Kaikki 2003-2010 valmistetut 5- ja 6-sarjan autot saavat huoltokutsun. Palovaaran vuoksi parannetaan tavaratilassa olevan akun plusnavan suojausta tmv. 1,3 miljoonaa autoa työn alle maailmanlaajuisesti. Auto Motor und Sport ainakin uutisoi:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/rueckruf-fuer-bmw-5er-und-6er-2003-bis-2010-brandgefahr-bei-290-000-modellen-4629450.html
Hyvä, että valmistaja vastaa tuotteestaan myynnin jälkeenkin.
Viitoset klinikalle
17
377
Vastaukset
- Susi jo syntyessään
Hehheh! Se niille E60-hirvityksille aivan oikein. Ei haittaisi, vaikka kaikki E60 pallokalat kutsuttaisiin paalaamoon. On ne niin s-tanan rumia autoja verrattuna oikeaan jumalten vaunuun eli E39 malliin.
BMW:lle ikuinen häpeä, että menivät tekemään E60 pyhäinhäväistyksen, Paska ulkonäkö ja paska laatu.- pi pimmer
No ei se nyt niin kauhee ole ja ihan hauska ajaa sekin. Nykysin ajelen hemmetin tyytyväisenä e39:llä, mutta en laittaisi pahakseni e60:stään. Kauneushan oli katsojan silmissä :)
- viiskolmekymppiI
Mä ajelen 3 litrasella e60llä. On mukavaa. Ei musta oo pahannäkönen.
Ja se kutosen murahdus...
- Vikoja joka merkissä
Juuri näin, kysymys näissä takaisinkutsuissa on juuri siitä että valmistaja kantaa vastuuta tuotteestaan vaikka joissakin merkeissä näistä on tehty irvistelyn kohde. Päinvastaisiakin esimerkkejä löytyy, ollaan hiljaa vioista ja maksatetaan korjaukset asiakkailla.
- 9+7
toyota näyttänyt hyvää esimerkkiä saksalaisille miten asiat pitää hoitaa.
missä ovat räkyttäjät nyt kun pilkka sattui omaan nilkkaan?
- mv
Miksikähän bemari ei sitten kutsu läppävikaisia dieseleitään korjattavaksi? Siitä aiheutuu auton omistajille taatusti enemmän haittaa, kun kone pamahtaa kokonaan. Onhan se tietenkin edullisempaa vaihtaa joku kaapeli kuin korjata vialliset läpät. Se siitä vastuullisuudesta!
- pikkulutunen
juu, pienempi kiusa jos auto palaa kuin jos läppä irtoaa.
- FSerwrte
Älä aja kiisselillä!
- Huolto-ohjelmaan
Läppävika on kuulemma kuluva osa, ne pitänee vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä aina.
- tero pöytään
no ny on terolle pöytä katettu, oleppa hyvä ja avaa sanainen arkkusi aiheesta
- auto yhdyntä
eikös toyota ja bmw ole lyömässä hynttyitä yhteen ainakin moottori puolella? luulis tojota ja bmw miesten pitävän enempi yhtä kuin haukkua toisiaan,vai? siitähän voi tulla vaikka minkälainen menestys tarina!! tai sitten ei............
- BMW DAS Auto
Kuin gepardi ja etana yhtyisivät.
- se jostakin
täällähän on asiantuntijoita palsta pullollaan. kantsis jo kysellä BMW:n tehtaalta töitä..................
- Hehheh,
pikemminkin grillaa asiakkaat kaupan päälle... Nooh, turha enää valittaa alitehoisesta lämmityslaitteesta.
- ViiskomekymppiI
Seon kyl tota, ettei oikein lämpee kolmilitranenkaan pakkasella.
Mä voin kyllä sanoo viatkin, vaik kolmelirasen kuski oonkin.
Ens syksynä vaihdan termostaatin siihen, jos vielä on mulla se auto.
- kilinvasa
No jo on taas niin polleeta tekstiä että happi loppuu ......UUNOT!
- Tekniikan taso
Mahdollisesti kaikkia autoja ei ole vielä saatu korjaukseen, Ruotsissa ainakaan:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14989987.ab
Tietenkin on voinut syttyä muustakin syystä, tarina ei kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483