Rosvot ovat käyneet kotiseututalolla ja vieneet esim videotykin yms esim orkesterisoittimia.
Tämän asian sain tänään kuulla kun maanantaina on tarkoitus näyttää ottamiani kuvia Israelista ja Egyptistä
Tilaisuus pidetään koska kuvat ovat diakuvia ja laulamme myöskin sitten hengellisiä lauluja tilaisuuden järjestää Lieksan seudun invalidit
Rosvojen vierailu Kotiseututalolla
8
387
Vastaukset
Juuri radiosta kuulin,että myöskin Timitran majalle on murtauduttu ja viety Mannerheimia kuvaava taulu ja muuta tavaraa.
Joten havaintoja kaivataan Lieksan lehdessä oli juttu kotiseututalon tapahtumista ja havainnosta mustan mersun liikkeistä?- Kyrpä-Jooseppi!
No siinä ei olisi tullut lieksan kansalle iso vahinko, vaikka rosvot olisi vieneet ne sinun isarelin ja egyptin kuvasikin, vai mitä 'sinkomies'?
Kuitenkin markku Korpinen näyttää kuvia israelista ja egyptistä ja kuvat ovat tallessa ja myöskin joten lausuntosi on rosvouteen yllyttämistä ja toisen ihmisen arvomaailmaa loukkaavaa jotka eivät tuollaista asiaa hyväksy yhteiskunnassamme kuin toisen omaisuuden vientiä ja paikkojen sotkemista rikkomista, mutta aina olen henkilökohtaisesti jopa sellaisistakin asioista selvinnyt kun kodissani on jopa viety henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja välineitä kuten esim silmälasit ja partakoneet yms.
On kuitenkin niin,että minulla on vielä laulun lahja olemassa ja nyt laulan sitten hengellistä tuolla kotiseututalolla tänä iltana kiitos siitä sinulle olen muuten armeijan käynyt ja myös ollut kertausharjoituksissa ja toimin myöskin sotaveteraanien tilaisuuksissa kunnioittaen heidän asiaa isäni jopa haavoittui pari kertaa sotiemme aikana joten tunnen sellaisen henkilön poikana mitä sota oli vielä henkilön muistissa asioina kun joskun äiti joutu sanomaan kersat pihalle jos tuli vierailulle toinen mies sotajuttuineen. Markku Korpinen- eiummarra
No voehan nyt tuas h.e.levata kun suolsit solokennaan........
selkokieliset uutiset tulevat illalla ja myös venäjänkieliset jos ne paremmin ymmärrät.
Mutta tilaisuus oli ihan mukava vaikka siellä juuri uusia piuhoja jouduttiin vetämään ja minkähän vuoksi?
Tulkoon mainituksi, että melko pitkä kakku tuli lusittavaksi aikanaan asunnossani käyneelle rosvolle joten kannattaako sellainen peli hetken huuma ajaa taksilla laskuuni ja ryypätä parissa ravintolassa ilman,että isäntä on itse paikalla ja tietää mitä puuhataan nimiä väärentäen mutta täällä se onnistu mutta käpälälauta oli sitten edessä.MK- lyhyt kakku
Aikoinaan telkusta tuli Niksulan Tv. Siinä Matin ja Irjan kanssa esiintyi Niksu nukke. Oi aikoja oi 60-lukua.
Nyt ei tule täällä enää kun S24:n uusinnat viikottain. Samat jorinat viikosta toiseen.
Välihin sopii ohjelmansiirtoketjun mittaustauko. Vaikka pöydän alla.Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv
- Kyrpä-Jooseppi!
markkukorpinen kirjoitti:
Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv
Tää ei nyt auennut:
markkukorpinen
2.4.2012 23:14
0
Sulje
Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv
Hyh hyh ja vielä kerran hyh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483