Oletko sinäkin nuorekas?

vääristynyt omakuva

Lähes kaikki väittävät olevansa ikäistään nuorekkaampia ja sillä verukkeella hakevat itseään nuorempaa kumppania. Tällaisten ihmisten olisi parempi hakea seuransa live-elämästä ja mittauttaa sitten siellä se nuorekkuutensa taso.

Olen lopen kyllästynyt miehiin, jotka ovat mielestään nuoremman näköisiä kuin ikäisensä naiset ja suorastaan VAATIVAT nuoria naisia kumppanikseen. Oikein hyvä esimerkki tuli vastaan vkonloppuna, kun 40v mies aivan pokalla sanoi, että "haluaa kumppanikseen itseään nuoremman naisen, koska oman ikäiset eivät ole olemukseltaan yhtä nuoria kuin hän." Ja mies näytti oikeasti tasan tarkkaan ikäiseltään, eikä suoraan sanoen ollut ulkonäöltään edes keskiverto vaan siitä pykälän alemmas. hohhoijaa - mistä näitä oikein tulee.

Vaikuttaisi sitä, että siinä missä "pyöreät" naiset näkevät itsensä normaalina, vanhat miehet näkevät itsensä nuorena.

18

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkein 50

Niin, minäkin näen itseni ikäistäni nuorempana, mutta etsin silti itseäni vanhempaa miestä.

On kai loogista, että pidämme itseämme nuorempina kuin olemme. Olemme tottuneet siihen, että valokuvamme ja peilikuvamme ovat nuorempia kuin nyt olemme. Vanhempina emme ole itseämme vielä nähneet. Jos otamme omakuvan ja se näyttää vanhemmalta kuin muistamme näyttävämme, selitämme sen itselemme, että 'kuvasta tuli huono'. Ja laitamme profiiliin vanhan kuvan, joka sopii paremmin omiin mielikuviimme. Ihan inhimillistä ja ymmärrettävää ja varmaan kauhean ärsyttävää.

• D69

Olen samaa mieltä. Jotenkin mieli ei vaan osaa mieltää itseään sen ikäisenä kuin miltä kroppa näyttää. Olikohan se Kari jolla oli aikoinaan jossain lehdessä pilapiirros siitä miten vuosikymmeniä nuorempi ihminen näki vanhemman ihmisen aina ikäloppuna. Kaikkein vanhinta ihmistä katsoessaan pykälän häntä nuorempi ihminen näki mielellään hautakummun... Mutta se vanha ukko näki omassa mielessään itsensä elämänsä tunnossa olevan uroksena.

Kun jokainen minuunkin yhteyttä ottava 50 mies aloittaa sen värssynsä sillä että olen nuorekas, niin kyllähän se alkaa siltä tuntua kuin joku uskovainen ramppaisi ovella toitottamassa väkisin jotain ilosanomaa jota en halua ottaa vastaan. Jos mies on mielestäni liian iäkäs, se on ihan sama mitä hän minulle todistelee. Hänen sisäinen kokemuksensa omasta itsestään ei ole minun kokemukseni hänestä.

Itse en lässytä mistään nuorekkuudesta vaikka kuulema olen hyvässä kunnossa ulkoisesti. Vastaavassa kunnossa voisi olla minkäikäinen hyvänsä jos ei ahda pöperöä päätyökseen ja malttaa välillä vähän liikahtaakin. Ei nuoria kiinnosta kävelylenkit, joten miksi väittäisin olevani nuorekas vain siksi että liikun? Päättäkööt toiset mitä mieltä ovat minusta.

Itse olen tietysti mieluusti vaikka iätön. Sellaiseksi minua sanottiin jo parikymppisenä. Ei ole mitään tiettyä sitoumusta mihinkään ikäryhmään. Mutta jos näkee kasvoni, tuskin niissä on mitään erityistä, samanlainen lärvi kuin monilla muillakin IKÄISILLÄNI.

Jos minä haen nuorempaa seuraa (seksiä varten), niin haen sitä sen vuoksi että nuorempaa on kiva naida, en sen vuoksi että itse olen nuorekas tai vanhakas tai mitä hyvänsä. Seksuaalipartneri on objekti, ei siitä mihinkään pääse. Eri ikäiset eivät koskaan tule olemaan täysin tasa-arvoisia, ja kai sitä mieluummin itse on se dominoivampi osapuoli... Miehillehän se on ollut ihan sallittua, mutta nyt tulevat naiset perässä tässä asiassa. Mutta ehkä juuri sen takia miehet vetoavatkin niin kauheasti siihen nuorekkuuteensa kun he ovat havainneet ettei "kypsyys" ja isämäisyys/ukkomaisuus enää kiinnosta naisia?

• D69
        D69 kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jotenkin mieli ei vaan osaa mieltää itseään sen ikäisenä kuin miltä kroppa näyttää. Olikohan se Kari jolla oli aikoinaan jossain lehdessä pilapiirros siitä miten vuosikymmeniä nuorempi ihminen näki vanhemman ihmisen aina ikäloppuna. Kaikkein vanhinta ihmistä katsoessaan pykälän häntä nuorempi ihminen näki mielellään hautakummun... Mutta se vanha ukko näki omassa mielessään itsensä elämänsä tunnossa olevan uroksena.

Kun jokainen minuunkin yhteyttä ottava 50 mies aloittaa sen värssynsä sillä että olen nuorekas, niin kyllähän se alkaa siltä tuntua kuin joku uskovainen ramppaisi ovella toitottamassa väkisin jotain ilosanomaa jota en halua ottaa vastaan. Jos mies on mielestäni liian iäkäs, se on ihan sama mitä hän minulle todistelee. Hänen sisäinen kokemuksensa omasta itsestään ei ole minun kokemukseni hänestä.

Itse en lässytä mistään nuorekkuudesta vaikka kuulema olen hyvässä kunnossa ulkoisesti. Vastaavassa kunnossa voisi olla minkäikäinen hyvänsä jos ei ahda pöperöä päätyökseen ja malttaa välillä vähän liikahtaakin. Ei nuoria kiinnosta kävelylenkit, joten miksi väittäisin olevani nuorekas vain siksi että liikun? Päättäkööt toiset mitä mieltä ovat minusta.

Itse olen tietysti mieluusti vaikka iätön. Sellaiseksi minua sanottiin jo parikymppisenä. Ei ole mitään tiettyä sitoumusta mihinkään ikäryhmään. Mutta jos näkee kasvoni, tuskin niissä on mitään erityistä, samanlainen lärvi kuin monilla muillakin IKÄISILLÄNI.

Jos minä haen nuorempaa seuraa (seksiä varten), niin haen sitä sen vuoksi että nuorempaa on kiva naida, en sen vuoksi että itse olen nuorekas tai vanhakas tai mitä hyvänsä. Seksuaalipartneri on objekti, ei siitä mihinkään pääse. Eri ikäiset eivät koskaan tule olemaan täysin tasa-arvoisia, ja kai sitä mieluummin itse on se dominoivampi osapuoli... Miehillehän se on ollut ihan sallittua, mutta nyt tulevat naiset perässä tässä asiassa. Mutta ehkä juuri sen takia miehet vetoavatkin niin kauheasti siihen nuorekkuuteensa kun he ovat havainneet ettei "kypsyys" ja isämäisyys/ukkomaisuus enää kiinnosta naisia?

"Kun jokainen minuunkin yhteyttä ottava 50 mies aloittaa sen värssynsä sillä että olen nuorekas"

Siis sanoo itsestään että on nuorekas. Tuli vähän tökerösti muotoiltua.

• 11+10

Ohitan armotta profiilit, joissa mies kuvaa itseään nuorekkaaksi ja/tai hakee reilusti itseään nuorempaa naista. Siis vaikka mahtuisin hänen hakunsa ylärajaan.

• 5+11

Nuorekas, katseenkestävä, huumorintajuinen.... ovat ominaisuuksia, joita itsestään on vaikea määritellä.Yleensä ne juurikin menee pieleen.

Kun joku noita kuvauksia käyttää - suhtaudun koko tyyppiin hieman skeptisesti ja jätän vastaamatta, jotenkin "omakehu" haisee.

• 1+3

Samoin. Jos on huumorintajuinen niin sen pitää näkyä tavassa, jolla teksti on laadittu. Ei sitä tarvitse erikseen silloin mainita. Ja katseenkestävyys näkyy kuvassa ja viimeistään katsojan silmäss.

• sivusta huvittuneena
        1+3 kirjoitti:

Samoin. Jos on huumorintajuinen niin sen pitää näkyä tavassa, jolla teksti on laadittu. Ei sitä tarvitse erikseen silloin mainita. Ja katseenkestävyys näkyy kuvassa ja viimeistään katsojan silmäss.

Olette niin skeptisiä ja kaikesta ärtyneitä, että ette varmasti tule ketään sopivaa koskaan löytämään. Se on aivan varmaa, samanlaisia naisia on roikkunut vaatimuksineen vuosia nettideitissä tuloksetta, jotkut vielä lastakin haluavat ja ikää jo nelissäkymmenissä, voi voi.

• 5+11
        sivusta huvittuneena kirjoitti:

Olette niin skeptisiä ja kaikesta ärtyneitä, että ette varmasti tule ketään sopivaa koskaan löytämään. Se on aivan varmaa, samanlaisia naisia on roikkunut vaatimuksineen vuosia nettideitissä tuloksetta, jotkut vielä lastakin haluavat ja ikää jo nelissäkymmenissä, voi voi.

Mainitsinko jotain vaatimuksia?

Kirjoitin vaan, että yleensä jos henkilö itse mainostaa itseään huumorintajuisena, nuorekkaana, katseenkestävänä jne. on syytä suhtautua varauksella. Olen tämän todennut enkä jaksa innostua.

Kuka voi antaa noissa asioissa objektiivisen kuvan itsestään? Voi sanoa, että olen 50 -vuotias, minulla on tummat hiukset ja siniset silmät - ne on kaikkien todettavissa.

Huumorintaju on erittäin vaikea määritellä - kuka nauraa millekin. Tapasin kerran miehen joka mainosti itseään huumorintajuiseksi. Hänen huumorinsa oli sitä, että hän kertoi samat ikivanhat vitsit viikon aikana noin 10 kertaa. Itselleen hän ei valitettavasti osannut nauraa ollenkaan...

• Kolahtiko kalikka

Hahahahh :D

Täällä valittaa vanhat kulahtaneet akat, mutta nuorempana haitte AINA vanhempaa miestä kun olette niin "kypsiä" ja "aikuisia" :D

Taisi kolahtaa omaan nilkkaan...

• Kolahtiko kalikka

Enkä ole mikään ukkeli vielä joten voin vapaasti hakea nuorempaa naista ja nuoret naiset tykkäävät siitä kun mies on heitä vanhempi.

Anteeksi vain vanhat akat, mutta nuorissa naisissa vain on "sitä jotakin". ;)

• hah hah itsellesi

Olen aina hakenut itseni ikäistä tai nuorempaa miestä. Vanhat ukot eivät herätä minkäänlaisia eroottisia värinöitä. Tämä tunne oli jo parikymppisenä.

Ei sitä välttämättä ole mikään erityisen ylikypsä tai rutikuivan aikuinen vaikkei tunnekaan tarvetta huutaa koko maailmalle nuorekkuudestaan. Kaikkien ei tarvitse yrittää ylipuhua vastakkaista sukupuolta itselleen suosiolliseksi.

Kuulin juuri mieheltä että nuoret naiset eivät halua nuoria miehiä koska näiden kanssa ei ehdi panna tarpeeksi kauan kun mies tulee alta aikayksikön. En tiedä sitten kun on aina osunut kestäviä kohdalle...

• tämäkin vielä
        Kolahtiko kalikka kirjoitti:

Enkä ole mikään ukkeli vielä joten voin vapaasti hakea nuorempaa naista ja nuoret naiset tykkäävät siitä kun mies on heitä vanhempi.

Anteeksi vain vanhat akat, mutta nuorissa naisissa vain on "sitä jotakin". ;)

Ketjun aloittaja lienee noin 20- tai 30-vuotias koska hänestä oli vastenmielistä että 40-vuotias mies tyrkyttää hänelle itseään. Kyseinen tilanne ei taida liittyä omaan elämääsi mitenkään. Mutta jos olet vaikkapa 30-vuotias ja tyrkytät itseäsi väkisin 20-vuotiaalle, niin voit uskoa että jos tämä kyseinen nainen ei sinua halua, se on hänestä jokatapauksessa vastenmielistä se sinun itsetuputuksesi vaikka sinusta se olisi ihan ok että vanhempi mies hakee nuorempaa naista ja sinä saat tehdä mitä lystäät koska nuoret naiset blaa blaa.

Kysymyshän on ei-toivotusta käyttäytymisestä. Miesten kannattaa oppia tunnistamaan milloin ovat ei-kaivattua seuraa. Ensimmäinen askel sen huomaamisessa olisi esim. tarkastaa millainen on se ikähaitari minkä nainen on ilmoitukseensa laittanut.

Onko se niin vaikeaa?

• 12+10

No minä luen vain sellaisia ilmoituksia, joissa haetaan ikäisiäni naisia. Ei se minua liikuta, jos joku hakee nuorempia, enhän minä niitä profiileja jää lueskelemaan. Mutta jos siis mies hakee ikäistäni ja kuvaa itseään nuorekkaaksi niin mielenkiintoni loppuu siihen.

Suomi24:n ongelma on siinä, ettei hakua voi tehdä niin että jo siinä vaiheessa karsiutuisivat ulkopuolelle ne miehet, joiden kriteereihin en itse mahdu. Toisaalta uusia miehiä, jotka mahtuisivat omiin kriteereihin, tulee sen verran vähän ettei ole kovin iso työ käydä profiileja läpi parin viikon välein vaikka osan joutuu avaamaan turhaankin.

• 20+8
        hah hah itsellesi kirjoitti:

Olen aina hakenut itseni ikäistä tai nuorempaa miestä. Vanhat ukot eivät herätä minkäänlaisia eroottisia värinöitä. Tämä tunne oli jo parikymppisenä.

Ei sitä välttämättä ole mikään erityisen ylikypsä tai rutikuivan aikuinen vaikkei tunnekaan tarvetta huutaa koko maailmalle nuorekkuudestaan. Kaikkien ei tarvitse yrittää ylipuhua vastakkaista sukupuolta itselleen suosiolliseksi.

Kuulin juuri mieheltä että nuoret naiset eivät halua nuoria miehiä koska näiden kanssa ei ehdi panna tarpeeksi kauan kun mies tulee alta aikayksikön. En tiedä sitten kun on aina osunut kestäviä kohdalle...

Mutta nuoret miehet ovat kovia, heillä seisoo myös kumin kanssa ja kumin käyttäminen on luonnollista. Ja jos ekalla kerralla tulee liian aikaisin niin no problem, homma on mahdollista ottaa hyvin nopeasti uusiksi.

Vähän vanhemmilla taas on paremmat suuseksitaidot, edellyttäen että ovat sopivasti kokeneita.

• asfnjksndlnksldfs

Olen 45 vuotias mieshenkilö.

Olen koko ikäni näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, keskimääräinen arvio on ollut aina noin 6 vuotta nuoremmaksi kuin mitä todellinen ikäni.

Tapailen itseäni 16 vuotta nuorempaa naista. Ja ei, en tyrkyttänyt itseäni kenellekään, hän tarttui minuun kiinni kuin se kuuluisa sika limppuun. Itse tuota ikäeroa hieman jännitin alussa. Seurastani olisi säännöllisesti kiinnostuneita muitakin kolmekymppisiä tai jopa nuorempia naisia...

Syytä tuohon en tiedä, mutta itse valitettavasti sanoisin että "olen nuorekas". Mutta mikä lie sitten selitys, olen umpiköyhäkin ettei se rahasta voi olla kiinni.

Eikä tarkoitus ole kehua tms itseään, sanoin vain miten asia on kohdallani. Ehkä siis tuo nuorekkuuden mainitseminen ei olekaan ihan huuhaata kaikkien kohdalla... No, hyvä vinkki kuitenkin, ettei tuota kannata mainostaa...

Kiitos siitä.

• 18

En osaa arvioida ihmisten ikää kovinkaan hyvin, joten vaikea sanoa tuohon kysymykseen juuri mitään. Mutten malta olla huomauttamatta, että huomattavan usein olen miettinyt naisten kuvista, että ko. henkilö näyttää ikäistään vanhemmalta. Nimenomaan, kun vertaan heitä henkilökohtaisesti tuntemiini senikäisiin naisiin.

• Iän arvioiminen

Iän arvioiminen ON hankalaa. Hesarissa oli hiljan nimityshaastattelu ison kuvan kanssa. Lähikuvassa tyylikäs, näyttävä nainen. Dynaamisen eli energisen näköinen - onko se sitten sitä nuorekkuutta?

Jäin anyway miettimään, että iän kohdalla (40) taisi olla virhe. Tai sitten helmenvalkoiset hiukset hämäävät (ainakin minun katsettani).

Tässä sama nainen, hieman laajemmassa kuvassa:
      http://www.hkscan.com/ap-pics/operatiivinen_johto/20120210hks_annemere2_p.jpg

• Iän arvioiminen

Olipa epäselvästi sanottu. Tarkoitin sanoa, että minun silmääni tuo nainen on varsin nuorekas (en nyt keksi parempaa sanaa) 47-52-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe