhtään!
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
keskittymiskyky menee nollaan, vilkkaus ja ylenpalttinen hyperventilointi ja adhd-oravaolo menevät kymppiin, sydän hakkaa, pitemmän päälle kunto huononee.
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
niiden käyttäjistä tulee noloja ja vitun ärsyttäviä jonneja :/ oksettavaa katseltavaa
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
no satunnaisesti jos kymmeneltä illalla pitäsi tehä joku super duper tärkee koulujuttu niin ne auttaa jaksamaan sen pari tuntia, tosin et nuku koko yönä ja aamulla koulu menee muuten perseelleen - fugotti
Hei! Teen lukion terveystiedon 3. kurssiin liittyvää tutkimusta, ja pyytäisin sinua uhraamaan pienen hetken ajastanne ja vastaamaan seuraaviin kysymyksiin. Moi.
1. Miksi valitsit terveystiedon 3. kurssin?
2. Onko terveystieto aineena ns.Qsetusta?
3. Aiotko silti kirjoittaa sen?
4. goto 1 Siksi valitsin terveystiedon 3. kurssin koska aion kirjoittaa sen, eikä ole kusetusta. Kiitos.
- CCCC...
IKÄ: 18 Ammatti: koulussa SUKUPUOLI: nainen [x] mies []
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [x] En []
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
Ne on jännän makusia ja tulee energisempi olo
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
Varmaan 16v
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [x] 2-3 krt [] 4-5 [] 5-6 [] Enemmän [], kuinka paljon? - ______
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
Olen vähän vilkkaampi, mut se mene ohi.
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
Joskus oli käsien vapinaa ja huono olo, mut yleensä ei tuu mitään
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
Väsymys lähtee ainkin vähäksi aikaa - Lyhyestävirsikaunis
IKÄ: 16 Ammatti: Opiskelija SUKUPUOLI: nainen [x] mies []
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [] En [x]
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
Maistuvat pahalta, juon mielummin limsaa
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
-
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [] 2-3 krt [] 4-5 [] 5-6 [] Enemmän [], kuinka paljon? - ______
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
-
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
Huonovointisuutta, ylivilkkautta, aggressiivisuutta, energisyyttä, täyttä pimahtamista
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
Ei mitään - fsdggdg
IKÄ: 17 Ammatti: SUKUPUOLI: nainen [] mies [x]
1. Juotko energiajuomia? Kyllä [] En [x]
2. Jos juot, niin miksi? Ja jos et juo, mikä siihen on syynä?
Kaikki ne maistuu paskalta
3. Minkä ikäisenä olet alkanut juoda energiajuomia?
4. Montako kertaa viikossa juot energiajuomia?
n.1 kerta/vko [] 2-3 krt [] 4-5 [] 5-6 [] Enemmän [], kuinka paljon? - ______
5. Oletko huomannut energiajuomien vaikuttavan terveyteesi, esim. keskittymiskyky, jaksaminen, vilkkaus jne.?
6. Millaisia huonoja vaikutuksia olet huomannut energiajuomien aiheuttavan, joko itselläsi tai muilla ihmisillä?
ylivilkkautta, aggressiivisuutta
7. Mitä hyviä vaikutuksia energiajuomissa mielestäsi on?
ei mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473