siis olen suht komea,hyväkäytöksinen ja ehkä jonkun mittapuun mukaan varakaskin.Olen käynyt noin vajaat kymmenkunta treffiä eri naisten kanssa ja nopeasti ollaan päädytty joko treffien jälkeen samana iltana sänkyyn tai sitten heti seuraavalla näkemällä.Mutta ongelma on se että laukean aivan liian nopeasti noin 5 minuuttia ja se oli siinä sitten.Voiko tämä olla syynä että naiset ovat hävinneet tai eivät ole halunneet olla missään tekemisissä????
en kelpaa naisille....
11
299
Vastaukset
- 9+20
No tyydytätkö heidät ensin?
- 8+0
Minkä ikänen oot? :)
- machinegun5min
olen 39 vuotias.No eipä siinä kerkiä naista tyydyttää.....Olin vuosia seksittömässä suhteessa,en omasta halustani vaan exän,tuskin olisi seksiä saanut edes aseella uhaten.No ehkä nyt sitten tästä syystä olen herkkänä ja nopea laukeaminen....(ennen ei mitään ongelmaa) toivottavasti on ohi menevää.Tai sitten pitää masturboida ennen treffejä!Joka tapauksessa suosittelen nettideittejä,kiva tavata anteliaita naisia.
- ----
Kysyjä varmaankin tarkoitti että tyydytätkö naisen ennen yhdyntää. Nopea tuleminen ei välttämättä haittaa, jos nainen saa muulla tavoin.
- 17+20
Harva nainen laukeaa muutenkaan yhdynnässä, kai annat heille suuseksiä tai tyydytät sormin?
- machinegun5min
no jos mä sitten ravintolassa kun nainen tekee ruoka ja juomatilausta isken dildon pöytään ja kysyn mitä saisi olla ; )
- ---
No heh heh. Et sitten taida halutakaan mitään asiallisia vastauksia, kenties olet pelkkä provo. Tai sitten olet seksin suhteen ummikko. :)
- miina äkisti jyrkkä
Kyllä ne anteliaat naiset taitaa olla mielikuvituksesi tepposet.
- tuliko selväksi?
Aloittajalle tiedoksi et naisella on klitoris jota pitää hellästi hyväillä suulla tai käsillä aluksi. Seksi ei ole yksipuolista toimintaa vaan naisen pitää saada kans orgasmi ja kaikki naiset ei saa yhdynnässä orgasmia joten miehen pitää hyväillä naisen klitorista suulla tai sormilla. Nainen on pettynyt on mies ei huomioi häntä lainkaan ja usein siinä käy niin et toista kertaa ei tule jos mies ajattelee vaan itseään.
- openpoika
hienoa että täällä saa myös oikein opetusta sexiasioissa,kitos!Voi vittu mitä jengii........
- säälittävä elämä
Pääset sentään treffeille joka on jo jotain. Olen niin ruma etten pääse ikinä treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532