olen tavannut mahtavan minua tosin "hieman"(12v) vanhemman herrasmiehen, jonka kanssa ollaan tässä jo jonkin aikaa "treffailtu".
ongelmana on nyt tällainen, hänelle ikämme kai on joku suurempi ongelma, sanoo että on tykästynyt, ja voisi kuulema sanoa että melkein rakastunutkin, mutta hän ei minun elämääni halua pilata.(?)
olemme viettäneet monta monituista yötä yhdessä, mutta emme kuitenkaan ole niitä petipuuhia lähteneet harrastamaan, oltu vain lähekkäin ja nautittu seurasta.välilläkminusta tuntuu ettei hän edes halua seksiä kanssani, vaikkakin hänen miehiset osansa kertovat hänelle toista.
haluaisin vähän ymmärrystä tähän, voiko ikäero olla tässä ainoa asia mikä hankaa vastaan, itse kuitenkin tässä nuorempana osapuolena mietin, koska minulle ikä on vain numeroita. kuitenkin sen verran olen tästä ihmisestä kiinostunut että iällä ei ole väliä minulle, miten saisin hänet myös sen ymmärtämään?
miehet, auttaisitteko?
mitä miehen mielessä liikkuu?
22
1933
Vastaukset
- ikä?
Et kertonut minkä ikäinen itse olet...sillä voi olla suurikin merkitys asiaan! Esim. jos olet alaikäinen..
- Selkiää aikanaan
Tiedän, että saan raivopäiset naiset ja miksei miehetkin niskaani tai muuten vaan haukut vajaaälyisyydesta tai ties miestä, mutta se nyt on vaan taivaan tosi, että miehenä en edes vilkaise itseäni vanhempia naisia, vaikka mukavia, kauniita ja itsevarmoja ovatkin. Varmaan liittyy perheen perustamistarpeeseen, ettei halua lapselleen valmiiksi isoäitiä, vaikka toisaalta nykyään ihan normaalia yli 50v synnyttämässä ja muutenkin ikä on noussut. Toisaalta ymmärrän täysin tilanteesi ja käyn itsekin samanlaisia ajatuksia, mikä on oikein ja soveliasta ja voiko tuollainen suhde toimia alkuihastuksen ja ehkä suurimman intohimon laskeuduttua.
Minulla on sama ominaisuus kuin sinulla eli ihastun IHMISIIN, en henkareihin ja haluan olla heidän kanssaan, minulle iän tarjoama informaatio ei merkitse juuri mitään, kunhan on yli 18, se riittää. Aivan sama onko 18v-24v-29v-34v. Nuokin menevät ihan ristiin, joku 18v voi olla hyvin kypsä ja valmis perheelleen, toinen on aivan kakara yli 30v.
Oikeasti, kun tutustutaan, on suorastaan loukkaavaa kysellä jonkun ikää, missä on töissä tai koulussa, miten asuu (neliöt, alue ja hinta) ja kaikkein tyrmäävin, paljonko tienaa. Kyllä nuokin selviävät aika pian laskemalla asioita yhteen, mutta ei ole mitään järkeä laittaa kaikki kortit heti pöytään ja pistää itsensä alelaariin eurolla. En totisesti ala kartoittaa ensimmäisenä, minkälaiseen perheeseen tai sukuun olen naimassa.
Ilmeisesti olet aika nuori nainen vielä ja valitettavasti nuorempana tahtoo olla suhteettoman paljon painoarvoa, joillekin ikäeroa saisi olla korkeintaan 3-5v. Voin luvata ollessasi 30-40v, et pysty varmuudella sanomaan ihmisistä, onko joku 28v vai 36v ja mitä halvatun merkistystä sillä on, suljet vain elämästäsi ovia jatkuvasti aivan älyttömällä ihmisten lokeroinnilla. Sanotaan, että nuoret ovat muka vapaamielisiä ja avoimin silmin, bullshit, ahdasmielisempää toisiaan vaatetuksen, varallisuuden jne. mukaan luokittelevampaa, lokeroivampaa ikärasistiporukkaa et löydä mistään. Hirveä haloo, jos joku ei pukedu lauman mukaan, ei dokaa tai ei lähde mukaan kaikkeen tyhmään sekoiluun, uskaltaa olla eri mieltä porukan kanssa ym. Olen sen niin sataan kertaan nähnyt työssäni.
Joskus -98 naapurinlikka lähti ulkomaille miehen ja töiden perässä, ei siinä niinkään, mutta isä pudisteli päätään, miten vävy voi olla häntä 8v vanhempi. Tänä päivänä heillä on kaksi lasta ja rakkauselämä voi hyvin ja petitouhutkin maittavat, joten se niistä uskomuksista.
Mieti jatkossakin, mikä on suhteenne laatu, onko sillä tulevaisuutta, rakastatteko oikeasti toisianne ja onko suhteessa intohimoa vai ystävyyttä tai kaveruuttaa. Mielipiteitä voi aina kysyä, mutta tiedosta, mikä saa jonkin ihmisen sanomaan niin enemmän kuin, mitä yrittää sanoa. Kuuntele ja lue hyvin erilaisia elämänkokemuksia, niin omasi on vain pisara valtameressä ja asiat asettuvat kantimiin.- Selkiää aikanaan
Tarkoitin tuolla edellä, että jotkut tekevät toisesta mielettömän pika-analyysin ammatista, opiskeluista, asumisesta, eksistä, sänkykumppaneiden määristä, koulutuksesta ja paljonko tienaa tietenkin. Mietipä ihan muutamaankin kertaan, kuinka paljon toinen on OIKEASTI kiinnostunut sinusta IHMISENÄ, mitä oikesti olet ja ajattelet ja tunnet, kun joku taas seuraavan kerran tulee luoksesi sen näkymättömän A4kysymyslistan kera.
Itsellekin tullut tosi usein ravintolassa näitä juomien kerjääjiä, kun ventovieras ehdottaa pöytää ja pyytää tarjoamaan. En ikinä lähde noin alhaiseen lokkien juottajiksi, minä tai hän lähtee yllättäen saman tien, joten voi vain arvata, paljonko oli kiinnostunut seurastani vastauksen kuultuaan. Nykyään en edes vastaa tuollaisiin. Yllättäen näen samaisen lokin jokaisen miehen lasilla jatkaen taas uuteen uhriin:" Luoja, miten kaunis olen, miehet eivät voi mitään, nehän ovat muutenkin täysiä kusipäitä, niitä pitääkin käyttää".
Olen niin julmetun monta kertaa nähnyt, miten suhteet tyssäävät alkuunsa toisen erilaisuuden takia, kun on eri tulotaso, tutkinto, ulkonäkö tai muoti, lukio vai amis (nimenäkin jo arkikielessä loukkaava ja halveeraava). Mm. veljeni on ihan maamme eturivin kokkeja, tienaa ihan mukavasti ja maksaa lainansa asunnosta jne. , mutta mennessään ensimmäistä kertaa appiehdokkaiden luo, sai kuulla saman tien, että lääkäri tai juristi pitäisi olla, kymppitonneja tili ja loistoauto pihassa. Järkyttävää ja samalla huvittavaa asiasta vielä tekee, että itse ovat niin duunariperhettä aivan takamailla eläen kädestä suuhun suurinpiirtein ja koulutusta ei ole kuin jotain emäntäkoulu ja isä raksan juoksupoikana suurinpiirtein. Hyvähän on aina vaatia ja kurkotella vaikka mitä. Voit olla joku päivä samassa tilanteessa, kun pitäisi olla vähintään missi tai malli ja sporttinen ja akateeminen ja hyvä palkattu työ ja asunto Helsingin Eirassa maksettuna( jos ei muuten niin pappa betalar). Tässä hiukan päällimmäsiä ajatuksia, toivottavasti herätti sinussa jotakin, jos ei, olen todella huolissani sinusta ja mies raukasta. Kaikkea hyvää, pääsiäistä ja ihanaa kevättä teille. - jaahas :)
no tämä kertoo nimenomaan jotain sinun luonteestasi :) olen huomannut, että liitot, jossa ikäeroa on muutama vuosi niinpäin, että nainen on vanhempi, ovat onnellisia. luultavasti sen takia, koska miehet, jotka hakevat nimenomaan elämänkumppania, eivätkä näyttelyesinettä, voivat kuvitella olevansa naimisissa esim. neljä vuotta vanhemman naisen kanssa.
- itsapjoors
Selkiää aikanaan kirjoitti:
Tarkoitin tuolla edellä, että jotkut tekevät toisesta mielettömän pika-analyysin ammatista, opiskeluista, asumisesta, eksistä, sänkykumppaneiden määristä, koulutuksesta ja paljonko tienaa tietenkin. Mietipä ihan muutamaankin kertaan, kuinka paljon toinen on OIKEASTI kiinnostunut sinusta IHMISENÄ, mitä oikesti olet ja ajattelet ja tunnet, kun joku taas seuraavan kerran tulee luoksesi sen näkymättömän A4kysymyslistan kera.
Itsellekin tullut tosi usein ravintolassa näitä juomien kerjääjiä, kun ventovieras ehdottaa pöytää ja pyytää tarjoamaan. En ikinä lähde noin alhaiseen lokkien juottajiksi, minä tai hän lähtee yllättäen saman tien, joten voi vain arvata, paljonko oli kiinnostunut seurastani vastauksen kuultuaan. Nykyään en edes vastaa tuollaisiin. Yllättäen näen samaisen lokin jokaisen miehen lasilla jatkaen taas uuteen uhriin:" Luoja, miten kaunis olen, miehet eivät voi mitään, nehän ovat muutenkin täysiä kusipäitä, niitä pitääkin käyttää".
Olen niin julmetun monta kertaa nähnyt, miten suhteet tyssäävät alkuunsa toisen erilaisuuden takia, kun on eri tulotaso, tutkinto, ulkonäkö tai muoti, lukio vai amis (nimenäkin jo arkikielessä loukkaava ja halveeraava). Mm. veljeni on ihan maamme eturivin kokkeja, tienaa ihan mukavasti ja maksaa lainansa asunnosta jne. , mutta mennessään ensimmäistä kertaa appiehdokkaiden luo, sai kuulla saman tien, että lääkäri tai juristi pitäisi olla, kymppitonneja tili ja loistoauto pihassa. Järkyttävää ja samalla huvittavaa asiasta vielä tekee, että itse ovat niin duunariperhettä aivan takamailla eläen kädestä suuhun suurinpiirtein ja koulutusta ei ole kuin jotain emäntäkoulu ja isä raksan juoksupoikana suurinpiirtein. Hyvähän on aina vaatia ja kurkotella vaikka mitä. Voit olla joku päivä samassa tilanteessa, kun pitäisi olla vähintään missi tai malli ja sporttinen ja akateeminen ja hyvä palkattu työ ja asunto Helsingin Eirassa maksettuna( jos ei muuten niin pappa betalar). Tässä hiukan päällimmäsiä ajatuksia, toivottavasti herätti sinussa jotakin, jos ei, olen todella huolissani sinusta ja mies raukasta. Kaikkea hyvää, pääsiäistä ja ihanaa kevättä teille.Heh, joku älähti heti, kun sanottiin ääneen se, mitä toiset tekevät elämäntyökseen baareissa ja toisekseen lukemattomat vävyehdokkaat ovat takuulla olleet samassa tilassa ja saanee suoraan tai vihjaillen kuulla kunniansa tai kunniattomuuden, kun rahkeet eivät riitä.
Näistä saisi ihan palstan. Erotan minuutissa baarista nämä lokit.
Tuohon ikään ei tosiaankaan ole mitään ohjesääntöä, jollekin 4-5v on jo kauhistus, toiselle 15-20v ei tunnu missään ja on pelkkiä numeroita, kun persoonallisuudet ja sielut kohtaavat.
Hyvä esimerkki on presidenttipari, toinen on ainakin kohta eläkeiässä ja hedelmällisyys on jo laskenut aikoja sitten, toinen on hyvinkn otollinen lapselle. Silti heillä on täysin mahdollisuus perustaa perhe lapsineen, mutta sekään ei ole elinehto, joillekin vain toisten seura kelpaa, varsinkin kun Saulilla on aikuisia lapsia ennestään. Jokainen, myös sinä valitset kumppanisi kanssa, mitä haluatte ja ette halua tehdä ja kokea. Oikeaa vastausta ei olekaan, on vain valintoja hyvistä huonoihin ja kaikkea väliltä. - Lucy Ferr
"miehenä en edes vilkaise itseäni vanhempia naisia" ja sitten kuitenkin "minulle iän tuoma informaatio ei merkitse juuri mitään", "suljet vain elämästäsi ovia jatkuvasti aivan älyttömällä ihmisten lokeroinnilla"...
Ristiriitaista etten sanoisi.
Sinulle ei ikä merkitse mitään kunhan nainen on sinua (huomattavasti) nuorempi.
Se siitä lokeroimattomuudesta.
Kirjoituksestasi paistaa keski-ikäisen miehen turhautuneisuus naisrintamalla. - joko selkiää
Lucy Ferr kirjoitti:
"miehenä en edes vilkaise itseäni vanhempia naisia" ja sitten kuitenkin "minulle iän tuoma informaatio ei merkitse juuri mitään", "suljet vain elämästäsi ovia jatkuvasti aivan älyttömällä ihmisten lokeroinnilla"...
Ristiriitaista etten sanoisi.
Sinulle ei ikä merkitse mitään kunhan nainen on sinua (huomattavasti) nuorempi.
Se siitä lokeroimattomuudesta.
Kirjoituksestasi paistaa keski-ikäisen miehen turhautuneisuus naisrintamalla.Ensinnäkään en ole keski-ikäinen, toisekseen kaikken vähiten turhautunut missään naisrintamilla. Seuraa on aina ollut ja en puhu nyt mistään maksullisista todellakaan.
Tarkoitin tuolla edellä omalla kohdallani itseäni nuorempia, koska en edes vilkaise itseäni vanhempia naisia sillä silmällä perhettä ajatellen. Tuntuu järjettömältä edes perustella asiaa, kun ei edes kiinnosta, joten aivan sama, mitä urputat jostain lapsellisesta jälkeen jääneestä ihmisestä, jolle ei oman ikäinen tai vanhempi kelpaa. Ei kelpaakaan, minä valitsen itse seurani ja nainen, joka haluaa olla kanssani vapaaehtoisesti.
Lokeroinnilla tarkoitin tietenkin hänen kohdallaan ja ylipäätään nuorten kapea-alaista kantaa, minä teen ihan omat valintani ja ne eivät kuulu kellekään paskan vertaa.En minäkään ole täällä itkemässä, vaikka parikymppiset kundit hakevat kypsää mature MILFiä tai muuten vaan puumaa tai poika on ihastunut kaverinsa äitiin. Niin se vaan menee, halusit tai et.
Mitä jos opettelisit hiukan lukemaan ja keskittyisit ihan vaan omaan elämään ja pettymyksiisi, puheista päätelleen niitä tosiaan riittää katkeruudesta paistaen. Ettei vain ole omakohtaista kokemusta, että vaihtoi puolta nuorempaan, ainakin älähdyksestä voisi veikkailla.Ei mikään ole niin pirun pahasuinen kuin elämässä katkeroitunut ja miesten moneen kertaan jättämä pahanilmanlintu, jonka mielestä nuorempia hakevat ovat automaattisesti pedofiilejä, samanikäisiä normaaleja ja vanhempia painimassa äitikompleksinsa kanssa. Hohhoijaa, voi Luoja näitä keittiöpsykologeja. Haluatko tietää, ei se ihan niin elämässä mene, avaa edes hiukan silmiä ja vedä se pää perseestä, niin voisit oppiakin jotain.
"Minulla on sama ominaisuus kuin sinulla eli ihastun IHMISIIN, en henkareihin ja haluan olla heidän kanssaan, minulle iän tarjoama informaatio ei merkitse juuri mitään, kunhan on yli 18, se riittää. Aivan sama onko 18v-24v-29v-34v". Kerro, missä vaiheessa olen edes vihjannut kiinnostuksesta vanhempiin naisiin? Tuosta haarukasta ovat naiseni olleet ja on nykyinen, eikä ole mitään syytä muuttaa ainakaan kymmen vuoden sisällä, vaikka kuinka raivoaisit siellä. Ota itse vaikka 20v nuorempi tai vanhempi mies, en minäkään ole täällä haukkumassa, arvuuttelemassa toisten elämiä ja moralisoimassa.
Kyllähän minäkin tykkään kovasti yhdestä naapurin äidistä, vaikka on varmaan 15v vanhempi, hän on kaunis, fiksu, elämää nähnyt ja kokenut nainen ja tietää hiukan enemmän lakanoissa, mitä haluaa ja ihmisenä mitä ihanin jne. Ei tosiaankaan jokin katkera elämäänsä kyllästyt narisija, minkä suurin huvi on torpata muiden elämänilo heti alkutekijöissä. Olisi ihanaa harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta ei tulisi mieleenkään mennä rikkomaan heidän perhettään ja liittoaan, kun ei ole aikomustakaan perustaa perhettä hänen kanssaan.
On olemassa seksiä ja intohimoa, ystävyyttä ja syvää rakkautta ja halua yhteiseen elämään, jopa toive perheestä. Joidenkin kohdalla se on yksi ja sama, toisessa ei mitään tai siltä väliltä. - ei puuma
Siis tässä on joku setämies jonka täytyy todellistella itselleen että on niin "nuorekas" että saa nuorempaa naista :)) Hah ! Kertoo vinksahtaneesta tunneleämästä.
Ja tuo kirjoituksesi : ihastun IHMISIIN, en henkareihin ja haluan olla heidän kanssaan, minulle iän tarjoama informaatio ei merkitse juuri mitään, kunhan on yli 18, se riittää."
Paskaahan puhut ja aivan ristiin jos SINÄ et voi vanhempien naisten seurassa olla vaikka ihastut "ihmisiin"..
Voi hitto mitkä naurut taas tuli.
Ja mikään ei voi olla niin inhottavaa kun yli 15 v vanhempien miesten lähetsyminen esim tuolla treffit palstalla.
Hyi hitto mikä idiootti Voin veikata että ilman hoitajaa jäät - Täti taas saarnaa
ei puuma kirjoitti:
Siis tässä on joku setämies jonka täytyy todellistella itselleen että on niin "nuorekas" että saa nuorempaa naista :)) Hah ! Kertoo vinksahtaneesta tunneleämästä.
Ja tuo kirjoituksesi : ihastun IHMISIIN, en henkareihin ja haluan olla heidän kanssaan, minulle iän tarjoama informaatio ei merkitse juuri mitään, kunhan on yli 18, se riittää."
Paskaahan puhut ja aivan ristiin jos SINÄ et voi vanhempien naisten seurassa olla vaikka ihastut "ihmisiin"..
Ja mikään ei voi olla niin inhottavaa kun yli 15 v vanhempien miesten lähetsyminen esim tuolla treffit palstalla.
Hyi hitto mikä idiootti Voin veikata että ilman hoitajaa jäätMinkähänlainen latoharakka itse olet, kun on varaa arvostella täysin tuntemattomia ihmisiä, mistä et tiedä yhtään mitää ja silti tiedät niistä enemmän kuin he itse. Olet todella superlahjakkuus, nimittäin harhoissas.
Oletko oikeasti noin idiootti, vaikutat todella vähäjärkiseltä, mutta yritetään?
Minun ei tarvitse todistella kenellekään yhtään mitään, kaikkein vähiten tuollaiselle läpipaskalle katkeralle, flaksittomalle todennäköisesti tai suhteessa päin persetttä ihmisraunioille. Saan naisia niin paljon kuin haluan, mutta tällä hetkellä vain yksi kelpaa. Minuakaan ei kiinnosta paskan vertaa jotkut yli nelikymppiset naiset, kun omani on 22, hän on todella kaunis, älykäs, tulikuuma sängyssä ja rakastamme toisiamme yli kaiken. Sano edes yksikin syy, miksi rikkoisin liittomme jonkin epätoivoisen 40-50v akan jonain seksileluna, joka ottaa, käyttää ja jättää mennen tullen. Luuletko tosiaan, että antaisin itseni noin halvalla jonkin pantavaksi yhden ähellyksen takia? Sulla luistaa kytkin ihan huolella, ämmä!
Naura partaas aivan rauhassa, minäkin nauran noin vatipää lehmälle todella paskaisesti. Sulla täytyy tosiaan kusi velloa ja paska tehdä patojaan korvien välissä, kun muut eivät toimi sun kotileikkien tahdissa. Narsistisen persoonallishäiriöisen tunnistaa juuri siitä, että sillä palaa käämit ihan järjettömästi, kun joku uskaltaa edes olla eri mieltä ja joutuu itse todella huonoon valoon valheistaan tai muista vedätyksistä. Sussa viittaa hyvin moni asia moiseen, mutta jätettäköön se arvio oikeille ammattilaisille, sillä sun olis ihan oikeasti korkea aika käydä lataamassa kaalias.
Et taida tietävän, että oikealle panomiehelle ainoa rajoite on 16v eli juridinen suojaikäraja. Voit toki kirkua täällä pää punaisena joka palstalla, mutta monella kovan luokan panomiehellä on ikähaarukka todella laaja eli 16v-vaikkapa 60v asti.Ei nämä tyypit mieti edes, minkälainen joku on ihmisenä, ihastuminen tarkoittaa toista panokertaa jne.
Voi hellan lettas, oikeinko 15v ikäeroa, varmaan se Niinistökin on täysi pervo ja irstas sika, joka käyttää vain virka-asemaa hyväkseen ja höylää nuoria naisia, kuten Tanja Karpela aikoinaan ja nykyinen kumppani, eikö niin? Ai ei, yhtäkkiä se onkin normaalia ja suvaittua, kun se on sentään presidentti. Et taliaivo taida edes tajuta, miten epälooginen oot noissa moraalisaarnoissas. Yli 60v Ilkka Kanervan vanhimmat panot ovat varmaan korkeintaan 35-45v ja aina olisi lisää itsensä tyrkyttäjiä. Sun on mahdoton sulattaa, että näiden ei tarvitse tehdä mitään, aina on tarjolla seuraa ja seksiä.
Entä toiste päin, olet varmaan tuijottanut saippuasarjoja( ainakin jutuistas huomaa, missä pilvissä leijut), mistä on tullut arkikieleen käsite puumanainen. Yllättäen siellä on naisia yli 40, joilla on just parinkympin ylittäneitä jätkiä. Eikö tämä ole sitten sairasta ja irstasta? Tai yli 50v. Madonna, jolle yli 30v jätkät ovat jo yli-ikäisiä? Yhtäkkiä onkin helvetin coolia, kun naisella on 20-30v nuorempi rakastaja tai panopuu, miten vaan. Tai katsellaanpa, kun suominaiset menevät taas etelään paikallisia rantagigoloja elättäämään ja itselleen panettamassa. Sehän ei ole yhtään toisen heikomman aseman hyväksikäyttöä, eihän?
Toi sun moraalisaarnas on niin täyttä paskaa ja siltä on pudonnut kokonaan pohja pois, kun olet esittänyt niin järjettömiä ja täysin ristiriitaisia mukamoralistisia mielipiteitä. Yllättäen arki menee monella naisella hiukan toista rataa.
Voin veikata, että et ole puhunut kellekään mielenterveysongelmistas ja raivoa täynnä kirjoittelet tänne ja uskot pärjääväsi ilmankin lääkkeitä. Joopa joo, hyvin menee, yeah.
Sun pitäis olla lepositeissä kuohittuna johtimet poikki ja neulottu umpeen, niin turha ja kuvottava pelkästään mieleltäsi olet, naamaa tuskin erottaisikaan ripulisesta perseestä, ilme on ainakin ihan yhtä ilmeikäs ja elämäniloinen. Ihan yhtä helvettiä ja paskaa elämää jatkossakin, sillä sitä tulet saamaan ja tosiaan enemmän kuin ansainnut! - Paperit ensin
ei puuma kirjoitti:
Hyi hitto mikä idiootti Voin veikata että ilman hoitajaa jäätEi tuosta enää kauheasti enempää katkeroidu ja mieli mustene.
Jos joku joskus jostain ihmen syystä oikeasti noin kipeää tyyppiä lähestyy, muistathan pyytää paperit, tie vaikka olisi yli 10 vanhempi tai nuorempi. Minkähänlainen lapsuus täytyy olla, että menee tuollaiseen tilaan...? Varmaan vanhemmat sisaruksia XD
Tää ei puuma on paras turn off ever. Miksei tällaista hyödynnetä seksiaddiktioista kärsiville tai raiskauksien uusijoille, toimii takuuvarmasti kuin junan vessa. Väitän, että edesmennyt lapsiin sekaantuja Jammu Siltavuorikin olisi aikanaan voitu pelastaa, vain pari riviä akan juttuja ja seuraavalla kerralla ei seisoisi apulääkkeilläkään. Aivan pomminvarma juttu.
Tämän jälkeen oma käsikin tuntuisi loistovalinnalle, kun että pilaisi päivänsä ja loppuelämänsä tuollaisen niljakkeen kanssa. Hyi helevetti!
- huhahei12
Gönemeper ajatus oikeillenin.en kuintenkaan inhoa naisia!
- KUKIN TYYLILLÄÄN
Ikäero sikseen, oikea Rakkaus merkkaa (vertaa esim. Haukio ja Niinistö). Rakkaus kun iskee, se vie mukanaan ja sen sä kyllä silloin itse tiedät. Se on musta suurempien voimien hallussa kenen kanssa näin käy, mielessä Rakkautta ei saa väkisin syttymään, vaikka ihastustakin olis. Erilaisuus on omalta osaltaan Rakkauden voimavara ja kipinä, joka kiehtoo. Ymmärrän kyllä hyvin, että ikäeroa, aika suurta varsinkin, yli 10 vuotta tulee pohtineeksi, mutta Rakkaudelle sekään ei ole este. (todelliset erottavat/erilaiset tekijät voivat olla paljon muuta kuin ikänumerot, toisaalta jos iästä tulee ylitsepääsemätön este niin sitten niin kuuluu mennä, joku muu on sua varten tässä elämässä, ei ollut vielä tosi rakkauden aika)
Mitä tulee nuorempi mies, vanhempi nainen yhdistelmään, uskon hyvin, että siinä voi kehittyä oikein onnellisia suhteita (muita yhdistelmiä yhtään väheksymättä). Naisen elämässä nimittäin elämä helpottuu kun vuodet karttuvat, vapautuu enemmän elämään ja hyväksyy itseään enemmän, tulee sinummaksi itsensä kanssa. Tämä varmasti kiehtoo nuorta viriiliä miestä. :) Kypsyys ja henkinen taso ei suoraan ole verrattavissa ikänumeroihin. Kukin kypsyy niin omaa tahtiaan, osa saa/joutuu/pääsee etsimään kauemmin itseään kuin joku toinen ja joku ei välttämättä löydä todellista itseään koko elämänsä aikana.
Rakkausasioissa ei kannata lähteä hirveästi neuvomaan, sillä sydämen asiat ovat sen verran herkkiä ja jokaisella on oma läksynsä elämässä opittavana, joten parasta keskittyä ihan vaan omaan polkuunsa tässä elämässä. Sydämessään nämä asiat tietää ja tuntee, eikä siihen ole muilla osaa eikä arpaa puuttua. - vitun dildo
Olet tavannut 12v "miehen" ?
- -
Kuulostaa siltä että miehellä on heikko itsetunto. Mistä se johtuu, se pitäisi jotenkin kaivaa miehestä itsestä ulos. Heikko itsetunto johtuu usein siitä että ihminen ei ymmärrä elämää tai ihmisiä riittävän hyvin. Tämä mies pelkää ilmeisesti että hän ei ole riittävän hyvä sinulle. Kenties hänet on opetettu tavoittelemaan täydellisyyttä, mutta täydellisyyteen kuuluu myös rehellisyys ja rehellisen ihmisen on pakko myöntää itselleen ettei hän ihmisenä ole täydellinen. Kysypä vaikkapa millaiset vanhemmat hänellä ovat olleet tai millaisissa kaveripiireissä hän on kasvanut nuorempana.
http://www.youtube.com/watch?v=kyWMXLvG_CQ mene tunteiden mukaa sanoisin
- hei
Olen 53 v nainen ja minulla on 27 v mies panokaverina.
Elän vain omaa elämääni ja viis veisaan mitä muut mahd. ajattelisivat jos vain tietäisivät:).
En ole selitysvelvollinen kenellekkään.
Suhteita on erilaisia ja tämä sopii meille hyvin. Molemmat ollaan vapaita ja tehdään mitä lystää. Suosittelen.
Turha niuhotus pois ja moralisointi.
Eläkää nyt kun siihen on mahdollisuus, sieltä mullan alta on hiukka hankalaa sitten:).- hienoa
moi. kiva kun on ymärtäväisiä naisia. minullakin aina pllut n 10v nuorempi miesystävä. kaikki ei tykkää kun on nuorempi, jotkut taas ajattelee ikä on vain numero, siis oikein hyvää teille ja olkaa onnellisiä. minä nyt olen vapaa. mut kesä tulee kohisten, hei ha hyvää pääsiäistä--
- -
"sieltä mullan alta on hiukka hankalaa sitten"
Jännä ajattelutyyli. Aivan kuin sua sitten mullan alta harmittaisi se ettet ikinä elävänä päässyt kokemaan jotain juttua minkä olisit halunnut kokea. Miten sua voi harmittaa kuolleena mikään jos et ole kuoleman jälkeen elossa?
- Ota puheeksi
Ikäero ei merkitse yhtään mitään, jos suhde toimii kaikilla alueilla, tai molempien kannalta tyydyttävällä tavalla. Harvempi liitto on suht saman ikäisillä kestää jne.
- liian vanha jo olen
Puhut niin totta kun vaan voi. Itse olen seurustellut samanikäisen, 4 vuotta nuoremman ja 14 vuotta nuoremman kanssa sekä nyt viimeiseksi 3 vuotta vanhemman kanssa eikä iällä ollut mitään merkitystä.
14 vuotta nuoremman kanssa seurustelin pisimpään, naimisiinkin mentiin ja kaksi muksua saatiin aikaiseksi, ollaan vieläkin väleissä. Hölmöltä ehkä kuulostaa mutta juuri tämä oli ja on henkisesti se kypsin.
Eli ei se tosiaan ikää aina katso :)
Juuri samalla tavalla miesystäväni aloitti suhteemme. Halusi vain läheisyyttä.
Viinin juonnin myötä tapahtui muutakin ja myöhemmin sain syytöksiä, että
hän ei tiennyt minun innostuvan läheisyydestä noin paljon pienen viiniannoksen
jälkeen. Hänelle kyse oli repsahduksesta, minulle kokemus oli ihanaa hellää
läheisyyttä jossa myös seksiä. Hänellä taustalla oli päättämätön suhde
edellisen naisen kanssa. Harkinta-ajaksi juuri omilleen muuttanut "ex" kuitenkin
tarkkaili miesystävääni ja lopetti suhteen kun havaitsi, että hänen miesystävällään
kävi naisvieras, joka viipyi yli yön. Minun niskaani myöhemmin tuli syytös tämän
hienon suhteen loppumisesta, vaikka mies oli väittänyt minulle suhteen loppuneen jo aiemmin. Miehellä hyvä ammatti, asiat vaikutti olevan kunnossa.
Osasi käyttäytyä aluksi herrasmiesmäisesti. Puhui kauniita henkisistä asioista
ja uskollisuudesta jne.
Terve mies uskaltaa harrastaa läheisessä suhteessa myös seksiä.
Yksi mahdollisuus on että tapaamallasi miehellä on pitkäaikainen suhde
hetkellisesti tauolla. Hän kaipaa läheisyyttä, mutta haluaa olla uskollinen
varsinaiselle kumppanilleen.- Mimmukkaa
Ei ole ikäerolla väliä, itse seurustelin 18 vuotiaana itseäni tasan 40 vuotta vanhemman kanssa... Ja eikai meillä Sauliakaan olisi pressana jos se ihmisiä niin kamalasti häiritsisi... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701