Vastatkaa noihin h***n flirtteihin naiset!!!

PissaanNimesiLumeen?

Turha koko flirttikutsu! Minkä takia te naiset ette vastaa kutsuun? Siis sehän on kaikista paras ja fiksuin keino kysyä kiinnostusta, ENNEN kuin alkaa kirjoittelemaan viestejä (lue: saako kirjoittaa?). Siihen voi myös vastata kieltävästi, kunhan vastaatte. Nyt ei näytä saavan kietävää, eikä hyväksyvää vastausta... voi voi teitä. Ei se teitä tapa, jos kieltäytyy. Jos siitä tulee jälkeenpäin esittäjältä kommenttia, niin olitte ihan oikeassa kieltäytyessänne! (hyvä sinä!)

Tämä menee nyt vähän turhautumisen piikkiin, mutta kun sen näkee, että olette käyneet ilmossa ja vieläpä flirtin jälkeenkin. Ehkä parikin kertaa. Miten te oikein reagoitte saapuneeseen flirttiin? pistätte koneen kiinni ja yritätte unohtaa tapahtuneen vai kieltäydytte sanallisesti siellä oman koneen ääressä? Ei ymmärrä... Vähän sais olla kanttia, kun kerran treffipalstalle itsenne laitatte... ja siis muulla tavalla on kovin vaikea tietää mitä mieltä te olisitte mahd. yhteyden otosta. Profiilin arvostelustakaan ei pysty mitään päättelemään, kuka laittoi , varsinkin jos profiilia on jo arvosteltu ja kävijöitä on ollut muitakin. Tietenkin voisi lähettää suoraa viestiä heti kärkeen, mutta ongelma on sama ja te joudutte vastaamaan kirjoittamalla.

Viime kädessä se tuppisuuna olo totta kai tulkitaan kieltäytymiseksi, mutta säästyisi aikaa ja hermoja. Elämä olisi paljon selvempää tällä saralla.

Ja vetoomus samakaltaisen asian puolesta... Jos te alatte viestittelemään toisen kanssa, niin olisi kohteliasta sen mielenkiinnon lopahtamisen jälkeen kuitenkin vielä ilmoittaa, ettei halua jatkaa yhteyden pitoa. Helppoa, eikä vaadi paljoa vaivaa. Ei sitä tarvitse sen kummemmin perustella edes, ellei halua. tämän jälkeen se toinenkin tietää varmuudella asiasta.

Näillä pienillä jutuilla säästyy paljon epätietoisuutta ja viimekädessä hermoja...

Kiitos

34

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli vaan mieleen

öö..eikös se ettei siihen flirttiin vastaa, ole sama, kuin ettei ole kiinnostunut?

• PissaanNimesiLumeen?

Joo, kyse on käytöstavoista ja siitä odottelemisesta. Mikä muka on ettei voi palvelun tarjoamaa toimintoa käyttää niinkuin sitä on tarkoitettu käytettävän! Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Olishan se kiinnostavaa, kun baarissa menet kysymään joltain vastaavaa asiaa ja se vaan olis hiljaa siinä, ehkä touhuis vaan omiaan, eikä välttämättä edes huomiois, eli naurettavaa ja törkeän epäkunnioittavaa. Jopa enemmän, kuin se painu v***uun vastaus, joka on selvääkin selvempi, vaikka törkeätä sekin.

• tuli vaan mieleen

ai et ku meet jotakuta pokaan baarissa, niin meetkö ekana sanoon kiinnostavalle tyypille, et painatko ensi mun flirttinappulaa ja sen jalkeen katsotaan tuleeko tästä jotain? Voipi tietty olla et kysymyksenäkin aihettaisi vastapuolessa aika epämääräisiä reaktioita

• cowgirl joy
        tuli vaan mieleen kirjoitti:

ai et ku meet jotakuta pokaan baarissa, niin meetkö ekana sanoon kiinnostavalle tyypille, et painatko ensi mun flirttinappulaa ja sen jalkeen katsotaan tuleeko tästä jotain? Voipi tietty olla et kysymyksenäkin aihettaisi vastapuolessa aika epämääräisiä reaktioita

aasi!

• tuli vaan mieleen
        cowgirl joy kirjoitti:

aasi!

et ymmärrä sarkasmia?

• tuli vaan mieleen kirjoitti:

et ymmärrä sarkasmia?

Sellainen flirttinappula meissä kaikissa olisikin tosi kiva. Ei tarvitsisi turhia kyräillä ja kyttäillä koko iltaa. Tökkäisi vaan rohkeasti nappulaa ohikulkiessaan, ja sitten voisi katsoa, saako itse kunnolla turpaansa, vai saako vain vastatökkäisyn omaan nappulaansa. No joo, itselläni oli nettideittiaikoinani flirttiesto, kun en olisi halunnut lähettää niitä torjuntaviestejä kenellekään, vaikka vastapuoli olisi ollut millainen äklötys (liian kiltti olen). Mieluisat kumppaniehdokkaat tuli kyllä löydettyä ihan viestittelemälläkin.

• iupup

Höh, no jos toisella ei ole käytöstapoja, niin mitä murehdit ja miksi sellaisella naisella päätäsi vaivaat? Mitä sellaisessa naisessa menetät? Huokaa helpotuksesta, että huhhuh, olipa tipalla, pääsinpä pälkähästä, olisin saattanut langeta loveen TUOLLAISEN MOUKAN takia.

• PissaanNimesiLumeen?

Ainahan saattaa olla niin, ettei just silloin vaikka ehdi/jaksa keskittyä asiaan, mut se flirttiin vastaaminen, mikä ei ole mikään iso homma, sulkee nämä mahdolliset selitykset, ei tarvitse arvailla. Kyl jokainen tietää tai luulis tietävän aika pian kuitenkin, että kiinnostaako deittaaminen ja/tai just ton kanssa.

ääh, what ever. älkää vaan vaivautuko...

• 18 + 16

Flirttitoiminto on ihan turha, mutta luultavasti kaikki eivät osaa laittaa sitä pois päältä. Eihän siitä flirtistä edes tiedä mitä se merkitsee. Sitten jos siihen vastaa, niin ei tiedä mitä toinen osapuoli kuvittelee sen vastauksen tarkoittavan.34

• PissaanNimesiLumeen?

lue ohjeet?

• 18 + 16
        PissaanNimesiLumeen? kirjoitti:

lue ohjeet?

Minä laitoin flirtin pois päältä samalla kun loin profiilin. Ja suosittelen samaa kaikille, mutta ilmeisesti kaikki eivät osaa niin tehdä.

• Nähkää vaivaa!
        18 + 16 kirjoitti:

Minä laitoin flirtin pois päältä samalla kun loin profiilin. Ja suosittelen samaa kaikille, mutta ilmeisesti kaikki eivät osaa niin tehdä.

Sama täällä. Tyyppi saa nähdä joko sen verran vaivaa että heittää viestillä, tai sitten ei tarvitse vaivautua ollenkaan. Kuinka halvatun helpoksi tämä palvelu oikein pitää laiskoille ihmisille tehdä....................???

• ding a dong

Joskus kauan sitten, kun flirttinappula oli toiminnassa torjuin suoralta kädeltä epäkiiinnostavat ja epävarmat tapaukset jätin hengaamaan, että mietin myöhemmin, mitä teen.

No, netissähän viestejä tulee jatkuvasti, joten vanhat vain jäävät roikkumaan. Sitten täytyy käydä katsomassa, että kukas tämä tyyppi olikaan. Ah, se aika mitäänsanomaton, muttei aivan toivoton. Antaa olla vielä vähän aikaa.

Kokemuksen perusteella flirttejä lähettävät vain yksinkertaiset miehet ja ne, jotka kokeilevat kepillä jäätä mistä tahansa. Riittävän älykkäät ja koulutetut miehet ymmärtävät ihan itse, että massasta ei erotu kirjoittamatta oikeaa viestiä. Fiksut eivät flirttaile nappulan välityksellä.

Tietysti flirttailua kannattaa jatkaa siinä mielessä, että sitten voi tavata kaltaisensa tyhjäpään, jos joskus lopulta natsaa.

• Tottakai

Sama myös pätee naisiin. Osa naisista lähettelee flirttejä mutta kummiskaan ei uskalla lähettää viestiä eiköstä sekin aika moista pelleilyä ole?

• 18+1

Todennäköisyys sopivan naisen löytymiselle on mitätön, niin ei kannata tuhlata aikaa kirjoittamalla heti pitkää viestiä. Naisen pitää myös osoittaa olevansa sen arvoinen ja kiinnostunut miehestä. Tässä flirtti toimii mielestäni hyvin. Jätän pelailevat naiset väliin, jotka kuvittelevat, että miehen työ on piirittää heitä ja he sitten voivat käyttäytyä miten huvittaa, yleensä huonosti. Minulle ainakin tulee vaikutelma, että tämmöiset naiset eivät ole millään tavalla hyvää parisuhdemateriaalia. Nettiin mennään vaan kohottamaan omaa egoa ja keräämään huomiota miehiltä.

Olen korkeasti koulutettu ja fiksu mies. Profiilini arvio on 5/5 ja saan viesteissä naisilta myös ulkonäkökehuja. Olen töissä, minulla on terveet elämäntavat ja olen vielä melko nuori. Olen huomannut, että netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Kaltaiseni naiset ovat lähes poikkeuksetta juuri tuollaisia pelureita.

• ...
        18+1 kirjoitti:

Todennäköisyys sopivan naisen löytymiselle on mitätön, niin ei kannata tuhlata aikaa kirjoittamalla heti pitkää viestiä. Naisen pitää myös osoittaa olevansa sen arvoinen ja kiinnostunut miehestä. Tässä flirtti toimii mielestäni hyvin. Jätän pelailevat naiset väliin, jotka kuvittelevat, että miehen työ on piirittää heitä ja he sitten voivat käyttäytyä miten huvittaa, yleensä huonosti. Minulle ainakin tulee vaikutelma, että tämmöiset naiset eivät ole millään tavalla hyvää parisuhdemateriaalia. Nettiin mennään vaan kohottamaan omaa egoa ja keräämään huomiota miehiltä.

Olen korkeasti koulutettu ja fiksu mies. Profiilini arvio on 5/5 ja saan viesteissä naisilta myös ulkonäkökehuja. Olen töissä, minulla on terveet elämäntavat ja olen vielä melko nuori. Olen huomannut, että netissä kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Kaltaiseni naiset ovat lähes poikkeuksetta juuri tuollaisia pelureita.

"Kaltaiseni naiset ovat lähes poikkeuksetta juuri tuollaisia pelureita.2

Aika mielenkiintoinen lause. Jonkinlainen freudilainen lipsahdus? :)

• huomiohuorako olet?
        18+1 kirjoitti:

Sinä kun olet noin kaikinpuolin yli-ihminen itse, niin mitä suotta teet täällä netissä itseäsi tuputtamassa kun varmaankin saat jo pelkällä ulkonäölläsi naisen ihan mistä vaan?

Ettet vaan olisi täällä kohottamassa omaa egoasi...

• ---
        huomiohuorako olet? kirjoitti:

Sinä kun olet noin kaikinpuolin yli-ihminen itse, niin mitä suotta teet täällä netissä itseäsi tuputtamassa kun varmaankin saat jo pelkällä ulkonäölläsi naisen ihan mistä vaan?

Ettet vaan olisi täällä kohottamassa omaa egoasi...

Keskustelu eksyy nyt pois alkuperäisestä aiheesta....

Pakko oli mainita nuo, koska muuten selitykseksi keksitään, että olen vähintään työtön peräkammarin poika tai pahimmillaan veneen alla asuva nisti. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen mies, en mikään yli-ihminen. Etsimäni asiat pitäisivät olla ihan perusjuttuja.

Vältän nettiprofiilissani itseni kehumista. Ulkonäkömieltymykset ovat subjektiivisia. Toisen silmiin en ole tarpeeksi pitkä tai "karhea" äijä ja toiset taas tykkäävät. Parempi antaa katsojan tehdä oma arvionsa. Toisaalta on kummallinen suomalainen ajattelutapa, että itseään ei saisi tuoda esiin hyvässä valossa. Sellainen ihminen on muka itseään täynnä oleva kehuskelija.

Minä kommentoin havainnoimaani käytöstä; en tullut tänne kehuskelemaan. Arvostelijoilla on turhan vilkas mielikuvitus ja kenties huono itsetunto.

Ei naisen löytäminen ole helppoa. Meidän kulttuurissa kontaktin ottaminen tuntemattomiin ei ole yleistä, paitsi ehkä baarissa. Itse en liiku yöelämässä ja en tapaa sopivia naisia oikeastaan muuallakaan, joten netti jää vaihtoehdoksi.

"Aika mielenkiintoinen lause. Jonkinlainen freudilainen lipsahdus? :)"

Kerro mikä tässä tökkii? Onko se lipsaus kertoa, että etsii yhteensopivaa seuraa? Ei se ole kenenkään etu, jos minä lähden pelaamaan ja otan paremman puutteessa jonkun lievittämään yksinäisyyttäni. Tämä toimii tietysti molempiin suuntiin ja vastaavaa asennetta minä odotan myös muilta.

• ...
        --- kirjoitti:

Keskustelu eksyy nyt pois alkuperäisestä aiheesta....

Pakko oli mainita nuo, koska muuten selitykseksi keksitään, että olen vähintään työtön peräkammarin poika tai pahimmillaan veneen alla asuva nisti. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen mies, en mikään yli-ihminen. Etsimäni asiat pitäisivät olla ihan perusjuttuja.

Vältän nettiprofiilissani itseni kehumista. Ulkonäkömieltymykset ovat subjektiivisia. Toisen silmiin en ole tarpeeksi pitkä tai "karhea" äijä ja toiset taas tykkäävät. Parempi antaa katsojan tehdä oma arvionsa. Toisaalta on kummallinen suomalainen ajattelutapa, että itseään ei saisi tuoda esiin hyvässä valossa. Sellainen ihminen on muka itseään täynnä oleva kehuskelija.

Minä kommentoin havainnoimaani käytöstä; en tullut tänne kehuskelemaan. Arvostelijoilla on turhan vilkas mielikuvitus ja kenties huono itsetunto.

Ei naisen löytäminen ole helppoa. Meidän kulttuurissa kontaktin ottaminen tuntemattomiin ei ole yleistä, paitsi ehkä baarissa. Itse en liiku yöelämässä ja en tapaa sopivia naisia oikeastaan muuallakaan, joten netti jää vaihtoehdoksi.

"Aika mielenkiintoinen lause. Jonkinlainen freudilainen lipsahdus? :)"

Kerro mikä tässä tökkii? Onko se lipsaus kertoa, että etsii yhteensopivaa seuraa? Ei se ole kenenkään etu, jos minä lähden pelaamaan ja otan paremman puutteessa jonkun lievittämään yksinäisyyttäni. Tämä toimii tietysti molempiin suuntiin ja vastaavaa asennetta minä odotan myös muilta.

"Kerro mikä tässä tökkii? Onko se lipsaus kertoa, että etsii yhteensopivaa seuraa?"

Kaltaiseni naiset ovat pelureita -> Olen siis itse peluri.

Mutta ilmeisesti kyseessä oli siis ihan "viaton lipsahdus". Puolivitsinä sen muutenkin laitoin. :)

• 18+1 kirjoitti:

Olisi liian positiivisen maailmankuvan omaavana ja sinisilmäisenä ihmisenä tosi mielenkiintoista tietää miten nämä naiset erottaa. Jos vaikka sattuisi joskus vielä hairahtumaan nettideittailuun, ettei tule tuhlattua hyvää viestiä.

• jennie

Ja samat asiat pätee myös miehiin.

• 6+18

Minusta se flirtti on hyvä toiminto. Minusta se tarkoittaa tai näin sen itse ymmärrän: "olen kiinnostunut sinusta, oletko sinä minusta?"

Ellei vastausta kuulu, on päivänselvää ettei vastapuoli ole kiinnostunut - ei siihen mitään tarvi vastata ja rautalangasta vääntää. Jos tulee flirtti vastaukseksi, sitten voi alkaa kirjoittaa pitempää viestiä. Joskus tulee vastaukseksi jo kunnon viesti.

Tätä ihan samaa tekee miehet mutta en ole edes osannut odottaa kielteistä viestiä, minusta saapumaton vastaus on kielteinen vastaus.

• flirttinappi sucks

Minusta flirtit ovat täysin turhia ja silloin kun itselläni profiili oli, olin ne estänyt. Joskus aiemmin moni lähetti flirtin, johon vastasin myöntävästi, mutta en koskaan mitään viestiä kyseisiltä henkilöiltä saanut. Olisiko minun siis pitänyt muka kirjoittaa viesti sille, joka minua lähestyi flirtillä? Ei todellakaan! En kaipaa niin laiskoja miehiä, jotka jättävät oikean aloitteen tekemisen kokonaan naisen vastuulle. Siispä flirtit ovat turhia. Se, joka on oikeasti kiinnostunut muustakin kuin flirttinapin painamisesta lähettäköön oikean viestin ja valloittahoon toisen sillä. Se taas, joka painelee vain nappia, mutta ei muuten lähesty, suksikoon kuuseen aikaa tuhlaamasta.

• jaska jokunen

Olen ihmetellyt ihan samaa asiaa. Olen monta kertaa saanut naisilta flirtin ja vaikka olen hyväksynyt sen niin kertaakaan en ole saanut viestiä. Joskus olen kirjoittanut itse, mutta useimmiten jättänyt kirjoittamatta. Ehkä olen klikannut "hyväksy flirtti" nappia jotenkin väärällä tavalla ja kiinnostus lopahti sen takia...

• 18+18
        jaska jokunen kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa asiaa. Olen monta kertaa saanut naisilta flirtin ja vaikka olen hyväksynyt sen niin kertaakaan en ole saanut viestiä. Joskus olen kirjoittanut itse, mutta useimmiten jättänyt kirjoittamatta. Ehkä olen klikannut "hyväksy flirtti" nappia jotenkin väärällä tavalla ja kiinnostus lopahti sen takia...

Et ole hipaissut sitä näppylää juuri oikealla tavalla ja oikeasta kulmasta, että arvon neiti olisi sitten kiinnostunut :)

• Kyllä miehet tekevät ihan samaa eli jättävät flirtin roikkumaan. Olenkin tulkinnut niin, että vastaamaton flirtti = torjunta, mutta mukavampaa tietysti olisi saada se torjunta reilusti.

Itse tiedän ensilukemalla haluanko viestitellä minulle flirtanneen kanssa, jos vähänkin epäilyttää niin turha siihen on palata, ei se kiinnostus herää myöhemminkään.

• se on voi voi

En tiennytkään että flirttitoimintoonkin voi kytkeytyä noin valtavaa tunteenpaloa. Itse jos sitä joskus harvoin olen käyttänyt, en ole jälkikäteen edes muistanut niin tehneeni. Ei siis todellakaan jää miettimään että miksei tullut mitään reaktiota toiselta osapuolelta.

Se enempi harmittaa kun ei viestiin vastata, mutta kun ei siihen kukaan koskaan vastaa niin siihenkin on jo tottunut.

• m24v.

Naiset voisi myös lähettää viestiä, kun heidän flirtti on hyväksytty.
      Ihmetyttää kun pari kertaa käynyt niin, että olen hyväksynyt naisen lähettämän flirtin mutta sit sieltä ei kuiteskaan tule mitään viestiä.
      Pistää miettimään että miksi ylipäätänsä lähettivät flirtin.

• hlkllkjlkjlkjl

Suomalainen nainen on Elvistelevä ja ylimielinen!
      Ei sille voi mitään. EI suomalainen eikä ulkomalainenkaan mies.

- naiset ensimmäiseksi ja vaikka heikoille jäille (varsinkin jos passissa lukee Suomi)

• ??

Ehkä moni suhtautuu tuohon flirttitoimintoon samoin kuin flirttiin netin ulkopuolellakin. Eli se on vain flirttiä, ei muuta. :) Ei se ole lupaus mistään eikä välttämättä tarkoita mitään suurta kiinnostusta.

Älkää hyvät ihmiset ottako asioita niin valtavan vakavasti.

Ja aloittajalle: Useimmilta naisilta ei tarvitse "pyytää lupaa", saako kirjoittaa.

• 574747

kuulostaa että ap on massapostittaja, joka lähettää satoja flirttejä sadoile naisille ja satoja samanlaisia viestejä. Se on oikeastaan laiskuutta.

• Hei sulle takaisin.
      Itse en koskaan vastaa noihin flirttieihin... niitä lähettää miehet jotka lähettävät ne ihan jokaiselle joka vain on palstalla.... siis ne jotka ovat saalistamassa helppoa ja nopeaa seksiä....
      Siis vastaan aina jos mies vaivautuu lähettämään edes jotain vaikka vain hyvää päivää tervehdyksen... toki niille törkeille tulee ilmoitettua aika suoraan että siirry seuraavaan osoiteeseen kiitos.

Siis olen kohtelias ja ilmoitan kun en kirjoittele syystä tai toisesta, mutta jos oma työ on välillä aika kiireistä niin ainan ei tule heti vastattua mutta kurkaamassa toki käyn välillä .... pitäis kyllä parantaa tavat....

• merkityksetöntä

Mun mielestä se flirtti on täysin turha.

Jos kiinnostaa ni voi kirjoittaa kunnon viestin.

Oma flirttini on pois päältä, ja monesti tuleekin tylsiä viestejä: "Miksi sulle ei voi flirttailla?" No siksi kun tahdon kunnon viestejä enkä mitää napinpainalluksia.

• enpä kuse enää...

Kohteliaisuus, pyh... yliarvostettua,

Rehellisyys, pah... yliarvostettua,

Ystävällisyys, tsh... yliarvostettua,

Käytöstavat, jnää... yliarvostettua,

Periaatteet, ...antaa olla!

ADJÖÖ VAAN APINALAUMA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      94
      1083
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      624
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe