Onko kukaan kohdannut nimimerkkiä T.P? Tekee reissutyötä ja kenties muutakin. Paljon poissa kotoa ja kotona puhelimessa. Työntekoon nähden lainaa rahaa aika kummasti. Onko kellään tietoa?
Voisiko oma kulta olla pelimies?
5
675
Vastaukset
- Kysyisin tätä
Oletko tavannut T.P:n treffeistä? Vai muualta? Kiinnostaisi tietää.....
- sikskysynkin
Netistä tietty
- tuli vaan mieleen
JOS tämä kysytty henkilö on se keneksi epäilen, voin vaan todeta että ota hyvä nainen jalat allesi ja juokse vielä kun on mahdollisuus
- pakene..
Olisiko kyseessä sama henkilö:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9523326 - Blönti
Täällä riittää paljon pelimiehiä ja naisia. Silloin kun alkaa joku pyytää rahaa''lainatakseen'' kannattaa kääntää kelkkaa heti, koska normaalit, työssäkäyvät/työttömät eivät lainaile rahaa noinvain... itse en ainakaan lainaa kellekkään olis se sukulainen tai ystävä. Tarkkaivaisuutta varsinkin miehiltä, jotka sanovat parinviikon tuttavuuden jälkeen'' rakastan sinua tai säälitarinoimalla omasta tai lapsen/sukulaisen auttamisesta rahallisesti'' HUH... ajatelkaa yläpäällä elkää alapäällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713