Olenko mielestänne kauhea ihminen kun olen 16 ja harrastan metsästystä.Eli onko se teiän mielestä ok vai " OMG SÄ TAPOIT BAMBIN ÄIDIN SUN PITÄS TAPPAA ITTES JÄKÄ JÄKÄ MURHAAJA"
Onko metsästys vastenmielinen harrastus
9
99
Vastaukset
- metsästäjä97
Ei mun mielestä oo, muitten mielestä on.
Ihmiset ovat metsästäneet tuhansien vuosien ajan, joten eiköhän se ole edelleen ihan kivaa.
Jos nyt ei näitä puunhalaajia ja muita turhia elämänmuotoja lasketa, niin tuskin kukaan sinua alaspäin katsoo, jos ammut muutaman bambin aina silloin tällöin.- 17v poika
Et mun mielestä oo kauhee ihminen, ja mun mielestä se on vaan normaalia ihmisen toimintaa? Evoluutio, sanooko puunhalaajille mitään?
Tuskinpa ihminen olisi vieläkään tässä vaiheessa evoluutiossa jos oltais syöty pelkkiä juureksia ja vihanneksia, joita ei edes talvisin löytynyt kaikille ihmisille. Ihminenhän on ollut keräilijä-metsästäjä (eli siis syönyt ja kerännyt sekä marjoja ja vihanneksia ETTÄ lihaa!!)
En näe mitään väärää siinä että ihminen tappaa eläimen. Mutta sitten jos sitä lähdetään tahallaan kiduttamaan, se on jo jotain sairasta touhua sitten..
Tunnen monta metsästäjää, ja eräs ystäväni on käynyt mettällä about 15 vuotta elämästään ja ihan normaali siitäkin on tullut..
Joten puunhalaajat ja muut viherpiipertäjät, älkää jännittäkö niin saatanasti vaan antakaa jokasella olla omat mielipiteet ja omat harrastukset/touhut. - reahaeha
Mä oon vaa kateellinen ku asun pääkaupunki seudulla, en pääse tollasia juttuja harrastamaan :P
- poika 16vuotta
Ei pitäs olla este
- tyttööökohta18
Mulla on vähän ristiriitaset fiilikset sen suhteen, mutta kyllä mä sen hyväksyn kuitenkin, itsestäni ei kuitenkaan varmaan ikinä tule mitään metsästäjää. :D
Ohan se silleen aika maskuliinin harrastus ja jotenki seksikästäkin, jos nii voi sanoa.- girlllll
tappaa saa vain ravinnoksi, ei huviksi.
Ei oo ees paha harrastus itekki harrastan metsästystä, ja sehän on herrasmies laji. Ainakin englannissa.
- girlllll
ei ole paha jos eläimen kaataa sen kärsimyksen takia tai ravinnoksi. eläin pitää kaadon jälkeen siunata ja pyytää anteeksi. en ole mikään pyhimys, jätin rippikoulunkin käymättä mutta sen tiedän että elävää kunnioitetaan eikä tapeta huvikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473