Onnekas "pyöreä"

hohhoijaa

Pari vuotta siihen meni että löysin suomi24:n treffipalstalta minulle sopivan ja ihanan miehen. Hän on kohtelias, fiksu, hyvännäköinen ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Näyttää siltä että myös täällä niin hyljeksittyjen pyöreiden naisten kohdalla voi onni potkaista. Mies on sanonut minulle että kiloakaan ei tarvitse laihduttaa ja olen ihanan nainen :)

48

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Congratulations!

Onnittelut ja kaikkea hyvää jatkossakin. Olet löytänyt henkiseltä tasolta aiukisen, terveen miehen. Samaa ei voi sanoa kaikista paltalla vuosikausia kytiksellä olevista ukoista.

• hohhoijaa

Kiitos, olen kyllä nyt onnellinen.

• .......

Täältä myös onnea ja kaikkea hyvää teille sekä yhdessä että erikseen. :)

• tömppö

Olisiko se nyt ollut niin vaikea laihduttaa muutama kilo.

• ei luuviulu

Miehen takia ei kannata laihduttaa...jos hän ei ole oikeasti kiinnostnut...laihdutus ei auta. Joten jos ukko haluaa luuviulun valitkoo sellasen heti alkuunsa.

• ====

Siinä on vaan se. että jos on helposti lihovaa sorttia, niin niillä kiloilla on taipumusta tulla jossain vaiheessa takaisin. Tai se on sellaista taistelua sen painon kanssa, että sitä ei ihan koko ajan jaksa. Joten jos jo muutama liikakilo on miehelle ongelma, niin ei kannata ajatella sellaista miestä alun perinkään.

Itse myös mietin sitä näiden ehdottomasti hoikkuutta vaativien miesten kanssa, että mitä jos sattuisi vaikka sairauden takia lihomaan, niin jättäisikö mies heti? Tai alkaisiko käymään vieraissa?

Joten mieluummin sellainen joka on kiinnostunut myös ja nimenomaan ihmisestä, eikä vain kropasta.

• Ajatelkaa terveyttä
        ==== kirjoitti:

Siinä on vaan se. että jos on helposti lihovaa sorttia, niin niillä kiloilla on taipumusta tulla jossain vaiheessa takaisin. Tai se on sellaista taistelua sen painon kanssa, että sitä ei ihan koko ajan jaksa. Joten jos jo muutama liikakilo on miehelle ongelma, niin ei kannata ajatella sellaista miestä alun perinkään.

Itse myös mietin sitä näiden ehdottomasti hoikkuutta vaativien miesten kanssa, että mitä jos sattuisi vaikka sairauden takia lihomaan, niin jättäisikö mies heti? Tai alkaisiko käymään vieraissa?

Joten mieluummin sellainen joka on kiinnostunut myös ja nimenomaan ihmisestä, eikä vain kropasta.

Eihän sitä kannata laihdutaa kun ne tulee kuitenkin takaisin?

Voi tsiisus!

• ====
        Ajatelkaa terveyttä kirjoitti:

Eihän sitä kannata laihdutaa kun ne tulee kuitenkin takaisin?

Voi tsiisus!

Enhän minä sanonut ettei kannata laihduttaa. Sanoin ettei kannata ottaa miestä, joka edellyttää laihduttamaan/olemaan hoikempi. Mikäli painonhallinta on siis itselle haasteellista, eikä se hoikkana/normipainoisena pysyminen ole koskaan helppoa eikä ainakaan itsestäänselvää, vaikka siihen jossain vaiheessa pääsisikin.

Kyllähän laihduttaminen yleensä kannattaa, varsinkin jos puhutaan jo terveydelle haitallisista kilomääristä.

• ====
        ==== kirjoitti:

Enhän minä sanonut ettei kannata laihduttaa. Sanoin ettei kannata ottaa miestä, joka edellyttää laihduttamaan/olemaan hoikempi. Mikäli painonhallinta on siis itselle haasteellista, eikä se hoikkana/normipainoisena pysyminen ole koskaan helppoa eikä ainakaan itsestäänselvää, vaikka siihen jossain vaiheessa pääsisikin.

Kyllähän laihduttaminen yleensä kannattaa, varsinkin jos puhutaan jo terveydelle haitallisista kilomääristä.

Vielä tarkennusta vähän:

En halua miestä, jonka kanssa minun pitää olla huolissani, että miten mies reagoi, jos satun lihomaan muutaman kilon.

Haluan siis miehen jonka rakkaus ja mielenkiinto minuun ei ole kiinni kiloista.
        Ja itse asiassa sellaisen miehen kanssa on eniten halua pitää itsensä mahdollisimman viehättävänä, koska tuntee itsensä rakastetuksi ja halutuksi. :)

• 5w6je5y7j
        ei luuviulu kirjoitti:

Miehen takia ei kannata laihduttaa...jos hän ei ole oikeasti kiinnostnut...laihdutus ei auta. Joten jos ukko haluaa luuviulun valitkoo sellasen heti alkuunsa.

Ei läski ja luuviulu ole ainoita vartalon malleja.

'normaali' kuuluu myös joukkoon.

• läskit on yök!
        ei luuviulu kirjoitti:

Läski on heti katkerana hoikille vaikkei nimim. "tömppö" edes puhunut mitään hoikista. Mene lenkille ja lopeta se roskaruoan pupeltaminen niin ehkä omakin elämäsi siitä helpottuu.

• Vähän rehellisyyttä
        ==== kirjoitti:

Vielä tarkennusta vähän:

En halua miestä, jonka kanssa minun pitää olla huolissani, että miten mies reagoi, jos satun lihomaan muutaman kilon.

Haluan siis miehen jonka rakkaus ja mielenkiinto minuun ei ole kiinni kiloista.
        Ja itse asiassa sellaisen miehen kanssa on eniten halua pitää itsensä mahdollisimman viehättävänä, koska tuntee itsensä rakastetuksi ja halutuksi. :)

Vai että "sattuu" lihomaan muutaman kilon...

Kukaan ei satu lihomaan. Kyllä aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa omasta syömisestään ja omista kiloistaan. Mutta jos ei ole vielä oppinut aikuiseksi, niin se on sitten eri asia.

• ====
        Vähän rehellisyyttä kirjoitti:

Vai että "sattuu" lihomaan muutaman kilon...

Kukaan ei satu lihomaan. Kyllä aikuinen ihminen on ihan itse vastuussa omasta syömisestään ja omista kiloistaan. Mutta jos ei ole vielä oppinut aikuiseksi, niin se on sitten eri asia.

No, paras sanavalinta olisi varmaan ollut "jos lihoisin".

Eihän lihominen tietenkään koskaan sattumaa ole, aina sille on olemassa syynsä. Mutta aina ei ole kyse pelkästään syömisestä - ja tämän varmaan aikuisena ihmisenä tiedät.

• Dr Obvious
        ==== kirjoitti:

No, paras sanavalinta olisi varmaan ollut "jos lihoisin".

Eihän lihominen tietenkään koskaan sattumaa ole, aina sille on olemassa syynsä. Mutta aina ei ole kyse pelkästään syömisestä - ja tämän varmaan aikuisena ihmisenä tiedät.

Kyllähän se syömisestä (ja juomisesta) yleensä johtuu mutta laiskuudella (arki)liikunnan suhteen ja yleisellä välinpitämättömyydellä on toki myös osansa. Joillakin tietysti voi olla hankala elämäntilanne joka ei jätä aikaa liikunnalle mutta väittäisin ettei kenenkään ole ajanpuutteen takia pakko lihoa syömällä. No, ei se lihominen mitään kunhan ei sitten esitä kumppanilleen sen suhteen suurempia vaatimuksia.

• täysin nolla

Et aloittaja varmana olisi ottanut miestä jos mies solisi ollut läski, huonokuntoinen tai muuten vaan ruma

• hohhoijaa

Varmaan jonkun mielestä mies jonka kanssa olen on läski ja ruma. Hän on nimittäin ylipainoinen ja ei mikään miesmalli. Ulkonnäkö ei ole ollut minun tärkein valintakriteeri vaan se että hän kohtelee minua kunnioittavasti ja hän saa minut tuntemaan itseni haluttavaksi ja kauniiksi. Eikä siitäkään ole haittaa että hän on myös älykäs ja hän lukee muutakin kuin urheilusivut sanomalehdestä. Olinkin jo kyllästynyt keskustelemaan edellisen miesystäväni kanssa siitä että kuinka paljon hän on nostanut rautaa salilla ja miten hänen ruoansulatuksensa milloinkin toimii.

• Dr Obvious
        hohhoijaa kirjoitti:

Varmaan jonkun mielestä mies jonka kanssa olen on läski ja ruma. Hän on nimittäin ylipainoinen ja ei mikään miesmalli. Ulkonnäkö ei ole ollut minun tärkein valintakriteeri vaan se että hän kohtelee minua kunnioittavasti ja hän saa minut tuntemaan itseni haluttavaksi ja kauniiksi. Eikä siitäkään ole haittaa että hän on myös älykäs ja hän lukee muutakin kuin urheilusivut sanomalehdestä. Olinkin jo kyllästynyt keskustelemaan edellisen miesystäväni kanssa siitä että kuinka paljon hän on nostanut rautaa salilla ja miten hänen ruoansulatuksensa milloinkin toimii.

Kyllä vakka kantensa valitsee.

• Dr Nutty Duddy
        Dr Obvious kirjoitti:

Mut jotkut vakat ja kannet vaihtavat toisiaan usein...ja sopivaa ei näy löytyvän. Liian suuri tai pieni siis lienee lieriön ympärysmitta tai muuten vino.

• Dr Obvious kirjoitti:

No eikös se ole hyvä niin?

• raksaäijä54
        hohhoijaa kirjoitti:

Ja sitten läskit ja rumat tekevät keskenään rumia läskilapsia. Pyörä pyörii ja läski lotisee.

• norminainen28
        raksaäijä54 kirjoitti:

Ja sitten läskit ja rumat tekevät keskenään rumia läskilapsia. Pyörä pyörii ja läski lotisee.

Myös rumilla ja läskeillä on oikeus tehdä lapsia. Minusta olisi parempi jos nämä "komeat ja hoikat" eivät lisääntyisi koska he tuntuvat olevan ylimielisiä ja kylmiä ihmisiä. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kommettia heitä ellei itsellä ole asiat huonosti ja kateeksi käy kun muilla menee hyvin.

• hohaheha
        raksaäijä54 kirjoitti:

l
        kyl sun raksaäijänä tulisi tietää miltä kuulostaa kun lauta (luuviulua) kolahtaa toisen laudan päälle (luuviulut).....häiritsee naapureita se kolina...........

• kjhgfdsasdfghj

Miksihän punkerot kirjoittelee näitä jeesustelujuttuja, että hyvin pyyhkii ja
      läskit ei haittaa. Kyllä ne vaan haittaa, jos mies on vähänkin muuta, kuin
      hiiri. Joillekkin kelpaa kukatahansa, kunhan voi yhdessä mässyttää
      katsellessaan salkkareita.

• äö150

Siksi koska kaikilla ihmisillä ei ole tarvetta ulkonäön perusteella valita puolisoaan. Miksi pitäisi olla hyvännäköisen mutta tyhmän ja tylysti käyttäytyvän kanssa kun fiksujakin on tarjolla.

• -.
        äö150 kirjoitti:

Siksi koska kaikilla ihmisillä ei ole tarvetta ulkonäön perusteella valita puolisoaan. Miksi pitäisi olla hyvännäköisen mutta tyhmän ja tylysti käyttäytyvän kanssa kun fiksujakin on tarjolla.

joopa joo fiksujako on tarjolla ja mitähän ajattelitte heiltä kiskoa :)..

• hittohitto

Haloo, ovat yksin siellä sipsipussien keskellä ja niin haluttuja, että voi saatana.

• kierränjakaukaa

jos läskit on jees, niin onnea vaan, kun yhdessä läskistytte... Yes yes yes.

Mikään ei ole niin etovaa, kuin pönkköjalkainen treffeiile tuleva.
      Tää pyöreiden ok. on kyllä pe*seetä.

• ...,,,

Mun mielestä sun kaltaset natsit on pe*seestä. :D

• kierränkakaa
        ...,,, kirjoitti:

Mun mielestä sun kaltaset natsit on pe*seestä. :D

sun ahteris, ja niitä tyrkyt saa olla.

• hiiiiiiiiiiiih

Kaikki läskit antaa näille provo aloituksille : joo onnea vaan.

• lievästiylipainoinen

Äitisikö sinulle opetti sanan läski kanssaihmistä tarkoittavana sanana, vai isäsi? Taidat olla oikein kulttuuriperheestä?

• 161616

Näitä juttuja, kun joku 100kg. kertoo löytävänsä netistä seuraa.
      No herätkää jo.

• +-+-+-

Taidat itse elää unimaailmassa tai pimeydessä. Avaa silmäsi ja katso ympärillesi, niin huomaat, että kaikennäköiset ja -kokoiset ihmiset seurustelevat ja elävät parisuhteissa.

• hohhoijaa

Sorry vaan en ole 100 kg vaan 80 kg. Olen myös seurustellut miehen kanssa jolla on lihaksikas vartalo ja komeat kasvot mutta tyhjä pää...

• Dr Obvious
        hohhoijaa kirjoitti:

Sorry vaan en ole 100 kg vaan 80 kg. Olen myös seurustellut miehen kanssa jolla on lihaksikas vartalo ja komeat kasvot mutta tyhjä pää...

Ei siis ainakaan ollut kusipää.

• ruma mies

En ole koskaan tavannut naista jolle kelpais ruma tai edes lievästi ylipainoinen mies. Kertoo jotain naisten suvaitsevaisuudesta rumia miehiä kohtaan.

• pitäkääprs.

En koske tikullakaan ylipainoiseen akkaan, koska pidän itse kunnostani
      huolta ja kun yhteen, siis yhteen mennään, niin se vähäinenkin peiliin
      katsominen loppuu. Aletaan ahtaa turvantäydeltä mättöä, kun on löydetty
      joku.

• hohohohohooooo

Varmaan oletkin pelkkä tikku pienellä tikulla hahahahahaha lisäksi luonnekin vaikuttaa risukasalta. Ei tuollaista tyyppiä normaali nainen kaipaile paitsi joku samanlainen tikkuviulu hahahahaaaa

• eiläskipersettä
        hohohohohooooo kirjoitti:

Varmaan oletkin pelkkä tikku pienellä tikulla hahahahahaha lisäksi luonnekin vaikuttaa risukasalta. Ei tuollaista tyyppiä normaali nainen kaipaile paitsi joku samanlainen tikkuviulu hahahahaaaa

Läski ei oonormaali = tuhat syytä olla sellainen, kun keenit ja muut
        otetaan esille. Sit hihitellään siellä. Olkaa yksinänne....

• luuviuluuuuuu
        eiläskipersettä kirjoitti:

mies joka on pelkkää luuta on sitä myös henkiseltä tasoltaan.

• 4x4
        eiläskipersettä kirjoitti:

Itse en kyllä arvostaisi kovinkaan korkealle sellaisen miehen näkemyksiä, joka ei osaa edes kirjoittaa sanaa "geeni" oikein. :)

Eikö ole tullut peruskouluakaan käytyä?

• hohhoijaa

Kyllä näyttää ottavan päähän normaalipainoisia se että myös ylipainoinen kelpaa jollekin. En ymmärrä keneltä se on pois jos ylipainoinen löytää seurustelukumppanin. Ei ihmisen arvoa painolla mitata vaan luonne on se joka ratkaisee.

• yksin kotona

Mulle ei ole yli kolmeen vuoteen kukaan vastannut, joten se jo todistaa ettei rumat naiset vastaa rumille miehille vaikka ruma olis urheilullinen. Itse kun ilman kuntoilua en jaksa elää.

• 343434

Makuja on niin monenlaisia, että tuntuu uskomattomalta, että sinulle ei kukaan vastaisi vain ulkonäkösi vuoksi. Oletko varma, ettei profiilissasi tai viesteissäsi ole jotain muuta, joka karkoittaa naiset? Oletko kokeillut vaikka antaa ilmoituksesi jonkun naispuolisen henkilön luettavaksi ja arvioitavaksi?

• yksin kotona
        343434 kirjoitti:

Makuja on niin monenlaisia, että tuntuu uskomattomalta, että sinulle ei kukaan vastaisi vain ulkonäkösi vuoksi. Oletko varma, ettei profiilissasi tai viesteissäsi ole jotain muuta, joka karkoittaa naiset? Oletko kokeillut vaikka antaa ilmoituksesi jonkun naispuolisen henkilön luettavaksi ja arvioitavaksi?

Aika vit..un moni on sen lukenut. Ihan normaali ilmoitus se on niin kuin monella muulla. Olen vertaillut omaa ja muiden profiileja. Profiili tekstia olen vaihdellut varmaan satoja kertoja joten en usko siitä olevan kiinni. Tosin oln vain 166 cm pitkä kun 99% naisista hakee yli 170cm miestä et on se siitäkin kiinni.

• yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

Aika vit..un moni on sen lukenut. Ihan normaali ilmoitus se on niin kuin monella muulla. Olen vertaillut omaa ja muiden profiileja. Profiili tekstia olen vaihdellut varmaan satoja kertoja joten en usko siitä olevan kiinni. Tosin oln vain 166 cm pitkä kun 99% naisista hakee yli 170cm miestä et on se siitäkin kiinni.

taidan poistaa koko profiilin. ei siitä ole mitään hyötyä. olen kyllästynyt

• hööööööööööö

ALOITUS ON PROVO, siis sotanorsun kannustus, että laittakaa vaan
      kaikki profiili, niin kyllä viedään käsistä.

• hohhoijaa

Ei ole provo vaan ihan tosi asia. Ilmoitin rehellisesti kaikille miehille, jotka yhteyttä minuun ottivat että olen ylipainoinen. Siitä huolimatta kysyntää riitti. En ole ruma kasvoista mutta vartalossa on ylimääräisiä kiloja. Ilmeisesti ne kilot eivät kaikkia haittaa. Omapa on vahinko niillä jotka painon mukaan kumppanin valitsee sillä silloin jää moni ihana ihminen pois laskuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2346
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1497
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      248
      922
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      908
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe