ei ymmärrä

missä mättää...

Kun kaksi kertaa naimisissa ollut sanoo olevansa "sinkku", niin jätän väliin.
Jossain vikaa pahasti, kun pitää etsiä taas "naimisiin" seuraa.

43

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 514

Eivät osaa olla yksin, on pakonomainen tarve kahlita kumppani ja muokata
      mieleisensä...

• jotain järkeä...

Onkos se taas se 40-vuotias neitsyttä etsivä mies asialla.

Aika järjetöntä touhua jos siitä että meni sitten peräti avioon asti ja tuli ero pitää rangaista sillä että vuosikausia pitäisi mainita tittelikseen eronnut. Ja millähän tavalla esim. kymmenestä avosuhteesta tai seurustelukumppanista eronnut on automaattisesti parempi olemaan sinkku kuin kaksi kertaa naimisissa ollut?

Voihan olla että molemmilla kerroilla on tapahtunut jotain ettei kertakaikkiaan voinut enää olla naimisissa, tuli vaikka petetyksi. Sen takiako pitäisi ikuisesti laahata mukanaan muistoa siitä toisesta osapuolesta ja korostaa että on ERONNUT eikä sinkku?

Omasta mielestäni 10 tai 20 v yhdessä olleet ihmiset erotessaan ovat täsmälleen toistensa veroisia olivat sitten olleet avioliitossa, avoliitossa tai asuneet eri osoitteissa ja seurustelleet.

Mutta toki minäkään en sitä ymmärrä että minkä takia ylipäätään pitää mennä aina avioon. Jos kaksi kertaa meni jo pieleen, niin eikö voi suosiolla jättää ne aamenet sikseen jatkossa...

• 12+5

Laajasti ottaenhan, ja arkikielessäkin yleensä, sinkkuja ovat kaikki sellaiset, jotka eivät ole parisuhteessa. Sen kummemmin erittelemättä.

Mutta koska täällä S24:sen deiteissä niitä siviilisäädyn vaihtoehtoja on aika runsaasti, niin mielestäni niistä pitäisi rastittaa se oikea. Eli jos on avioliitosta eronnut, niin on eronnut, vaikka erosta olisi kymmeniä vuosia. Sinkkuja ovat vain ns. naimattomat. :)

Ja tämä siis ilman mitään arvoasetelmaa tai kannanottoa siihen, millaiset suhteet ja millaiset määrät mitäkin suhteita on hyvä tai huono asia. Kyse on vain rehellisyydestä.

Ihan samalla lailla, jos on esim. 20-30 kg ylipainoa, niin rehellisyyden nimissä pitäisi valita kohta "ylipainoinen" eikä "pyöreä".

• jotain järkeä...
        12+5 kirjoitti:

Laajasti ottaenhan, ja arkikielessäkin yleensä, sinkkuja ovat kaikki sellaiset, jotka eivät ole parisuhteessa. Sen kummemmin erittelemättä.

Mutta koska täällä S24:sen deiteissä niitä siviilisäädyn vaihtoehtoja on aika runsaasti, niin mielestäni niistä pitäisi rastittaa se oikea. Eli jos on avioliitosta eronnut, niin on eronnut, vaikka erosta olisi kymmeniä vuosia. Sinkkuja ovat vain ns. naimattomat. :)

Ja tämä siis ilman mitään arvoasetelmaa tai kannanottoa siihen, millaiset suhteet ja millaiset määrät mitäkin suhteita on hyvä tai huono asia. Kyse on vain rehellisyydestä.

Ihan samalla lailla, jos on esim. 20-30 kg ylipainoa, niin rehellisyyden nimissä pitäisi valita kohta "ylipainoinen" eikä "pyöreä".

Helpointa olisi kun olisi vaan reilusti vaihtoehdot:

- vapaa
        - varattu
        - polygamisti

• trnbtrn

Mitenkäs sitä eronneen olotilaa muuten sanoisi kuin "sinkku"?
      Olkoonkin vaikka kaksi kertaa eronnut ja nyt yksin,,,,eikö silloin ole sinkku vai mikä lie?
      Vai onko sinusta parempi kumppani sellainen joka ei ole koskaan ollut naimisissa vaan on sinkkuna hyppinyt yhdenyön jutuissa 200 kumppanin kanssa.
      Vasta luin tutkimuksen jossa nuoret naiset (alle25v) kertoivat avoimesti sänkykumppanien määrän siihen ikään mennessä olevan 200-300 välillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Häh,,,,mihin tämä maailma oikein on menossa???????????????????????????

• ap

Olen nainen ja ymmärrän toki, että seurustelusuhteita ja avoliittoja on
      takana, mutta kun on hinku mennä naimisiisiin, ihan kuin se takaisi onnistumisen
      uudessa suhteessa. Tämä on väärä asenne tulevaisuudelle.

• ap

Jatkoa. Miksi se naimisiin meno on niin tärkeää ?. Minä en ole eronnut, mutta
        jäänyt yksin itsestä johtuvasta syystä.

Ehkäpä ole siksi vähän varovainen näiden useasti naimisissa olevien kanssa.

• ap

Pitää kai jatkaa sen verran, että olen ollut 5v. leski. Kun kävin treffeillä
      yhden miehen kanssa, niin hän oli valehdellut kaikki profiilissaan.

Oli eronnut, juu kahdesti. Minä etsin liikunnallista miestä, kenen kanssa
      voi mökillä puuhastella kaikenlaista sinne kuuluvaa, mutta hän istui pyörätuolissa
      ja istuu loppuikänsä.

Minä en mene ikinä enää naimisiin ja todella kierrän kaukaa ne ketkä
      sitä hinkuu. AMEN.

• hyyiifggghutr

Profiilissa eronnut, joo kuinka monta kertaa mennyt vit**si ???.

• eronnut sinkku

Mä olen eronnut 6 vuotta sitten, ja jossain vaiheessa olo alkoi tuntumaan enemmän sinkulta kuin eronneelta, kun erosta oli kulunut riittävän pitkä aika. Muutamana ekana vuonna eron jälkeen koin hyvin voimakkaasti olevani statukseltani eronnut, mutta nyt se ero on jo niin kaukainen asia, ja kun en kunnon parisuhteessa ole ollut sen jälkeen, niin sinkuksi itseni enemmän koen nykyään kuin eronneeksi. Toki virallisissa yhteyksissä statukseni on eronnut, mutta treffipalstaa en kyllä näe niin viralliseksi, ettenkö voisi rastittaa olevani sinkku.

Silloin, kun mulla on ollut ilmoitus treffipalstalla, niin olen kyllä jo ilmoitustekstissä kertonut olevani eronnut silloin ja silloin, eli tituleeraamalla itseäni sinkuksi mulla ei ole minkäänlaista tarkoitusta salata sitä, että olen ollut naimisissa aiemmin. Niin ja joskus silloin eron jälkeen, kun ekan kerran laitoin ilmoituksen treffipalstalle, rastitin kyllä kohdan eronnut.

Ja sitten kun nykyään on niin paljon avoliittoja, joista myös erotaan, niin termi eronnuthan ei koske niitä, mutta eihän ne avoliitosta eronneet ole mitenkään sen erilaisemmassa asemassa jonkun treffipalstan näkökulmasta kuin avioliitosta eronneetkaan.

Ja kai ihminen on oikeutettu etsimään seuraa, vaikka avioliittoon asti, vaikka olisi ennestään ollut naimisissa vaikka kuinka monta kertaa. Se on sitten eri asia, että kuka uskaltaa/haluaa ryhtyä parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka ihmissuhdehistoriasta voisi ajatella kyseisen ihmisen olevan kyvytön sitoutumaan pitkäaikaiseen suhteeseen.

• 10 + 6

Ei se haittaa, jos on eronnut, mutta onhan se outoa jos se pitää salaamalla salata. Jos alkaa olla avioeroja jo kovin monta alla minun ikäisellä, niin se kyllä mietityttää.

Nuo rastituskohdat on hieman monitulkintaiset. Esimerkiksi jos on pitkä avoliitto takana, oikea kohta on mielestäni "eronnut", ja näin myös jotkut näkyvät rastittavan. Jos ei ole koko aikuisikänä elänyt yksin juuri yhtään, niin ei silloin kyllä ole ihan sama sinkku kuin on vanhapoikasinkku, vaan silloin on nyyppäsinkku, untuvikkoyksineläjä. Myös jos on lapsia ja on "sinkku" niin siitä saa eri vaikutelman kuin jos "eronnut".

Mutta ei nuo rastituskohdat ole muuten niin tärkeitä, paitsi jos on varattu tai asumuserossa, niin niistä ei oikein sopisi valehdella.

• 111222333

Kyllä minä ainakin hyppään yli, jos tiedän jonkun olevan useasti eronnut.

pakosta tulee mieleen, että onko tämä henkilö nysväke, vai muuten luonteeltaan
        pirull*nen, jonka kanssa ei tule erkkikään toimeen.

Tapailin nimittäin yhtä tälläistä ja osoittaitui luonteeltaan minä, minä tyypiksi.
        Kaikki olisi pitänyt mennä hänen ehdoillaan ja naimisiin kova hinku.

Minulle riittää avoliitto. Kerran eronneena ei enää kiinnosta naimisiinmeno.

• eronnutN45

Miten voi edes olla sinkku, jos on lapsia? Sinkkuhan tarkoittaa oikeasti sitä, että ei ole parisuhteessa, elää yksin, ei lapsia. Itse olen eronnut kuusi vuotta sitten ja minulla on lapsia. En mitenkään miellä itseäni sinkuksi, vaikka miestä ei olekaan. Ja kaikista kamalin termi eronneelle naiselle, jolla on lapsia, on sinkkuäiti.

Muakaan ei naimisiinmeno kiinnosta. Ja tosiaan saa hälytyskellot soimaan, jos joku kertoo olevansa eronnut vaikkapa 5 kertaa. Olkoonkin vaikka vain avoliitosta. Kertoo mielestäni sen, ettei ihminen pysty sitoutumaan oikeasti. Ja vikahan löytyy aina siitä eksästä, itsessä ei mitään vikaa.

Mä kerron reilusti olevani eronnut. Ja takuulla oli minussakin vikaa, että 19 v kestänyt liitto meni pyllylleen.

• KaarinaAnnikki
        eronnutN45 kirjoitti:

Miten voi edes olla sinkku, jos on lapsia? Sinkkuhan tarkoittaa oikeasti sitä, että ei ole parisuhteessa, elää yksin, ei lapsia. Itse olen eronnut kuusi vuotta sitten ja minulla on lapsia. En mitenkään miellä itseäni sinkuksi, vaikka miestä ei olekaan. Ja kaikista kamalin termi eronneelle naiselle, jolla on lapsia, on sinkkuäiti.

Muakaan ei naimisiinmeno kiinnosta. Ja tosiaan saa hälytyskellot soimaan, jos joku kertoo olevansa eronnut vaikkapa 5 kertaa. Olkoonkin vaikka vain avoliitosta. Kertoo mielestäni sen, ettei ihminen pysty sitoutumaan oikeasti. Ja vikahan löytyy aina siitä eksästä, itsessä ei mitään vikaa.

Mä kerron reilusti olevani eronnut. Ja takuulla oli minussakin vikaa, että 19 v kestänyt liitto meni pyllylleen.

Olen samaa mieltä eronnutN45:n kanssa, jos on asunut parisuhteessa, niin silloin on eronnut. Voihan sen kertoa profiilissaan erikseen onko eronnut avio- vai avoliitosta.
        Myös minun mielestäni nuo profiilit, joissa ollaan sinkku, mutta on kuitenkin lapsia, ovat tosi outoja.

Ehkä silloin voisi laittaa sinkku, jos on lapsi, mutta ei ole koskaan asunut lapsen isän/äidin kanssa. Eikä asunut kenenkään muunkaan kanssa parisuhteessa.

Mutta kyllä omasta mielestäni ihmisessä on jotain outoa, jos on jo keski-ikäinen tai vanhempi ja profiilissa lukee sinkku. Ei innosta tutustumaan.

Myös ne, joilla on lapsia voisivat profiilissaan kertoa montako lasta on. Koska lapsettomana naisena en halua tutustua mieheen jolla on liuta lapsia. Yksi enintään, ei enempää....

• mietinpäs

Kaksi näkökohtaa. Usein eronneet ja vanhapoika yli 40v. Miksi ?.
      Onko liian vaativa, vai muuten luotaan työntävä.

• KaarinaAnnikki

Kaksi näkökohtaa. Usein eronneet ja vanhapoika yli 40v. Miksi ?.
        Onko liian vaativa, vai muuten luotaan työntävä.

Omasta kokemuksestani sellainen mies on joko juoppo, narsisti tai henkisesti vinksahtanut. Kierrän kaukaa.

• ............

En minäkään ole sinkku, kun olen ollut aviossa ja avoliitossa, ja on perhettä, sinkkun tarkoittaa todellakin et asuu yksin ei ole lapsia, eikä ole ollut parisuhteessa.

• gggggggg

Näihin "sinkkuihin" törmää silloin tällöin ja kun on ollut naimisisissa parikin
      kertaa, niin kyllä laittaa miettimään kumman syy.

Tuntemani mies oli jätetty kahdesta liitosta. Vaimot vaan käveli tiehensä.
      jossain, mutta missä, on vikaa ???.

• ======

Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, että ihmisillä on monia suhteita elämänsä aikana. Eikä ihmisessä tarvitse olla mitään erityistä ”vikaa”, jos on useamman kerran eronnut. On mahdollista, että on vain yksinkertaisesti lyöty hynttyyt yhteen väärän ihmisen kanssa tai vääristä syistä. Siis taaksepäin katsoen, ihminenhän voi elää vain nykyisyyttä, tulevaisuuteen ei voi varmasti nähdä. Ja ihmiset oikeasti myös muuttuvat koko ajan.

Itse kun mietin esim. kahta suhdetta, jotka minulla oli 2000-2005, niin en voisi tänä päivänä kuvitella olevani niissä suhteissa. Samoin silloin minulle oli aika käsittämätöntä, millaiseen mieheen olin ihastunut joskus 1988. :) En ole tällä hetkellä edes samanlainen ihminen mitä olin ehkä pari vuotta sitten. Ainakin henkisesti olen mennyt valtavia harppauksia eteenpäin.

Oli minullakin joskus ihanteena löytää se yksi oikea ihminen, jonka kanssa jakaa loppuelämä ja kasvaa yhdessä - samaan suuntaan luonnollisesti ja toinen toistaan tukien. :D Tosi asiassa tällaiset liitot ovat äärimmäisen harvinaisia. Ja itse asiassa kovin onnellisissa Tai tasapainoisissa liitoissa ihmiset eivät välttämättä hirveästi edes kasva tai kehity.

Eivät kaikki tietenkään edes halua kasvaa. Joillekin riittää se, että kun on kerran löydetty joku sopiva tai kiva, niin siinä sitä sitten ollaan ja möllötetään. Käydään töissä, tuijotetaan telkkaria, lauantaina mennään saunaan ja kerran vuodessa etelään. No, mikäs siinä, meneehän se elämä niinkin.

Myöskään nelikymppisissä ns. vanhoissapiioissa tai –pojissa ei välttämättä tarvitse olla mitään sen kummempaa vikaa. Joku saattaa olla ehkä vähän valtavirrasta poikkeava tavalla tai toisella eikä sen takia helposti löydä kumppania. Ai niin, monillehan se valtavirrasta poikkeaminen on juuri hirvittävä vika tai synti. :D

Ja entäs sitten liialliset vaatimukset? Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, mitä itse kukin tarvitsee hyvään suhteeseen tai siihen että olisi onnellinen. Ja onnea on jokaisella lupa (ellei peräti velvollisuus) tavoitella. :)

• lkjhgfdssdghjk

mun mielestä sinkku ei ole ollut namisissa.

• ei

Kun profiilissa on eronnut. Eipä tiedä montako kertaa mennyt metsään.
      Usko kyllä menee näiden usein naimisissa olevien kanssa.

En tiotoisesti halua tälläistä kumppania.

• avoliitolle ei

Tuo on sinun henkilökohtainen filosofiasi. Itse olen eronnut nainen, kokemusta myös avoliitosta. Ja voin todeta, että avioliitto on ihan eri asia kuin avoliitto. Avoliittoa en enää halua mutta avioliiton kyllä.

• 24

Mun mielestä jokainen, joka ei ole parisuhteessa, on sinkku. (Tai no, tietenkään ei ne, jotka on polygaamisessa suhteessa parisuhteen sijasta :) )

Tuon on sen verran uusi sana suomen kielessä, ettei sille ole yhtä ja ainoaa tiukasti oikeaa merkitystä. Ja itse asiassa aika monen vanhemmankin sanan merkitykset vaihtelevat, eri ihmiset käsittää niillä vähän eri asioita. Menkääs vaikka kysymään sadalta ihmiseltä, mikä on "rekka", niin saatte useita erilaisia merkityksiä. Vaikka rajaisitte kysymyksessä "minkälainen auto/ajoneuvo", että jäisi ne ennätystä tarkoittavat merkitykset pois :)

• niinpäniin

Täälläkin on keskuteltu sitoutumiskammosista henkilöistä. He eivä hae
      oikeastaan mitään, mutta jos on monia avio/avoliittoja takana, niin kyllähän
      se laittaa miettimään, että miksi suhteet ei ole kestäneet. Tietystinhän syitä
      löytyy molenmista osapuolista. Yksin on vähän vaikeaa riidellä.

Toinen asia myös se, että jos suhteessa on ollut väkivaltaa, niin kierretään kehää
      ja taas sotkeudutaan samanlaiseen soppaan.

Sille ei vain voi mitään, että monissa liitoissa kompuroineet eivät sytytä.

Minulle yksi avioliitto riittää. Olen 50 ja lapsi maailmalla. Avoliitto sopii parhaiten.
      Kaikkea olennaista on, joten tulen toimeen omillani, mutta kumppani puuttuu.

• 8+8

"mutta jos on monia avio/avoliittoja takana, niin kyllähän
        löytyy molenmista osapuolista. Yksin on vähän vaikeaa riidellä."

Miksi olisi oletus, että suhde päättyisi riitelemisen vuoksi? Eiköhän se voi päättyä ihan yhteisymmärryksessäkin.

• niinpäniin
        8+8 kirjoitti:

"mutta jos on monia avio/avoliittoja takana, niin kyllähän
        löytyy molenmista osapuolista. Yksin on vähän vaikeaa riidellä."

Miksi olisi oletus, että suhde päättyisi riitelemisen vuoksi? Eiköhän se voi päättyä ihan yhteisymmärryksessäkin.

Tottahan toki sulassa sovussakin voi erota, mutta luulenpa niitä olevan
        aika harvassa.

Itse olemme x- miehen kannssa parenmissa väleissä nyt, kuin naimisissa
        ollessamme. (4v. erosta).

En suinkaan ole katkera ja siksi olisin avioliito-kielteinen. Tämä on vain mun
        näkökantani. En usko naimisiin menon parantava mahdollisuuksia onnistua,
        sen enenpää, kuin avoliittokaan.

Tapailin miestä, joka olisi tuosta vaan halunnut hynttyyn yhteen. Tälläinen
        hoppu kyllä epäilyttää pahenman kerran ja vaikka ei kuulukkaan aiheeseen,
        niin asumuserossakaan olevat eivät ole käsitellet suhdettaan loppuun, eli myös
        se myös epäilyttää.

En haluaisi kuulostaa negatiiviselta ja onnea teille, ketkä haluavat
        astua alttarille. Uudestaa ja uudestaan !. Kaikki valinnat jokainen tekee itse.

• eihinkuunaimisiinei

Jos proofiilissa eronnut, niin mistä hitosta voi tietää montko kertaa.
      Yleensähä se mielletään keran, siis noin äkkiseltään.

Pakko myös tunnustaa, että usein eronneet antaa tietyn kuvan itsestään,
      joko on tosiiankin niin vaikea ihminen, että kaikki on mentävä hänen pillinsä
      mukaan, tai etsii vaan parenpaa ja parenpaa. Jääden sitten yksin loppumetreillä.

No vaikea sanoa, koska jos ajatellaan netistä kumppanin löytymistä, niin
      kyllä saa vetää risti seinään.

Minä olen itse ollut pitkässä avoliitossa 22v. Sitten meni kattilat jakoon.
      Tietysti jos on lapsia, niin naimisissa olo olisi suotavanpaa, vaan eisekään
      takaa mitään. Voi katsoa monelta kantilta näitä asioita. Meidän lapsilla kaksi rakastavaa vanhenpaa. On heitä, ketkä ovat tukkanuottasilla näissä asioissa.

• mieluunminei

Mulla on tietty ennakkoluulo usein eronneisiin. Eli en voi luoda heihin
      suhdetta. Pitäisi tosi hyvin tuntea tämä henkilö, no onko aikaa yli45v. alka
      keskittyä, muiden sotkuihin.

Ehkä jätään väliin. Luulen vapaitakin olevan liikkeellä.

• ¨åää'

000999

• yksjakaks

Sanotaanko, että keski-ikäiset, vaikkapa kolmekin kertaa eronnut ja lapsia
      yhdelle sekä toiselle, niin kyllä eronnut on se oikea termi.

Ärsyttää, kun ollaan villiä ja niin vapaita, vaikka x: sät on tavalla, tai toisella
      riippana. Mitä sinkkua tämä on.

• oookey

Just niin. Miksi pitää laittaa "sinkku", vaikka eroja niin paljon, että niistä riittää
      muillekkin jakoon. Kuulostaahan tuo tietysti parenmalta, kuin vatukkoon
      menneet avio/avoliitot.......voi voi.

• juu, mut

sinkku on perheetön ja ei naimisissa ollut.

• -aikuinen nainen-

No itselleni kyllä eronnut mies on parempi kumppani kuin sinkku. Itse olen eronnut ja tuntuu että eronneilla miehelläkin on sitä elämänkokemusta takana, avioliitto ja ehkä niitä lapsiakin.

50 vuotias lapseton mies on kuin eri planeetalta kuin lapsia omaava mies eli haen nimenomaan sellaista jolla on lapsia, lapset kasvattaa ihmistä.

• ap

Kerroin, että naimisiin en enää mene. Se ei johdu mistään tietyistä syistä,
        kuten kadehdittu lesken-eläke. Ei syy ole siinä ja avoliitossa olenkin
        ollut, mutta en tällähetkellä.

Kun näitä profiileja lueskelee, niin kiinnitän huomion tottatoki tekstiin
        ensinmäisesksi ja kun mies kertoo olevansa sinkku, niin tulee pakosta
        mieleen, siis onkohan mitään kokemusta yhdessäolosta ym. tälläisiä
        seikkoja. Siis korostan taas tätä ikäkysymystä.

No mistä netissä yleensäkkin tietää, että onko jo valmiiksi naimisissa.
        Niin on arpapeliä.

• -----------------
        ap kirjoitti:

Kerroin, että naimisiin en enää mene. Se ei johdu mistään tietyistä syistä,
        kuten kadehdittu lesken-eläke. Ei syy ole siinä ja avoliitossa olenkin
        ollut, mutta en tällähetkellä.

Kun näitä profiileja lueskelee, niin kiinnitän huomion tottatoki tekstiin
        ensinmäisesksi ja kun mies kertoo olevansa sinkku, niin tulee pakosta
        mieleen, siis onkohan mitään kokemusta yhdessäolosta ym. tälläisiä
        seikkoja. Siis korostan taas tätä ikäkysymystä.

No mistä netissä yleensäkkin tietää, että onko jo valmiiksi naimisissa.
        Niin on arpapeliä.

Nyt taisi punainen lanka kadota,

Aloitusviestissä kerrot, että et halua miestä, joka ilmoittaa olevansa sinkku, vaikka on kahdesti eronnut.

Nyt kerrot, että jos mies ilmoittaa olevansa sinkku, niin alat epäillä että hänellä ei ole mitään kokemusta yhdessäolosta.

Ylipäätään siis on ilmeisesti paha, jos mies kertoo olevansa sinkku? Eronnut (ainakaan avioliitosta) ei saa kuitenkaan olla kuin korkeintaan kerran?

Eli haluatko miehen, joka on olut naimisissa kerran/avoliitossa kerran tai useammin, ja joka ilmoittaa olevansa eronnut?

• ap
        ----------------- kirjoitti:

Nyt taisi punainen lanka kadota,

Aloitusviestissä kerrot, että et halua miestä, joka ilmoittaa olevansa sinkku, vaikka on kahdesti eronnut.

Nyt kerrot, että jos mies ilmoittaa olevansa sinkku, niin alat epäillä että hänellä ei ole mitään kokemusta yhdessäolosta.

Ylipäätään siis on ilmeisesti paha, jos mies kertoo olevansa sinkku? Eronnut (ainakaan avioliitosta) ei saa kuitenkaan olla kuin korkeintaan kerran?

Eli haluatko miehen, joka on olut naimisissa kerran/avoliitossa kerran tai useammin, ja joka ilmoittaa olevansa eronnut?

Hei sinä pitkällä viivalla nimimerkillä oleva !

Myönnän, että tämä meni nyt kädenväännöksi ja minhähän en siinä ole
        mitenkään hyvä, sillä lyötiin kerran velipojan kanssa tuopista vetoa, että voitan
        hähet kädenväännössä.

Tiesin häviämäni, koska olin hänelle velkaa jo muutenkin sen verran,
        joten maksoin vain velkani.

Itseasiaan..............Tietysti sinkuilla on ollut suhteita, mutta ne naimisissa
        olleet, jotka laittaa isoilla kirjaimilla tuon "sinkku", niin kysymys on heistä.

Tämä on nyt tälläistä vääntöä, mutta, kun aloitin keskustelun, niin oli
        tarkoitus oikeastaan siitä, että mitä mieltä sanonnasta sinkku.

Kyllä minä voin tutustua eronneeseen, ei vaikka kahdestikkin eronneeseen.
        Siis tutustua.

ps Lukekaa myös rivien välit.

Eikä haittaa jos tulee haukkuja.

• --------------------
        ap kirjoitti:

Hei sinä pitkällä viivalla nimimerkillä oleva !

Myönnän, että tämä meni nyt kädenväännöksi ja minhähän en siinä ole
        mitenkään hyvä, sillä lyötiin kerran velipojan kanssa tuopista vetoa, että voitan
        hähet kädenväännössä.

Tiesin häviämäni, koska olin hänelle velkaa jo muutenkin sen verran,
        joten maksoin vain velkani.

Itseasiaan..............Tietysti sinkuilla on ollut suhteita, mutta ne naimisissa
        olleet, jotka laittaa isoilla kirjaimilla tuon "sinkku", niin kysymys on heistä.

Tämä on nyt tälläistä vääntöä, mutta, kun aloitin keskustelun, niin oli
        tarkoitus oikeastaan siitä, että mitä mieltä sanonnasta sinkku.

Kyllä minä voin tutustua eronneeseen, ei vaikka kahdestikkin eronneeseen.
        Siis tutustua.

ps Lukekaa myös rivien välit.

Eikä haittaa jos tulee haukkuja.

Ok. En tainnut vieläkään täysin tajuta, mutta samapa tuo. Ei kannata sen enempää vääntää. :)

Sen verran kuitenkin ja viitaten aloitusviestiisi, että ei siitä minkä sanoo siviilisäädykseen, tai siitä montako kertaa on ollut naimisissa, voi päätellä varmasti mitä kyseinen henkilö haluaa jatkossa. Onhan mahdollista periaatteessa, että joku on ollut naimisissa viisi kertaa, mutta on päättänyt että kuudetta kertaa ei tule. :D.

Tietysti pohdinnan arvoista olisi tietysti sekin, että miksi on kokeillut sen viisi kertaa.

• ap
        -------------------- kirjoitti:

Ok. En tainnut vieläkään täysin tajuta, mutta samapa tuo. Ei kannata sen enempää vääntää. :)

Sen verran kuitenkin ja viitaten aloitusviestiisi, että ei siitä minkä sanoo siviilisäädykseen, tai siitä montako kertaa on ollut naimisissa, voi päätellä varmasti mitä kyseinen henkilö haluaa jatkossa. Onhan mahdollista periaatteessa, että joku on ollut naimisissa viisi kertaa, mutta on päättänyt että kuudetta kertaa ei tule. :D.

Tietysti pohdinnan arvoista olisi tietysti sekin, että miksi on kokeillut sen viisi kertaa.

Joo tosi hauskaa ja hyvää illanjatkoa sulle. Olet itseasiassa ihan ok.

• --------------------
        ap kirjoitti:

Joo tosi hauskaa ja hyvää illanjatkoa sulle. Olet itseasiassa ihan ok.

Kiitos samoin. :)

• presidentti.....

Nyt men sumpit väärään kurkkuun, niin hyvät on jutut.

• 33

nythän meil on pressa on kaunis vaimo.

• m.40 eronnut

no missä se sinkkuis sitten mennee, onhan se kaikella järellä toi, että
      onko ollut namisis, vai ei.

• näinon

Olen itse eronnonut..............Olen siis ERONNUT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe