Rosvojen vierailu Kotiseututalolla

Rosvot ovat käyneet kotiseututalolla ja vieneet esim videotykin yms esim orkesterisoittimia.
Tämän asian sain tänään kuulla kun maanantaina on tarkoitus näyttää ottamiani kuvia Israelista ja Egyptistä
Tilaisuus pidetään koska kuvat ovat diakuvia ja laulamme myöskin sitten hengellisiä lauluja tilaisuuden järjestää Lieksan seudun invalidit

8

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri radiosta kuulin,että myöskin Timitran majalle on murtauduttu ja viety Mannerheimia kuvaava taulu ja muuta tavaraa.
      Joten havaintoja kaivataan Lieksan lehdessä oli juttu kotiseututalon tapahtumista ja havainnosta mustan mersun liikkeistä?

    • Kyrpä-Jooseppi!

      No siinä ei olisi tullut lieksan kansalle iso vahinko, vaikka rosvot olisi vieneet ne sinun isarelin ja egyptin kuvasikin, vai mitä 'sinkomies'?

    • Kuitenkin markku Korpinen näyttää kuvia israelista ja egyptistä ja kuvat ovat tallessa ja myöskin joten lausuntosi on rosvouteen yllyttämistä ja toisen ihmisen arvomaailmaa loukkaavaa jotka eivät tuollaista asiaa hyväksy yhteiskunnassamme kuin toisen omaisuuden vientiä ja paikkojen sotkemista rikkomista, mutta aina olen henkilökohtaisesti jopa sellaisistakin asioista selvinnyt kun kodissani on jopa viety henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja välineitä kuten esim silmälasit ja partakoneet yms.
      On kuitenkin niin,että minulla on vielä laulun lahja olemassa ja nyt laulan sitten hengellistä tuolla kotiseututalolla tänä iltana kiitos siitä sinulle olen muuten armeijan käynyt ja myös ollut kertausharjoituksissa ja toimin myöskin sotaveteraanien tilaisuuksissa kunnioittaen heidän asiaa isäni jopa haavoittui pari kertaa sotiemme aikana joten tunnen sellaisen henkilön poikana mitä sota oli vielä henkilön muistissa asioina kun joskun äiti joutu sanomaan kersat pihalle jos tuli vierailulle toinen mies sotajuttuineen. Markku Korpinen

    • eiummarra

      No voehan nyt tuas h.e.levata kun suolsit solokennaan........

    • selkokieliset uutiset tulevat illalla ja myös venäjänkieliset jos ne paremmin ymmärrät.
      Mutta tilaisuus oli ihan mukava vaikka siellä juuri uusia piuhoja jouduttiin vetämään ja minkähän vuoksi?

      Tulkoon mainituksi, että melko pitkä kakku tuli lusittavaksi aikanaan asunnossani käyneelle rosvolle joten kannattaako sellainen peli hetken huuma ajaa taksilla laskuuni ja ryypätä parissa ravintolassa ilman,että isäntä on itse paikalla ja tietää mitä puuhataan nimiä väärentäen mutta täällä se onnistu mutta käpälälauta oli sitten edessä.MK

    • lyhyt kakku

      Aikoinaan telkusta tuli Niksulan Tv. Siinä Matin ja Irjan kanssa esiintyi Niksu nukke. Oi aikoja oi 60-lukua.
      Nyt ei tule täällä enää kun S24:n uusinnat viikottain. Samat jorinat viikosta toiseen.
      Välihin sopii ohjelmansiirtoketjun mittaustauko. Vaikka pöydän alla.

      • Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv


      • Kyrpä-Jooseppi!
        markkukorpinen kirjoitti:

        Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv

        Tää ei nyt auennut:

        markkukorpinen
        2.4.2012 23:14
        0
        Sulje
        Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv

        Hyh hyh ja vielä kerran hyh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe