Minulla on ongelma tai ehkä minä vain nyt teen tästä ongelman itselleni. Minulla on profiili nettideiteissä. Laitoin viestiä yhdelle tytölle, että olisi mukava tutustua jne. Hän vastasi pian, mutta ei kertonut juurikaan itsestään. Hän halusi nähdä mahdollisimman pian, eikä kirjoitella viestejä ensin. Profiili oli ehkä vähän erikoinen, mutta olen huomannut, että ei noista profiileista kannata kovin suuria johtopäätöksiä vetää. Sovimme alustavasti tapaamisesta lähipäivinä ja vaihdoimme samalla kuvia. Hän kertoi hiukan lisää itsestään ja sain hiukan erikoisen vaikutelman. Hän kertoi olevansa nörtti ja hänen ainoat harrastuksensa tuntuivat olevan tv:n katselu ja netissä surffailu. Hän kertoi nimensä, joka oli aika erikoinen. Laitoin sen sitten googleen ja tuli ilmi, että hän kuuluu johonkin "lahkoon". Ei se mikään uskonnollinen juttu vissiin ole, mutta vähän sinne päin. En ole enää kovin innostunut tapaamisesta, enkä ole ylipäätään varma, että meillä olisi loppujen lopuksi mitään yhteistä. Miten voisin asiallisesti ja kohteliaasti peruuttaa tapaamisen? Vai pitäisikö minun vain tavata hänet ja viettää tunti tai kaksi hänen kanssaan ja jättää homma siihen? En halua olla epäkohtelias.
Miten perua treffit asiallisesti
14
6126
Vastaukset
- mnfdisfos113223
Soita ja kysy. Tiedätkö hänen puhelinnumeronsa? Numerotiedustelu voi tietää numeron, jos nimi on harvinainen.
- ----------
Sanot vain kohteliaasti ja asiallisesti niin kuin asiat ovat. Kerrot, että sinusta näyttää tai tuntuu siltä, että teillä tuskin olisi riittävästi yhteistä. Ja siksi tapaaminen ei sinusta ehkä sittenkään ole hyvä idea.
Sitten kiität viestittelystä ja toivotat kaikkea hyvää jatkosssa. Et ole millään tavalla epäkohtelias.
Jos itse olet asiasta varma, niin miksi pitkittää mitään, todennäköisesti miettisit treffien jälkeen kuitenkin samaa kuin nyt. :)- simple as that
Minä en selittelisi sen kummemmin syitä siihen miksen haluakaan tavata. Kertoisin ystävällisesti ja asiallisesti, että olen pahoillani, mutta muutin mieleni tapaamisen suhteen, ja toivottaisin hyvää jatkoa. Tuossa vaiheessa tutustumista ei ole sen enempää toiselle tilivelvollinen.
- --------------
simple as that kirjoitti:
Minä en selittelisi sen kummemmin syitä siihen miksen haluakaan tavata. Kertoisin ystävällisesti ja asiallisesti, että olen pahoillani, mutta muutin mieleni tapaamisen suhteen, ja toivottaisin hyvää jatkoa. Tuossa vaiheessa tutustumista ei ole sen enempää toiselle tilivelvollinen.
Ei olekaan velvollinen, mutta mielestäni on kohteliaampaa kertoa perustelut parilla sanalla. Silloin ei tarvitse itse sitä syytä pähkäillä.
- treffitön neiti
Älä ainakaan peru viimehetkellä, kuten mun deitti (mies) teki. Olin jo lähes treffipaikalla kun tuli puhelu jossa hän peruutti treffit vedoten läpinäkyvään selitykseen. Harmitti kun olin kuitenkin jo matkannut paikalle ja sopinut aikataulut treffien mukaan.
Siis, ole ajoissa liikkeellä ja mahdollisimman rehellinen. - Sanot vaan
että "sori, tulikin muuta menoa" ja tän jälkeen annat vaan olla... jos toinen on vähänkään fiksu, ymmärtää kyllä miten asiat on eikä ala kyseleen enää mitään. Itse selittelen vasta jos joku alkaa (rasittavaa kyllä) kyseleen perusteluja miksei kiinnostanu, vaikka harvoin sillonkaan niitä todellisia syitä.. kuka nyt haluaiskaan kuulla olevansa liian ruma ja/tai lihava, yksinkertanen ja totinen tuppisuu, jne.
- """""
Kyllähän fiksu sen tajuaa, mutta ei kovin kiva fiilis kyllä jää. (Vaikka itse kyllä ajattelisin, että ihan hyvä että tuli muuta menoa, koska mitä todennäköisemmin kyseessä on vähän tökerö ja "munaton" mies, jollaista en itselleni halua).
Rehellisyys ei tarkoita sitä, että pitää mennä yksityiskohtiin tyylin olet liian lihava tai liian tuppisuu. Voi vaan yksinkertaisesti sanoa, että taidamme olla liian erilaisia tai et ole ihan sitä mitä etsin. - Uskomatonta.
"että "sori, tulikin muuta menoa" ja tän jälkeen annat vaan olla.."
Ei vittu. Täällä on joku teini kommentoimassa.
Tuoko on aikuisen tapa perua treffit jotka on sovittu?
"on muuta menoa, tässä runkkailen joten sori ei sovi tavata"
Ja sitten annat vain olla ja toisen pitäisi päätellä että runkkailet siellä etkä viitsi ilmoittaa kohteliaasti ettei kiinnostanutkaan.
Mistä näitä käytöstapoja täysin omaamattomia oikein sikiää?
"Itse selittelen vasta jos joku alkaa (rasittavaa kyllä) kyseleen perusteluja miksei kiinnostanu, vaikka harvoin sillonkaan niitä todellisia syitä.. kuka nyt haluaiskaan kuulla olevansa liian ruma ja/tai lihava, yksinkertanen ja totinen tuppisuu, jne. "
Sinä ainakin olet niin yksinkertainen ja rasittava että ei paremmasta väliä. - Katkera?
Uskomatonta. kirjoitti:
"että "sori, tulikin muuta menoa" ja tän jälkeen annat vaan olla.."
Ei vittu. Täällä on joku teini kommentoimassa.
Tuoko on aikuisen tapa perua treffit jotka on sovittu?
"on muuta menoa, tässä runkkailen joten sori ei sovi tavata"
Ja sitten annat vain olla ja toisen pitäisi päätellä että runkkailet siellä etkä viitsi ilmoittaa kohteliaasti ettei kiinnostanutkaan.
Mistä näitä käytöstapoja täysin omaamattomia oikein sikiää?
"Itse selittelen vasta jos joku alkaa (rasittavaa kyllä) kyseleen perusteluja miksei kiinnostanu, vaikka harvoin sillonkaan niitä todellisia syitä.. kuka nyt haluaiskaan kuulla olevansa liian ruma ja/tai lihava, yksinkertanen ja totinen tuppisuu, jne. "
Sinä ainakin olet niin yksinkertainen ja rasittava että ei paremmasta väliä.Taisit nyt vaan vihdoin tajuta mitä susta on oikeesti aateltu kun oot tullu jätetyks juuri noilla sanoilla. Varmaan oot myös just sellanen rasittava perässäroikkuja joka suoltaa lopuks kauheet haukut kun et ollukaan kiinnostava. Ihan vinkiks, tolla asenteella on turha kovin äkkiä odottaa löytävänsä ainakaan itsees tasokkaampaa seuraa.
- turhaan odottanut
Mitäs jos vaan jättäisit menemättä. Niin ne muutkin miehet tekee. Nainen tälläytyneenä odottamassa paikalla, siitähän se itsetunto nousee.
- 10+7
Asiallista on kirjoittaa, että on tullut toisiin ajatukseen, kiitos viesteistä ja hyvää jatkoa.
- hupsukka
Kirjoitat vain, että sinusta tuntuu, ettei teillä ehkä olekaan tarpeeksi yhteistä. Että olette varmaankin liian erilaisia. Pahoittelet aiheuttamaasi mielipahaa ja toivotat hyvää jatkoa.
Symppistä, että joku mies edes miettii tällaista. Itse ainakin olen kokenut hyvin tylyjä reaktioita. Esim. kuvien vaihtamisen jälkeen mies laittanut vaan ":) Joo. Tää oli sitten tässä. Et olekaan mun tyylinen nainen. Moi."-tyylisen viestin.
Tai sitten, kun ollaan jo kerran tavattu, miehestä ei kuulu viikkoon mitään. Itse olen miehen jo unohtanut, niin sitten tulee viesti "Ikävä kyllä, taidamme olla liian erilaisia. Olet ihana ja kaunis nainen, mutta en nyt kokenut sitä kipinää... Heihei."
Ihan yhtä paska fiilis tulee molemmissa tapauksissa. Varsinkin, jos yhteydenotosta/tapaamisesta on jo viikko, eikä miehestä ole kuulunut mitään, niin on sitä itsekin jo oivaltanut yskän. Sitä vaan alkaa miettiä, että kuinka ruma sitä on, kun toinen alkaa kauneutta niin kamalasti painottaa.
Netissä on varmaan jokainen jo tottunut saamaan niskaansa niin paljon kaikenlaista paskaa, että on ihan sama, mitä teet. Nainen pahoittaa mielensä joka tapauksessa. Mutta ehkä nyt olisi kuitenkin viisasta peruuttaa hyvissä ajoin ne treffit ilman kiertelyjä ja kaarteluja ja selityksiä. "Moi. En haluakaan tavata. Sori" on parempi kuin jotkut selittelyt.- Tavisäijä
Itselläni on runsaasti samankaltaisia kokemuksia kuin hupsukalla tuossa ylempänä ja olen mies.
Usein naiset ovat ottaneet puheeksi jo treffeillä, että näkisimme uudelleen, mutta sitten he eivät vastaa enää yhteydenottoihin; luultavasti heidän kalenteri on ollut täynnä treffejä ja he ovat löytäneet sitten kiinnostavamman (lue varakkaamman). Noista kokemuksista on jäänyt kieltämättä hieman oudot fiilikset, enkä oikein viitsi ottaa enää ketään täältä treffaamaani kovin vakavasti.
Olen itse suht koulutettu, kokopäivätyössä ja vähintäänkin keskimääräisen näköinen ja liikunnallinen ja omaan terveet elämäntavat. Jotkut naiset kehuvat minua mukavan/hyvännäköiseksi saatuaan kuvani, toiset taas katoavat... Itselläni on takana pitkähkö suhde, ja olen muutenkin uskollinen; siis ainakin teoriassa hyvältä kuulostava paketti, mutta nettinaisille en vain kelpaa, johtuen kaiketi todella runsaasta tarjonnasta.
Myönnän tietysti itsekin katsovani ulkonäköäkin. Mielestäni toisesta täytyy jotain olla, jotta välille voi ylipäätään syntyä seksuaalista vibaa; oli tämä sitten pinnallisuutta, tai ei.
Ajattelinkin poistaa profiilini kohtapuoliin ja keskittyä oikeaan elämiseen :-) - juhuu_niin
Tavisäijä kirjoitti:
Itselläni on runsaasti samankaltaisia kokemuksia kuin hupsukalla tuossa ylempänä ja olen mies.
Usein naiset ovat ottaneet puheeksi jo treffeillä, että näkisimme uudelleen, mutta sitten he eivät vastaa enää yhteydenottoihin; luultavasti heidän kalenteri on ollut täynnä treffejä ja he ovat löytäneet sitten kiinnostavamman (lue varakkaamman). Noista kokemuksista on jäänyt kieltämättä hieman oudot fiilikset, enkä oikein viitsi ottaa enää ketään täältä treffaamaani kovin vakavasti.
Olen itse suht koulutettu, kokopäivätyössä ja vähintäänkin keskimääräisen näköinen ja liikunnallinen ja omaan terveet elämäntavat. Jotkut naiset kehuvat minua mukavan/hyvännäköiseksi saatuaan kuvani, toiset taas katoavat... Itselläni on takana pitkähkö suhde, ja olen muutenkin uskollinen; siis ainakin teoriassa hyvältä kuulostava paketti, mutta nettinaisille en vain kelpaa, johtuen kaiketi todella runsaasta tarjonnasta.
Myönnän tietysti itsekin katsovani ulkonäköäkin. Mielestäni toisesta täytyy jotain olla, jotta välille voi ylipäätään syntyä seksuaalista vibaa; oli tämä sitten pinnallisuutta, tai ei.
Ajattelinkin poistaa profiilini kohtapuoliin ja keskittyä oikeaan elämiseen :-)"Olen itse suht koulutettu, kokopäivätyössä ja vähintäänkin keskimääräisen näköinen ja liikunnallinen ja omaan terveet elämäntavat."
Eivät kai nämä voi olla niitä kriteerejä. Keskinäinen kemia se kai kuitenkin ratkaisee.
Ehdin itse käydä vajaa kymmenkunta kertaa treffeillä, ja olihan siellä vaikka miten koulutettua ja ehkä varakastakin joukossa (en kysynyt:)), mutta kun kemiaa ei löytynyt ainakaan minun puoleltani, en lähtenyt uusille treffeillekään.
Itse poistin profiilini juuri sen vuoksi, että tuota kemiaa ei valitettavasti voi lukea rivien välistä. Oikeassa elämässä sen taas huomaa heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514